Конференція

Подія завершилася

PPC Day: PRO

16.05.2024 11:00 Online Безкоштовно
  • Targeting / PPC

На вас чекають ексклюзивні інсайти від провідних експертів галузі, розбір кейсів успішних кампаній, а також обговорення найгарячіших трендів у контекстній рекламі. Програма сформована таким чином, щоб дати вам тільки найактуальніші знання. На Q&A сесії ви матимете можливість отримати відповіді на всі ваші питання від професіоналів галузі.
Познайомитеся з інструментами та стратегіями, які допоможуть вам оптимізувати кампанії та максимізувати прибуток від контекстної реклами.

Програма:
PerformanceMax і неякісні ліди: скорочення неваліду на 30% за два тижні. Кейс проєкту з ринку нерухомості

  • Проблема появи неваліду;
  • План реструктуризації та наповнення кампаній;
  • Об'єкти та сигнали: комбінації, що важливі;
  • Очікування, реальність, результати.

Кейс масштабування крипто-проєкту до $121,703 на добу

  • Модель та стратегія просування проєкту;
  • Джерела просування проєкту;
  • Комунікаційна стратегія;
  • Аналітика результативності.

Чому просто вміти налаштовувати кампанії в рекламному кабінеті і конверсії в GA4 вже не достатньо для PPC?

  • Основні тренди в веб-аналітиці, які впливають на PPC;
  • Що таке офлайн-конверсії і чому вони важливі;
  • Чому дашборди, по "наскрізній аналітиці" це вже не розкіш, а необхідність;
  • Що таке серверний GTM і чому вам потрібно буде почати його використовувати.

5 найпопулярніших агентських послуг та як їх імплементувати

  • Меню послуг Google та їхня класифікація диджитал-проєктів;
  • Актуальні послуги vs найпопулярніші послуги Google;
  • Імплементація ТОП-5 послуг зі схемами запуску, продуктовою лінійкою та кейсами.

Розширене відстеження конверсій – підготуйтесь до скасування cookie третьої сторони

  • Точність відстеження конверсій за допомогою хешованих даних першої сторони;
  • Типи розширеного відстеження конверсій в Google Ads;
  • Варіанти налаштування розширеного відстеження конверсій.

Спікери:

  • Оксана Жук - Senior PPC Webpromo.
  • Євген Мокін - Founder/CEO у Median ads.
  • Максим Гапчук - Незалежний веб-аналітик.
  • Станіслав Тельпіс - Platform Consulting Director EMEA Publicis UK.
  • Євгенія Максимова - Практикуюча веб-аналіткиня та спеціалістка з реклами.

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити свіжі події.

Залишити коментар

Коментарі до відгуку

На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.