Курс WPF для початківців
- Online
- Для начинающих
- C# / .NET
![]() |
|
Образовательный центр: | CyberBionic Systematics |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 20 часов |
Начало курса: | Дата формируется |
Стоимость обучения: | 5 127 UAH за курс |
Програма курсу
Вступ до технології WPF, XAML
Розгляд основних компонентів технології WPF. Можливості та переваги технології. Ієрархія класів в Windows Presentation Foundation. XAML, правила формування розмітки інтерфейсу програми.
Контейнери компонування
Способи організації вмісту вікна. Адаптація вмісту до різних розмірів вікна. Розбір контейнерів компонування: StackPanel, WrapPanel, DockPanel, Grid, UniformGrid, Canvas, InkCanvas.
Клас Application та багатопоточність
Розгляд прикладів, що пояснюють роботу з класом Application. Події програми в WPF і отримання параметрів командного рядка. Особливості розробки багатопотокових інтерфейсів, робота з диспетчером в програмі WPF. Приклади використання класу BackgroundWorker.
Вміст елементів управління
Модель вмісту WPF програми. Розгляд можливостей базового класу ContentControl. Принципи комбінування основних елементів управління і різного мультимедійного контенту.
Властивості залежностей і маршрутизовані події
Кожен розробник знайомий з властивостями і подіями в .NET. Технологія WPF внесла кардинальні зміни в ці дві фундаментальні конструкції фреймворка. По проходженню уроку, слухач зможе створювати властивості залежностей і маршрутизовані події, розуміти, як вони функціонують.
Класичні елементи управління
Детальне вивчення елементів управління, які включає WPF. Незважаючи на те, що Windows-розробники користуються цими елементами управління дуже давно, на уроці розглядається багато важливих деталей щодо їх реалізації в WPF.
Вікна
Вікно - основний елемент будь-якої настільної прикладної програми. На уроці розглядається клас Window, модальні та немодальні вікна, а також робота зі стандартними діалоговими вікнами. У заняття входять приклади розробки вікон неправильної форми.
Команди
Загальні відомості про команди. Модель команд в WPF, прив'язка команд, джерела команд і цільові об'єкти команд. По проходженню уроку, слухач зможе створювати інтерфейси засновані на командах, використовувати системні команди і створювати свої команди використовуючи інтерфейс ICommand.
Ресурси
Ресурси складання та ресурси об'єкта (визначені в XAML розмітці). Класи, що дозволяють звертатися до ресурсів збірки і об'єктів. Принципи локалізації WPF програми через використання ресурсів.
Стилі і тригери
На уроці розглядається концепція завдання оформлення програм в WPF за допомогою стилів. Також розглядається декларативний спосіб завдання поведінки елемента керування за допомогою тригерів.
Після закінчення курсу ви будете вміти:
- Використовувати XAML код для створення інтерфейсу програми
- Використовувати контейнери компоновки для створення інтерфейсу, що не прив'язаний до розмірів вікна
- Використовувати базові елементи управління
- Працювати з ресурсами та стилями
- Використовувати тригери, створювати шаблони елементів управління
- Розробляти програми, що активно використовують зв'язування даних
- Працювати з потоковими та фіксованими документами (XPS)
Попередні вимоги
- Знання мови C#
- Володіння основними бібліотеками .NET Framework
Особливості курсу
- Практичні заняття і перевірка ДЗ
- Безкоштовний відеокурс
- Онлайн тестування і сертифікація
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.