Вебінар
Подія завершилася
Що робить продукти успішними? Базовий фреймворк продуктової стратегії
03.10.2024 18:00 Offline донат від 400 грн м. Львів, вул. Смаль-Стоцького 2, офіс The Gradient
- Product Manager / Product Owner
- Product Marketing / Brand Manager
Робота над продуктом часто схожа на рівняння з декількома невідомими. Середовище змінюється так швидко, що те, що було успішним вчора, може стати непотрібним вже завтра — з цим стикаються як молоді стартапи, так і великі компанії. У пошуках відповіді на питання, чому продукти стають успішними і які висновки ми можемо з цього зробити, народився базовий фреймфорк продуктової стратегії.
Про що поговоримо:
- Який функціонал має бути у продукті?
- Що робити, якщо схожих продуктів уже повно на ринку?
- Що з продуктом не так, що він перформить гірше очікуваного?
- Як оцінити, чи варто запускати новий продукт або вдосконалювати існуючий?
- Як забезпечити довгостроковий успіх продукту в умовах швидких змін?
Усі ці запитання покриває базовий фреймворк продуктової стратегії, який ми розглянемо на лекції.
Лекторка:
- Анна Кульчицька – продуктова стратегиня з 8-річним досвідом у маркетингу та продуктовому менеджменті. Працює в агенції діджитал продуктового дизайну The Gradient і є засновницею платформи для метчу стартапів Sparkle.
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити свіжі події.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.