Курс UX Matters
- Online
- Для опытных
- Management / Administration
![]() |
|
Образовательный центр: | IAMPM |
---|---|
Формат: | Видеокурс / Платформа |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 12 занятий |
Начало курса: | Любой момент |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Можлива оплата частинами.
Подробности и регистрация
Курс потрібен тим, хто відповідає за успіх продукту або приймає важливі рішення на етапах збору вимог та в процесі розробки. Під час занять ви навчитесь розібратися в трендах, швидко робити прототипи, проводити дослідження і вирішувати завдання бізнесу за допомогою хорошого UX.
Програма курсу
Користувальницький інтерфейс і користувальницький досвід
- Що робить продукт успішним, і як вирішувати завдання бізнесу за допомогою UX.
- Фактори, які впливають на формування користувальницького досвіду.
- Як відрізнити поганий UX від хорошого і не допускати помилок.
- Актуальні тренди і кращі практики в UX.
- Золоті правила створення зручних і сучасних продуктів, які допомагають користувачам досягати цілей.
UX тренди для менеджера
- Які фактори від користувачів впливають на зміни UX трендів.
- UX стандарти, які залишаються незмінним незалежно від "моди".
- Тренди UX для Web проектів.
- Тренди UX для Mobile додатків.
- Куди дивитися і за чим стежити, щоб не пропустити нові тренди?
Гіпотези як інструмент перевірки UX-змін
- Lean підхід для роботи з гіпотезами.
- Як визначити MVP?
- Baby steps, The Riskiest Assumption Test і DD підхід для валідації гіпотез.
- Proof of concept, Functional, Appearance та інші види прототипів.
- Typeform, Shopify, Zapier і інші no-code інструменти.
Швидке створення якісних прототипів
- Що таке хороший прототип.
- Навіщо потрібні прототипи і які види бувають.
- Як створювати прототип без дизайнера швидко і ефективно з нуля.
- Популярні сервіси для створення прототипів: вибираємо найбільш зручний.
- Як презентувати прототип зроблений "на коліні" замовнику.
Воркшоп зі створення прототипів у Figma
- Оберемо тип прототипу для вирішення завдання.
- Вивчимо особливості інструменту для новачків і тих користувачів, хто вже має досвід в проектуванні.
- Створимо динамічний та/або статичний прототип.
- Навчимося тестувати прототип на потенційних користувачах.
- Презентуємо отриманий результат "замовнику" і впораємося з каверзними питаннями.
Ефективна праця з дизайном в команді
- Дизайнера потрібно залучати на старті проекту і як визначити, коли цей "старт".
- Що робити на всіх інших етапах проекту.
- Ставимо завдання дизайнеру правильно і готуємося заздалегідь, щоб домогтися ідеального результату.
- Приймаємо роботу, ставимо правильні питання, якщо щось викликає сумніви.
- Аргументуємо свою точку зору в спірних моментах в частині UX.
Дослідження користувальницького досвіду
- Як можна досліджувати UX в продукті і які інсайти можна отримувати.
- Визначаємо показник зручності на своєму продукті.
- Що таке юзабіліті, як цей показник впливає на конверсію.
- Основні підходи в юзабіліті тестуванні.
- Як проводити тестування, якщо немає доступу до користувачів.
Воркшоп по UX Research
- Визначаємо мету і способи проведення дослідження.
- Проводимо UX Research.
- Аналізуємо результати і знаходимо інсайти.
- Виробляємо гіпотези щодо поліпшення показників продукту.
Метрики дизайну для менеджера
- Як складати план для порівняльного аналізу дизайну та рентабельності вкладених інвестицій в нього.
- Що потрібно для якісного benchmarking процесу.
- Як правильно виміряти і відслідковувати метрики.
- Що робити, якщо почалося відставання від плану.
Бонусна лекція. Як змінити UX непомітно?
- Філософія Kaizen в дизайні інтерфейсів.
- Bauhaus: мінімалізм та функціональність.
- Як спікеру вдалося підвищити ефективність UX на 4000%? Покроковий гайд.
- Як непомітно покращити UX продукту? Практична частина.
Бонусна лекція. Як зробити крутий UX для продукту?
- Що таке User Experience та чим він не є?
- Як проектувати UX: теорія та інструменти.
- Проектування UX із використанням CJM.
- Як валідувати UX та які обмеження?
Бонусна лекція. Покращення продукту з UI, UX і бізнес сторін.
- Про процес створення діджитал продукту і команди.
- Кейси, пару особистих історій спікера.
- Відповіді на запитання.
Особливості курсу
- 10 відеолекцій в запису + онлайн 2 воркшопи і Q&A сесія зі спікером
- Заняття проходять у форматі 1,5-ра годинних відеолекцій та 3-ох годинних онлайн воркшопів
- Викладачі мають великий досвід роботи у різних компаніях
- Персональні консультації по розвитку кар'єри
- Рекомендації по покращенню резюме та портфоліо
Викладачі курсу
- Олександр Кишка - UX/UI Designer в AFSMD
- Костянтин Семенов - Product Manager в EPAM
- Марк Ланкмілер - Продуктовий та UX дизайнер в FULCRUM
- Марія Муха - Працює з дизайном діджитал-продуктів понад 10 років
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Laba
Формат
Online
Начало обучения
27.11.2025
Длительность
8 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Laba
Формат
Online
Начало обучения
02.12.2025
Длительность
12 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Е5
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
7 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Russian
Стоимость
безкоштовно
Учебный центр
IAMPM
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
8 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте