Курс Game QA Engineer
- Online
- Для начинающих
- QA Automation / QA Manual
![]() |
|
Образовательный центр: | Levelup |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 50 часов |
Начало курса: | 27.05.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
Теоретичні знання вчитимешся відразу застосовувати на практиці. Познайомишся з усіма видами тестування і навчишся використовувати їх. Жодних відеоуроків та шаблонних завдань. Онлайн заняття з викладачем у міні-групі 6-14 студентів з можливістю прямої комунікації.
Програма курсу
Цілі та завдання тестування
- Загальні поняття та терміни у тестуванні
- Види, цілі та завдання тестування
- Відмінності тестування ПЗ від тестування ігор
- Матриця компетенцій тестувальника ігор
SDLC та STLC у геймдеві
- Детальніше про пайплайн аутсорсу та трохи про продукт\аутстаф
- Ваша тест команда
- Команди інших департаментів
- Замовник та паблішер
- Платформотримач
- Кінцевий користувач та його фідбек
- Дизайн документація. Тестплан. Чеклісти\тесткейси
Термінологія основи
- Загальні геймдев поняття. Ігровий сленг
- Quality Assurance
- Процеси. ПМ-и
- Програмування та геймдизайн
- Дизайн\Арт\Анімації
Game Mechanics. Розбір гри на механіки
- Поняття "ігрова механіка". Опис механіки тестами
- Взаємодія механік
- Black/White Box на реальних ігрових прикладах. Метод тестування "всіх пар", тестування переходів станів
Напрями у геймдев тестуванні та їх попит
- PC - steam \ egs \ winGamePass
- consoles, VR, steamdeck
- mobile
- web браузер та ігри на TV
Рушії розробки та пайплайн
- Unreal Engine \ Unity\ Godot
- CryEngine. Frostbite. REDengine. Source. 4A Engine
- VCS, білди і коміти
Інструменти гейм тестувальника
- Test Management System (на прикладі testomat )
- GitHub як багтрекер та майбутній репозиторій для портфоліо
- Google Docs and Excel
- Jira як таск-трекер та система для ведення багів
- Console "managers", obs, fiddler
Платформи та їх технічні особливості
- PC windows. Linux\MacOS
- Consoles XBOX\PS\Switch, Steamdeck
- Mobile
- Web браузер та ігри на TV
- VR
Основні платформи на курсі
- Windows xbox app
- Steam\EGS
- Загальні вимоги для релізу про сертифікації платформ
Стабільність гри
- Активна ігрова платформа
- Ігрова платформа в режимі очікування
- Ігрова платформа в режимі мультизадачності
Якість гри
- "Проходимість" гри
- Налаштування та Навігація
- Локалізація
- Онлайн Рейтинги "ладдеру"
- Локальна гра
- Сейви
- Звук
Генерації консолей
- Ввід з контроллеру
- Кросс-сейви
- Онлайн-сегментизація мультиплеєру
- Ігрові режими
- Кросс платформ-сумісності
Пам'ять пристрою та Картинка. Акаунт і Чат
- HDR/4K Режими відображення картинки
- Підключення до сторонніх сервісів. Лінкування EA\Epic акаунтів
- Постійна пам'ять пристрою. Запис та доступність
- Персональна інформація і дані юзера. Запити від гри
- Чат та його налаштування. М'ют і блок
Термінологія платформ
- Controller \ Gamepad
- Console
- Заборони
Взаємодія з інтернетом
- Підключення до мережі
- Ігрові сервіси
- Занижена швидкість
- Сервіси платформи
- Нестабільність мережі
Соціальні механіки
- Доступ до гри. Валідація віку гравця
- Контент згенерований гравцями
- Система репортів Мультиплеєр
- Нещодавні гравці
- Кросс платформа та кросс нетворк. Список друзів. Інвайти
Запуск гри під час встановлення
- Можливість грати у частину гри при завантаженні якогось %
- Завантаження додаткового конетнту. Локалізаційні паки
DLC
- Доступність без перезавантаження. Активація DLC під час гри
- Залежності від ДЛЦ та сейвів. Сейви на ДЛЦ контенті та рефанд
- Відображення цін на додатковий інгейм контент. Різниця у відображенні
Контроллер і профіль гравця
- Підключення контроллеру до системи та його прив'язка до юзеру
- Відключення контроллеру та юзеру
Робота з профілем гравця
- Привілегії юзера та сімейних акаунтів
- Відображення ніку та аватару
- Доступ до інших профілів
- Зміна даних профілю. Апдейт цієї інформації у реальному часі
- Ачівки та бали
Синхронізація у профіль
- Прогрес, сейви, ачівки
- Зміна юзеру
- Хмарне сховище
Персональний план розвитку
- Резюме, прескрін, інтерв'ю, випробувальний термін, зріст грейду
- Як розвивати не лише навички тестування, а й мислення геймера
- Перспективи та автоматизація
Особливості курсу
- Теорія та практика
- Real-life заняття
- Фідбек від професіонала
- Доступ до матеріалів
- Випускний проєкт
- Кар'єрний сервіс
Викладачі курсу
Олексій Рогальський - Team Lead QA in GameDev
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
QALight
Формат
Online
Начало обучения
19.08.2025
Длительность
25 часов
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
7 105 UAH за курс
Учебный центр
QALight
Формат
Online
Начало обучения
27.09.2025
Длительность
24 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
17 600 UAH за курс
Учебный центр
Foxminded
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
8 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 400 UAH за месяц
Учебный центр
Quality Assurance Group
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
32 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian, English
Стоимость
уточняйте