Відгуки про роботу в 3asoft
- Написати відгук
- Відгуків: 1
- Рейтинг: 4 з 5
- Оцінок: 1
Компанія 3асофт - відгуки співробітників 2025
Відгуки про роботу в інших компаніях
GoITЯ пропрацювала у компанії гов айти 2 тижні.
Чесно кажучи перші підозри були ще на першій співбесіді з керівником Юрієм, який кожного разу хоче самоствердитися за рахунок іншого. Система така дають навчання на платформі (застаріле) Коли у тебе є запитання керівник зайнятий, або відповідь тобі цього не потрібно ти для цього затупа)))ай чар все що не знає переадресовує керівнику.
Ти нормально нічого не вивчив за 4 дні
І ти починаєш працювати з їхньою індійською срм. Яка працює не коректно. ЗП нараховується за переходи і відвідування.
За 2 тижні заглючила 2 рази відповідно конверсії вже не актуальні і виправити їх не можливо.
Особливий шок це керівник Юрій. Я не знаю як він отримав цю посаду але за 2 тижні звільнилось 4 працівники. Це ті кого озвучили.
Ранок починається з того що керівник висміює і ображає всіх кого йому захочеться. Я не почула там ні разу похвали тільки тупа критика. І їхній підхід до роботи....
Мене було висміяно тому що я придумала заперечення нібито)))
Що мама з трьома дітьми не зможе прийняти на навчання.
Вона чітко сказала немає кому допомогти, чоловік з відрядження не приїхав. І таких ситуацій багато.
Я щиро не розумію навіщо записувати людину на марафон яка не вміє скачати телеграм))) там така пенсія періодично.
На всі мої аргументи керівнику мені було сказано що я тупенька))) і така робота не для мене))) І що голос у мене не такий)))
.А ситуації переходити на особистості для мене щок.
Я дуже рада що там не працюю!!!
Я вважаю що це просто смутна кантора якщо набирає таких керівників і така срм)))
Я б з таким не з працювалась ніколи!!!
NovaPayI worked at NovaPay for less than a year as a portfolio manager.
Unfortunately, my experience was very negative.
I applied for a job in the financial monitoring department, but was offered a different role with corporate clients and sales. At the interview, I was told the job was simple, with training and no strict KPIs. In reality, there was almost no training, and managers expected results from day one.
The work environment was very stressful. My manager constantly pushed me for sales, even though it wasn’t part of my job description. The product we had to offer clients was unfinished and not competitive. I often worked 10–12 hours a day, doing extra tasks and writing reports that didn’t matter.
The biggest problem was the toxic leadership. My manager created a negative atmosphere, played office politics, and treated employees badly. Many colleagues left or were looking for new jobs.
Even though I always met KPIs and had no client complaints, I was let go during staff reductions — without warning or explanation.
Advice to management: listen to your employees, improve training, and review how your team leaders behave. Good professionals are leaving because of poor leadership.
