Подія завершилася
Games Gathering 2024 Kyiv
- Gamedev / Unity / Game Design
Games Gathering 2024 Kyiv – це унікальна можливість об’єднати геймдев-індустрію різних країн у одному місці!
Очікуйте захоплюючих лекцій від провідних спеціалістів, які розкриють реальні кейси та особисті секрети успіху. Зазирніть у майбутнє геймдеву разом із нами!
Вас чекають безкоштовні стенди на виставці Indie Blast для ігрових проєктів, широкий вибір вакансій на Job Board, та можливість призначити зустрічі з провідними фахівцями геймдеву.
А після насиченого дня вас чекають вечірки – ідеальний час для неформального нетворкінгу. Приєднуйтесь до нас на Games Gathering 2024 Kyiv та створіть свій власний шлях до успіху у світі геймдевелопменту!
Що на вас чекає:
- 5 грудня – старт конференції та онлайн день.
- 6 грудня – ексклюзивна препаті для спікерів і власників Бізнес-квитків.
- 7 грудня – офлайн день конференції з онлайн трансляцією та головною вечіркою.
- 8 грудня – фінальний офлайн день конференції.
Програма:
- Історія про переклад історії: локалізація від давньоєгипетської до китайської.
- Принципи розробки ігор Midjiwans.
- Моральний вибір у відеоіграх: як створювати ігровий досвід, що змушує гравців замислитись.
- Рецепт успішної мобільної гри: Чому ігри початківців провалюються і як цього уникнути.
- Solo Game Dev з Unity: методи оптимізації вашого робочого процесу, підвищення креативності та отримання максимальної користі від того, що у вас є.
- Глухі кути левел-дизайну та як з них вийти.
- Скіллсет для роботи в ААА.
- Впорядковуючи хаос: як організувати свою роботу концепт артисту.
- Створення захоплюючих ігрових світів: мистецтво та дизайн рівнів у Assassin’s Creed.
- Крутого арту замало.
- Як мотивувати художників.
- Як не пуститись берега при запуску своєї (аутсорс) студії.
- Ігри війни.
- Українська культура праці зустрічається зі шведським Lagom у розробці ігор.
- Управління командою. Оцінки, ризики, мотивація.
- Як зробити реліз на консолях і не збожеволіти.
- Як досягти занурення в атмосферу гри завдяки ігровим механікам.
- Як графіка та анімації впливають на успіх гри.
Спікери:
- Даніелс Умановський - Дизайнер, програміст, Mohawk Games.
- Фелікс аф Екенштам - Owner at Midjiwan.
- Назар Дьячук - Owner at Fiery Leopards.
- Кирило Дємков - Co-Founder/Game Designer at Cobra Games Studio.
- Гульєльмо Де Грегорі - konditorei, Game Developer.
- Дмитро Тарабанов - Senior Level Designer at Digital Extremes.
- Ангеліна Черняк - Senior concept artist/outsource supervisor at Blizzard.
- Євген Постєбайло - Concept Artist, Art Director at Plarium.
- Яна Пенчева, Александр Стефанов - Lead Environment Artist, Senior Lead Level Designer at Ubisoft.
- Ростислав Загорнов - Senior Concept Artist at Framestore.
- Оксана Зіньковська - Art team lead at Rubyplay.
- Ігор Калюжний - Chief Creative Officer | Art Director NeonGoose | Brain rocket.
- Ярослав Кот - Head of Business Development at Playcus.
- Катерина Крищенко - Producers’ assistant/Environment Artist at Nordic Games/FutureGames.
- Сергій Немчинський - CEO at Foxminded.
- Мирослав Стецюк - Chief Operating Officer at Upscale Studio.
- Олександра Кіргетова - C++ Developer at Red Viburnum.
- Ярослав Рубанов - Lead Animator-Integrator at Burny Games.
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити свіжі події.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.