Курс Основи програмування на мові Java

  • Online
  • Для опытных
  • Java
Образовательный центр: Networking Technologies
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:5 дней
Начало курса:15.12.2025
Стоимость обучения:Уточняйте

Протягом п'яти днів під керівництвом досвідченого інструктора слухачі послідовно розглянуть синтаксис мови програмування Java, основи об'єктно-орієнтованого програмування з використанням Java, створення графічного інтерфейсу користувача за допомогою Swing API, механізми обробки винятків, організації введення та виведення, роботу з потоками, а також створення мережних додатків. Кожен модуль складається з обговорення теоретичних питань, яке завершується виконанням лабораторної роботи.

Програма курсу

Вступ

  • Огляд технології Java. Переваги та недоліки Java в порівнянні з конкуруючими технологіями
  • Структура простого Java-додатка
  • Компіляція та запуск Java-додатка. IDE NetBeans. Основні можливості середовища розробки

Об'єктно-орієнтоване програмування. Документування програм

  • Абстракція, інкапсуляція та пакетування
  • Повторне використання Java-коду
  • Поняття класу, атрибутів, методів, конструкторів, пакетів
  • Використання модифікаторів доступу private та public
  • Виклик методів об'єкта класу
  • Використання онлайн-документації з Java API
  • JavaDoc-коментарі. Генерація документації в NetBeans

Ідентифікатори, ключові слова та типи

  • Використання коментарів
  • Правила формування ідентифікаторів
  • Важливі слова мови Java
  • Примітивні типи даних
  • Числові та текстові типи
  • Посилальні типи
  • BigInteger та BigDecimal
  • Оголошення змінних
  • Створення об'єктів класу з використанням ключового слова new
  • Ініціалізація членів класу

Вирази, управління виконанням програми

  • Instance та локальні змінні
  • Ініціалізація змінних
  • Основні оператори мови Java
  • Приведення типів при присвоєнні значень змінним
  • Логічні вирази, особливості їх синтаксису та застосування
  • Використання основних алгоритмічних конструкцій if, switch, for, while, do, важливі слова break та continue

Масиви

  • Декларування масивів
  • Ініціалізація елементів масиву
  • Визначення кількості елементів масиву
  • Багатовимірні та зазубрені масиви
  • Операції над масивами, копіювання даних масиву в інший масив

Проектування ієрархії класів. Знайомство з UML

  • Основні принципи ООП: інкапсуляція, успадкування, поліморфізм
  • Перевантаження та перевизначення методів
  • Використання модифікаторів доступу protected та default (package-friendly)
  • Використання конструкторів, створення декількох конструкторів класу
  • Процес створення та ініціалізації об'єкта
  • Знайомство з UML. Використання EasyUML для NetBeans
  • Кодогенерація на основі діаграми класів. Зворотний інжиніринг

Особливості створення класів

  • Створення статичних змінних, методів та ініціалізаторів
  • Final-класи, методи та змінні
  • Створення та використання перерахувань
  • Використання статичного імпорту
  • Створення абстрактних класів та методів
  • Створення та використання інтерфейсів

Рефакторинг. Типові архітектурні рішення та антипатернів

  • Поняття про рефакторінг
  • Виконання рефакторінга в NetBeans
  • Патерни та антипатерни
  • Типові помилки розробників-початківців

Обробка помилок та виключень. Налагодження, тестування та профілювання

  • Обробка виняткових ситуацій
  • Блок try… catch… finally
  • Категорії винятків
  • Загальні типи винятків
  • Опис власних типів виключень
  • Налагодження коду в середовищі NetBeans
  • Поняття про тестування ПЗ. Unit-тести
  • Написання та виконання jUnit-тестів в NetBeans
  • Профілювання проєкту в NetBeans

Колекції та дженерики

  • Поняття колекції, особливості поведінки та використання колекцій
  • Інтерфейс Map
  • Використання generic-колекцій
  • Використання типів в generic-класах
  • Рефакторинг наявного коду
  • Перебір всіх елементів колекції

Основи введення та виведення

  • Робота з аргументами командного рядка та властивостями системи
  • Використання класу Properties
  • Серіалізація та десеріалізація об'єктів
  • Робота з потоками введення та виведення

Робота з консоллю та файлової системою

  • Введення даних з консолі
  • Виведення на консоль
  • Файли та потоки введення та виведення

Створення графічного інтерфейсу користувача

  • Огляд JFC та Swing
  • Структура Swing API, Swing-пакети
  • Основні інтерфейсні елементи: контейнери, компоненти та менеджери розмітки
  • Властивості контейнерів, компонентів та менеджерів розмітки
  • Опис однопотокового Swing-додатка
  • Побудова графічного інтерфейсу користувача за допомогою Swing
  • Поняття про JavaFX

Обробка подій від інтерфейсних елементів

  • Типи подій та обробників
  • Модель подій Java SE
  • Поведінка графічного інтерфейсу, генерація подій
  • Обробка подій
  • Розпаралелювання обробки в Swing-додатку, використання класу SwingWorker

Тонке налаштування інтерфейсу

  • Створення меню та інших типових інтерфейсних елементів
  • Налаштування властивостей компонентів, шрифтів, кольорів тощо

Багатопотоковість в Java

  • Поняття потоку
  • Створення потоків
  • Управління потоками та написання крос-платформного багатопотокового коду
  • Проблеми при роботі декількох потоків із загальними даними
  • Використання wait та notify для управління потоками
  • Використання важливого слова synchronized для захисту даних

Робота з мережею

  • Створення мережних підключень
  • Робота з TCP/IP
  • Класи для реалізації сервера та клієнта ServerSocket та Socket

Розробка додатків для платформи NetBeans

  • Огляд платформи NetBeans
  • Розробка модулів
  • Розробка клієнтських додатків
  • Приклади додатків на платформі NetBeans

Після курсу слухачі зможуть:

  • Створювати об'єктно-орієнтовані Java-додатка на основі принципів ООП, як-от інкапсуляція, успадкування та поліморфізм
  • Компілювати в байт-код та запускати Java-додатки на виконання
  • Використовувати типи даних та вирази
  • Застосовувати механізми обробки винятків
  • Документувати свої програми
  • Виконувати рефакторинг наявного коду
  • Налагоджувати, тестувати та профілювати свої проекти
  • Проєктувати додатки за допомогою UML-діаграм, виконувати кодогенерацію та зворотний інжиніринг
  • Створювати графічні Java-додатки з використанням відповідних компонентів Swing API
  • Реалізувати введення та виведення для роботи з файловою системою
  • Створювати багатопотокові Java-програми
  • Використовувати сокети для організації взаємодії в реальному часі за протоколами TCP/IP
  • Розробляти додатки для платформи NetBeans

Особливості курсу

  • LIVE-навчання незалежно від формату участі в курсі (очно/віддалено)
  • Методичка у вигляді конспекту
  • Збірник лабораторних робіт
  • Підбірка матеріалів в електронному вигляді
  • Електронний сертифікат НЦ
  • Обід та кава-брейки (очний курс)
  • Консультації тренера протягом 6-ти місяців після закінчення курсу

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Академия Профессий Будущего
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
32 занятий
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
500 UAH за час
Учебный центр
Optima Academy
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
6 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
3 400 UAH за месяц
Учебный центр
CyberBionic Systematics
Формат
Online
Начало обучения
19.11.2025
Длительность
5 месяцев
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
27 667 UAH за курс
Учебный центр
IT-Столица
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
10 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 500 UAH за курс