Вебінар

Подія завершилася

Що робить продукти успішними? Базовий фреймворк продуктової стратегії

03.10.2024 18:00 Offline донат від 400 грн м. Львів, вул. Смаль-Стоцького 2, офіс The Gradient
  • Product Manager / Product Owner
  • Product Marketing / Brand Manager

Робота над продуктом часто схожа на рівняння з декількома невідомими. Середовище змінюється так швидко, що те, що було успішним вчора, може стати непотрібним вже завтра — з цим стикаються як молоді стартапи, так і великі компанії. У пошуках відповіді на питання, чому продукти стають успішними і які висновки ми можемо з цього зробити, народився базовий фреймфорк продуктової стратегії.

Про що поговоримо:

  • Який функціонал має бути у продукті?
  • Що робити, якщо схожих продуктів уже повно на ринку?
  • Що з продуктом не так, що він перформить гірше очікуваного?
  • Як оцінити, чи варто запускати новий продукт або вдосконалювати існуючий?
  • Як забезпечити довгостроковий успіх продукту в умовах швидких змін?

Усі ці запитання покриває базовий фреймворк продуктової стратегії, який ми розглянемо на лекції.

Лекторка:

  • Анна Кульчицька – продуктова стратегиня з 8-річним досвідом у маркетингу та продуктовому менеджменті. Працює в агенції діджитал продуктового дизайну The Gradient і є засновницею платформи для метчу стартапів Sparkle.

Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити свіжі події.

Залишити коментар

Коментарі до відгуку

На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.