Работа в IT и Digital: актуальные вакансии

Опыт от 3 лет Senior Full-time Upper-Intermediate / B2 Есть тестовое задание Remote Львів
15.04.202415
Подробнее

Description:

Inviting Information Security Engineer to join a growing account in the medical devices industry domain. Our client is the global leader company of healthcare solutions, which contributes to human welfare by application of biomedical engineering in the research, design, manufacture, and sale of instruments or appliances that alleviate pain, restore health and extend life for people around the world.

Our team is focusing on designing and developing software for medical system which includes devices fw, mobile and cloud.

Requirements:

  • Strong knowledge of information security principles, techniques and technologies
  • At least 3 years of professional experience with IT Security products and services
  • Upper intermediate English communication skills (both speaking and writing)
  • Strong attention to detail, analytical mind and outstanding problem-solving skills
  • Great awareness of cybersecurity trends and hacking techniques

Responsibilities:

  • Perform various security related tasks according to standard operating procedures
  • Actively detect and identify security weaknesses and determine the required remediation steps
  • Continuously check for the new threats and their mitigation plan
  • Vulnerability Assessment activities
  • Analyze and monitor the 3rd party software for security vulnerabilities
  • Identify security critical processes and components
  • Create the Security documentation like Security Report, Vulnerability assessment report, Threat model report etc.

Информация о компании GlobalLogic

GlobalLogic, компания Hitachi Group, является лидером в области разработки продуктов полного жизненного цикла, сочетающего опыт разработки программного обеспечения Chip-to-Cloud и опыт вертикальной отрасли, чтобы помочь нашим клиентам проектировать, создавать и поставлять продукты следующего поколения и цифровой опыт. Компания умело интегрирует дизайн, комплексное проектирование и возможности гибкой доставки, чтобы добиться отличных бизнес-результатов для мировых брендов.
Год основания: 2000
Количество сотрудников: 1001-5000
Резидент Дія.City
Сайт: globallogic.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Product / Startup
Опыт от 3 лет Middle Full-time Не имеет значения Есть тестовое задание Office Київ
20.05.20242
Подробнее
  • iOS SDK
  • UIKit
  • Core Animation
  • Auto Layout
  • Git
  • CocoaPods
  • Swift
  • Mapbox
  • Kotlin
  • Unit Tests

Шукаємо iOS Engineer в нашу мобільну команду рокстарів в Києві. Будемо разом розвивати застосунки ЛУН і Korter та втілювати продуктову стратегію.

Що будеш робити:

  • Проєктувати нові та покращувати поточні фічі застосунку.
  • Впливати на архітектуру, оскільки ми в активній розробці нового функціоналу.
  • Постійно навчатися, щоб використовувати новітні технології.
  • Запускати AI-фічі які постійно створюються в ЛУН.
  • Разом з командою покращувати досвід користувачів використовуючи фідбеки та аналітику.
  • Активно взаємодіяти з Android-розробником та продуктовою дизайнеркою.
  • Враховувати продуктові та технологічні особливості для різних країн.
  • Кропітко покращувати мапу, яка є основою нашого застосунку.

Про тебе:

  • Маєш 3+ років комерційного досвіду в продуктовій компанії;
  • Розумієш iOS SDK, включаючи UIKit, AutoLayout, Core Animation;
  • Орієнтуєшся в архітектурних патернах і принципах роботи з ними;
  • Маєш досвід з Git та CocoaPods;
  • Впевнено використовуєш Swift і знаєш гайдлайни Apple;
  • Хочеш брати на себе відповідальність та впливати на продукт;
  • Живеш в Києві.

Буде плюсом:

  • Досвід роботи з мапами: Mapbox (або аналоги);
  • Досвід роботи з Kotlin;
  • Досвід з Unit тестами;
  • Маєш приклади своєї роботи на Git.

Информация о компании ЛУН

ЛУН – украинская продуктовая IT-компания, которая внедряет инновации в сфере недвижимости с 2008 года. Компания разрабатывает платформы PropTech, а также продукты для аренды и покупки жилья, которыми пользуются люди в Украине, странах Европы и Азии.
Год основания: 2008
Количество сотрудников: 101-250
Резидент Дія.City
Сайт: lun.ua

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Product / Startup
Опыт от 2 лет Middle Full-time Upper-Intermediate / B2 Есть тестовое задание Office Київ
20.05.20241
Подробнее
  • JavaScript
  • Selenium
  • HTTP

Функціональні обов’язки:

  • Аналіз і уточнення вимог із замовником або бізнес-аналітиками;
  • Планування процесу тестування;
  • Написання тест-кейсів (сценаріїв тестування);
  • Тестування функціоналу;
  • Ідентифікація проблемних місць, внесення їх у трекінгову систему;
  • Обговорення фіксів із розробниками;
  • Відстеження життєвого циклу помилок;
  • Ре-тест виправлених дефектів;
  • Аналіз тестування;
  • Оптимізація процесу тестування;
  • Ведення тестової документації.

Необхідні навички:

  • Досвід роботи на позиції QA – 2+ роки
  • Знання основ QA, підходів до тестування, типів, методів тощо.
  • Знання методологій тестування web-додатків.
  • Знання мови програмування (наприклад, JavaScript). (бажано)
  • Знання Selenium WebDriver та інших інструментів автоматизації тестування. (бажано)
  • Розуміння клієнт-серверної архітектури.
  • Розуміння життєвого циклу розробки ПЗ. Знання методів і видів тестування.
  • Знання та розуміння HTTP протоколу.
  • Уміння вести тестову документацію (чек-листи, тест-кейси). Досвід написання тестової документації.
  • Знання англійської мови на рівні Upper-Intermediate
  • Наявність вищої освіти в сфері ІТ, математики і т.п.

Информация о компании IT SmartFlex

IT SmartFlex – продуктовая IT-компания, входящая в группу Vodafone Ukraine. Компания занимается разработкой инновационных решений для мобильного клиента Vodafone Ukraine, а также телекоммуникационного программного обеспечения и решений для ежедневного использования миллионами пользователей.
Год основания: 2019
Количество сотрудников: 101-250
Резидент Дія.City
Сайт: career.vodafone.ua/it-smartflex

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Product / Startup
Опыт от 3 лет Middle Full-time Не имеет значения Есть тестовое задание Office Київ
20.05.20241
Подробнее
  • BABOK
  • Lean
  • Agile
  • Scrum
  • Kanban
  • UML
  • BPMN
  • REST
  • SOAP
  • Swagger
  • Postman
  • SoapUI

Функціональні обов’язки:

  • Виявлення, збір, аналіз, формалізація, узгодження вимог до програмних продуктів
  • Комунікація із замовником, узгодження вимог та специфікацій
  • Збір необхідних даних від третіх систем для інтеграції (специфікації, тестові дані, робочі запити)
  • Опис бізнес-потреб, користувальницьких вимог, функціональних та нефункціональних вимог
  • Підтримка вимог та специфікацій в актуальному стані
  • Роз’яснення вимог до команди розробки
  • Допомога у створенні беклогу продукту, описі критеріїв прийомки, дизайні мокапів, участі у демонстраціях продукту
  • Участь у плануванні та оцінці завдань на розробку
  • Участь в приймання реалізованих задач командою розробки

Необхідні навички:

  • Досвід роботи системним або бізнес-аналітиком від 3-х років
  • Досвід виявлення та документування вимог до інформаційних систем
  • Розуміння різних типів вимог: бізнес, користувацьких, функціональних, нефункціональних
  • Розуміння процесів ідентифікації, класифікації, погодження та підтримки змін вимог
  • Навички аналізувати предметні області і пропонувати рішення
  • Розуміння принципів розробки ПЗ, досвід взаємодії з командою розробки
  • Знання найкращих практик бізнес-аналізу (BABoK)
  • Знайомство з сучасними підходами у розробці ПЗ (Lean, Agile, Scrum, Kanban)
  • Розуміння принципів створення інтерфейсів продуктів (UX/UI)
  • Володіння техніками та нотаціями: UML, BPMN, Use Cases, User Story, Mind Maps
  • Розуміння принципів роботи REST, SOAP
  • Вміння сформулювати вимоги до розробки API, розуміння специфікацій (Swagger)
  • Знайомство з інструментами тестування API (Postman, SoapUI, тощо)
  • Мати навички системного, концептуального, візуального мислення

Буде плюсом:

  • Знання телеком-домену.

Информация о компании IT SmartFlex

IT SmartFlex – продуктовая IT-компания, входящая в группу Vodafone Ukraine. Компания занимается разработкой инновационных решений для мобильного клиента Vodafone Ukraine, а также телекоммуникационного программного обеспечения и решений для ежедневного использования миллионами пользователей.
Год основания: 2019
Количество сотрудников: 101-250
Резидент Дія.City
Сайт: career.vodafone.ua/it-smartflex

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Product / Startup
Опыт от 3 лет Middle Full-time Upper-Intermediate / B2 Есть тестовое задание Office Київ
20.05.20241
Подробнее
  • Java
  • Spring
  • RESTful API
  • Oracle SQL
  • SQL
  • NoSQL
  • Kafka
  • TDD
  • CI/CD
  • GitLab CI
  • Jenkins
  • Git
  • Docker
  • Linux
  • TM Forum

Задачі:

  • Реалізація бізнес-логіки
  • Проектування та розробка мікросервісів
  • Дизайн і розробка REST API
  • Розробка інтеграції із зовнішніми системами, використовуючи різні протоколи

Вимоги:

  • 3+ роки досвіду роботи в програмуванні на Java з високонавантаженими виробничими рішеннями
  • Чудове розуміння Dependency Injection та досвід роботи з фреймворками Spring
  • Добре розуміння мікросервісної архітектури, досвід реалізації RESTful API
  • Високий рівень знань Oracle або інших баз даних (SQL або NoSQL)
  • Хороші знання Kafka або інших брокерів повідомлень
  • Розуміння практики Test-Driven Development
  • Досвід з роботи з CI/CD (Gitlab CI, Jenkins)
  • Досвід з Git і Docker
  • Базові знання Linux
  • Буде великим плюсом знання TM Forum
  • Рівень англійської від Upper-intermediate

Информация о компании IT SmartFlex

IT SmartFlex – продуктовая IT-компания, входящая в группу Vodafone Ukraine. Компания занимается разработкой инновационных решений для мобильного клиента Vodafone Ukraine, а также телекоммуникационного программного обеспечения и решений для ежедневного использования миллионами пользователей.
Год основания: 2019
Количество сотрудников: 101-250
Резидент Дія.City
Сайт: career.vodafone.ua/it-smartflex

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Опыт не имеет значения Middle, Senior Full-time Upper-Intermediate / B2 Есть тестовое задание Office Київ
20.05.20241
Подробнее

У зв’язку з запуском нового напрямку бізнесу, шукаємо Business Development Manager

Функціональні обов’язки:

  • Аналіз внутрішнього та зовнішнього ринку IT-платформ, продуктів та послуг, оцінка нових ринкових можливостей для Компанії
  • Участь у формуванні стратегії розвитку зовнішніх продажів та її реалізація
  • Розробка концепції впровадження нових ІТ-платформ, продуктів та послуг, презентаційних матеріалів, бізнес-планів, розрахунок бізнес-кейсів
  • Аналіз ефективності просування продуктів та послуг на ринку, розрахунок KPIs
  • Забезпечення виконання бюджету доходів від зовнішніх продажів
  • Взаємодія та комунікація з потенційними та існуючими клієнтами: збір вимог, виявлення потреб, аналіз конкурентів, участь в тендерах, участь в підготовці клієнтських договорів
  • Аналіз продажів, доходів, витрат та маржинальності нових та вже існуючих продуктів та послуг
  • Координація розробки ІТ-платформ, продуктів та послуг.
  • Контроль за термінами та якістю впровадження нових ІТ-платформ, продуктів та послуг, їх доступністю та працездатністю
  • Участь у виборі постачальників та договірній роботі з ними
  • Взаємодія з іншими підрозділами які забезпечують впровадження та операційний супровід функціонування IT платформ, продуктів та послуг

Необхідні навички:

  • Досвід виведення нових IT продуктів на ринок
  • Досвід керування портфелем IT продуктів
  • Управлінський досвід в т.ч. крос-функціональними та проектними командами
  • Знання сучасних ІТ-трендів та технологій
  • Глибоке розуміння фінансових аспектів бізнесу
  • Високі презентаційні та комунікативні навички. Досвід ведення переговорів на рівні С-level
  • Рівень володіння англійською мовою не нижче upper-Intermediate

Информация о компании IT SmartFlex

IT SmartFlex – продуктовая IT-компания, входящая в группу Vodafone Ukraine. Компания занимается разработкой инновационных решений для мобильного клиента Vodafone Ukraine, а также телекоммуникационного программного обеспечения и решений для ежедневного использования миллионами пользователей.
Год основания: 2019
Количество сотрудников: 101-250
Резидент Дія.City
Сайт: career.vodafone.ua/it-smartflex

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Опыт от 3 лет Middle Full-time Не имеет значения Есть тестовое задание Office Київ
20.05.20241
Подробнее
  • Kubernetes
  • Rancher
  • Linux
  • Kafka
  • Redis
  • GitLab
  • CI/CD
  • MinIO
  • HashiCorp Vault
  • Prometheus
  • Grafana
  • Istio

У зв’язку з розширенням команди, яка складається з Ліда і 7 SRE/Devops Engineers, шукаємо Middle Devops Engineer.

Функціональні обов’язки:

  • Надання технічної підтримки для платформи MW
  • Дизайн, тест і впровадження інфраструктури для відмовостійких платформ
  • Деплоймент компонентів платформ
  • Вивчення нових технологій і аналіз можливості і доцільності їх використання для покращення користувацького досвіду
  • Тримання up-to-date платформ і інфраструктури під ними
  • Автоматизація процесів сумісної розробки і доставки ПЗ на платформи

Необхідні навички:

  • Досвід роботи від 3+ років
  • Kubernetes, Rancher
  • Linux
  • Network
  • Kafka
  • Redis
  • Gitlab (or similar CICD tool)
  • Minio
  • Vault
  • CD for java based microservices
  • Prometheus + Grafana
  • istio (or another service mesh system)

Буде перевагою:

  • мати досвід роботи з java на рівні розробника, бекграунд як SysAdmin
  • Стресостійкість, клієнторієнтованість, готовність бути ментором для молодших колег, готовність до постійного вивчення і імплементації нових технологій

Информация о компании IT SmartFlex

IT SmartFlex – продуктовая IT-компания, входящая в группу Vodafone Ukraine. Компания занимается разработкой инновационных решений для мобильного клиента Vodafone Ukraine, а также телекоммуникационного программного обеспечения и решений для ежедневного использования миллионами пользователей.
Год основания: 2019
Количество сотрудников: 101-250
Резидент Дія.City
Сайт: career.vodafone.ua/it-smartflex

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Outsource, Consulting / Integrator
Опыт от 5 лет Senior Full-time Upper-Intermediate / B2 Есть тестовое задание Office Львів, Івано-Франківськ, Чернівці
20.05.20241
Подробнее
  • Python
  • Django
  • Flask
  • Angular
  • TypeScript
  • HTML
  • CSS
  • Git
  • Jest
  • Mocha
  • Jasmine
  • Cypress
  • Enzyme
  • Protractor
  • MySQL
  • PostgreSQl
  • Snowflake

Компанія Agiliway у пошуку Senior Full-Stack Engineer (Python/Angular), який приєднається до розробки продукту для нашого клієнта. Продукт – це платформа для телемедицини нового покоління, яка допомагає покращити сферу охорони здоров’я в США. Продукт зосереджений на аналітиці охорони здоров’я, безпеці, економії витрат на охорону здоров’я та агрегації даних. 

Вимоги:

  • 5+ роки досвіду у розробці програмного забезпечення 
  • Cильні знання та досвід з Python, Django або Flask 
  • Хороші знання та досвід роботи з Angular 2 або вище, Typescript, HTML5, CSS, Git 
  • Досвід роботи із середовищами тестування для JavaScript, такими як Jest, Enzyme, Mocha, Jazmine, Cypress, Protractor і т.д. 
  • Досвід з реляційними базами даних (MySQL, Postgres, and/or Snowflake) 
  • Досвід роботи в динамічному інженерному середовищі 
  • Рівень англійської – Upper-Intermediate або вище 
  • Орієнтованість на процес, сильні організаторські та комунікативні навички 
  • Здатність мислити нестандартно 

Обов’язки: 

  • Брати участь у проектуванні та розробці рішень, забезпечувати високоякісний код та впроваджувати найкращі практики 
  • Регулярна комунікація з командою на стороні замовника, брати участь у статусних зустрічах, дизайн сесіях та обговореннях 
  • Надавати оцінку та звітність щодо поставлених завдань та цілей 

Информация о компании Agiliway

Agiliway – аутсорсинговая и консалтинговая компания разработки программного обеспечения со штаб-квартирой в Остине и центрами разработки в Польше и Украине.
Год основания: 2015
Количество сотрудников: 101-250
Сайт: agiliway.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Product / Startup
Опыт от 2 лет Middle Full-time Не имеет значения Есть тестовое задание Office, Remote Київ, Рівне
20.05.20241
Подробнее

Ми шукаємо талановитого UI Designer, щоб оновити інтерфейс проекту та створювати UI/UX івентів проекту. Важливо шукати логічні та грамотні рішення для кожного нового завдання та взаємодіяти з командою геймдизайнерів та художників.

Необхідні знання та навички:

  • Досвід створення інтерфейсів для казуальних ігор від 2 років.
  • Розуміння основних візуальних стилів, що використовуються в іграх та вміння швидко підібрати потрібний стиль UI-елементів в залежності від загальної стилістики гри.
  • Вміння аналізувати конкурентів та знаходити способи покращити дизайн.
  • Ініціативність, бажання покращувати та вдосконалювати інтерфейс гри.
  • Наявність портфоліо.

Информация о компании AB Games

AB Games – международная компания, разрабатывающая и издающая собственные мобильные free-to-play игры. Компания создает глубокие и увлекательные игры-миры, в которые играют каждый день миллионы игроков, основываясь на мечтах, идеях и понимании игрового процесса.
Год основания: 2011
Количество сотрудников: 101-250
Сайт: ab-games.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Опыт от 2 лет Middle Full-time Не имеет значения Есть тестовое задание Office, Remote Київ, Рівне
20.05.20241
Подробнее

Ми шукаємо Нарративного постановника, щоб писати сюжети для ігрових механік та івентів проекту. Важливо шукати логічні та грамотні рішення для кожного нового завдання та взаємодіяти з командами сценаристів, локалізаторів та геймдизайнерів.

Необхідні знання та навички:

  • Досвід на позиції сценариста в ігровому проєкті від 2-х років.
  • Вищу освіту (переважно в галузі філології/журналістики/сценаристики/режисури).
  • Здатність чітко і коротко, але при цьому захопливо описувати, навіть, звичайні речі.
  • Вміння конструктивно висловлювати своє бачення та приймати думку команди.
  • Вміння розповісти історію у п’яти реченнях.
  • Навички роботи з великими обсягами інформації та розуміння бізнес-завдань проєкту.
  • Буде плюсом досвід роботи над іграми в жанрі HOPA та/або активний обліковий запис у грі Hidden City, досвід роботи геймдизайнером.

Информация о компании AB Games

AB Games – международная компания, разрабатывающая и издающая собственные мобильные free-to-play игры. Компания создает глубокие и увлекательные игры-миры, в которые играют каждый день миллионы игроков, основываясь на мечтах, идеях и понимании игрового процесса.
Год основания: 2011
Количество сотрудников: 101-250
Сайт: ab-games.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Опыт от 2 лет Lead Full-time Не имеет значения Есть тестовое задание Office, Remote Київ, Рівне
20.05.20241
Подробнее
  • Figma

Запрошуємо Lead Narrative Designer на новий проєкт у жанрі Solitaire. Вашою основною задачею буде наповнювати сюжет цікавими квестами, яскравими та динамічними кат-сценами. Проект на початковій стадії розробки – у вас буде шанс проявити себе на проекті та в створенні гри з нуля!

Ваші основні задачі:

  • Деталізувати сюжет відносно попередньо заданого концепту (цікаві квести, що інтригують, яскраві та динамічні кат-сцени/ролики, комікси, робота з точками інтересу та вау-моментами).
  • Описувати розкадрування кат-сцен і коміксів у вигляді ТЗ для художників та аніматорів.
  • Взаємодіяти з відділами розробки (наратив, контент, дев) по впровадженню ідей в гру.

Необхідні досвід та навички:

  • Досвід роботи з аналогічними обов’язками (від 2-х років).
  • Глибоке розуміння драматургії.
  • Уміння працювати з AI та Figma вітається.
  • Високий рівень вербальної та письмової комунікації.
  • Надивленість і награність (насамперед 2D-анімації та казуальні ігри з ґрунтовною сюжетною складовою).
  • Креативність, самостійність, гнучкість до фідбеку, вміння працювати з командою.

Информация о компании AB Games

AB Games – международная компания, разрабатывающая и издающая собственные мобильные free-to-play игры. Компания создает глубокие и увлекательные игры-миры, в которые играют каждый день миллионы игроков, основываясь на мечтах, идеях и понимании игрового процесса.
Год основания: 2011
Количество сотрудников: 101-250
Сайт: ab-games.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Consulting / Integrator
Опыт от 5 лет Senior Full-time Не имеет значения Есть тестовое задание Office
20.05.20241
Подробнее
  • Python
  • Pandas
  • SciPy
  • scikit-learn
  • XGBoost
  • LightGBM
  • PostgreSQl
  • MLflow
  • Apache Airflow

На посаді Senior Data Scientist ви відіграватимете ключову роль у розробці передових рішень та постійному вдосконаленні поточних моделей з використанням табличних даних роздрібної торгівлі. Якщо ви вмієте вирішувати проблеми, маєте досвід розробки на Python, статистичного аналізу та вмієте отримувати практичні висновки зі складних наборів даних, ми хочемо почути саме про вас

Основні вимоги до кандидата:

  • 5+ років досвіду роботи з Python, застосування Pandas, SciPy, Scikit-learn, XGBoost, LightGBM та/або статистичних моделей у розробці рішень для машинного навчання та статистичного аналізу
  • знання підходів до прогнозування часових рядів, з підтвердженим досвідом застосування цих методів у реальних сценаріях
  • досвід роботи з реляційними базами даних (наприклад, Postgres) для ефективного вилучення та маніпулювання даними
  • ґрунтовна математична підготовка, бажано в галузі комп’ютерних наук, що дозволить вам ефективно розуміти та застосовувати складні алгоритми

Бажана кваліфікація:

  • досвід роботи в роздрібній торгівлі: Знання галузі роздрібної торгівлі та розуміння її унікальних викликів і можливостей
  • досвід роботи з інструментами MLOps: Знання MLFlow, AirFlow або інших інструментів MLOps, що спрощують розгортання та управління моделями машинного навчання

Основні обов’язки:

  • розробка та підтримка моделей/алгоритмів для вилучення інсайтів з табличних даних роздрібної торгівлі
  • розробляти та впроваджувати тести для вимірювання впливу моделей, забезпечуючи надійну роботу в реальних сценаріях
  • моніторинг та постійне вдосконалення поточних моделей з урахуванням зворотного зв’язку та нових даних для підвищення точності прогнозування та актуальності для бізнесу
  • виконувати суміжні завдання, включаючи прогнозування часових рядів, кластерний аналіз, класифікацію та оптимізацію для вирішення конкретних бізнес-завдань

Информация о компании ABM Cloud

ABM Cloud разрабатывает облачные решения для повышения эффективности бизнеса и внедряет мировые инновационные методологии его управления. Первая компания в Восточной Европе, которая имеет решение для автоматизации всей цепи поставок: управления запасами (производство, дистрибуция, ритейл), мерчандайзинга, промо-акций, складов, транспорта, финансов, платформы лояльности, управления торговыми агентами, платформы для маркетплейса.
Год основания: 2014
Количество сотрудников: 101-250
Сайт: abmcloud.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Опыт не имеет значения Junior, Middle Full-time Advanced / Fluent / C1 Есть тестовое задание Office
20.05.20241
Подробнее

У зв’язку з розвитком компанії та збільшенням кількості проєктів з оптимізації ланцюгів постачань і управління запасами, шукаємо людей, які швидко навчаються та нестандартно мислять.

І ми точно підійдемо один одному, якщо ти:

  • маєш вищу освіту – технічну або економічну
  • маєш досвід роботи в управлінні проєктами
  • грамотно володієш українською мовою
  • володієш англійською та польською на рівні Advanced
  • маєш аналітичний склад розуму

Чим ти будеш займатися:

  • управляти проєктами з впровадження хмарних ІТ систем: від початку робіт до передачі на підтримку
  • вести технічну документацію
  • відстежувати стан проєкту, перебігу виконання завдань
  • вирішувати конфліктні ситуації на проєкті
  • спілкуватися з клієнтами, керувати їхніми очікуваннями
  • працювати у кількох проєктах одночасно (3-4 проєкти)
  • навчати користувачів роботі у системі

Информация о компании ABM Cloud

ABM Cloud разрабатывает облачные решения для повышения эффективности бизнеса и внедряет мировые инновационные методологии его управления. Первая компания в Восточной Европе, которая имеет решение для автоматизации всей цепи поставок: управления запасами (производство, дистрибуция, ритейл), мерчандайзинга, промо-акций, складов, транспорта, финансов, платформы лояльности, управления торговыми агентами, платформы для маркетплейса.
Год основания: 2014
Количество сотрудников: 101-250
Сайт: abmcloud.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Consulting / Integrator
Опыт не имеет значения Junior, Middle Full-time Pre-Intermediate / A2-B1 Есть тестовое задание Office, Remote
20.05.20241
Подробнее
  • SalesQL
  • Contact Out
  • RocketReach
  • ZeroBounce
  • ClearOut
  • HubSpot

В команді відділу Лідогенерації відкрито позицію «Researcher» в зв’язку з розширенням команди. Шукаємо командного гравця, уважного та сфокусованого на деталях, орієнтованого на результат у завданнях.

І ми точно підійдемо один одному, якщо ти: 

  • маєш досвід роботи на позиції Lead/Data Researcher чи подібній
  • розумієш специфіку пошуку та валідації email
  • логічно мислиш
  • маєш такі риси як посидючість, уважність до деталей, мультизадачність, комунікабельність
  • маєш відмінні навички письмового мовлення
  • володієш англійською на рівні Pre-Intermediate

Чим ти будеш займатися:

  • шукати нові компанії та контакти згідно з портретом клієнта
  • працювати з наповненням бази потенційних клієнтів, з якими команда SDR надалі буде контактувати за допомогою e-mail розсилок (Sequences), а також «холодних» дзвінків
  • працювати з Sales Navigator та різними додатками для рісьорчингу – Sales QL, Contact out, RocketReach, Zero Bounce, Clear Out та ін.
  • збагачувати вебінарні ліди (створення компанії, контакту, заповнення додаткових полів в CRM)
  • допомогати команді SDR в актуалізації наявної бази в CRM (ми користуємося Hubspot)
  • якісно вести CRM систему
  • ринки з якими ти будеш працювати: Європа, Азія, Україна

Информация о компании ABM Cloud

ABM Cloud разрабатывает облачные решения для повышения эффективности бизнеса и внедряет мировые инновационные методологии его управления. Первая компания в Восточной Европе, которая имеет решение для автоматизации всей цепи поставок: управления запасами (производство, дистрибуция, ритейл), мерчандайзинга, промо-акций, складов, транспорта, финансов, платформы лояльности, управления торговыми агентами, платформы для маркетплейса.
Год основания: 2014
Количество сотрудников: 101-250
Сайт: abmcloud.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Product / Startup
Опыт от 5 лет Senior Full-time Не имеет значения Есть тестовое задание Remote
18.05.20241
Подробнее
  • Microsoft Azure
  • Microsoft IIS
  • Nginx
  • Apache
  • MySQL
  • Microsoft SQL Server
  • Azure SQL
  • PostgreSQl
  • Bash
  • Python
  • SQL
  • PowerShell
  • Kubernetes
  • Docker
  • Helm
  • Terraform
  • GitLab
  • Jenkins
  • Groovy
  • Linux
  • Windows

We are seeking a skilled DevOps professional to strengthen our IT department's capabilities in DevOps.

Responsibilities:

  • Manage Azure cloud infrastructure, configure services, ensure security, diagnostics, and optimization, as well as set up test environments and handle data migration.
  • Develop, implement, improve, and maintain continuous integration and delivery (CI/CD) processes.
  • Administer databases and servers, including supporting company websites, ensuring their security, and maintaining fault tolerance.
  • Provide support for general information security, introduce new technologies, offer technical support (L2, L3), and participate in internal department projects.

Requirements:

  • 5+ years of professional experience, well-versed in Azure services;
  • Strong background in web servers such as IIS, Nginx, and Apache, and proficiency in managing databases such as MySQL, SQL Server, AzureSQL, and PostgreSQL;
  • Knowledge of scripting languages including Bash, Python, SQL, and PowerShell;
  • Experience with containerization and orchestration tools like Kubernetes, Docker, and Helm, as well as with Terraform, GitLab, and Jenkins (including Groovy);
  • Solid understanding of Linux and Windows environments, and knowledge about network architecture, security, potential threats, and load balancing.

Информация о компании Devart

Devart – это компания по разработке программного обеспечения, предоставляющая ряд решений для подключения к базам данных и инструментам разработки для различных систем управления базами данных (СУБД). Компания предлагает программные продукты, облегчающие разработку баз данных, администрирование и управление ими, а также решения для подключения данных и доступа.
Год основания: 1997
Количество сотрудников: 101-250
Сайт: devart.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Опыт не имеет значения Senior Full-time Не имеет значения Есть тестовое задание Remote
18.05.20241
Подробнее
  • C#
  • .NET
  • Windows
  • SQL
  • Git
  • DevExpress
  • CI/CD
  • Jenkins
  • Unit Tests

Devart is looking for a skilled .NET developer to work on the Studio products from the dbForge product line for database development and administration. The features include code completion, static code analysis, database comparison and synchronization, reports generation, SQL code parsing, and many more.

The technology stack: C#, WinForms, DevExpress, ANTLR.

Responsibilities:

  • Search for new solutions and approaches when working on complex, non-routine tasks.
  • Develop functionality and design unit tests.
  • Refactor the existing code.
  • Carry out research work when taking features to development, decompose tasks into sub-tasks, and estimate the development time.
  • Create a task pool at the stage of complex task decomposition.
  • Deliver completed tasks for testing, providing advisory assistance to QA during testing.
  • Perform and pass code reviews.
  • Provide technical expertise and assistance to the support team.
  • Process the requirements from Product Analysts and transform them into technical requirements for developers.
  • Interact with Team Lead, Architect, Product Analyst, and Designers when designing UI.
  • Consult Team Lead and Architect when making architectural decisions
  • Mentor and advise junior developers.

Requirements:

  • Knowledge and understanding of the .NET Framework and C#;
  • Understanding of the Windows applications life cycle;
  • Understanding of the OOP principles, design patterns, SOLID;
  • Experience in designing and developing multithreaded applications;
  • Strong database skills and knowledge of SQL;
  • Ability to create unit tests;
  • Good algorithmic base;
  • Experience with version control systems, primarily Git.

Nice to have:

  • Experience with DevExpress components;
  • Experience in writing parsers;
  • Experience in add-ins development and integration;
  • Understanding of the basic principles of CI/CD, experience with CI services (Jenkins);
  • Experience of working on large projects and systems;
  • Technical higher education in the field of computer systems;
  • Certification in the key areas of professional activities.

Информация о компании Devart

Devart – это компания по разработке программного обеспечения, предоставляющая ряд решений для подключения к базам данных и инструментам разработки для различных систем управления базами данных (СУБД). Компания предлагает программные продукты, облегчающие разработку баз данных, администрирование и управление ими, а также решения для подключения данных и доступа.
Год основания: 1997
Количество сотрудников: 101-250
Сайт: devart.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Опыт от 5 лет Middle, Senior Full-time Не имеет значения Есть тестовое задание Remote
18.05.20241
Подробнее
  • JavaScript
  • Node.js
  • MySQL
  • CI/CD
  • Kanban
  • SAFe
  • Scrum
  • Agile

We are looking for a Backend Developer who will create clear and structured code using effective solutions and current technologies to achieve flexibility and scalability. The specialist is expected to be able to work in a team, have a proactive attitude, be ready to demonstrate leadership qualities, take on responsibilities, and make quick and considered decisions.

About the product:

Our transportation and delivery product ecosystem boasts millions of users and an ambitious growth plan, both domestically in Ukraine and in foreign markets. Our web and mobile applications offer a modern UI/UX design and are supported by a complex, high-load backend to ensure a seamless user experience. We manage our own business operations and offer both franchise and SaaS distribution models to expand our reach.

Technology stack: Node.js, TypeScript, Redis, MySQL, PostgreSQL, Kubernetes. (Mastery of all these technologies is not required, but an interest in mastering them is.)

Responsibilities:

  • Develop functionality according to the Project Owner's requirements.
  • Support, refactor, fix bugs, and optimize the current code.
  • Ensure backward compatibility when refactoring functionality.
  • Follow widely accepted industry standards in development (code structure, repositories, CI/CD, unit testing, security practices).
  • Implement productive development and integration tools if required.
  • Collaborate closely with the Project Owner's team and provide timely and reasoned feedback.
  • Synchronize with adjacent development teams.
  • Inform and update the team or/and responsible parties about critical issues, failures, and risks.
  • Timely react to and track communications in work tools.

Requirements:

  • Deep knowledge and experience in commercial JavaScript development (5+ years);
  • Proficient utilization of "Best practices" in Node.js development;
  • Confident knowledge and understanding of the event-driven model in Node.js.;
  • Strong expertise and utilization of algorithms and data structures;
  • Experience with databases (MySQL preferred);
  • Being able to work in a team and assign tasks to other team members;
  • Skill in formulating and posing reasoned, contextual questions with clearly defined expectations;
  • Ability to work with feedback and escalate issues;
  • Competence in conceptualizing complex concepts and explaining technical nuances to non-technical team members;
  • Proficiency in a result-oriented approach and the ability to implement it;
  • Strong attention to detail and a healthy perfectionism.

Nice to have:

  • Understanding of Design patterns;
  • Knowledge of architectural approaches (CQRS, SOA, Microservices, etc.);
  • Experience in implementing CI/CD approaches;
  • Experience working in flexible development methodologies (Kanban, Scrum, Agile, SAFe, etc.).

Team: Software Architect, 2 Backend Developers.

Информация о компании Devart

Devart – это компания по разработке программного обеспечения, предоставляющая ряд решений для подключения к базам данных и инструментам разработки для различных систем управления базами данных (СУБД). Компания предлагает программные продукты, облегчающие разработку баз данных, администрирование и управление ими, а также решения для подключения данных и доступа.
Год основания: 1997
Количество сотрудников: 101-250
Сайт: devart.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Product / Startup
Опыт от 3 лет Middle Full-time Advanced / Fluent / C1 Есть тестовое задание Remote
18.05.20241
Подробнее
  • HTML
  • CSS
  • Markdown
  • WordPress
  • Jira
  • SEO
  • Agile
  • Scrum

The Devart marketing team is looking for a Technical Content Writer to create new product pages, write informative and engaging technical articles based on given scenarios, and create scripts for product/promotional videos.

Responsibilities:

  • Update product pages with relevant information and engaging content.
  • Create new product pages to showcase the latest offerings and highlight key features.
  • Apply SEO recommendations to optimize product content for improved search engine visibility.
  • Write informative and engaging technical articles based on given scenarios.
  • Translate articles written by technical specialists to ensure effective communication with international audiences.
  • Ensure accuracy and quality standards of articles written by external authors.
  • Create scripts for product/promotional videos.
  • Write content for White Papers, Guides, and Tips pages.
  • Control the quality and timeliness of tasks on the content plan.

Requirements:

  • 3+ years of experience as a Technical Writer, Technical Content Writer, or Technical Translator;
  • Proven experience in the IT industry (understanding its organizational structure, hierarchy, and areas of responsibility);
  • Advanced proficiency in both written and verbal English;
  • Strong academic writing skills, with the ability to present complex information in a clear and concise manner;
  • Ability to write, edit, and correct various types of text with a keen eye for detail;
  • Active listening and feedback skills to effectively collaborate with subject matter experts;
  • Proficiency with HTML, CSS, and Markdown to format and publish content;
  • Proficiency with WordPress for website content management;
  • Experience with Jira and a general understanding of Agile/Scrum methodologies;
  • Basic knowledge of SEO.

Информация о компании Devart

Devart – это компания по разработке программного обеспечения, предоставляющая ряд решений для подключения к базам данных и инструментам разработки для различных систем управления базами данных (СУБД). Компания предлагает программные продукты, облегчающие разработку баз данных, администрирование и управление ими, а также решения для подключения данных и доступа.
Год основания: 1997
Количество сотрудников: 101-250
Сайт: devart.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Опыт от 5 лет Head / Chief Full-time Intermediate / B1 Есть тестовое задание Remote
18.05.20242
Подробнее
  • SMART
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Jira
  • Confluence
  • Діаграма Ґанта

The team works on a group of services in the field of urban transportation and logistics. Today, we already have millions of users and are very ambitious in regard to the development and growth of markets both in Ukraine and abroad. We provide our users with web and mobile versions of the product on a basis of heavy backend combined with a neat UI/UX. Moreover, we have our business operations, marketing, and customer support departments. Finally, we provide development models as our own product and SaaS for external markets.

Responsibilities:

  • Analyze the competitors' strategies.
  • Analyze the cities and regional characteristics in terms of promoting OnTaxi services.
  • Analyze current and prospective development areas.
  • Build the marketing team, select the candidates, and set up processes.
  • Organize training for department employees.
  • Form, control, and optimize the team budget expenses.
  • Engage in the operational management of the marketing team.
  • Coordinate with Business Operations & Product Development teams.
  • Develop an up-to-date marketing strategy, plan the budget.
  • Distribute projects and tasks within the team in accordance with the OKR framework.
  • Present strategies and OKRs to stakeholders.
  • Provide regular reports on marketing performance to stakeholders and the team.
  • Provide budget reports.
  • Organize work with metrics and KPIs within the marketing team.

Requirements:

  • 5+ years of experience in Marketing as a lead;
  • Experience in PR, SMM, User Acquisition;
  • Experience with IT companies and IT products promotion, understanding of IT processes;
  • Knowledge of basic marketing tools and concepts;
  • Knowledge and experience in using creative tools and concepts;
  • Knowledge and experience in developing online and offline marketing activations;
  • Excellent knowledge of the key conversion factors and concepts, being able to measure indicators and understand their purpose;
  • Excellent understanding of the PR campaign launch principles;
  • Social media promotion skills (Facebook, Instagram, YouTube, instant messengers);
  • Excellent skills in segmentation, competitive analysis, interviewing, surveys, focus groups, and research;
  • Being familiar with the Online Reputation Management principles and tools;
  • Experience with task trackers (Jira and similar);
  • Experience with knowledge bases (Confluence and similar);
  • Experience with goal-setting tools (SMART, creative brief, project passport);
  • Experience with planning tools (GANTT, WBS);
  • Basic management skills, active listening skills, and providing feedback depending on the level of the specialist;
  • Budgeting, expense control, and optimization skills.

Nice to have:

  • English level - Intermediate and higher.

Team:

  • 10 specialists – ATL and BTL Group Leads, Marketing Managers, SMM Specialist, PR Manager, Event Manager, and Designer.

Информация о компании Devart

Devart – это компания по разработке программного обеспечения, предоставляющая ряд решений для подключения к базам данных и инструментам разработки для различных систем управления базами данных (СУБД). Компания предлагает программные продукты, облегчающие разработку баз данных, администрирование и управление ими, а также решения для подключения данных и доступа.
Год основания: 1997
Количество сотрудников: 101-250
Сайт: devart.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться
Опыт от 4 лет Middle, Senior Full-time Upper-Intermediate / B2 Есть тестовое задание Remote
18.05.20241
Подробнее
  • SEO
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • SMART
  • Діаграма Ґанта
  • Microsoft Excel
  • Google Sheets
  • Microsoft PowerPoint
  • Google Slides
  • UI/UX

We are looking for a Product Marketing Manager to work on our flagship product - TMetric. TMetric is a SaaS product that operates 24/7 and serves clients from all over the world. The service includes a web application, a browser extension, a cross-platform desktop client and mobile applications.

Responsibilities:

  • Analyze marketing strategies, current and promising development areas.
  • Build a profile of the target audience (TA): collect information from open sources, conduct research, focus groups, etc.
  • Plan and participate in the launches of new products and releases
  • Create a product development map together with the development team.
  • Present the product within the company and for external audiences (negotiations with clients, industry exhibitions, conferences, and meetups).
  • Provide product pricing recommendations based on analysis.
  • Monitor and research product reviews from customers.
  • Develop and implement the product promotion strategy together with the Development, Marketing, PR, Sales, Partnership teams.
  • Investigate metrics and growth areas in various channels (product pages, social media, and events).
  • Implement and improve plans to attract traffic and its conversion.
  • Develop, oversee, and optimize marketing budget expenses.
  • Manage the full cycle of production and placement of content for promotion.
  • Coordinate actions and implementation of projects with top management and stakeholders.
  • Establish a task pool for various teams in Jira based on developed plans.
  • Collaborate with the User Acquisition, PR, SMM, SEO, Link Building, and Event teams.
  • Support the Sales department by preparing the presentation of new products and developing tools and events to increase sales efficiency.
  • Provide regular reports on the effectiveness of promotions to stakeholders and the team.
  • Generate weekly operational marketing reports.
  • Organize and support a unified document flow system for working on projects.
  • Create a table of improvements within OKR.
  • Upload and update project plans, cases, and presentations in Confluence.

Requirements:

  • 4+ year of experience as a Product Marketing Manager;
  • Upper-Intermediate level of English or higher;
  • Skills in working with traffic channels (e-mail, SEO, AdWords, catalogs, etc);
  • Expertise in promoting on social media platforms (Facebook, Instagram, YouTube, and messaging apps);
  • Competence in segmentation, analysis, interviews, surveys, focus groups, and research;
  • Skills in content management both online and offline;
  • Proficiency with goal setting tools (SMART, creative brief, and project passport);
  • Experience with planning tools such as Gantt and WBS;
  • Skills in budgeting, cost control, and optimization;
  • Experience with Excel/Google Sheets and PowerPoint/Google Slides;
  • Knowledge of marketing automation tools;
  • High-level mastery of advertising analytics tools;
  • Understanding of basic UI/UX concepts.

Информация о компании Devart

Devart – это компания по разработке программного обеспечения, предоставляющая ряд решений для подключения к базам данных и инструментам разработки для различных систем управления базами данных (СУБД). Компания предлагает программные продукты, облегчающие разработку баз данных, администрирование и управление ими, а также решения для подключения данных и доступа.
Год основания: 1997
Количество сотрудников: 101-250
Сайт: devart.com

Преимущества сотрудникам

Откликнуться

Страницы