Курсы 3D дизайн и моделирование для детей
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Поглиблене вивчення 3D моделювання у компактному форматі. Вивчай ключові інструменти та техніки для створення вражаючих 3D моделей.
Програма курсу
Знайомство з Blender
- Історія створення програми Blender
- Вікна та панелі
- Навігація та пересування в програмі
- Створення простих фігур
- Пересування фігуру у просторі та її деформація
Основи моделювання
- Object, Edit mode
- Vertices, edges, faces
- Структура об'єкта
- Стандартні інструменти для моделювання
Організація роботи у 3D просторі
- Знайомство з програмою PureRef
- Способи організації роботи в Layout
- Outliner і сортування об'єктів в колекції
Модифікатори та основи топології
- Знайомство із вкладкою Properties
- Модифікатори (Subdivision Surface) (Mirror) (Array) (Boolean)
- Основи топології
Шейдери та система нодів
- Модифікатор Curve
- 3D-текст
- Shader editor - система нодів та стандартні шейдери
Рендер та вдосконалення сцени
- Вкладки "Render" та "Output" в Properties
- Налаштування камери та основи освітлення
- HDRI карти та ознайомлення з World Properties
Особливості курсу
- Невеликі групи
- Система особистих кабінетів
- Доступ до відеозаписів занять
- Викладачі практики
- Оперативна служба підтримки студентів
- Практичні заняття
Викладачі курсу
- Сергій Найденко - 3D Artist at DCoast Design studio
- Денис Бочаров - 3D Character Artist (Stylized) at VOLMI Games
- Максим Воєнний - 3D Artist
- Марія Федорчук - 3D Designer
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Ми навчаємо дітей принципам програми для комп'ютерної анімації в Blender. Використовуючи цей професійний продукт, школяр зможе створювати авторські 3D об'єкти та світи, зробить перші кроки у захоплюючий світ тривимірного створення об'єктів.
Програма курсу
Введення у Blender
- Що таке 3D і на які розділи воно поділяється:
- Моделінг/Скульптинг
- UV mapping
- Текстурування
- Виставлення світла
- Виставлення камери
- Анімація
- Рендер
- Вивчення інтерфейсу
Створення першої роботи "Глечик"
Вивчення режимів крапки, ребер і полігонів, їх дія, а також міші. За допомогою цих інструментів закінчимо свою першу роботу.
Моделювання роботи "Меч"
- Повністю засвоїть дзеркало модифікатор
- Навчиться створювати, видаляти та повністю редагувати точки та полігони
- Вивчить інструмент екструдованіше, фаски та інструмент видавлювання полігонів усередину
Створення власного персонажа
- Закріплюємо знання про модифікаторів, і мішки
- Створюємо з нуля тіло та голову персонажа, вивчаємо тіні та як вони накладаються
Опрацювання персонажа
- Створення аксесуарів, опрацювання деталей
- Фони, а також сцена
Освітлення у Blender
- Учень створить світло і виставить його в сцені, дізнається, як працює світло в blender з технічної частини
- Налаштування кольору світла, сили світла та радіусу
Дія камери
Створення камери, чим відрізняється перспектива та ортогональна проекція, що таке глибина різкості, на що впливають ті чи інші налаштування.
Матеріали та текстури
Базові налаштування матеріалу такі як:
- Base color
- Roughness
- Sheen
- Metallic
- Specular
- Emission
Рендер свого проєкту
Формати зображення і моделі, розбір режимів, а також використання двигунів.
Вивчення референсів та створення нових проєктів
Створення нового персонажа, а також локації, інтер'єру, підбір референсів, рівні деталізації.
Анімація, скульптинг та створення більш реалістичних 3D моделей
Розбір UV розгорток та правильної топології моделі, метод накладання текстурних карт та сторонніх зображень, створення власних текстур.
Власне портфоліо
Створення власного портфоліо, розміщення всіх проєктів та знань учня.
В рамках цього курсу ваша дитина:
- Засвоїть основні, першорядні принципи комп'ютерного моделювання
- Зможе моделювати свої власні 3D світи та тривимірні моделі різних об'єктів
- Накладати їх на тривимірні моделі та створювати неймовірні візуальні ефекти в іграх та роликах
- Навчиться працювати в одному із найпопулярніших 3D-редакторів Blender
- Юний дизайнер навчиться грамотно працювати з матеріалами та текстурами у комп'ютерному середовищі
- Спробує свої сили у створенні анімованих відеороликів
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- 100% індивідуальне навчання
- Проєкт в портфоліо
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Програма курсу
Вступ
- Знайомство з Blender
- Робота з об'єктами
- Основи моделювання
Low Poly
- Модифікатори
- Робота з сіткою
- Світло, матеріали, камера
- Моделювання 3D діорами
Вивчать основи володіння програмою, основні інструменти та можливості Blender. Навчаться створювати низькополігональні моделі, працювати зі світлом, камерою, налаштовувати фінальний рендер та ін.
Варіанти монетизації:
- Low poly моделі для ігор:
- Персонажі: Створення Low Poly персонажів для ігор
- Оточення та рівні: Моделювання середовища, будівель, рослинності та інших елементів ігрових рівнів
- Предмети та реквізит: Створення різноманітних предметів, зброї, інструментів та інших об'єктів, які використовуються в іграх
- 3D ілюстрації
- Моделювання діорам
- 3D іконок
High Poly
- Cкульптинг
- UV та текстури
- Редактор шейдерів
- Моделювання high poly об’єктів
Поглиблять свої знання с сфері 3д графіки. Навчаться створювати складні моделі, налаштовувати матеріали, освоять скульптинг, particle system, texture paint та багато іншого.
Варіанти монетизації:
- Робота з деталізованими моделями для ігор
- Продаж своїх моделей на спеціальних платформах
- Візуалізація маркетингової продукції
Анімація та фізика
- Основи анімації
- Timeline
- Рух камери
- Створення динамічних симуляцій
- Робота з різного роду симуляціями та фізикою
- Створення анімацій різно рівня
- Використання принципів анімації на практиці
- Варіанти монетизації:
- Створення різного роду анімацій (ігри, маркетинг, брендинг і т.д.)
Моделювання та анімація персонажа
Варіанти монетизації:
- Створення персонажів для ігор
- Продає їх на спеціальних платформах
- Фліланс на UpWork
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Вік: від 13
- Інтенсивність - 1 заняття на тиждень
- Сертифікат про проходження курсу
- Gamedev / Unity / Game Design
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Програма курсу
Теми:
- Створення гри вбудованими ресурсами Roblox
- Базовий ландшафтний дизайн
- Вступ в моделювання
- Основ програмування на Lua
- Виконання дипломного проєкту
Результат курсу
- Впевнене володіння Roblox Studio та Blender 3D
- Вміння кодити та приводити в рух власну гру
- Вміння працювати з різними техніками під час створення карт
- Створення власних 3D-моделей та використання їх в своїй грі
- Вміння працювати з різними видами завдань
- Отримаєш на виході кілька крутих ігрових дизайнів
- Створення кількох повноцінних ігор
- В кінці курсу вдосконалиш свої навички на своєму дипломному проєкті
- Отримаєш додаткові знання по тому як ти можеш заробляти на створенні ігор
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Вік - 10-14 років
- Інтенсивність - 1 заняття на тиждень
- Сертифікат про проходження курсу
- Вибір формату online/offline
- Gamedev / Unity / Game Design
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Опануйте Roblox Studio та Blender 3D. Створіть власні 3D-моделі крутих ігрових дизайнів та використайте їх в своїй грі.
Програма курсу
Теми:
- Створення гри вбудованими ресурсами Roblox
- Базовий ландшафтний дизайн
- Вступ в моделювання
- Основ програмування на Lua
- Виконання дипломного проєкту
Результат курсу
- Впевнене володіння Roblox Studio та Blender 3D
- Вміння працювати з різними техніками під час створення карт
- Створення власних 3D-моделей та використання їх в своїй грі
- Отримаєш на виході кілька крутих ігрових дизайнів
- В кінці курсу вдосконалиш свої навички на своєму дипломному проєкті
- Отримаєш додаткові знання по тому як ти можеш заробляти на створенні ігор
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Для дітей 7-9 років
- Інтенсивність - 1 заняття на тиждень
- Сертифікат про проходження курсу
- Вибір формату online/offline
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
У ході навчання школярі зрозуміють, що являє собою 3D моделювання та які пріоритетні напрямки його застосування. Це дозволяє точно уявити розмір, форму, текстуру об’єкту та оцінити його зовнішній вигляд. Уже на перших заняттях учні створюють яскраві тривимірні предмети, такі як геометричні фігури, а в кінці навчання зможуть самостійно зробити повноцінну схему дизайну інтер’єру.
Програма курсу
Теми:
- Інтенфейс програми з нуля
- Користувальницький інтерфейс
- Типи об’єктів і їх взаємодію між собою
- Перші кроки роботи в програмі: настройка середовища, гарячі клавіші, маніпуляції з камерою
- Робота з об'єктами
- Шари
- Об’єднання і розділення
- Згладжування сітки
- Інструменти прив’язки
- Полігональне моделювання
- Текстурування сцени, матеріали
- Освітлення сцени
- Камери і візуалізація
- Анімація
- Створення скелета і скінінга
На курсі діти зможуть:
- Розвивати просторове мислення
- Працювати в редакторах 2D і 3D самостйно
- Навчатися створювати текстури
- Дізнатися основи анімації
- Опанувати зйомку анімаційних кліпів, відеороликів і фільмів із застосуванням комп’ютерних технологій і створенням спецефектів
Особливості курсу
- Для дітей від 10 років
- Тривалість курсу 32 уроки
- Групові заняття в Zoom
- Зручний графік занять
- Не витрачаєте час на дорогу
- Можливість індивідуального навчання
- Проєкт в портфоліо
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Дмитро - Maya 3D, Моушн дизайн
- Ілля - Maya 3D, Game Dev
- Руслан - Maya 3D
- Арсеній - Blender
- Motion Designer / Video Editor / 2D & 3D Animator
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Студенти сформують технічні навички з 3D-процесів: моделювання, візуалізації та текстурування. Вивчать базові інструменти редакторів тривимірної графіки 3ds Max і V-Ray. Навчаться анімації тривимірних об’єктів. Наприкінці курсу матимуть власні портфоліо у професійних мережах Dribble і Behance.
План курсу
Технічні навички
Концепт
Розуміння принципів, основних алгоритмів роботи та створення об'єктів у тривимірному просторі. Правильно візуально поділяти елементи об'єкта.
Моделінг
Створення 3D-моделей різної складності архітектурних об'єктів, предметів інтер'єру та екстер'єру. Робота з текстурами та анімацією своїх моделей.
Фізика та світло
Побудова ефектів деформації поверхні із застосуванням текстур. Фізика поведінки об’єктів у просторі. Типи освітлення та методи їх застосування.
Рендеринг
Створювати реалістичний рендер за допомогою V-Ray, запікати текстури, налаштовувати світло та сцену, наносити фактуру, опрацьовувати грані.
Проєктний підхід
Пройдемо повний цикл створення IT-проєктів "по-дорослому": від ідеї та плану до взаємодії з командою та презентації власних проєктів батьками.
English
Освоїмо технічну термінологію та базову IT-лексику, а також навчимося працювати у програмах з англійським інтерфейсом.
Соціальні навички
Впевненість
Сформуємо впевненість у собі та своїх здібностях, навчимося бути проактивним, не бояться робити помилки, а аналізувати їх та швидко приймати рішення.
Самостійність
Освоїмо інструменти самоорганізації. Навчимося самостійно ставити цілі, планувати та керувати своїм часом.
Емоційний інтелект
Навчимося керувати своїми емоціями. Логічно та послідовно вибудовувати свою мову та аналізувати поведінку інших людей, робити правильні дії.
Самопрезентація
Зможемо впевнено та вільно виступати на публіці. Завойовувати довіру, цікаво та лаконічно презентувати себе чи свій проєкт.
Працювати в команді
Комунікувати з усіма членами команди, брати на себе відповідальність за результат, знаходити компроміси та позитивно вирішувати конфлікти.
Креативність
Розвинемо вміння генерувати безліч ідей з нестандартним підходом, навчимося бачити проблеми під іншим кутом і вирішувати їх унікальним способом.
Бізнесові навички
Бізнес мислення
Зрозуміємо, що таке бізнес та як він влаштований в інтернеті. Дізнаємося як формується бюджет проєкту і з чого він складається: пошук ідеї, формування бізнес-моделі та складання свого бізнес-плану.
Управління фінансами
Розберемося, що таке гроші та як ними користуватися. Навчимося розрізняти, планувати, контролювати свої доходи та витрати. Чи зможемо ефективно розпоряджатися засобами та розвивати в собі навички управлінця.
Стратегічне планування
Глобалізація економіки та автоматизація виробництва сприяють створенню нових бізнес-моделей. Дізнаємося, які напрями та професії будуть затребувані у найближчі 10 років: стратегія блакитного океану, штучний інтелект, кібербезпека та Meta-всесвіт.
Особливості курсу
- Навчання через практику
- Щотижневі лабораторії Skills Lab
- Фіксація результату
- Онлайн-підтримка викладача
- Онлайн-консультації
- Можливість офлайн навчання
- Захист випускного проєкту
- Гейміфікація
- Особистий кабінет
- Бонуси за активність на курсі
- Домашні завдання
- Звітність для батьків
- Невеликі групи
- Gamedev / Unity / Game Design
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Курс ідеальний для дітей, які хочуть створити власну гру. А також створювати власних персонажів та оточення.
План курсу
Якщо ваша дитина любить грати в ігри, а також мріє створити власну гру, персонажів та оточення - даний курс створений для неї. Під час навчання діти зрозуміють, що створення ігор - процес цікавий, об'ємний та різносторонній. Вони зможуть познайомитись як зі створенням візуальної частини гри (персонажі, о'бєкти, ландшафти. візуальні ефекти), так із процесом програмування гри (оскільки будь-яка взаємодія у грі, можливість виграшу/програшу, перехід на інші рівні і тд. неможливі без скриптів). Даний курс розвиватиме уяву та об'ємно-просторове бачення дитини, її здатність мислити алгоритмічно, а також навчить працювати в команді.
Після вивчення курсу дитина зможе:
- Працювати у 3D редакторі Blender. Моделювати об'єкти різної складності
- Навчиться переносити власноруч 3D моделі у гру
- Створюватиме концепції ігор та зможе втілювати їх у студіїі Roblox
- Навчиться основам програмування
Особливості курсу
- Перше заняття безкоштовно
- Зручний графік занять
- Заняття насичені захопливими практичними
- Система знижок та відпрацювань
- Досвідчені викладачі
- Сертифікат по завершенню
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Дитина опанує інструменти професійної програми Blender. Поексперементує з різними стилями, техніками та ефектами. Спробує себе в затребуваній IT-сфері. Курс адаптований під вік і має дві програми: "3D-Дизайнер Kids", "3D-Дизайнер Teens".
Програма курсу
3D-Дизайнер Kids
Hard Skills:
- Робота в режимі Edite Mode
- Робота з модифікаторами
- Texture Paint
- Робота з модифікатором Array, Boolean, Bevel, Solidify
- Принципи анімації
- Вивід файлів, формати файлів
- Створення портфоліо
- Штучний інтелект в роботі 3D-дизайнера
Soft Skills:
- Командоутворення. Командна гра
- Спілкування в Інтернеті та критичне мислення
- Емоційний розвиток
- Лідерство
- Креативне мислення
- Фінансова грамотність
- Планування та розклад
- Цілепокладання
- Презентація себе та проєктів
3D-Дизайнер Teens
Hard Skills:
- Осі: X Y Z, специфіка роботи в 3D
- Булеві операції
- Типи освітлення
- Типи рушіїв рендеру
- Система PBR
- Hard surface моделювання
- Скульптинг
- Анімація
- Рігінг
- Quixel Megascans. Формат FBX
Soft Skills:
- Командоутворення. Командні ролі
- Командоутворення. Командна гра
- Тайм-менеджмент
- Цілепокладання
- Фінансова грамотність: криптовалюта
- Особистий бюджет
- Креативне мислення
- Комунікація в онлайн/офлайн середовищах
- Самопрезентація
Окрім дизайну навчимо:
- Планувати час та ставити цілі
- Працювати в команді
- Креативно мислити
- Складати CV та знаходити замовлення
- Фінансовій грамотності
- Презентувати себе та свої проєкти
Особливості курсу
- Сертифікат після проходження курсу
- Навчання проходить на спеціальній онлайн-платформі
- Підтримка викладача
- Збережені заняття в особистому кабінеті
- Маленькі групи
- Конкурс та подарунки за найкращі фінальні проєкти
- Творчий мікс із Blender
- Бонусні матеріали
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.