Подія завершилася
Продуктова культура та стейкхолдери в Enterprise
- Business Analyst
- Lead / Architect / CTO
- Product Manager / Product Owner
- Project Manager
Створення цифрових продуктів – це командна гра, де ключову роль відіграє вміння взаємодіяти з різними ролями. В складному процесі задіяні продакт-менеджери, розробники, маркетологи, стратегічні партнери, внутрішні партнери, власники бізнес напрямків, фінансовий департамент і багато інших людей, які формують різні типи стейкхолдерів в компанії. Кожен стейкхолдер має свої цілі й очікування, свій контекст, тож вкрай важливо ці речі узгоджувати, задля того, щоб ефективно розвивати продукт.
Product-led підхід є одним із способів, який дозволяє компаніям будувати ефективні взаємовідносини, що дозволяють створювати якісні продукти. Впровадження продуктової культури у великих компаніях має певну специфіку та челенджі. Великі організації зі складною структурою та масштабними процесами. Вони часто працюють у глобальному контексті, мають численні відділи та регіони, що ускладнює комунікацію й управління. Ієрархія та узгодження інтересів численних стейкхолдерів додають викликів у розробці нових продуктів чи впровадженні змін.
Буде трошки теорії, історії трансформації, кейси з практики і корисні поради!
На вебінарі обговоримо:
- Ролі стейкхолдерів у продуктовій розробці.
- Що таке product-led підхід в практичному розумінні?
- Техніки впровадження змін і зменшення спротиву.
- Управління очікуваннями стейкхолдерів. Що таке конструктивний конфлікт?
- Реальні кейси, що демонструють, як ефективна комунікація покращує співпрацю.
Спікери:
- Незабитовський Дмитро - Agile Coach в Scrum Ukraine, ScrumMaster в Creatio, Org Topologies™ Champion, ICAgile Authorized Instructor.
- Дмитро Дерев'янко - Head of Product at Kyivstar.Tech, експерт із понад 8-річним досвідом у продуктовому менеджменті та більш ніж 7-річним досвідом роботи в маркетинговій індустрії.
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити свіжі події.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.