- Python
Цей курс розроблений спеціально для молодих програмістів, які хочуть навчитися створювати власних ботів для популярних платформ Discord та Telegram. Ви дізнаєтесь, як використовувати Python для створення ботів, які можуть автоматизувати завдання, взаємодіяти з користувачами та виконувати різні функції.
Програма курсу
Знайомство з Python
- Основи Python
- Установка та налаштування середовища розробки (IDE)
- Робота з бібліотеками
Що таке боти і як вони працюють
- Введення в ботів
- Основи роботи ботів у Telegram і Discord
- Огляд API Telegram і Discord
Налаштування Telegram бота
- Реєстрація бота через BotFather
- Отримання токена доступу
Створення простого Telegram бота
- Використання бібліотеки python-telegram-bot
- Відправка та отримання повідомлень
Розширення функціоналу Telegram бота
- Робота з клавіатурами та кнопками
- Обробка команд та повідомлень
- Використання вебхуків для оновлень в реальному часі
Зберігання даних у Telegram боті
- Використання баз даних (SQLite або іншого)
- Збереження та читання даних користувачів
Налаштування Discord бота
- Реєстрація бота через Discord Developer Portal
- Отримання токена доступу
Створення простого Discord бота
- Використання бібліотеки discord.py
- Відправка та отримання повідомлень
Розширення функціоналу Discord бота
- Обробка команд та повідомлень
- Використання Embed повідомлень для гарного відображення інформації
- Обробка реакцій та подій
Зберігання даних у Discord боті
- Використання баз даних (SQLite або іншого)
- Збереження та читання даних користувачів
Інтеграція API
- Робота з зовнішніми API (наприклад, погода, новини)
- Отримання та обробка даних
Робота з вебхуками
- Налаштування та використання вебхуків для реальних оновлень
- Обробка даних з вебхуків
Захист і безпека
- Керування доступом і ролями
- Захист даних та безпечне зберігання токенів
Розробка власного проєкту
- Вибір теми для проєкту
- Пошагове створення бота з індивідуальним функціоналом
- Презентація готових проєктів
Підведення підсумків
- Аналіз отриманих знань
- Відповіді на питання
- Обговорення перспектив розвитку та покращення ботів
Презентація готового проєкту
- Список корисних посилань на документацію та ресурси
- Рекомендовані курси та книги для подальшого вивчення
Які навички та здібності розвиває курс?
- Програмування на Python: Опануєте основи та розширені концепції програмування на одній з найпопулярніших мов
- Створення ботів: Навчитеся створювати функціональних ботів для Discord та Telegram, використовуючи відповідні бібліотеки (discord.py та aiogram)
- Робота з API: Зрозумієте, як працювати з API для інтеграції ваших ботів з іншими сервісами та платформами
- Проблемне мислення: Розвинете навички аналізу та вирішення проблем за допомогою програмування
- Командна робота: Отримаєте досвід роботи в команді через групові проєкти, що допоможе покращити комунікативні та кооперативні навички
- Проектний менеджмент: Навчитеся планувати, організовувати та реалізовувати проєкти від початку до кінця
- Творче мислення: Зможете втілити свої ідеї у реальні проєкти, розвиваючи креативність та інноваційність
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Робота над власним проєктом
- Сертифікат про проходження курсу
- Курс для дітей від 12 років
Викладачі курсу
Сергій - Python, Front End
Більше інформації- Java
Під час навчання діти можуть оцінити практичну сторону питання (як це зробити) і розуміння теми (чому і навіщо). Учні демонструють свої знання, вирішуючи завдання своїм способом, пояснюючи алгоритми своїми словами, допомагаючи одногрупникам виправляти помилки і створять презентації за своїми завершеними проєктами. Це все показує, наскільки добре дитина засвоїла програму курсу.
План курсу
Основні теми курсу
- Огляд Java: введення, переваги та історія створення мови програмування
- Синтаксис мови для початківців
- Класи та об'єкти
- Примітивні і посилальні типи даних, літерали
- Типи змінних, оголошення і ініціалізація
- Модифікатори доступу і класу
- Основні оператори мови
- Цикли і оператори циклу
- Оператори прийняття рішень
- Числа
- Символи, що керують послідовністю і методи класу символів
- Рядки і методи класу String
- Масиви
- Дата і час
- Регулярні вирази
- Методи
- Потоки введення/виведення і робота з файлами і каталогами
- Винятки
- Вкладені і внутрішні класи
- Спадкування класів, інтерфейсів, методів і конструкторів за допомогою ключових слів super, extends, instanceof і відносин IS-A i HAS-A
- Перевизначення (overriding)
- Поліморфізм
- Абстракція: абстрактний клас і метод, успадкування абстрактного класу
- Інкапсуляція
- Інтерфейси
- Пакети
- Структури даних
- Колекції
- Дженерики (узагальнення)
- Мережа
Навчання на курсі дозволяє:
- Розвивати творчий потенціал
- Ознайомитися з основами алгоритмізації
- Розвивати аналітичне мислення
- Реалізовувати на практиці отримані в цій області знання
- Отримати хороші навички при написанні програм
Особливості курсу
- Для дітей від 14 років
- Групові заняття в Zoom
- Зручний графік занять
- Не витрачаєте час на дорогу
- Можливість індивідуального навчання
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
Максим - Java, Python, C/C++
Більше інформації- C / C++
План курсу
Основні теми курсу
- Введення в мову С
- Арифметичні операції
- Умовні оператори
- Цикли
- Масиви
- Сортування
- Рядки
- Покажчики
- Функції
- Рекурсія
- Структури
- Основи ООП, поняття класу
- Об'єкти
- Інкапсуляція, геттери і сеттери
- Константи
- Дружні класи і функції
- Перевантаження операторів
- Поліморфізм, віртуальна машина
- Файли
- Шаблони
- Винятки
Результат навчання
Програми:
- Компілятори мови програмування C++: Microsoft i GNU/MinGW у середовищі Windows
- Середовища програмування: MicrosoftVisualStudio та CodeBlocks
- Графічна бібліотека TX Library
Освітній процес:
- Чітке розуміння завдань, що вирішуються програмуванням
- Впевнене знання основ мов C/C++
- Уміння раціонально організовувати робочий процес для ефективного досягнення поставлених цілей
- Навички написання анімованих графічних програм в середовищі Windows
- Програмування мережевих комп'ютерних ігор
- Досвід роботи в команді
- Отримання архітектурних навичок розробки великих програм
Особливості курсу
- Для дітей від 12 років
- Групові заняття в Zoom
- Зручний графік занять
- Не витрачаєте час на дорогу
- Можливість індивідуального навчання
Викладачі курсу
- Максим - Arduino, C/C++
- Максим - Java, Python, C++
- Embedded / Hardware / IoT
План курсу
Знайомство з електричними явищами
- Базові радіоелементи
- Бінарні числа
- Знайомство з IDE
Сигнали керування
- Структура програми
- Управління світлодіодами
- Послідовний порт
Кнопка
- Змінні
- Оператори та вирази
- Умовний оператор if
Широтно-імпульсна модуляція
Аналогові входи.
Фоторезистор
- Умовний оператор switch
- Циклічний оператор for
RGB-світлодіод
Циклічний оператор while.
Фізика звуку
- Характористики звуку
- Ультразвуковий датчик відстані HC-SR04
Фізика температури та вологості
Домашня метeостанція на основі датчика температури та вологості DH11.
Інфрачервоне світло
- Пульт дистанціного керування
- Дистанційне керування Arduino
Керування двигунами постійного струму
Драйвер двигунів L298N.
Що дізнаються учні
- Дізнатися можливості Arduino, отримати навички роботи з нею
- Створювати проєкти за своїм унікальним задумом
- Вивчити етами створення "розумних" гаджетів
- Розвинути творче мислення і отримати можливість для його втілення
Особливості курсу
- Для дітей від 10 років
- Групові заняття в Zoom
- Зручний графік занять
- Не витрачаєте час на дорогу
- Можливість індивідуального навчання
Викладачі курсу
Максим - Arduino, C/C++
Більше інформації- Motion Designer / Video Editor / 2D & 3D Animator
Програма курсу
Основні розділи курсу
- Принципи роботи в програмі Moho
- Мальована анімація
- Анімація інфографіки
- Введення в основи анімації і 12 принципів від Дісней
- Перекладочна анімація
По закінченню курсу дитина буде вміти:
- Малювати фон і персонажів в програмі Anime Studio
- Налаштовувати персонажів для анімації
- Оживляти будь-який предмет
- Робити анімацію з використанням "12 принципів анімації"
Особливості курсу
- Для дітей від 10 років
- Тривалість курсу 9 місяців
- Групові заняття в Zoom
- Зручний графік занять
- Не втрачаєте час на дорогу
- Можливість індивідуального навчання
Викладачі курсу
- Дмитро - Maya 3D, Моушн-дизайн
- Олена - Моушн-дизайн
- Єгор - Моушн-дизайн
- Python
В процесі навчання весь матеріал підкріплюється і розглядається в ході вирішення практичних завдань. В кінці курсу учні презентують власні міні-проєкти, робота над якими проходить протягом всього навчання.
План курсу
Основні теми курсу
- Типи даних, змінні
- Арифметичні оператори
- Умовні оператори
- Цикли
- Одномірні списки
- Багатовимірні списки
- Рядки
- Словники
- Кортежі
- Функції
- Рекурсія
- Винятки
- Базові сортування
- Лямбда
- Функції з невизначеною кількістю аргументів
- Робота з файлами
- Регулярні вирази
- Основи ООП
- Спадкування інкапсуляція
- Магічні методи
- Декоратори
- Перевантаження операторів
Результати навчання:
- Розуміння принципів програмування
- Проєктування програм
- Створення програм середнього рівня складності на мові Python
- Створювати прості модульні програми: від консольних скриптів до чат-ботів
- Розуміти місце Django/Flask в сімействі веб-фреймворків
- Використовувати промислові засоби розробки: Git, PyCharm
Необхідна попередня підготовка
- Вміння користуватися комп'ютерною мишкою або тач-падом
- Вміння читати
- Знайомство з англійською мовою
Особливості курсу
- Для дітей від 12 років
- Групові заняття в Zoom
- Зручний графік занять
- Не витрачаєте час на дорогу
- Можливість індивідуального навчання
Викладачі курсу
- Ганна - Python, IT Start
- Сергій - Python, Front End
- Максим - Java, Python, C/C++
- Віталій - Python
- Люба - Python Poblox Studio
- Артем - Python
- Python
Програма курсу
Теми:
- Ласкаво просимо в Minecraft
- Телепортація за допомогою змінних
- Математика, моментальне будівництво і суперприжки
- Спілкуємося за допомогою рядків
- "Істина" і "брехня" булевих значень
- Конструкція if, душ і потаємні двері
- Цикл while, дискотека і квітковий дощ
- Функції як джерело великих можливостей
- Списки, словники і удари по блокам
- Цикли for і чари в Minecraft
- Копіювання конструкцій за допомогою файлів і модулів
Курс дозволяє:
- Зрозуміти основи програмування в майнкрафт на Python
- Навчитися використовувати засвоєний матеріал на практиці - дитина створює об'єкти, необхідні для гри (ферми, лабіринти, темниці, замки та ін.)
- Навчитися ефективній командній роботі
- Перетворити просте захоплення грою в корисне навчання
- Розвинути навички планування, просторове мислення
Особливості курсу
- Для дітей від 9 років
- Групові заняття в Zoom
- Зручний графік занять
- Не витрачаєте час на дорогу
- Можливість індивідуального навчання
Викладачі курсу
Евеліна - Python, Front End, Minecraft
Більше інформації- Frontend
На завершення курсу кожен студент розробить повноцінний проєкт, який буде захищений. Це дозволить набути досвіду у формуванні власного проєктного погляду та аргументуванні думок. Ця навичка допоможе дитині просувати власні ідеї у сфері IT, здобуваючи авторитет серед дорослих програмістів.
Програма курсу
Модуль 1. HTML&CSS Basics
- Основні HTML теги та атрибути
- Основи CSS, блочна модель
- Селектори CSS
- Оформлення елементів
- Поля і відступи
- Порядок верстки блоку
- Тестування результатів верстки
- Управління розміром і положення блоків на сторінці
- Технологія Flexbox
- Базова анімація
- Основні інструменти розробника
- Робота з GitLab, базові команди, створення свого репозиторію
Модуль 2: UI/UX design Basics
- Базове знання Figma
- Базове знання UI/UX
- Основи сайтобудування
Модуль 3. Advanced HTML/CSS
- Технологія Bootstrap 4
- Технологія Gulp
- Просунута структура проєкту
- Адаптивна верстка
- Гумова верстка
- Препроцессори, а саме: Sass
Модуль 4. Basic JavaScript
- Базові та об’єктні типи даних
- Перетворення типів
- Змінні й правила їх іменування
- Умови, оператори, масиви, цикли, функції, робота з датами та часом
- Введення в браузерні події
- Робота з таймерами, localStorage
- Області видимості
- Контекст виклику
- Обробка помилок
- ООП в JavaScript – функції-конструктори, прототипи, класи
Модуль 5. Soft Skills
Модуль 6. Final Project
Особливості курсу
- Для дітей віком від 12 до 15 років
- До 15 дітей в групі
- Система оцінки знань
- Багато практичних завдань
- Робота над власними проєктами
- Сертифікат про закінчення навчання
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Поглиблене вивчення 3D моделювання у компактному форматі. Вивчай ключові інструменти та техніки для створення вражаючих 3D моделей.
Програма курсу
Знайомство з Blender
- Історія створення програми Blender
- Вікна та панелі
- Навігація та пересування в програмі
- Створення простих фігур
- Пересування фігуру у просторі та її деформація
Основи моделювання
- Object, Edit mode
- Vertices, edges, faces
- Структура об'єкта
- Стандартні інструменти для моделювання
Організація роботи у 3D просторі
- Знайомство з програмою PureRef
- Способи організації роботи в Layout
- Outliner і сортування об'єктів в колекції
Модифікатори та основи топології
- Знайомство із вкладкою Properties
- Модифікатори (Subdivision Surface) (Mirror) (Array) (Boolean)
- Основи топології
Шейдери та система нодів
- Модифікатор Curve
- 3D-текст
- Shader editor - система нодів та стандартні шейдери
Рендер та вдосконалення сцени
- Вкладки "Render" та "Output" в Properties
- Налаштування камери та основи освітлення
- HDRI карти та ознайомлення з World Properties
Особливості курсу
- Невеликі групи
- Система особистих кабінетів
- Доступ до відеозаписів занять
- Викладачі практики
- Оперативна служба підтримки студентів
- Практичні заняття
Викладачі курсу
- Сергій Найденко - 3D Artist at DCoast Design studio
- Денис Бочаров - 3D Character Artist (Stylized) at VOLMI Games
- Максим Воєнний - 3D Artist
- Марія Федорчук - 3D Designer
- Володимир Старушко - Lead 3D/Tech Artist at Plarium
- Python
На курсі студенти матимуть змогу вивчити мову Python, розібрати принципи ООП та оволодіти розробкою на основі фреймворків.
Програма курсу
- Bash shell. Pip
- GIT
- Установка і настройка Environment
- Патерн MVC в Django
- Знайомство з моделями
- Знайомство з в'юшками
- Роутінг
- Шаблони. Базовий шаблон
- HTML, CSS, Bootstrap 4
- Парсер work.ua
- Media files. Django rest framework
- Pytests coverage. Pytests mocker
- Пагінація і фільтрація таблиці
- Регулярні вирази
- Транзакції
- Дипломний проєкт
Особливості курсу
- Курс для дітей 12-17 років
- Викладачі - фахівці з великим досвідом роботи
- Навчання зосереджене на практиці
- Дипломний проєкт
- Можливість брати участь в програмі Hillel EVO
- Сертифікат після успішного закінчення навчання
- До шостого заняття ви можете повернути 100% внесених за навчання коштів
Викладачі курсу
- Костянтин Маряк - Back-end Software Developer (Python) at Orderry
- Валерія Ярош - Python Teacher
- Руслан Ліска - Python Software Engineer at LaunchLabs
- Data Science / Machine learning / AI
- Prompt Engineering / ChatGPT
Курс "Штучний Інтелект для дітей" - це захоплююча подорож у світ сучасних технологій, що змінюють наше життя. Ми створили програму, яка допоможе дітям віком від 12 до 16 років не лише зрозуміти основи штучного інтелекту, а й на практиці навчитися використовувати найсучасніші інструменти.
Програма курсу
Вступ до ШІ: Що це таке?
Цей розділ розкриває основи штучного інтелекту: що таке ШІ, як він працює, які алгоритми та нейронні мережі лежать в його основі, і як машини навчаються виконувати завдання.
Як працюють алгоритми
У цьому розділі ви дізнаєтеся, як алгоритми використовуються для розв'язання різних задач у світі ШІ. Ми пояснимо, як алгоритми обробляють дані, виявляють патерни та приймають рішення на основі аналізу. Ви ознайомитеся з різними типами алгоритмів, такими як алгоритми для машинного навчання, нейронні мережі та інші, і побачите, як вони застосовуються для розпізнавання зображень, прогнозування та інших завдань.
Вступ до Python для ШІ
У цьому розділі ви ознайомитеся з основами програмування на Python, однієї з найпопулярніших мов для розробки ШІ. Ви навчитеся працювати з базовими конструкціями мови, такими як змінні, цикли та функції, а також освоїте основи роботи з бібліотеками Python, що використовуються в ШІ, такими як NumPy, Pandas та Matplotlib. Це стане фундаментом для створення власних проєктів і вирішення задач із використанням штучного інтелекту.
Робота з даними: таблиці та графіки
У цьому розділі ви навчитеся працювати з даними, використовуючи таблиці та графіки для їх аналізу та візуалізації. Ви ознайомитесь з основними бібліотеками Python, такими як Pandas для обробки даних і Matplotlib для побудови графіків. Ви навчитесь створювати таблиці для збереження та маніпулювання даними, а також будувати графіки, щоб краще розуміти і презентувати результати аналізу. Це важливий етап у роботі з великими обсягами інформації, необхідними для ШІ.
Основи нейронних мереж
У цьому розділі ви дізнаєтеся про нейронні мережі - ключову технологію в штучному інтелекті. Ви ознайомитеся з їхньою будовою та принципами роботи, включаючи поняття нейронів, шарів, активаційних функцій та ваг. Також ви навчитесь, як нейронні мережі використовуються для розпізнавання зображень, обробки тексту та інших завдань. Ми розглянемо, як вони "навчаються" на прикладі алгоритмів навчання з підкріпленням і зворотного поширення помилки.
Як ШІ вчиться: класифікація
У цьому розділі ви дізнаєтеся, як штучний інтелект використовує методи класифікації для навчання та прийняття рішень. Класифікація - це процес, при якому ШІ вчиться відносити об'єкти до певних категорій на основі вхідних даних. Ви ознайомитесь з алгоритмами класифікації, такими як методи опорних векторів, дерева рішень і логістична регресія. Ми також розглянемо, як ці алгоритми використовуються в реальних задачах, наприклад, для розпізнавання зображень чи прогнозування.
Створюємо чат-бота
У цьому розділі ви навчитесь, як створювати свого власного чат-бота, використовуючи технології штучного інтелекту. Ви ознайомитеся з основами розробки чат-ботів, їх архітектурою та принципами роботи. Використовуючи бібліотеки Python, такі як NLTK та TensorFlow, ви навчитеся обробляти текст, розпізнавати запити користувачів і генерувати відповідь. Ми також розглянемо різні типи чат-ботів, від простих до більш складних, і як їх можна застосовувати в реальних проєктах.
Комп'ютерний зір: як "бачить" ШІ
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як штучний інтелект використовує комп'ютерний зір для розпізнавання та аналізу зображень. Ви ознайомитесь з основними техніками, такими як обробка зображень, виявлення об'єктів і розпізнавання образів. Використовуючи бібліотеки Python, наприклад OpenCV і TensorFlow, ви навчитесь навчаючи модель розпізнавати зображення, виявляти об'єкти та класифікувати їх. Це важливий аспект ШІ, що застосовується у багатьох сферах, від медицини до автомобільної промисловості.
Розпізнавання тексту: OCR
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як штучний інтелект використовує технологію оптичного розпізнавання символів (OCR) для перетворення тексту з зображень у редагований формат. Ви навчитеся працювати з бібліотеками Python, такими як Tesseract, для обробки та аналізу зображень, що містять текст. Зрозумієте, як налаштовувати моделі OCR для точного розпізнавання тексту в різних умовах і застосовувати цю технологію для автоматизації процесів, наприклад, в документах або на сканованих зображеннях.
Вивчення голосових команд
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як штучний інтелект використовує технології розпізнавання мови для обробки голосових команд. Ви навчитеся працювати з бібліотеками Python, такими як SpeechRecognition, для перетворення голосових повідомлень у текст. Також ви ознайомитесь з принципами побудови голосових асистентів, налаштуєте їх для виконання простих команд, таких як управління додатками або запити до баз даних. Це дозволить вам створювати інтерактивні голосові інтерфейси для різних проєктів.
Генерація тексту: створюємо історії
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як штучний інтелект може генерувати текст, створюючи історії, вірші або інші творчі тексти. Ви навчитесь працювати з бібліотеками, такими як GPT або RNN, для навчання моделей на великому обсязі тексту. Розглянете, як налаштовувати ці моделі для генерації цікавих і змістовних історій, що відповідають заданим параметрам. Це дозволить вам створювати творчі проєкти, від генерації казок до написання сценаріїв для ігор чи відео.
Аналіз емоцій у тексті
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як штучний інтелект може аналізувати емоційний тон тексту, визначаючи настрої, такі як радість, сум, гнів чи страх. Ви навчитесь працювати з бібліотеками Python, такими як TextBlob і VADER, для виявлення емоцій у текстах та коментарях. Розглянете, як ці технології застосовуються для автоматичного аналізу відгуків, соціальних мереж або чату, щоб зрозуміти, як люди реагують на різні події чи продукти. Це допоможе створювати додатки для моніторингу настроїв або покращення взаємодії з користувачами.
Робота з великими даними
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як працювати з великими обсягами даних, які зазвичай неможливо обробити традиційними методами. Ви навчитесь використовувати інструменти та бібліотеки Python, такі як Pandas, Dask та PySpark, для ефективної обробки та аналізу великих наборів даних. Розглянете основи зберігання, обробки і візуалізації даних, а також техніки оптимізації роботи з великими даними. Це дозволить вам вирішувати складні задачі, пов'язані з аналізом інформації, що надходить у реальному часі, або великих баз даних.
Прогнозування трендів
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як штучний інтелект може допомогти у прогнозуванні майбутніх трендів на основі аналізу даних. Ви навчитесь використовувати алгоритми машинного навчання, такі як регресія, деревоподібні моделі та нейронні мережі, для прогнозування змін у різних сферах, від фінансів до соціальних мереж. Розглянете, як збирати, обробляти та аналізувати дані для побудови точних моделей, які допомагають передбачити майбутні події або тренди. Це корисний навик для створення стратегій розвитку бізнесу чи аналізу популярних тем в Інтернеті.
Створюємо систему рекомендацій
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як створювати систему рекомендацій, яка допомагає користувачам знаходити найбільш релевантний контент, продукти чи послуги на основі їхніх уподобань. Ви навчитесь використовувати алгоритми, такі як фільтрація за змістом і колаборативна фільтрація, для аналізу даних про користувачів та їхні вподобання. Розглянете, як працюють системи рекомендацій на практиці в таких платформах, як Netflix, Amazon та Spotify, і навчитесь створювати свої власні системи для рекомендації фільмів, музики чи товарів.
Автоматизація рутинних завдань
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як за допомогою штучного інтелекту та програмування можна автоматизувати рутинні завдання, що зазвичай займають багато часу. Ви навчитесь створювати скрипти на Python для автоматизації процесів, таких як обробка даних, організація файлів, відправка електронних листів або управління соціальними мережами. Опануєте інструменти, які дозволяють спростити роботу та зекономити час, застосовуючи їх для виконання повторюваних операцій без людської участі.
Використання АІ у дизайні
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як штучний інтелект допомагає створювати інноваційний дизайн у різних сферах - від графічного дизайну до веб-дизайну та розробки продуктів. Ви навчитесь використовувати інструменти ШІ для автоматизації процесів дизайну, таких як генерація графічних елементів, адаптивний дизайн, або навіть створення унікальних візуальних стилів. Опануєте методи роботи з AI для розпізнавання патернів у зображеннях, оптимізації дизайну користувацьких інтерфейсів і створення креативних рішень, що змінюють підхід до творчих процесів.
Ігровий ШІ: створюємо бота для гри
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як створювати штучний інтелект для відеоігор, розробляючи бота, який може самостійно грати і приймати рішення. Ви навчитесь використовувати алгоритми машинного навчання та методи штучного інтелекту, такі як алгоритм мінімакса або навчання з підкріпленням, для створення бота, який може адаптуватися до змінних умов гри. Ви також розглянете, як покращити взаємодію з користувачем і зробити гру цікавішою завдяки інтелектуальним суперникам.
Пошукові системи
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як працюють сучасні пошукові системи, використовуючи Elasticsearch та Whoosh для ефективного пошуку та обробки великих обсягів даних. Ви навчитесь налаштовувати ці інструменти для індексації текстової інформації та швидкого пошуку за ключовими словами. Розглянете, як створювати та оптимізувати пошукові запити, використовувати фільтрацію, агрегацію та інші методи для покращення результатів пошуку, що дозволяє створювати потужні й точні пошукові системи для ваших додатків.
Перевірка зображень на фейки
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як штучний інтелект використовується для виявлення фальшивих зображень та відео, створених за допомогою технологій Deepfake. Ви ознайомитесь з алгоритмами машинного навчання та нейронними мережами, які дозволяють визначати маніпульовані медіа, аналізуючи їхні особливості. Ви навчитесь використовувати інструменти для виявлення підроблених зображень, розпізнавання ознак фальсифікації та застосовувати ці технології для боротьби з дезінформацією та забезпечення правдивості контенту в Інтернеті.
ШІ у кіно: аналіз фільмів
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як штучний інтелект використовується для аналізу фільмів і відгуків про них, зокрема через техніки аналізу емоцій (sentiment analysis). Ви навчитесь застосовувати алгоритми для виявлення емоційного тону в рецензіях, відгуках або навіть у самому сценарії фільму. Розглянете, як за допомогою аналізу настроїв можна визначити, чи є фільм позитивним, негативним або нейтральним для глядачів, а також як це застосовується в маркетингу, рекомендаційних системах та аналізі популярності фільмів.
Навчання гри "Тік-так-то"
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як створювати штучний інтелект для гри в "Тік-так-то" за допомогою алгоритму мінімакс. Алгоритм мінімакс використовується для побудови ідеальних стратегій в іграх з нульовою сумою, де два гравці мають протилежні цілі. Ви навчитесь реалізовувати цей алгоритм, який перебирає всі можливі ходи, оцінює їх та вибирає оптимальний для кожного гравця. Розглянете, як ШІ може приймати рішення на основі поточної ситуації на дошці, забезпечуючи виграш або нічию, і як цей алгоритм застосовується до різних ігор.
Автопілот: моделюємо рух авто
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як створити просту модель автопілота, який може рухатися по трасі, використовуючи бібліотеки SimPy та OpenCV. Ви навчитесь моделювати рух автомобіля в реальному часі, використовуючи симуляцію та алгоритми для управління шляхом, виявлення об'єктів та реагування на зміни в оточенні. SimPy дозволяє моделювати різні аспекти роботи системи, а OpenCV - здійснювати розпізнавання зображень і допомагати автопілоту реагувати на перешкоди, знаки або інші важливі елементи. Це дозволить вам зрозуміти основи автоматичного управління та комп'ютерного зору в контексті автономних транспортних засобів.
Моделювання погоди
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як використовувати штучний інтелект для моделювання та прогнозування погодних умов, застосовуючи бібліотеки TensorFlow та NumPy. Ви навчитесь працювати з даними про погоду, такими як температура, вологість, швидкість вітру, для створення моделей, які можуть прогнозувати майбутні погодні умови. За допомогою TensorFlow ви навчитесь розробляти нейронні мережі для прогнозування, а NumPy допоможе в обробці та аналізі даних. Це дозволить вам створювати потужні моделі для передбачення змін у погоді на основі історичних даних.
Створення власного голосового асистента
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як створити власного голосового асистента, використовуючи бібліотеки SpeechRecognition та GPT. Ви навчитесь обробляти голосові команди, записуючи звук за допомогою мікрофона та перетворюючи його в текст за допомогою SpeechRecognition. Потім ви використаєте GPT або інші моделі для генерації відповідей на основі отриманого тексту. Ви навчитесь налаштовувати свого асистента для виконання різних дій, таких як пошук інформації в Інтернеті, управління пристроями або надання простих відповідей на питання. Це дозволить створити інтерактивний голосовий інтерфейс для ваших проєктів.
Етика ШІ: як з ним дружити?
У цьому розділі ви дізнаєтесь про етичні питання, які виникають при розробці та використанні штучного інтелекту. Ми розглянемо, як забезпечити прозорість, справедливість і відповідальність при створенні та застосуванні ШІ, а також важливість захисту приватності та безпеки даних. Ви дізнаєтесь, як уникати упередженості в алгоритмах і як забезпечити, щоб технології ШІ служили на благо суспільству. Цей розділ допоможе вам зрозуміти, як працювати з ШІ етично та відповідально, підтримуючи баланс між інноваціями та моральними принципами.
Використання ШІ в медицині
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як штучний інтелект застосовується в медицині для аналізу медичних зображень, таких як рентгенівські знімки, МРТ, УЗД та інші. Ви навчитесь використовувати технології комп'ютерного зору, зокрема методи розпізнавання зображень, для автоматичного виявлення ознак захворювань, таких як пухлини, переломи чи інші патології. Використовуючи бібліотеки, як TensorFlow та Keras, ви створите моделі, які здатні класифікувати та оцінювати медичні зображення, допомагаючи лікарям у швидкому та точному діагностуванні.
Інтеграція з ІоТ
У цьому розділі ви дізнаєтесь, як інтегрувати штучний інтелект з Інтернетом речей (IoT) за допомогою Raspberry Pi та OpenCV. Ви навчитесь підключати датчики та камери до Raspberry Pi, збирати дані з реального світу та обробляти зображення в реальному часі за допомогою OpenCV. Це дозволить створювати смарт-пристрої, які можуть виконувати завдання, такі як розпізнавання об'єктів, виявлення руху або аналіз оточення. Розглянете, як використовувати цю інтеграцію для створення розумних систем безпеки, автоматизації дому чи інших IoT рішень, що використовують комп'ютерний зір і ШІ.
Робота над власними проєктами
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Сертифікат про проходження курсу
- Проєкт в портфоліо
- Використання сучасних технологій ШІ
- Інтерактивність
Викладачі курсу
Сергій - Python, Front End
Більше інформації- Python
- Frontend
- Web & Mobile Design / UI/UX
Курс присвячений основам web-дизайну та програмування. Заняття проходять в режимі онлайн-трансляції, а після закінчення курсу студенти отримають сертифікат.
Програма курсу
Web-дизайн
- Figma, розбір вектора, створення простих іконок та ілюстрації, підбір ілюстрації на стоках
- Робота з сітками та шрифтами - установка шрифтів. Основи створення простого лендингу
- Робота з кнопками, іконками (категоризація), основи кольору
- Оформлення Дизайн системи (UI kit) зі всіма елементами, створення лого на основі існуючого шрифту
- Оформлення сайту - шапка, тіло, футер, створення малої карточки продукту, тексти для сайту
- Оформлення кейсу з сайтом для портфоліо або розбір існуючих портфоліо
Front-end
- Абсолютні та відносні шляхи, файлова структура, структура HTML
- HTML теги, посилання, списки, таблиці
- СSS, підключення, селектори та комбінування
- Псевдокласи, псевдоелементи, шрифти, інструменти розробника
- Зображення, графіка, фон
- Позиціювання, Overflow, Float
- Flex
- HTML 5
- Трансформації, Transition
Python
- Вступ до Python та основний синтаксиc
- Потік керування та функції
- Малювання з модулем turtle
- Списки та кортежі
- Словники
- Створення телеграм-бота
Особливості курсу
- Базовий курс для дітей 12-17 років
- Викладачі - практикуючі фахівці з великим досвідом роботи
- Навчання зосереджене на практиці
- Можливість брати участь в програмі Hillel EVO
- До шостого заняття ви можете повернути 100% внесених за навчання коштів
Викладачі курсу
- Єлизавета Чепугова - Graphic Designer в Nasha Idea
- Єгор Ліфіренко - Python Developer
- Владислав Дикий - Front-end Developer в Web Generator
- Роман Поплєтухин - Front-end Developer at Meduzzen
- Python
Курс для школярів, омріяна професія яких пов'язана з IT сферою. Під час навчання студенти отримають базові знання про мови програмування і алгоритми на прикладі мови Python. По закінченню курсу видається сертифікат, за умови успішного захисту дипломного проєкту.
Програма курсу
Теми:
- Основи програмування
- Як виконується ваш код на комп'ютері
- Що таке інтерпретатор
- Мова Python і її особливості
- Чому Python
- Встановлення середовища розробки PyCharm
- Перша програма Hello World
- Типи даних у Python
- Рядки
- Числа
- Словники
- Кортежі
- Множини
- Практичне заняття по типам даних
- Керуючі конструкції if, elif, else
- Практичне заняття по керуючим конструкціям
- Використання циклів
- Оператор циклу for
- Оператор циклу while
- Практичне заняття по циклам
- Функції та модулі у Python
- Для чого потрібні функції і модулі
- Створюємо свої функції і модулі
- Повторне використання коду
- Практичне заняття по функціям і модулям
- Вбудовані функції та корисні модулі у Python
- Робота з файлами
- Генерація випадкових чисел (модуль random)
- Управління оболонкою (модуль sys)
- Робота з часом (модуль time)
- Практичне заняття по вбудованим функціям і модулям
- Поняття класу та об'єкту у Python
- Практичне заняття по класам
- Web-додаток
- Як влаштовано простий WEB-додаток
- Що таке API
- CRUD операції
- Дипломний проєкт
Особливості курсу
- Курс для дітей 12-17 років
- Викладачі - практикуючі фахівці з великим досвідом роботи
- Навчання зосереджене на практиці
- Дипломний проєкт
- Можливість брати участь в програмі Hillel EVO
- Сертифікат після успішного закінчення навчання
- До шостого заняття ви можете повернути 100% внесених за навчання коштів
Викладачі курсу
- Василь Картичак - Python Developer at Orderry
- Костянтин Воробйов - Python Developer at Paxle
- Костянтин Маряк - Back-end Software Developer (Python) at Orderry
- Валерія Ярош - Python Teacher
- Роман Мироненко - Python Developer
- Ярослав Демченко - Python Developer / Data Analyst / Data Engineer at Deep Knowledge Group
- Frontend
Наш курс Front End для підлітків надає унікальну можливість отримати глибокі знання та практичні навички у сфері веб-розробки. Після завершення курсу студенти матимуть змогу створювати професійні веб-додатки, працювати з популярними фреймворками та інструментами, а також ефективно співпрацювати в команді, використовуючи систему контролю версій Git.
Програма курсу
Структура курсу
- HTML&CSS + git&github
- Інструменти для інтерфейсного дизайну (Figma, Sketch, Adobe XD): Дизайн та прототипи
- Просунутий конструктор сайтів Webflow
- JavaScript
- Фреймворки (Vue та React)
- Додаткові бібліотеки та інструменти
- Підготовка до працевлаштування
Додаткові теми
HTML & CSS + git & github
- Фреймворки CSS (Sass, Less): Гнучке та ефективне написання стилів
- CSS-методології (BEM, OOCSS, SMACSS): Управління стилями
- Інструменти автоматизації (Gulp)
- Робота з ШІ (Copilot, Supermaven, ChatGPT)
JavaScript
Робота з бандлерами Webpack та Rollup: Взаємодія з зовнішніми даними.
Фреймворки (Vue та React)
- Робота з REST API: Взаємодія з зовнішніми даними
- Управління стейтом (Redux(React) / Pinia(VUE))
- Роутинг: Vue Router (VUE),(React router DOM) (React)
- Просунута типізація (TypeScript)
- Бібліотеки для роботи з HTTP-запитами (Axios, Vue Query (VUE), React Query (React)): Управління асинхронними запитами
- UI-бібліотеки компонентів (Shadcn ui, Tailwind CSS Components): Компоненти для швидкої розробки UI
Додаткові бібліотеки та інструменти
- Оптимізація продуктивності (Performance Optimization): Техніки підвищення швидкості
- Тестування (Jest, Mocha, Cypress): Забезпечення надійності та якості коду
- Server-Side Rendering (SSR): Next.js для React, Nuxt.js для Vue
- Motion UI, Framer Motion: Плавні анімації
- SVG анімації та маніпуляції: Векторна графіка
- WebGL та Three.js: 3D-графіка
- websocket
Проміжні результати
- Перші уроки: Розуміння HTML та CSS, створення простої веб-сторінки
- Наступні 8 уроків: Знання JavaScript, створення інтерактивних елементів
- Наступні уроки: Освоєння фреймворків, створення простого додатку
- Далі: Глибше вивчення інструментів автоматизації, управління станом, роутинг
Що отримає студент
Практичні навички
- Створення структурованих веб-сторінок за допомогою HTML
- Стилізація та модульність стилів з використанням CSS і Sass
- Додавання інтерактивних елементів за допомогою JavaScript
- Робота з фреймворками React або Vue для побудови сучасних веб-додатків
- Управління станом додатка з Redux(React) тa Pinia(VUE)
- Налаштування навігації між сторінками (роутинг)
- Автоматизація задач з Gulp
- Використання Git для контролю версій і командної роботи
Портфоліо
Студенти створять власне портфоліо з розробленими веб-додатками, що стане чудовою основою для подальшої кар'єри.
Кар'єрні можливості
- Отримані знання дозволять претендувати на позиції фронтенд-розробника
- Можливість працювати над простими та середніми проєктами
- Високі шанси на працевлаштування з початковою зарплатою від $500 до $1000 на місяць
Де можна використати ці навички
- Кар'єра в ІТ: Можливість почати кар'єру у сфері веб-розробки та з часом стати провідним фахівцем
- Фриланс: Виконання замовлень на створення та підтримку веб-додатків для клієнтів з усього світу
- Особисті проєкти: Реалізація власних ідей та стартапів, створення персональних або комерційних веб-додатків
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Вік: від 13 до 17
- Інтенсивність - 2 заняття на тиждень
- Сертифікат про проходження курсу
- Проєкт в портфоліо
Викладачі курсу
- Тарас - Front-end Developer
- Назар - React & Next.js Developer
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Програма курсу
Вступ
- Знайомство з Blender
- Робота з об'єктами
- Основи моделювання
Low Poly
- Модифікатори
- Робота з сіткою
- Світло, матеріали, камера
- Моделювання 3D діорами
Вивчать основи володіння програмою, основні інструменти та можливості Blender. Навчаться створювати низькополігональні моделі, працювати зі світлом, камерою, налаштовувати фінальний рендер та ін.
Варіанти монетизації:
- Low poly моделі для ігор:
- Персонажі: Створення Low Poly персонажів для ігор
- Оточення та рівні: Моделювання середовища, будівель, рослинності та інших елементів ігрових рівнів
- Предмети та реквізит: Створення різноманітних предметів, зброї, інструментів та інших об'єктів, які використовуються в іграх
- 3D ілюстрації
- Моделювання діорам
- 3D іконок
High Poly
- Cкульптинг
- UV та текстури
- Редактор шейдерів
- Моделювання high poly об’єктів
Поглиблять свої знання с сфері 3д графіки. Навчаться створювати складні моделі, налаштовувати матеріали, освоять скульптинг, particle system, texture paint та багато іншого.
Варіанти монетизації:
- Робота з деталізованими моделями для ігор
- Продаж своїх моделей на спеціальних платформах
- Візуалізація маркетингової продукції
Анімація та фізика
- Основи анімації
- Timeline
- Рух камери
- Створення динамічних симуляцій
- Робота з різного роду симуляціями та фізикою
- Створення анімацій різно рівня
- Використання принципів анімації на практиці
- Варіанти монетизації:
- Створення різного роду анімацій (ігри, маркетинг, брендинг і т.д.)
Моделювання та анімація персонажа
Варіанти монетизації:
- Створення персонажів для ігор
- Продає їх на спеціальних платформах
- Фліланс на UpWork
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Вік: від 13
- Інтенсивність - 1 заняття на тиждень
- Сертифікат про проходження курсу
- 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer
Програма курсу
Adobe Photoshop
- Ретуш та корекція фото, створення колажів різної складності
- Стилізація зображень, застосування фільтрів та ефектів, креативна робота 2Д-проєктів
Adobe Illustrator
Створення векторної графіки, відмальовка іконок, робота з текстом, сітка перспективи, імітація 3Д, робота з готовою векторною графікою та її адаптація під різні проєкти.
Теорія дизайну
Типографіка, робота зі шрифтами, колористика, правила композиції та застосування всього перерахованого на практиці.
Графічний маркетинг
Створення логотипів та брендинг, зовнішня і внутрішня реклама, її створення та додруковка підготовка макетів різної складності, дизайн пакування та етикеток.
Adobe Indesign
Верстка односторінкових та багатосторінкових макетів, дизайн журналів та книг, створення інтерактивних документів.
Figma
Створення креативів для соціальних мереж, дизайн і прототипування застосунків, web-дизайн, робота з конструкторами сайтів.
Курсова робота
- Створення та оформлення фінальної підсумкової роботи (брендинг компаній)
- Дизайн власного портфоліо
- Монетизація знань, робота на фріланс-платформах
Окрім того на курсі ми
Постійно працюємо з різними видами генеративних моделей (штучним інтелектом) та інтегруємо його у власний дизайн.
Застосування 2D дизайну
- Графічний дизайн: Розробка логотипів, постерів, брендових матеріалів
- Ілюстрації: Створення малюнків для книг, журналів, анімаційних фільмів тощо
- Веб-дизайн: Розробка зовнішнього вигляду веб-сайтів
- Графічні програми: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Figma
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Вік: від 13
- Інтенсивність - 1 заняття на тиждень
- Сертифікат про проходження курсу
- Вибір формату online/offline
- Motion Designer / Video Editor / 2D & 3D Animator
Програма курсу
Теми:
- Основи Adobe Animate
- Основи Adobe Photoshop, нарізка та підготовка графіки для 2D анімації
- 12 принципів анімації від Disney
- Створення мультфільму в Adobe Animate
- Основи Spine
- Відмальовка і анімація персонажа
- Відмальовка і анімація середовища
- Анімація GUI
- Підсумкова курсова анімація
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Вік: 12-14
- Інтенсивність - 1 заняття на тиждень
- Сертифікат про проходження курсу
- Вибір формату online/offline
- 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer
На курсі ви освоїте базові навички малювання, навчитеся створювати візуальні історії та персонажів, працювати з композицією та кольором, малювати на папері й у діджиталі, а також зрозумієте особливості роботи в кожному з напрямків.
Програма курсу
Блок 1
- Початок робот з планшетом
- Ціль - освоїти базовий інструментарій і техніки 2д художника
- Ознайомитися з особливостями ігрового арта і профессії
- Знайомство з видами арту (ігри, книжкова ілюстрація, рекламний ...)
- Основи работи з лінією
- Особливості кольору
- Колористика
- Основи роботи з формами
- Основи роботи з текстурами
- Робота з референсами, скетчами
- Створення пропа, силует
- Фарбування пропа в слоях
- Перевірка покраски пропа
- Пропрацювання
- Робота зі світлом та тінню
- Робота з матеріальністю
- Текстурами
- Перевірка роботи з текстурами
- Використання текстур у роботі
Блок 2
- Знайомство зі стилями, техніками, створення артів для різних видів ігор
- Перспектива
- Базова теорія
- Створення власного об'єкту з урахуванням набутих знань
- Робота над зумом
- Початок роботи із текстурами
- Копія зуму
- Продовження роботи над копією масштабування
- Створення свого зуму
- Створення зуму
- Продовження
- Казуальні персонажі
- Створення власного персонажа
- Підбір референсів
- Скетчі
- Теорія кольорів
- Відпрацювання
Блок 3
- Локація
- Референси
- Силует
- Скетчінг
- Локація (продовження)
- Локація
- Основи повітряної перспективи
- Локація: допрацювання деталей та дрібниць
- Акценти та управління зонами
- Редизайн: перевірка та доопрацювання
- Просунута робота зі світлом
- Основа роботи з персонажами
- Силуети
- Персонажі: робота в чб
- Фарбування та текстурування персонажа
- Доопрацювання персонажа і різання під анімацію
Блок 4
- Створення власного проекту для біханс
- Моделі:
- iPad Pro (усіх версій)
- iPad Air (усіх версій)
- iPad Mini (4-5-ї версії)
- iPad (5-8-го покоління)
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Вік: 8-12 / 13-16
- Інтенсивність - 2 заняття на тиждень
- Сертифікат про проходження курсу
- Gamedev / Unity / Game Design
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Програма курсу
Теми:
- Створення гри вбудованими ресурсами Roblox
- Базовий ландшафтний дизайн
- Вступ в моделювання
- Основ програмування на Lua
- Виконання дипломного проєкту
Результат курсу
- Впевнене володіння Roblox Studio та Blender 3D
- Вміння кодити та приводити в рух власну гру
- Вміння працювати з різними техніками під час створення карт
- Створення власних 3D-моделей та використання їх в своїй грі
- Вміння працювати з різними видами завдань
- Отримаєш на виході кілька крутих ігрових дизайнів
- Створення кількох повноцінних ігор
- В кінці курсу вдосконалиш свої навички на своєму дипломному проєкті
- Отримаєш додаткові знання по тому як ти можеш заробляти на створенні ігор
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Вік - 10-14 років
- Інтенсивність - 1 заняття на тиждень
- Сертифікат про проходження курсу
- Вибір формату online/offline
- Gamedev / Unity / Game Design
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Опануйте Roblox Studio та Blender 3D. Створіть власні 3D-моделі крутих ігрових дизайнів та використайте їх в своїй грі.
Програма курсу
Теми:
- Створення гри вбудованими ресурсами Roblox
- Базовий ландшафтний дизайн
- Вступ в моделювання
- Основ програмування на Lua
- Виконання дипломного проєкту
Результат курсу
- Впевнене володіння Roblox Studio та Blender 3D
- Вміння працювати з різними техніками під час створення карт
- Створення власних 3D-моделей та використання їх в своїй грі
- Отримаєш на виході кілька крутих ігрових дизайнів
- В кінці курсу вдосконалиш свої навички на своєму дипломному проєкті
- Отримаєш додаткові знання по тому як ти можеш заробляти на створенні ігор
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Для дітей 7-9 років
- Інтенсивність - 1 заняття на тиждень
- Сертифікат про проходження курсу
- Вибір формату online/offline