- Motion Designer / Video Editor / 2D & 3D Animator
Ваша дитина здобуде нові digital-навички та осягне повний цикл із малювання мультфільтфільмів — від задуму до готового продукту.
Програма курсу
Модуль 1. Створення мультфільмів в OpenToonz
Знайомство з OpenToonz:
- Огляд інтерфейсу
- Інструменти
- Малювання
- Заливка
- Експорт
Анімація:
- Основи
- Перші кліпи
- Кісткова анімація
- Емоції
Сценарій і звук:
- Розробка сценарію
- Розкадровка
- Синхронізація звуку
- Аудіоефекти
Модуль 2. Створення 2D-мультфільмів в Blender
Ілюстрація:
- Використання Inkscape і GIMP
- Колористика
- Психологія форм
- Концепт-арт
Анімація в Blender:
- Огляд інтерфейсу
- Draw Mode
- Прості анімації
- 3D-сцени
- Ліпсинк
- Текстова анімація
Фіналізація:
- Рендеринг
- Композитинг
- Кінематографічні ефекти
- Монтаж з музикою та звуками
Особливості курсу
- Дитина гарно проведе час
- Дитина навчиться корисним діджитал-вмінням
- Дитина спробує себе в різних сферах анімації і 2D-дизайну
- Ви будете спокійні за корисне і цікаве дозвілля своєї дитини протягом року і теж відпочинете
- Python
Навчимо вашу дитину створювати різноманітні картини, скульптури та архітектурні споруди в Minecraft в зручному online-форматі
Програма курсу
Малювання в Minecraft
Pixel art
Створення картини по номерах та її малювання
Скульптура в Minecraft
Створення скульптур
Архітектура в Minecraft
Створення будівель в різних архітектурних стилях
Програмування з допомогою червоного піску
- Двійкові числа та перетворення їх на десяткові
- Арифметичні оператори
- Логічні оператори
- Умовні конструкції
Блокове програмування
Створення автоматичних механізмів
Програмування на Python
- Введення в Python
- Вивчення основного синтаксису
- Введення в функціональне програмування
- Введення в ООП
Особливості курсу
- Креативність і багато практики
- Структурована подача знань
- 48 пар з цікавими домашніми завданнями
- 50+ нових умінь і набутих навичок
- Заняття 2 рази на тиждень
- Gamedev / Unity / Game Design
Ваша дитина здобуде нові digital-навички, та навчиться створювати комп’ютерні ігри з нуля: від ідеї до повної реалізації.
Програма курсу
Модуль 1. Основи роботи з Roblox
Початок роботи з Roblox Studio
Початок роботи з кодом
- Початок роботи з кодом
- Смертельна лава
- Зникаючі платформи
- Підрахунок балів
Моделювання
- Створення унікальних 3D-об'єктів
- Накладання текстур
- Скульптинг ландшафту
Модуль 2. Основи роботи з кодом
Основи роботи з кодом
Механіка ігрового процесу
- Створення інструментів гравця
- Влучення лазером
Введення даних і контроль камери
- Контроль камери
- Введення даних
Збереження даних гри
Модуль 3. Інтерфейс та середовище
Інтерфейс
- Створення шкали оцінок
- Інтерактивні кнопки
- Підказки при наближенні
- Інтерфейс на об'єктах
Середовище
- Ефекти постобробки
- Атмосферні явища
- Освітлення з реквізитом
- Фонова музика
- Ігрові звуки
Модуль 4. Ефекти, фізика та анімація
Ефекти
- Базові ефекти для частинок
- Користувальницькі ефекти для частинок
- Лазерні пастки з променями
- Використання часток для вибуху
Фізика
- Побудова дверей, що розпахуються
- Створення оглядового колеса
Анімація
- Створення анімації
- Створення сценаріїв анімації персонажа
Модуль 5. Створення різнопланових ігор в Roblox Studio
Вулканічний острів
Космічна гонка
Фінальний проєкт
Власна комп'ютерна гра
Особливості курсу
- Дитина гарно проведе час
- Дитина навчиться корисним діджитал-вмінням
- Дитина розів’є свій естетичний смак і творчі навички, спробує себе в якості розробника комп’ютерних ігор, в які зараз просто грає, як користувач
- Ви будете спокійні за корисне і цікаве дозвілля своєї дитини протягом року і теж відпочинете
- Gamedev / Unity / Game Design
Курс Розробка ігор на Roblox пропонує повністю зануритися у світ game-розробки! Розгорніть власний віртуальний світ на платформі Roblox, де ви крок за кроком будете реалізовувати свої ідеї у реальність.
Програма курсу
Obby
- Інтерфейс програми
- Базові інструменти керування об'єктами
- Реалізація системи check point
Build village
- Інструменти моделювання
- Групування об'єктів та застосування текстур
- seat, hinge, rope
Nature village
- Генерація та редагування ландшафту
- Застосування графічних ефектів
- Ефекти та плагіни
Intro lua
- Загальна концепція програмування
- Створення скриптів, функції print та wait
- Змінні та адреса об'єктів
Rain of coins
- Визначення функцій, параметри функції
- Умовні оператори if-else та цикл while
- Таблиця лідерів та інші показники гравця
Tower of hell
- Цикл repeat until та система таймерів у грі
- Система пасток різного рівня складності
- Створення власного інтерфейсу
- Цикл for та створення height bar
Особливості курсу
- Невеликі групи
- Система особистих кабінетів
- Доступ до відеозаписів занять
- Викладачі практики
- Оперативна служба підтримки студентів
- Практичні заняття
Викладачі курсу
Валерія Ярош - Python Teacher
Больше информации- Web & Mobile Design / UI/UX
Опануй інструменти Adobe та Figma, навчись створювати логотипи, іконки та адаптивні веб-сайти. Вивчай композицію, типографіку, анімацію та багато іншого.
Програма курсу
Теми:
- Adobe Illustrator. Векторна графіка
- Adobe Illustrator. Обробка контуру
- Натхнення та карта асоціацій. Працюємо з FigJam
- Figma. Вивчення функціоналу
- Композиція. Сітки. Вертикальний ритм
- Типографіка
- Колористика
- Дизайн логотипу та логобуку
- Дизайн іконок та кнопок
- Стилі та компоненти
- Auto layout
- Адаптивний дизайн
- Брендинг та айдентика
- Wireframe
- Мудборд та дизайн система для свого проєкту
- Типи сайтів. Створення Landing Page
- Дослідження та бриф
- Дослідження бізнесу та цільової аудиторії
- Конкурентний аналіз
- User Flow. Site map
- User Stories. User scenario
- Об'єднання аналітики
- Анімація Figma
- Adobe Photoshop. Створення колажу
- Adobe Photoshop. Обробка фото
В кінці курсу виконується дипломний проєкт
Особливості курсу
- Невеликі групи
- Система особистих кабінетів
- Доступ до відеозаписів занять
- Викладачі практики
- Оперативна служба підтримки студентів
- Практичні заняття
Викладачі курсу
- Крістіна Стефанишина - Web Designer
- Ксенія Скипенко - Web Designer at TrueDesign
- Єлизавета Чепугова - Graphic Designer at Nasha Idea
- Вікторія Ільїна - Designer at DCoast Design studio
- Джастіна Нипорко - UI/UX Designer at Sednor Holdings Limited
- Таісія Квітка - UI/UX Designer at Trendo
- Анна Пудова - UI/UX Designer at Pudova Designer
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Поглиблене вивчення 3D моделювання у компактному форматі. Вивчай ключові інструменти та техніки для створення вражаючих 3D моделей.
Програма курсу
Знайомство з Blender
- Історія створення програми Blender
- Вікна та панелі
- Навігація та пересування в програмі
- Створення простих фігур
- Пересування фігуру у просторі та її деформація
Основи моделювання
- Object, Edit mode
- Vertices, edges, faces
- Структура об'єкта
- Стандартні інструменти для моделювання
Організація роботи у 3D просторі
- Знайомство з програмою PureRef
- Способи організації роботи в Layout
- Outliner і сортування об'єктів в колекції
Модифікатори та основи топології
- Знайомство із вкладкою Properties
- Модифікатори (Subdivision Surface) (Mirror) (Array) (Boolean)
- Основи топології
Шейдери та система нодів
- Модифікатор Curve
- 3D-текст
- Shader editor - система нодів та стандартні шейдери
Рендер та вдосконалення сцени
- Вкладки "Render" та "Output" в Properties
- Налаштування камери та основи освітлення
- HDRI карти та ознайомлення з World Properties
Особливості курсу
- Невеликі групи
- Система особистих кабінетів
- Доступ до відеозаписів занять
- Викладачі практики
- Оперативна служба підтримки студентів
- Практичні заняття
Викладачі курсу
- Сергій Найденко - 3D Artist at DCoast Design studio
- Денис Бочаров - 3D Character Artist (Stylized) at VOLMI Games
- Максим Воєнний - 3D Artist
- Марія Федорчук - 3D Designer
- Java
Курс орієнтований на осяжне розумннія основ програмування, де діти будуть активно залучені до створення власних програм та ігор. Завдяки цікавим завданням і інтерактивним вправам, студенти розвиватимуть логічне мислення та навички творчого розв'язання завдань.
Програма курсу
Знайомство з Java
- Чому Java - це круто та як вона застосовується
- Магія програмування в Intelliji Idea: встановлення та перші кроки
- Програми та алгоритми:
- Секрети коду
- Що таке програма та як вона виконується
- Основи алгоритмів на прикладах
- Змінні, операції та числа. Знайомство зі змінними, арифметичними операціями та числами
Виклики в об'єктному світі
- Функції та їх використання. Що таке функції та як їх використовувати
- Умови та цикли: Рухаємось вперед. Робота з умовами "if", "else" та циклами "for", "while"
- Масиви та їх сортування. Основи роботи з масивами та сортування
Занурення в об'єктно-орієнтоване програмування
- Класи та об'єкти. Вивчення основ роботи з класами та об'єктами
- Основи ООП:
- Інкапсуляція та успадкування
- Магія об'єктно-орієнтованого програмування
- Статичні методи та виклики. Використання статичних методів та їхній вплив на програму
Великі можливості Java
- Дата та час у світі Java. Робота з датами та часом
- Лямбда-вирази та функціональні інтерфейси. Знайомство зі справжньою фантастикою лямбда-виразів
- Посилання на методи та робота з потоками. Вивчення посилань на методи та взаємодія з потоками
Колекції та веб-відкриття
- Серіалізація та робота з JSON/XML. Знайомство зі збереженням та обробкою даних у форматах JSON та XML
- Графічний інтерфейс:
- Веселі подорожі
- Основи створення графічних інтерфейсів
- Веброзробка:
- Що таке MVC
- Ознайомлення з основами веброзробки та шаблоном MVC
- Thymeleaf:
- Створення вебсторінок з гармонією
- Вивчення шаблону Thymeleaf для створення веселих вебсторінок
В кінці курсу виконується дипломний проєкт
Особливості курсу
- Невеликі групи
- Система особистих кабінетів
- Доступ до відеозаписів занять
- Викладачі практики
- Оперативна служба підтримки студентів
- Практичні заняття
Викладачі курсу
- Валерій Іловайський - Software Engineer at 111 minutes
- Олександр Кібкало - Java Developer at Ciklum
- Віталій Унгурян - Team Lead at Luxoft
- Сергій Клунний - Java Developer at Playtech
- Микита Ксенофонтов - QA Engineer at PrivatBank
- Микола Філімонов - Software Engineer at N-iX
- Frontend
В рамках курсу Web-розробка для школярів студенти без досвіду в розробці вивчають HTML і CSS та JavaScript. Після успішного закінчення курсу студенти отримують достатньо знань і навичок для верстки сайту будь-якої складності.
Програма курсу
Основи HTML
- Знайомство з редактором коду
- Починаємо ознайомлення з HTML
- Основні теги, їх будова та властивості
Основи CSS
- Cascading Style Sheets (CSS)
- Застосування стилів у контексті HTML5
- Cелектори
- Колір CSS
- Прозорість
- Стилізація шрифтів
CSS Block Model
- Основні елементи CSS
- Знайомство з block model
Block Layout. Властивість display
- Створення макету сторінки за допомогою блокової верстки
- Властивість display
- Вирівнювання плаваючих елементів
Робота з формами
- Форми у HTML
- Елементи форм
- Атрибути value та name
- Кнопки, текстові поля, напрямок тексту, поле пошуку
- Поле введення пароля. Мітки та автофокус
- Елементи для введення чисел
- Повзунок. Прапорці та перемикачі
- Елементи для введення кольорів, url, email, телефону
- Валідація форм
FlexBox
- Що таке FlexBox. Flex Countainer
- Напрямок flex-direction. Flex-Wrap
- Порядок елементів Flex-Flow
- Властивість order. Вирівнювання елементів
- justify-content. Вирівнювання елементів
- align-items і align-self. Вирівнювання рядків та стовпців
- align-content
- Управління елементами. flex-basis, flex-shrink та flex-grow
- Властивість flex
Створення макету FlexBox. Media Queries
Bootstrap
Animation
Трансформації, переходи та анімації.
CSS: Grid
Введення в JavaScript
- Що таке JavaScript
- Основи синтаксису
- Коментарі
- Підключення зовнішнього файлу JavaScript
- Консоль браузера та console.log
- Змінні та константи
- Типи даних
JavaScript
- Оператори порівняння
- Логічні операції
- Операції присвоєння
- Умовні конструкції
JavaScript. JSON
- Робота зі String
- Масиви
- Конвертування у JSON
- Оператор for, forEach
- Оператор while
JavaScript. Робота з DOM
- Функції
- Об’єкти DOM
jQuery
- Selectors
- Events
- DOM
jQuery Effects and Animation AJAX JSON
Cookie and localStorage
Робота з localStorage. setTimeout, setInterval, Promise
- localStorage. setTimeout, setInterval
- Promise: async/await
Асинхронність
Сайт з даними
Canvas
- Малювання фігур
- Методи moveTo і lineTo
- Метод rect
- Fill, clip, arc, arcTo
Canvas Animation
- Комплексні фігури
- Малювання мишкою
- Canvas Animation
Slider
Canvas Animation. Control object
Creating a game
В кінці курсу виконується дипломний проєкт
Особливості курсу
- Невеликі групи
- Система особистих кабінетів
- Доступ до відеозаписів занять
- Викладачі практики
- Оперативна служба підтримки студентів
- Практичні заняття
Викладачі курсу
- Павло Зубак - Frontend Developer at Halo Lab
- Руслан Воропай - Інженер-електронік
- Олег Шевченко - Frontend Developer
- Вадим Ольховик - Python Full-Stack Web Developer
- Владислав Лещенко - React Developer at NIX
- Java
На курсі вивчають принципи програмування на мові Java, а також, які є змінні, типи даних, тому старшокласники можуть, не втрачаючи часу, отримувати базові знання ще під час навчання в загальноосвітній школі.
Програма курсу
Знайомство з Java
- Чому Java - це круто та як вона застосовується
- Магія програмування в Intellij Idea: встановлення та перші кроки
- Програми та алгоритми: Секрети коду. Що таке програма та як вона виконується. Основи алгоритмів на прикладах
- Змінні, операції та числа. Знайомство зі змінними, арифметичними операціями та числами
Виклики в об'єктному світі
- Функції та їх використання. Що таке функції та як їх використовувати
- Умови та цикли: Рухаємось вперед. Робота з умовами "if", "else" та циклами "for", "while"
- Масиви та їх сортування. Основи роботи з масивами та сортування
Занурення в об'єктно-орієнтоване програмування
- Класи та об'єкти. Вивчення основ роботи з класами та об'єктами
- Основи ООП: Інкапсуляція та успадкування. Магія об'єктно-орієнтованого програмування
- Статичні методи та виклики. Використання статичних методів та їхній вплив на програму
Великі можливості Java
- Дата та час у світі Java. Робота з датами та часом
- Лямбда-вирази та функціональні інтерфейси. Знайомство зі справжньою фантастикою лямбда-виразів
- Посилання на методи та робота з потоками. Вивчення посилань на методи та взаємодія з потоками
Колекції та веб-відкриття
- Серіалізація та робота з JSON/XML. Знайомство зі збереженням та обробкою даних у форматах JSON та XML
- Графічний інтерфейс: Веселі подорожі. Основи створення графічних інтерфейсів
- Веброзробка: Що таке MVC. Ознайомлення з основами веброзробки та шаблоном MVC
- Thymeleaf: Створення вебсторінок з гармонією. Вивчення шаблону Thymeleaf для створення веселих вебсторінок
Особливості курсу
- Курс для дітей 12-17 років
- Викладачі - фахівці з великим досвідом роботи
- Навчання зосереджене на практиці
- Дипломний проєкт
- Можливість брати участь в програмі Hillel EVO
- Сертифікат після успішного закінчення навчання
- До шостого заняття ви можете повернути 100% внесених за навчання коштів
Викладачі курсу
- Валерій Іловайський - Software Engineer at 111 minutes
- Олександр Кібкало - Java Developer at Ciklum
- Віталій Унгурян - Team Lead at Luxoft
- Сергій Клунний - Java Developer at TrackEnsure Inc
- Микита Ксенофонтов - QA Engineer at PrivatBank
- Микола Філімонов - Software Engineer at N-iX
- Frontend
Дітки навчаються на практиці будувати HTML структуру сайту, писати програмний код, верстати кнопки, меню, іконки з макетів, додавати картинки, створювати рухомі елементи та анімації на сайті за допомогою CSS стилів. А ще використовувати різноманітні інструменти айтішника, не боятися спілкуватися в колективі та розвиватися в світі інформаційних технологій.
Програма курсу
Інтернет, веб-сторінка, введення в HTML
- Зародження інтернету
- Основні визначення
- Програми для розробки
- Введення в HTML
- Побудова структури
Інструменти верстальника
- Налаштування програм
- Екскурс по інтерфейсам
- Порізка макету
HTML верстка
- Знайомство з тегами на макеті
- HTML верстка
- Побудова моделі
Введення в CSS
- Одиниці вимірювання
- Основні стилі CSS
Додаткові CSS властивості
- display
- :hover
- Посилання
- Стилі браузера
- Вага стилів
- Онлайн-редактори
HTML5
- Основні відмінності та переваги
- Нові теги HTML5
- Правильне використання
Псевдоелементи
- :before & :after
- box-sizing
- position
Селектори
- Псевдо-селектори
- Специфічні селектори
- Селектори по атрибутам
Шрифти
- Підключення зовнішніх шрифтів
- Підключення внутрішніх шрифтів
Таблиці
- Звичайні таблиці
- Таблиці стилями
ЕММЕТ
- Переваги використання
- Практика
GIT
- Призначення
- Основні команди
Веб-форми
- Елементи форм
- Атрибути елементів
- HTML5 елементи
CSS трансформація
- scale
- rotate
- skew
- translate
- matrix
CSS анімація
- transition
- animation
Основи адаптивної верстки
- @media
- viewport
- Відносні величини
- Практичні приклади
Flexbox
- display: flex
Bootstrap
- Bootstrap 5
- Випускний проєкт
Особливості курсу
- Офлайн курс для дітей 8-13 років у Хмельницькому
- Щосуботи по 2 год.
- 12 місяців / 48 занять
- Python
- Frontend
- Web & Mobile Design / UI/UX
Курс присвячений основам web-дизайну та програмування. Заняття проходять в режимі онлайн-трансляції, а після закінчення курсу студенти отримають сертифікат.
Програма курсу
Web-дизайн
- Figma, розбір вектора, створення простих іконок та ілюстрації, підбір ілюстрації на стоках
- Робота з сітками та шрифтами - установка шрифтів. Основи створення простого лендингу
- Робота з кнопками, іконками (категоризація), основи кольору
- Оформлення Дизайн системи (UI kit) зі всіма елементами, створення лого на основі існуючого шрифту
- Оформлення сайту - шапка, тіло, футер, створення малої карточки продукту, тексти для сайту
- Оформлення кейсу з сайтом для портфоліо або розбір існуючих портфоліо
Front-end
- Абсолютні та відносні шляхи, файлова структура, структура HTML
- HTML теги, посилання, списки, таблиці
- СSS, підключення, селектори та комбінування
- Псевдокласи, псевдоелементи, шрифти, інструменти розробника
- Зображення, графіка, фон
- Позиціювання, Overflow, Float
- Flex
- HTML 5
- Трансформації, Transition
Python
- Вступ до Python та основний синтаксиc
- Потік керування та функції
- Малювання з модулем turtle
- Списки та кортежі
- Словники
- Створення телеграм-бота
Особливості курсу
- Базовий курс для дітей 12-17 років
- Викладачі - практикуючі фахівці з великим досвідом роботи
- Навчання зосереджене на практиці
- Можливість брати участь в програмі Hillel EVO
- До шостого заняття ви можете повернути 100% внесених за навчання коштів
Викладачі курсу
- Єлизавета Чепугова - Graphic Designer в Nasha Idea
- Єгор Ліфіренко - Python Developer
- Владислав Дикий - Front-end Developer в Web Generator
- Роман Поплєтухин - Front-end Developer at Meduzzen
- Python
Курс для школярів, омріяна професія яких пов'язана з IT сферою. Під час навчання студенти отримають базові знання про мови програмування і алгоритми на прикладі мови Python. По закінченню курсу видається сертифікат, за умови успішного захисту дипломного проєкту.
Програма курсу
Теми:
- Основи програмування
- Як виконується ваш код на комп'ютері
- Що таке інтерпретатор
- Мова Python і її особливості
- Чому Python
- Встановлення середовища розробки PyCharm
- Перша програма Hello World
- Типи даних у Python
- Рядки
- Числа
- Словники
- Кортежі
- Множини
- Практичне заняття по типам даних
- Керуючі конструкції if, elif, else
- Практичне заняття по керуючим конструкціям
- Використання циклів
- Оператор циклу for
- Оператор циклу while
- Практичне заняття по циклам
- Функції та модулі у Python
- Для чого потрібні функції і модулі
- Створюємо свої функції і модулі
- Повторне використання коду
- Практичне заняття по функціям і модулям
- Вбудовані функції та корисні модулі у Python
- Робота з файлами
- Генерація випадкових чисел (модуль random)
- Управління оболонкою (модуль sys)
- Робота з часом (модуль time)
- Практичне заняття по вбудованим функціям і модулям
- Поняття класу та об'єкту у Python
- Практичне заняття по класам
- Web-додаток
- Як влаштовано простий WEB-додаток
- Що таке API
- CRUD операції
- Дипломний проєкт
Особливості курсу
- Курс для дітей 12-17 років
- Викладачі - практикуючі фахівці з великим досвідом роботи
- Навчання зосереджене на практиці
- Дипломний проєкт
- Можливість брати участь в програмі Hillel EVO
- Сертифікат після успішного закінчення навчання
- До шостого заняття ви можете повернути 100% внесених за навчання коштів
Викладачі курсу
- Василь Картичак - Python Developer at Orderry
- Костянтин Воробйов - Python Developer at Paxle
- Костянтин Маряк - Back-end Software Developer (Python) at Orderry
- Валерія Ярош - Python Teacher
- Роман Мироненко - Python Developer
- Ярослав Демченко - Python Developer / Data Analyst / Data Engineer at Deep Knowledge Group
- Frontend
На завершення курсу кожен студент розробить повноцінний проєкт, який буде захищений. Це дозволить набути досвіду у формуванні власного проєктного погляду та аргументуванні думок. Ця навичка допоможе дитині просувати власні ідеї у сфері IT, здобуваючи авторитет серед дорослих програмістів.
Програма курсу
Модуль 1. HTML&CSS Basics
- Основні HTML теги та атрибути
- Основи CSS, блочна модель
- Селектори CSS
- Оформлення елементів
- Поля і відступи
- Порядок верстки блоку
- Тестування результатів верстки
- Управління розміром і положення блоків на сторінці
- Технологія Flexbox
- Базова анімація
- Основні інструменти розробника
- Робота з GitLab, базові команди, створення свого репозиторію
Модуль 2: UI/UX design Basics
- Базове знання Figma
- Базове знання UI/UX
- Основи сайтобудування
Модуль 3. Advanced HTML/CSS
- Технологія Bootstrap 4
- Технологія Gulp
- Просунута структура проєкту
- Адаптивна верстка
- Гумова верстка
- Препроцессори, а саме: Sass
Модуль 4. Basic JavaScript
- Базові та об’єктні типи даних
- Перетворення типів
- Змінні й правила їх іменування
- Умови, оператори, масиви, цикли, функції, робота з датами та часом
- Введення в браузерні події
- Робота з таймерами, localStorage
- Області видимості
- Контекст виклику
- Обробка помилок
- ООП в JavaScript – функції-конструктори, прототипи, класи
Модуль 5. Soft Skills
Модуль 6. Final Project
Особливості курсу
- Для дітей віком від 12 до 15 років
- До 15 дітей в групі
- Система оцінки знань
- Багато практичних завдань
- Робота над власними проєктами
- Сертифікат про закінчення навчання
- Python
На курсі студенти матимуть змогу вивчити мову Python, розібрати принципи ООП та оволодіти розробкою на основі фреймворків.
Програма курсу
- Bash shell. Pip
- GIT
- Установка і настройка Environment
- Патерн MVC в Django
- Знайомство з моделями
- Знайомство з в'юшками
- Роутінг
- Шаблони. Базовий шаблон
- HTML, CSS, Bootstrap 4
- Парсер work.ua
- Media files. Django rest framework
- Pytests coverage. Pytests mocker
- Пагінація і фільтрація таблиці
- Регулярні вирази
- Транзакції
- Дипломний проєкт
Особливості курсу
- Курс для дітей 12-17 років
- Викладачі - фахівці з великим досвідом роботи
- Навчання зосереджене на практиці
- Дипломний проєкт
- Можливість брати участь в програмі Hillel EVO
- Сертифікат після успішного закінчення навчання
- До шостого заняття ви можете повернути 100% внесених за навчання коштів
Викладачі курсу
- Костянтин Маряк - Back-end Software Developer (Python) at Orderry
- Валерія Ярош - Python Teacher
- Руслан Ліска - Python Software Engineer at LaunchLabs
- Other
Ця програма відкрита для учнів 10-14 років з базовими навичками роботи з програмами, включаючи написання коду та створення сторінок. На курсі учні займатимуться вивченням мови програмування Python, навчаться працювати з популярними графічними редакторами типу Photoshop або Illustrator та попрактикуються у створенні сайтів, програм та ігор.
Програма курсу
HTML та CSS
- Розмітка за допомогою HTML-тегів
- Селектори CSS
- Оформлення елементів
- Поля і відступи
- Порядок верстки блоку
- Тестування результатів верстки
- Анімація
Python
- Бібліотеки Tkinter
- Створення функцій
- Створення рекурсивних функцій
- Вивчення додавання віджетів
Construct 2
- Розробка 2D гри
- Опрацювання фізики в грі
- Рarallax-ефект
- Опрацювання анімації персонажа
- Внутрішні лічильники гри
Photoshop
- Засвоять базові навички та функції програми
- Вивчать шари та техніки створення малюнка
- Вивчать техніки створення піксельного малюнка
- Вивчення техніки перспективи
- Створення об’єму та тіні
Illustrator (опціональний курс)
- Освоять базові функції та навички програми
- Вивчать різні техніки
- Створять свої рекламні проєкти (візитку, постер, листівку …)
Вимоги для проходження курсу
- Знати базові навички програмування
Особливості курсу
- Для дітей віком від 10 до 14 років
- 10-12 дітей в групі
- Система оцінки знань
- Багато практичних завдань
- Робота над власними проєктами
- Актуальність у реальному житті
- Web & Mobile Design / UI/UX
Навчальна програма охоплює сучасні знання та практики у веб-дизайні. Протягом курсу студенти навчаться працювати з Photoshop, фоторетуші, створенні макетів сторінок та логотипів. Також освоять принципи дизайну, кольорокорекції, прототипування, дослідження шрифтів та моушн-дизайн.
Програма курсу
- Photoshop
- Figma: інтерфейс, базові елементи
- Figma: Group vs Frames, Обмеження
- Figma: Компоненти, Автоматична компоновка
- Персона, користувача інтерв’ю, для користувача сценарій
- Карта сайту, шлях користувачів
- Wireframes, Майстерня паперового прототипирования
- Візуальний дизайн. Компоненти для користувача інтерфейсу. UI Kit
- Moodboard. бібліотека шаблонів
- Типографіка і сітка.
- Колір і склад
- Основи анімації
- Огляд інтерфейсу мобільного додатка
- iOS проти Android
- Human Interface Guidlines
- Material Design Guidlines
- Адаптивний дизайн
- Гейміфікація
- Анімація взаємодії
- Портфоліо: Behance і Dribbble
- Брендинг. Логотипи. CX Design
- Soft skills
Презентація проєкта
Особливості курсу
- Для дітей віком від 12 до 15 років
- До 15 дітей в групі
- Система оцінки знань
- Багато практичних завдань
- Робота над власними проєктами
- Сертифікат про закінчення навчання
- 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer
Програма курсу
Вступ до цифрового малювання
Ознайомлення з основними функціями планшета та програм для малювання.
Робота з шарами та різними типами пензлей
Основи створення малюнку.
Колористика
Основи колористики та змішування кольорів.
Техніки цифрового малювання
Створення ескізів та їх подальше опрацювання.
Створення персонажів та сцен
Створення фонів та сцен для візуалізації історій.
Розвиток стилістичних прийомів
Використання графічних елементів для створення унікального стилю.
Використання освітлення та тіней
Навчання принципам освітлення та тіней у цифровому малюванні.
Цифрові техніки колоризації
Застосування спеціальних ефектів та налаштувань кольору для досягнення ефекту.
Соціальні ефекти та фільтри
Вивчення і застосування спеціальних ефектів, таких як розмиття, мерехтіння та покращення деталізації.
Анімація та рухомі ефекти
Вивчення технік створення простих анімаційних сцен.
Цифрові мистецтва
Використання цифрових інструментів для створення інноваційних творів мистецтва.
Підсумкова робота та виставка
Демонстрація творчих досягнень.
В рамках цього курсу ваша дитина отримає:
- Навички користування планшетом: навчиться створювати цифрові малюнки за допомогою планшета
- Розвиток художніх здібностей: зможе створювати як прості ескізи, так і складні ілюстрації
- Оволодіння програмами для малювання: освоїть різні програми для малювання, такі як Procreate або SketchBook
- Креативність та самовираження: курс сприятиме розвитку творчого мислення та самовираженню через малюнки
Для навчання потрібно:
- Планшет iPad або Android
- Стилус для малювання
- Програмне забезпечення для цифрового малювання (Procreate або SketchBook)
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- 100% індивідуальне навчання
- Сертифікат про проходження курсу
- Motion Designer / Video Editor / 2D & 3D Animator
В результаті навчання урокам відеомонтажу підліток навчиться не лише робити ефектну нарізку з кадрів із музичним плейлистом, а й створювати авторські відеопродукти.
Програма курсу
Знайомство з програмою Adobe Premier Pro
- Вивчення інтерфейсу, інструментів, основний принцип лінійного монтажу, експорт відео
- Додавання ефектів та типів файлів
- Створення першого відео
До кінця першого розділу учень вивчить інтерфейс програми, основи монтажу відео, роботу із простими ефектами, вивчить типи файлів, секвенції та навчиться експортувати відео.
Базові навички
- Швидкість
- Типи склейок
- Просте озвучення
- Робота з текстом, простими ефектами та анімацією
- Ключові кадри
- Режими змішування, базова корекція кольору, стабілізація і тряска
Наприкінці другого розділу учень вивчить основи роботи з ключовими кадрами. Навчиться створювати просту анімацію, вивчить способи зміни швидкості, типи склеєнь відео, просту роботу зі звуком, базову корекцію кольору та роботу з ефектами. А також виконуватиме завдання з основ програми, які допоможуть навчитися монтувати.
Робота з масками
- Основи роботи з маскою
- Види та способи застосування масок до різних ефектів
- Трекінг маски
До кінця першого розділу учень навчиться роботі з масками у відео, зможе задати область кліпу, яку потрібно виділити, щоб застосувати ефект, корекцію кольору, розмити, приховати, показати і т.д. З легкістю застосовувати маски до різних ефектів і робити їх трекінг.
Робота з текстом
- Анімація тексту та застосування до них різних ефектів
- Робота із субтитрами
До кінця другого розділу учень навчиться анімувати текст та застосовувати до нього різні ефекти: неоновий, рукописний текст, відео в тексті та багато іншого. Навчиться працювати з титрами та субтитрами, створювати анімовані діалоги.
Створення переходів
Створення складних переходів із застосуванням різних технік. До кінця третього розділу учень вмітиме застосовувати різні види переходів між відрізками відео. Створювати унікальні переходи із комбінацій різних ефектів, додаткових пресетів, а також створювати переходи за допомогою масок.
Робота зі звуком
Редагування звукових файлів, використання ефектів, запис звуку. До кінця четвертого розділу учень зможе обробляти звук від шуму, застосовувати звукові ефекти, змінювати рівень гучності, робити самостійний запис звуку онлайн-режимі.
Шейпова анімація
Створення та анімація фігур, робота із застарілим заголовком. До кінця п'ятого розділу учень вмітиме створювати анімацію за допомогою фігур, вивчить усі можливості роботи зі застарілим заголовком, зможе створити анімовану заставку, навчиться робити динамічну друкарню з плавною анімацією та розмиттям у русі.
Корекція кольору
- Завдання щодо кольорової обробки відео
- Додавання пресетів, створення кіношної корекції кольору, колірні кола та ін
До кінця шостого розділу учень навчиться покращувати якість відео за допомогою корекції кольору. Зможе використовувати всі можливості кольору Lumetri (базова корекція кольору, креативний, колірні кола, криві, зміна кольору, додавання віньєтки), а також використання додаткових пресетів для корекції кольору.
Створення ефектів
Робота зі створення найпопулярніших ефектів. До кінця сьомого розділу учень зможе легко повторити і використовувати у своїх роботах ефекти, що часто застосовуються у відео. У цьому розділі ми розберемо такі ефекти як: Green screen, Tilt-shift, VHS, Глітч-ефект, ефект голограми, неону, клонування об'єкта у відео та ін.
Складно-комбіновані проєкти
Створення складних проєктів із застосуванням різних комбінацій ефектів та технік, які допомагають учням креативно мислити та застосовувати отримані знання. До кінця восьмого розділу учень вмітиме поєднувати можливості різних ефектів для створення ускладнених проєктів. Зможе створити анімований логотип Discovery, шлях на карті, накрутку переглядів, заміну неба у відео, спліт скрін-ефект, неоновий танець, ефект мозаїки та ін.
Відеоблогер
Створення, оформлення, ведення та просування YouTube-каналу. До кінця дев'ятого розділу учень опанує роботу над створенням та монтажем відео для Youtube-каналу, додаванням креативних ідей щодо покращення відеоматеріалу.
Фіналізація проєкту
В рамках цього курсу ваша дитина:
- З нуля опанує відеоредактор Adobe Premier Pro
- Навчиться збирати відео з кількох роликів, коригувати кольори, додавати титри та ефекти
- Отримані на заняттях навики стануть гарною базою для подальшого вивчення мистецтва створення відеоконтенту
- Познайомиться з правилами монтажу кліпів, міні-фільмів та роликів для блогу
- Змонтує перші власні відео, які можна опублікувати у блозі або додати до портфоліо, щоб у майбутньому розпочати кар'єру у кіноіндустрії чи на телебаченні
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- 100% індивідуальне навчання
- Проєкт в портфоліо
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Ми навчаємо дітей принципам програми для комп'ютерної анімації в Blender. Використовуючи цей професійний продукт, школяр зможе створювати авторські 3D об'єкти та світи, зробить перші кроки у захоплюючий світ тривимірного створення об'єктів.
Програма курсу
Введення у Blender
- Що таке 3D і на які розділи воно поділяється:
- Моделінг/Скульптинг
- UV mapping
- Текстурування
- Виставлення світла
- Виставлення камери
- Анімація
- Рендер
- Вивчення інтерфейсу
Створення першої роботи "Глечик"
Вивчення режимів крапки, ребер і полігонів, їх дія, а також міші. За допомогою цих інструментів закінчимо свою першу роботу.
Моделювання роботи "Меч"
- Повністю засвоїть дзеркало модифікатор
- Навчиться створювати, видаляти та повністю редагувати точки та полігони
- Вивчить інструмент екструдованіше, фаски та інструмент видавлювання полігонів усередину
Створення власного персонажа
- Закріплюємо знання про модифікаторів, і мішки
- Створюємо з нуля тіло та голову персонажа, вивчаємо тіні та як вони накладаються
Опрацювання персонажа
- Створення аксесуарів, опрацювання деталей
- Фони, а також сцена
Освітлення у Blender
- Учень створить світло і виставить його в сцені, дізнається, як працює світло в blender з технічної частини
- Налаштування кольору світла, сили світла та радіусу
Дія камери
Створення камери, чим відрізняється перспектива та ортогональна проекція, що таке глибина різкості, на що впливають ті чи інші налаштування.
Матеріали та текстури
Базові налаштування матеріалу такі як:
- Base color
- Roughness
- Sheen
- Metallic
- Specular
- Emission
Рендер свого проєкту
Формати зображення і моделі, розбір режимів, а також використання двигунів.
Вивчення референсів та створення нових проєктів
Створення нового персонажа, а також локації, інтер'єру, підбір референсів, рівні деталізації.
Анімація, скульптинг та створення більш реалістичних 3D моделей
Розбір UV розгорток та правильної топології моделі, метод накладання текстурних карт та сторонніх зображень, створення власних текстур.
Власне портфоліо
Створення власного портфоліо, розміщення всіх проєктів та знань учня.
В рамках цього курсу ваша дитина:
- Засвоїть основні, першорядні принципи комп'ютерного моделювання
- Зможе моделювати свої власні 3D світи та тривимірні моделі різних об'єктів
- Накладати їх на тривимірні моделі та створювати неймовірні візуальні ефекти в іграх та роликах
- Навчиться працювати в одному із найпопулярніших 3D-редакторів Blender
- Юний дизайнер навчиться грамотно працювати з матеріалами та текстурами у комп'ютерному середовищі
- Спробує свої сили у створенні анімованих відеороликів
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- 100% індивідуальне навчання
- Проєкт в портфоліо
- Prompt Engineering / ChatGPT
Програма курсу
Занурення в світ ШІ
Познайомимося з нашим новим другом - штучним інтелектом! Дізнаємося, як він думає і чому він такий розумний.
Розумні алгоритми
Розкриємо секрети, як ШІ вирішує задачки. Це як навчити робота грати в "хрестики-нулики", тільки краще!
ChatGPT
Навчимося спілкуватися з ШІ та просити його про допомогу. Разом придумаємо кумедні історії та вирішуємо домашку!
ШІ в школі
Дізнаємося, як ШІ може допомогти в навчанні. Це як мати супер-розумного друга-помічника на всіх уроках!
Презентації з ШІ
Створимо круті презентації за допомогою ШІ. Ваші шкільні проєкти стануть неймовірними!
ШІ програмування
Спробуємо навчити комп'ютер думати. Це як бути чарівником, тільки замість магії - код!
Створення ігор з ШІ
Створимо власну відеогру з розумними персонажами. Хто сказав, що програмування - це складно?
ШІ малює
Перетворимо наші ідеї на картинки за допомогою ШІ. Ставши художником, навіть якщо не вмієш малювати!
ШІ і комп'ютерна графіка
Створимо 3D-світи та круті ефекти. Як у кіно, тільки це зробимо ми самі!
ШІ митець
Складемо музику та створимо картини разом з ШІ. Стань зіркою без років навчання!
ШІ, який говорить
Навчимося працювати з голосовими помічниками. Як створити свого власного Джарвіса, як у Залізної людини!
Створення комбінованого проєкту з ШІ
Що крутого отримає ваша дитина на курсі:
- Стане експертом з ШІ і зрозуміє, як він змінює наш світ
- Дізнається, як "приручити" ШІ для легкого навчання
- Освоїть магію створення 3D-графіки за допомогою ШІ
- Стане чарівником програмування з помічником-ШІ
- Навчиться взаємодіяти з ChatGPT та іншими платформами штучного інтелекту
- Зможе малювати картинки... силою думки (ну, і трошки ШІ)
- Складе пісню та намалює шедевр разом з ШІ-помічником
- Навчить комп'ютер розуміти людську мову і говорити
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- 100% індивідуальне навчання