Курс Клієнтський сервіс
- Online
- Для начинающих
- Customer Support
![]() |
|
Образовательный центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 5 недель |
Начало курса: | 28.07.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
Курс для тих, хто хоче системно підходити до клієнтського сервісу. Під час занять ви навчитесь створювати сервіс, який не лише приведе до повторних покупок, але й виділятиме вашу компанію серед конкурентів, перетворювати невдоволених клієнтів на лояльних, опануєте нові підходи для збільшення продажів та розширення клієнтської бази.
Програма курсу
Життєвий цикл клієнта
- Побудова взаємин із клієнтами – основа ДНК бренду
- Стадії взаємодії з клієнтом: залучення, утримання, розвиток, реактивація
- Customer Journey: інструменти побудови шляху клієнта
- Автоматизація процесів роботи з клієнтами
Від клієнта до користувача
- Алгоритм побудови довгострокових відносин із клієнтами (приклади з основних трендів і кейсів)
- Сучасні тренди у клієнтському сервісі
- Як цифрові технології змінюють підходи до клієнтського сервісу – на базі піраміди Bain & Company
- Роль клієнтського сервісу в епоху економіки емоцій та діджиталізації
Клієнтський сервіс як технологія
- 3 кити обслуговування клієнтів: процеси, моніторинг якості, люди
- Інструменти для налаштування процесів обслуговування клієнтів: блок-схеми, blueprint, діаграми Ісікави
- Методи моніторингу якості сервісу: опитування клієнтів (кількісні та якісні дослідження), анкети зворотного зв'язку, відгуки в інтернеті та соціальних мережах
- Людський фактор у клієнтському сервісі: як створити додаткову цінність для бізнесу під час контакту клієнтів та персоналу
Стандарти сервісу
- Підготовка до створення стандартів сервісу: дослідження та аналіз клієнтів бізнесу
- Основні блоки стандартів: як прописати, на чому наголошувати
- Інструменти моніторингу стандартів сервісу: формати зворотного зв'язку, таємний покупець, соціальні мережі
- Коли стандарти сервісу не працюють та що із цим робити
Роль емоції в роботі з клієнтами
- Створення емоційного комфорту для персоналу та клієнтів
- Як не вигоріти емоційно, забезпечуючи високі стандарти сервісу вашим клієнтам
- Основні фактори стресу в роботі з клієнтами: як компанії їх мінімізувати
- Особливості кризового менеджменту в клієнтському сервісі
Професійне вигорання у сфері клієнтського сервісу
- Причини професійного вигорання: зрозуміти та запобігти
- Категорії співробітників, які найбільш схильні до вигорання: способи підтримки
- Стрес як додатковий фактор вигорання
- Ресурсна модель Хобфолла як можливість знизити ризики
- Балансова модель Пезешкіана: гармонія сфер життя, life-work balance
Чому клієнти (не) залишають скарги
- Чому клієнти скаржаться чи… не скаржаться?
- Типологія скарг щодо характеру звернень: технічні проблеми, некоректні фінансові транзакції, поведінка персоналу, помилка на стороні клієнта, невдоволення продуктом, невміння використовувати продукт
- Канали надходження скарг: контакт-центр, фронт-офіс, онлайн, офіційні письмові звернення, звернення до державних органів захисту своїх прав
- Як компанії вибрати канал для збору зворотного зв'язку від клієнта
- Юридичні аспекти роботи зі зверненнями клієнтів.
Формування лояльності
- Суть і типологія програм лояльності
- Campaign Management: акції як альтернатива програмам лояльності
- Як правильно розробити механіку програм лояльності та забезпечити ефективність у межах життєвого циклу клієнтів
Розбір кейсів успішних програм лояльності. Запрошений лектор
- Аналіз програм лояльності різних компаній
- Трендова партнерська модель програми лояльності
- Чому Lidl Plus - це вдала програма лояльності?
- Тенденції та майбутнє програм лояльності
- Як адаптувати програму лояльності для своєї компанії
Клієнтський сервіс під час кризи
- Розбір прикладів клієнтського сервісу під час війни
- Q&A та аналіз кейсів студентів
Особливості курсу
- Програма курсу складається з 8 онлайн-вебінарів
- Закріплення отриманих знань на практиці
- Підтримка та фідбек від викладачки
- Доступ до додаткових матеріалів залишається назавжди
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
- Марина Березюк - Head of Digital-CRM у "Нова Пошта Україна"
- Іван Білоконний - Head of Uklon Ads
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
01.06.2024
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
16 000 UAH за курс
Учебный центр
Robot Dreams
Формат
Online
Начало обучения
16.10.2025
Длительность
12 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Boosta Academy
Формат
Online
Начало обучения
29.11.2023
Длительность
3 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
безкоштовно