Конференція

Подія завершилася

Games Gathering 2024 Kyiv

05.12.2024 – 08.12.2024 11:00 Offline+Online 29 - 259 EUR м. Київ, вулиця Госпітальна, 4, Premier Hotel Rus
  • Gamedev / Unity / Game Design

Games Gathering 2024 Kyiv – це унікальна можливість об’єднати геймдев-індустрію різних країн у одному місці!
Очікуйте захоплюючих лекцій від провідних спеціалістів, які розкриють реальні кейси та особисті секрети успіху. Зазирніть у майбутнє геймдеву разом із нами!
Вас чекають безкоштовні стенди на виставці Indie Blast для ігрових проєктів, широкий вибір вакансій на Job Board, та можливість призначити зустрічі з провідними фахівцями геймдеву.
А після насиченого дня вас чекають вечірки – ідеальний час для неформального нетворкінгу. Приєднуйтесь до нас на Games Gathering 2024 Kyiv та створіть свій власний шлях до успіху у світі геймдевелопменту!

Що на вас чекає:

  • 5 грудня – старт конференції та онлайн день.
  • 6 грудня – ексклюзивна препаті для спікерів і власників Бізнес-квитків.
  • 7 грудня – офлайн день конференції з онлайн трансляцією та головною вечіркою.
  • 8 грудня – фінальний офлайн день конференції.

Програма:

  • Історія про переклад історії: локалізація від давньоєгипетської до китайської.
  • Принципи розробки ігор Midjiwans.
  • Моральний вибір у відеоіграх: як створювати ігровий досвід, що змушує гравців замислитись.
  • Рецепт успішної мобільної гри: Чому ігри початківців провалюються і як цього уникнути.
  • Solo Game Dev з Unity: методи оптимізації вашого робочого процесу, підвищення креативності та отримання максимальної користі від того, що у вас є.
  • Глухі кути левел-дизайну та як з них вийти.
  • Скіллсет для роботи в ААА.
  • Впорядковуючи хаос: як організувати свою роботу концепт артисту.
  • Створення захоплюючих ігрових світів: мистецтво та дизайн рівнів у Assassin’s Creed.
  • Крутого арту замало.
  • Як мотивувати художників.
  • Як не пуститись берега при запуску своєї (аутсорс) студії.
  • Ігри війни.
  • Українська культура праці зустрічається зі шведським Lagom у розробці ігор.
  • Управління командою. Оцінки, ризики, мотивація.
  • Як зробити реліз на консолях і не збожеволіти.
  • Як досягти занурення в атмосферу гри завдяки ігровим механікам.
  • Як графіка та анімації впливають на успіх гри.

Спікери:

  • Даніелс Умановський - Дизайнер, програміст, Mohawk Games.
  • Фелікс аф Екенштам - Owner at Midjiwan.
  • Назар Дьячук - Owner at Fiery Leopards.
  • Кирило Дємков - Co-Founder/Game Designer at Cobra Games Studio.
  • Гульєльмо Де Грегорі - konditorei, Game Developer.
  • Дмитро Тарабанов - Senior Level Designer at Digital Extremes.
  • Ангеліна Черняк - Senior concept artist/outsource supervisor at Blizzard.
  • Євген Постєбайло - Concept Artist, Art Director at Plarium.
  • Яна Пенчева, Александр Стефанов - Lead Environment Artist, Senior Lead Level Designer at Ubisoft.
  • Ростислав Загорнов - Senior Concept Artist at Framestore.
  • Оксана Зіньковська - Art team lead at Rubyplay.
  • Ігор Калюжний - Chief Creative Officer | Art Director NeonGoose | Brain rocket.
  • Ярослав Кот - Head of Business Development at Playcus.
  • Катерина Крищенко - Producers’ assistant/Environment Artist at Nordic Games/FutureGames.
  • Сергій Немчинський - CEO at Foxminded.
  • Мирослав Стецюк - Chief Operating Officer at Upscale Studio.
  • Олександра Кіргетова - C++ Developer at Red Viburnum.
  • Ярослав Рубанов - Lead Animator-Integrator at Burny Games.

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити свіжі події.

Залишити коментар

Коментарі до відгуку

На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.