Подія завершилася
PPC Day: PRO
- Targeting / PPC

На вас чекають ексклюзивні інсайти від провідних експертів галузі, розбір кейсів успішних кампаній, а також обговорення найгарячіших трендів у контекстній рекламі. Програма сформована таким чином, щоб дати вам тільки найактуальніші знання. На Q&A сесії ви матимете можливість отримати відповіді на всі ваші питання від професіоналів галузі.
Познайомитеся з інструментами та стратегіями, які допоможуть вам оптимізувати кампанії та максимізувати прибуток від контекстної реклами.
Програма:
PerformanceMax і неякісні ліди: скорочення неваліду на 30% за два тижні. Кейс проєкту з ринку нерухомості
- Проблема появи неваліду;
- План реструктуризації та наповнення кампаній;
- Об'єкти та сигнали: комбінації, що важливі;
- Очікування, реальність, результати.
Кейс масштабування крипто-проєкту до $121,703 на добу
- Модель та стратегія просування проєкту;
- Джерела просування проєкту;
- Комунікаційна стратегія;
- Аналітика результативності.
Чому просто вміти налаштовувати кампанії в рекламному кабінеті і конверсії в GA4 вже не достатньо для PPC?
- Основні тренди в веб-аналітиці, які впливають на PPC;
- Що таке офлайн-конверсії і чому вони важливі;
- Чому дашборди, по "наскрізній аналітиці" це вже не розкіш, а необхідність;
- Що таке серверний GTM і чому вам потрібно буде почати його використовувати.
5 найпопулярніших агентських послуг та як їх імплементувати
- Меню послуг Google та їхня класифікація диджитал-проєктів;
- Актуальні послуги vs найпопулярніші послуги Google;
- Імплементація ТОП-5 послуг зі схемами запуску, продуктовою лінійкою та кейсами.
Розширене відстеження конверсій – підготуйтесь до скасування cookie третьої сторони
- Точність відстеження конверсій за допомогою хешованих даних першої сторони;
- Типи розширеного відстеження конверсій в Google Ads;
- Варіанти налаштування розширеного відстеження конверсій.
Спікери:
- Оксана Жук - Senior PPC Webpromo.
- Євген Мокін - Founder/CEO у Median ads.
- Максим Гапчук - Незалежний веб-аналітик.
- Станіслав Тельпіс - Platform Consulting Director EMEA Publicis UK.
- Євгенія Максимова - Практикуюча веб-аналіткиня та спеціалістка з реклами.
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити свіжі події.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.