Курси Python для дітей
- Python
На курсі студенти матимуть змогу вивчити мову Python, розібрати принципи ООП та оволодіти розробкою на основі фреймворків.
Програма курсу
- Bash shell. Pip
- GIT
- Установка і настройка Environment
- Патерн MVC в Django
- Знайомство з моделями
- Знайомство з в'юшками
- Роутінг
- Шаблони. Базовий шаблон
- HTML, CSS, Bootstrap 4
- Парсер work.ua
- Media files. Django rest framework
- Pytests coverage. Pytests mocker
- Пагінація і фільтрація таблиці
- Регулярні вирази
- Транзакції
- Дипломний проєкт
Особливості курсу
- Курс для дітей 12-17 років
- Викладачі - фахівці з великим досвідом роботи
- Навчання зосереджене на практиці
- Дипломний проєкт
- Можливість брати участь в програмі Hillel EVO
- Сертифікат після успішного закінчення навчання
- До шостого заняття ви можете повернути 100% внесених за навчання коштів
Викладачі курсу
- Костянтин Маряк - Back-end Software Developer (Python) at Orderry
- Валерія Ярош - Python Teacher
- Руслан Ліска - Python Software Engineer at LaunchLabs
- Python
- Frontend
- Web & Mobile Design / UI/UX
Курс присвячений основам web-дизайну та програмування. Заняття проходять в режимі онлайн-трансляції, а після закінчення курсу студенти отримають сертифікат.
Програма курсу
Web-дизайн
- Figma, розбір вектора, створення простих іконок та ілюстрації, підбір ілюстрації на стоках
- Робота з сітками та шрифтами - установка шрифтів. Основи створення простого лендингу
- Робота з кнопками, іконками (категоризація), основи кольору
- Оформлення Дизайн системи (UI kit) зі всіма елементами, створення лого на основі існуючого шрифту
- Оформлення сайту - шапка, тіло, футер, створення малої карточки продукту, тексти для сайту
- Оформлення кейсу з сайтом для портфоліо або розбір існуючих портфоліо
Front-end
- Абсолютні та відносні шляхи, файлова структура, структура HTML
- HTML теги, посилання, списки, таблиці
- СSS, підключення, селектори та комбінування
- Псевдокласи, псевдоелементи, шрифти, інструменти розробника
- Зображення, графіка, фон
- Позиціювання, Overflow, Float
- Flex
- HTML 5
- Трансформації, Transition
Python
- Вступ до Python та основний синтаксиc
- Потік керування та функції
- Малювання з модулем turtle
- Списки та кортежі
- Словники
- Створення телеграм-бота
Особливості курсу
- Базовий курс для дітей 12-17 років
- Викладачі - практикуючі фахівці з великим досвідом роботи
- Навчання зосереджене на практиці
- Можливість брати участь в програмі Hillel EVO
- До шостого заняття ви можете повернути 100% внесених за навчання коштів
Викладачі курсу
- Єлизавета Чепугова - Graphic Designer в Nasha Idea
- Єгор Ліфіренко - Python Developer
- Владислав Дикий - Front-end Developer в Web Generator
- Роман Поплєтухин - Front-end Developer at Meduzzen
- Python
Курс для школярів, омріяна професія яких пов'язана з IT сферою. Під час навчання студенти отримають базові знання про мови програмування і алгоритми на прикладі мови Python. По закінченню курсу видається сертифікат, за умови успішного захисту дипломного проєкту.
Програма курсу
Теми:
- Основи програмування
- Як виконується ваш код на комп'ютері
- Що таке інтерпретатор
- Мова Python і її особливості
- Чому Python
- Встановлення середовища розробки PyCharm
- Перша програма Hello World
- Типи даних у Python
- Рядки
- Числа
- Словники
- Кортежі
- Множини
- Практичне заняття по типам даних
- Керуючі конструкції if, elif, else
- Практичне заняття по керуючим конструкціям
- Використання циклів
- Оператор циклу for
- Оператор циклу while
- Практичне заняття по циклам
- Функції та модулі у Python
- Для чого потрібні функції і модулі
- Створюємо свої функції і модулі
- Повторне використання коду
- Практичне заняття по функціям і модулям
- Вбудовані функції та корисні модулі у Python
- Робота з файлами
- Генерація випадкових чисел (модуль random)
- Управління оболонкою (модуль sys)
- Робота з часом (модуль time)
- Практичне заняття по вбудованим функціям і модулям
- Поняття класу та об'єкту у Python
- Практичне заняття по класам
- Web-додаток
- Як влаштовано простий WEB-додаток
- Що таке API
- CRUD операції
- Дипломний проєкт
Особливості курсу
- Курс для дітей 12-17 років
- Викладачі - практикуючі фахівці з великим досвідом роботи
- Навчання зосереджене на практиці
- Дипломний проєкт
- Можливість брати участь в програмі Hillel EVO
- Сертифікат після успішного закінчення навчання
- До шостого заняття ви можете повернути 100% внесених за навчання коштів
Викладачі курсу
- Василь Картичак - Python Developer at Orderry
- Костянтин Воробйов - Python Developer at Paxle
- Костянтин Маряк - Back-end Software Developer (Python) at Orderry
- Валерія Ярош - Python Teacher
- Роман Мироненко - Python Developer
- Ярослав Демченко - Python Developer / Data Analyst / Data Engineer at Deep Knowledge Group
- Python
Цей курс розроблений спеціально для молодих програмістів, які хочуть навчитися створювати власних ботів для популярних платформ Discord та Telegram. Ви дізнаєтесь, як використовувати Python для створення ботів, які можуть автоматизувати завдання, взаємодіяти з користувачами та виконувати різні функції.
Програма курсу
Знайомство з Python
- Основи Python
- Установка та налаштування середовища розробки (IDE)
- Робота з бібліотеками
Що таке боти і як вони працюють
- Введення в ботів
- Основи роботи ботів у Telegram і Discord
- Огляд API Telegram і Discord
Налаштування Telegram бота
- Реєстрація бота через BotFather
- Отримання токена доступу
Створення простого Telegram бота
- Використання бібліотеки python-telegram-bot
- Відправка та отримання повідомлень
Розширення функціоналу Telegram бота
- Робота з клавіатурами та кнопками
- Обробка команд та повідомлень
- Використання вебхуків для оновлень в реальному часі
Зберігання даних у Telegram боті
- Використання баз даних (SQLite або іншого)
- Збереження та читання даних користувачів
Налаштування Discord бота
- Реєстрація бота через Discord Developer Portal
- Отримання токена доступу
Створення простого Discord бота
- Використання бібліотеки discord.py
- Відправка та отримання повідомлень
Розширення функціоналу Discord бота
- Обробка команд та повідомлень
- Використання Embed повідомлень для гарного відображення інформації
- Обробка реакцій та подій
Зберігання даних у Discord боті
- Використання баз даних (SQLite або іншого)
- Збереження та читання даних користувачів
Інтеграція API
- Робота з зовнішніми API (наприклад, погода, новини)
- Отримання та обробка даних
Робота з вебхуками
- Налаштування та використання вебхуків для реальних оновлень
- Обробка даних з вебхуків
Захист і безпека
- Керування доступом і ролями
- Захист даних та безпечне зберігання токенів
Розробка власного проєкту
- Вибір теми для проєкту
- Пошагове створення бота з індивідуальним функціоналом
- Презентація готових проєктів
Підведення підсумків
- Аналіз отриманих знань
- Відповіді на питання
- Обговорення перспектив розвитку та покращення ботів
Презентація готового проєкту
- Список корисних посилань на документацію та ресурси
- Рекомендовані курси та книги для подальшого вивчення
Які навички та здібності розвиває курс?
- Програмування на Python: Опануєте основи та розширені концепції програмування на одній з найпопулярніших мов
- Створення ботів: Навчитеся створювати функціональних ботів для Discord та Telegram, використовуючи відповідні бібліотеки (discord.py та aiogram)
- Робота з API: Зрозумієте, як працювати з API для інтеграції ваших ботів з іншими сервісами та платформами
- Проблемне мислення: Розвинете навички аналізу та вирішення проблем за допомогою програмування
- Командна робота: Отримаєте досвід роботи в команді через групові проєкти, що допоможе покращити комунікативні та кооперативні навички
- Проектний менеджмент: Навчитеся планувати, організовувати та реалізовувати проєкти від початку до кінця
- Творче мислення: Зможете втілити свої ідеї у реальні проєкти, розвиваючи креативність та інноваційність
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Робота над власним проєктом
- Сертифікат про проходження курсу
- Курс для дітей від 12 років
Викладачі курсу
Сергій - Python, Front End
Більше інформації- Python
В процесі навчання весь матеріал підкріплюється і розглядається в ході вирішення практичних завдань. В кінці курсу учні презентують власні міні-проєкти, робота над якими проходить протягом всього навчання.
План курсу
Основні теми курсу
- Типи даних, змінні
- Арифметичні оператори
- Умовні оператори
- Цикли
- Одномірні списки
- Багатовимірні списки
- Рядки
- Словники
- Кортежі
- Функції
- Рекурсія
- Винятки
- Базові сортування
- Лямбда
- Функції з невизначеною кількістю аргументів
- Робота з файлами
- Регулярні вирази
- Основи ООП
- Спадкування інкапсуляція
- Магічні методи
- Декоратори
- Перевантаження операторів
Результати навчання:
- Розуміння принципів програмування
- Проєктування програм
- Створення програм середнього рівня складності на мові Python
- Створювати прості модульні програми: від консольних скриптів до чат-ботів
- Розуміти місце Django/Flask в сімействі веб-фреймворків
- Використовувати промислові засоби розробки: Git, PyCharm
Необхідна попередня підготовка
- Вміння користуватися комп'ютерною мишкою або тач-падом
- Вміння читати
- Знайомство з англійською мовою
Особливості курсу
- Для дітей від 12 років
- Групові заняття в Zoom
- Зручний графік занять
- Не витрачаєте час на дорогу
- Можливість індивідуального навчання
Викладачі курсу
- Ганна - Python, IT Start
- Сергій - Python, Front End
- Максим - Java, Python, C/C++
- Віталій - Python
- Люба - Python Poblox Studio
- Артем - Python
- Python
Програма курсу
Теми:
- Ласкаво просимо в Minecraft
- Телепортація за допомогою змінних
- Математика, моментальне будівництво і суперприжки
- Спілкуємося за допомогою рядків
- "Істина" і "брехня" булевих значень
- Конструкція if, душ і потаємні двері
- Цикл while, дискотека і квітковий дощ
- Функції як джерело великих можливостей
- Списки, словники і удари по блокам
- Цикли for і чари в Minecraft
- Копіювання конструкцій за допомогою файлів і модулів
Курс дозволяє:
- Зрозуміти основи програмування в майнкрафт на Python
- Навчитися використовувати засвоєний матеріал на практиці - дитина створює об'єкти, необхідні для гри (ферми, лабіринти, темниці, замки та ін.)
- Навчитися ефективній командній роботі
- Перетворити просте захоплення грою в корисне навчання
- Розвинути навички планування, просторове мислення
Особливості курсу
- Для дітей від 9 років
- Групові заняття в Zoom
- Зручний графік занять
- Не витрачаєте час на дорогу
- Можливість індивідуального навчання
Викладачі курсу
Евеліна - Python, Front End, Minecraft
Більше інформації- Python
Курс є базовим. Він познайомить вас із основними поняттями, ви вивчите принципи програмування, навчитеся створювати програми, розглянете створення графічних інтерфейсів.
Програма курсу
Модуль 1. Знайомство з синтаксисом Python, та ази програмування
- Заняття 1. Знайомство з редактором. Створення простих малюнків за допомогою модуля "turtle"
- Заняття 2. Змінни, типи даних, та операції на них
- Заняття 3. Введення даних, що дозволяє вставити нову інформацію
- Заняття 4. Малювання за допомогою інструментів модуля. Індивідуальна робота
- Заняття 5. Логічні оператори, логічні умови
- Заняття 6. Додаткові комбінації та аргументи
- Заняття 7. Що таке безкінечний цикл, які приклади, та що таке рекурсія
- Заняття 8. Створення гри "Камінь, нижниці, папір" за допомогою логічних операторів і безкінечного циклу
- Заняття 9. Контролюючий цикл For, що таке ітератор, що таке ітерація
- Заняття 10. Умовні інструкції в циклі, де вони застосовуються. Складна типізація програми
- Заняття 11. Зупинка безкінечного цикла. Break
- Заняття 12. Створення текстової гри "Гонки"
- Заняття 13. Що таке списки, нумерація індексів. Та додаткові методи додавання, видалення
- Заняття 14. Що таке словники, ключ - значення елемента. Створення чат бота
- Заняття 15. Створення лабіринту за допомогою словника, додавання складності гри
- Заняття 16. Що таке функція, опрощення коду. Визов функції
- Заняття 17. Великий модуль PyGame. Вступ
- Заняття 18. Як навчити героя ходити, додавання логіки. Створення анімації гри
- Заняття 19. Метод малювання нашої гри Colliderect, та додавання екрану "Вихід"
- Заняття 20. Створення функції для гри. Що таке координати (x, y)
- Заняття 21. Функціонал та обробка кліків миші
- Заняття 22. Як зробити, щоб програма обробляла дані, кліки, та клавіатуру від користувача
- Заняття 23. Створення проекту Clicker
- Заняття 24. Додавання за винагороду скіни та їх покупка
- Заняття 25. Підготовка до свого проєкту
- Заняття 26. Створенння гри Roguelike, Pacman
- Заняття 27. Як і для чого потрібно реалізувати метод Collidelist
- Заняття 28. Проєкт, реалізація, вміст
- Заняття 29. Додавання ворогів, перешкод, труднощів
- Заняття 30. Додавання рівнів, їх складності. Hard - Easy
- Заняття 31. Доопрацювання гри, можливість змінювати фон, героя. Додавання звуку. Збільшення кількості очок
- Заняття 32. Фінальний проєкт. Та створення портфоліо
- Додаткове заняття: підсумки Модуля І
Модуль 2. Tkinter (для програмування граічних десктопних програм)
- Заняття 1. Створення графічних інтерфейсів користувача за допомогою Python та TKinter
- Заняття 2. Позиціонування за допомогою сіткової системи Tkinter
- Заняття 3. Створення кнопок за допомогою TKinter. Створення полів введення. Створення простого калькулятора
- Заняття 4. Використання піктограм, зображень та кнопок виходу. Створення програми для перегляду зображень. Додавання рядка стану. Додавання фреймів до програми
- Заняття 5. Радіокнопки. Скриньки повідомлень. Діалогове вікно відкриття файлів
- Заняття 6. Слайдери з TKinter. Checkboxes. Випадаючі меню
- Заняття 7. Використання баз даних. Створення графічного інтерфейсу для нашого додатку бази даних. Видалення запису з нашої бази даних. Оновлення запису за допомогою SQLite
- Заняття 8. Створення додатку про погоду. Зміна кольорів у нашому додатку про погоду. Додавання форми пошуку за індексом
- Заняття 9. Створення інструменту бази даних CRM. Створення бази даних і таблиці для нашої CRM. Додавання поля введення для нашого інструменту CRM. Пошук по всім клієнтам CRM. Експорт бази даних CRM в Excel файл. Пошук клієнта за прізвищем в CRM
- Заняття 10. Випадаюче вікно пошуку по базі даних CRM. Множинні результати пошуку в CRM.Оновлення запису MySQL. Як змінити розмір поля введення по висоті
- Заняття 11. Генератор випадкових переможців
- Заняття 12. Створення додатку для географічних флеш-карт. Державні столичні радіокнопки
- Заняття 13. Додаток для додавання флеш-карт. Список полів
- Заняття 14. Створення вкладок в графічному інтерфейсі за допомогою Блокнота. Автоматичне створення декількох полів введення. Кнопки з зображенням та закруглені кнопки
- Заняття 15. Створення календаря з можливістю вибору дати
- Заняття 16. Таймери та годинники з TKinter
- Заняття 17. Гра в слова Jumble Game
- Заняття 18. Звуки і музика в Ткінтері. Створення MP3-плеєра за допомогою Tkinter. Кнопка паузи MP3-плеєра. Кнопки перемотування вперед і назад MP3-плеєра. Тривалість і довжина пісні в MP3-плеєрі. Повзунок положення композиції MP3-плеєра. Регулювання гучності
- Заняття 19. Кнопка скасування та повторення тексту. Створення текстового редактора. Друк файлу. Вибрати "Все" та "Очистити". Нічний режим - створення текстового редактора
- Заняття 20. Гра "Хрестики-нулики"
- Заняття 21. Використання електронних таблиць Excel за допомогою Tkinter та Openpyxl
- Заняття 22. Гра "Камінь, папір, ножиці". Динамічна зміна розмірів кнопок при зміні розміру вікна
- Заняття 23. Як використовувати зображення в якості фону. Динамічна зміна розміру фонових зображень. Використання полів введення на полотні
- Заняття 24. Додаток "Список справ". Як викреслювати та прибирати пункти зі списку справ. Збереження та відкриття списків справ
- Заняття 25. Як змінити курсор миші
- Заняття 26. Як побудувати граббер цін на біткойн за допомогою Beautiful Soup
- Заняття 27. Створення додатку для створення флеш-карток з іноземної мови. Створення пошукового додатку до Вікіпедії
- Заняття 28. Створення надійного додатку для генератора паролів
- Заняття 29. Створення додатку для конвертера валют
- Заняття 30. Користувацький хакерський рядок заголовка. Генератор реєстраційних ключів програмного забезпечення. Підтвердження реєстраційного ключа програмного забезпечення
- Заняття 31. Відкриваємо веб-браузер від Tkinter. Підключення однієї смуги прокрутки до декількох текстових полів
- Заняття 32. Створення іпотечного калькулятора
- Заняття 33. Створення скріншотів з програми Tkinter
- Заняття 34. Створення програми-перекладача
- Заняття 35. Створіть військову карткову гру
- Заняття 36. Блекджек - Зберіть п'ять карт і виграйте
- Додаткове заняття: підсумки Модуля ІІ
По закінченню курсу ви
- Познайомитеся з мовою програмування Python
- Навчитесь аналізу коду
- Навчитесь створювати повноцінні комп'ютерні ігри
- Навчитесь багатьом модулям Python
- Відчуєте себе PythonDev'ом
Особливості курсу
- Індивідуальний підхід
- Висококваліфіковані викладачі
- Сучасні технології навчання
- Мовне оточення для вивчення англійської
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
Віталій - Python Developer (Django)
Більше інформації- Python
Програма курсу
Частина 1
- Заняття 1. Ключові слова Python та основні правила написання коду (керування Агентом, команди blocks.fill, blocks.place)
- Заняття 2. Змінні та типи даних: створення змінних та різні способи будівництва, завдання "Будівництво у 3 кліки" (з використанням змінних)
- Заняття 3. Випадковий вибір і цикл for: підключення випадкових слотів із блоками для агента, розміщення блоків у випадковій позиції (створення піксель-арт)
- Заняття 4. Умовні вирази: мультифункціональний калькулятор
- Заняття 5. Різні види таймерів у Minecraft (виведення інформації в чаті або друкування блоками)
- Заняття 6. Цикл while та змінні: вулкан, команди shapes.circle, вирази True, False
- Заняття 7. Масиви: список блоків або предметів та їх використання у світі Minecraft
- Заняття 8. Debugging task (пошук помилок та вдосконалення програм)
Частина 2
- Заняття 9. Використання масивів для створення мозаїки
- Заняття 10. Вкладені цикли: творче завдання для Агента
- Заняття 11. Builder Tasks: керування конструктором
- Заняття 12. Фігури у Minecraft та використання змінних для створення виставки Modern Art
- Заняття 13. Місії для Агента: використання датчиків (заміна та перевірка блоків, передавання повідомлень гравцю, навігація)
- Заняття 14. Умовні вирази і керування роботом-помічником
- Заняття 15. Debugging Tasks (місії Агента)
- Заняття 16. Коментарі в Python, завдання "Read the code", створення debugging tasks
Частина 3
- Заняття 17. Робота із текстовими даними
- Заняття 18 - 21. Підготовка міні-гри для запуску в режимі "виживання": будівництво спеціальної території, арени, лабіринту для гри, програма із врахуванням всіх правил (цикл forever, умовні вирази), рахунок гри (змінні), бонуси та призи, умови для інших мобів, в тому числі для завдання Агента)
- Заняття 22. Сортувальні алгоритми: сортування блоків, створити кілька варіантів команд для Агента та вибрати найефективніший
- Заняття 23. Оператори порівняння та умовні вирази: вимірювання та порівняння кількості блоків, клонування
- Заняття 24. Debugging Tasks
Підсумкове заняття
По закінченню курсу ви:
- Знатимете ключові слова і синтаксис текстової мови програмування Python
- Зможете використовувати різні типи даних у своїх програмах, а також цикли, умовні вирази та змінні
- Будете створювати функції і доповнювати світ Minecraft власними правилами та ідеями
- Навчитесь працювати з масивами, створювати їх та доповнювати
- Отримаєте досвід керування віртуальним роботом-помічником гравця, напишете багато алгоритмів для місій Агента у світі Minecraft
- Навчитесь шукати помилки в коді, розуміти і виправляти їх
Особливості курсу
- Індивідуальний підхід
- Висококваліфіковані викладачі
- Сучасні технології навчання
- Мовне оточення для вивчення англійської
Викладачі курсу
- Лілія - Інструкторка з програмування та робототехніки для дітей, 10 років педагогічного досвіду
- Андрій - Спеціаліст з розробки та адміністрування ігрових серверів, досвід роботи програмування Java 4+ роки
- Віталій - Python Developer(Django) 4+досвіду роботи, досвід викладання програмуванню 2+
- Ярослав - Вчитель молодших класів, досвід викладання програмуванню 3+
- Python
Цей курс дасть вам велику, міцну та цінну базу знань про мову Python. Курс приведе вас від нуля до впевненого розробника за допомогою Python. І все це: простим і легким способом, наче ви їсте шматок пирога.
Програма курсу
Тема 1. Знайомство. Загальна інформація: з чого складається комп'ютер, взаємодія користувач-комп'ютер, що таке програма, що таке алгоритм, огляд і аналіз популярних програм у 2023 році
Результат: розуміння взаємодії користувача з операційною системою, знання основ алгоритмізації: що таке алгоритм, різновиди алгоритмів.
Тема 2. Мова програмування Python. Її переваги. Які програмні продукти можна створювати за допомогою Python. Встановлення Python з офіційної сторінки. Налаштування програми, робота в програмному інтерпретаторі IDLE. Перша програма на Python
Результат: встановлення і налаштування програмного середовища для роботи з Python. Робота з програмними інтерпретаторами, наприклад, IDLE.
Тема 3. Встановлення Visual Studio Code. Робота з кодом на Python. Написання простої програми на Python. Структура програми. Що таке компілятор
Результат: встановлення і робота у середовищі Visual Studio Code. Написання програми на Python, аналіз структури програми.
Тема 4. Поняття змінної. Задання змінних в коді на Python. Типи даних. Робота з операторами (+, -, *,%,:)
Результат: написання програми на Python з використанням змінних з різними типами даних.
Тема 5. Умовні конструкції if...else. Написання програм з використанням умовних конструкцій
Результат: вивчення конструкції if...else. Використання її для написання програм.
Тема 6. Оператори AND i OR. Написання програм з операторами AND i OR, NOT
Результат: робота з логічними операторами: and, or, not. Розгалуження в Python.
Тема 7. Цикли в Python: безкінечний і обмежений. Цикли while i for
Результат: використання для повторюваних завдань цикли. Написання програм з двома видами циклів: for і while. Основні відмінності між циклами for і while. Застосування ключового слова break для завершения циклів.
Тема 8. Рядки, списки, кортежі і словники. Списки в Python. Як додати елемент в список або видалити його
Результат: вивчимо як працювати з ще кількома конструкціями мови Python: рядками, списками, кортежами та словниками. Рядки знадобляться для виведення тексту (наприклад, повідомлень "Старт!" або "Гра закінчена" у комп'ютерній грі), а у списках, кортежах та словниках можна зберігати набори значень.
Тема 9. Індивідуальна робота. Написання програм: простий калькулятор. Повторення пройденого матеріалу
Результат: узагальнення вивченого матеріалу, повторення написання різних програм, наприклад, калькулятор.
Тема 10. Функції в Python. Що таке аргумент і тіло функції. Функції sum i reg
Результат: на занятті ми з'ясуємо, що фрагменти коду можна використовувати повторно за допомогою функцій, і дізнаємося, як викликати функції, які містяться у модулях. Розглянемо, особливості задання змінних. Як впливає на можливість використовувати їх усередині функції та поза нею, та навчимось створювати функції за допомогою ключового слова def. Також ми навчимось імпортувати модулі, щоб використовувати код, який у них міститься.
Тема 11. Функція print. Конкатенація рядків. Функція input(). Задачі для знаходження суми, площі трикутника, існування трикутника
Результат: детально опрацюємо особливості функцій print() та input(). Напишемо код програми з використанням функції print().
Тема 12. Вбудовані функції в Python
Результат: Інтерпретатор Python має ряд вбудованих функцій і типів, які завжди доступні. Ознайомимося з основними вбудованими функціями в Python і навчимося їх викликати.
Тема 13. Класи і об'єкти
Результат: навчимося використовувати класи для класифікації сутностей, а також створювати об'єкти цих класів. Дізналися, що клас-нащадок успадковує функції класів-предків і, навіть якщо об'єкти належать одному класу, вони можуть відрізнятися один від одного. Навчимося викликати для об'єкта функції, визначені у його класі, і зберігати значення властивостей об'єктів.
Тема 14. Математичні функції. Написання функцій. Практична робота
Результат: робота з математичними функціями. Написання програм з математичними функціями.
Тема 15. Випадкове число в Python. Створення генератора випадкових чисел. Функція range
Результат: навчимося викликати випадкові числа. Вивчимо роботу функції range в рядку та особливості її застосування разом з функцією list.
Тема 16. Поняття бібліотеки. Огляд бібліотек для роботи в Python. Підключення бібліотек. Написання програми з використанням бібліотеки
Результат: навчимося скорочувати код програми за рахунок використання функцій; створювати бібліотеки (модулі) функцій; підключати й використовувати стандартні та створені самостійно модулі.
Тема 17. Графіка Python. Модуль Turtle
Результат: навчимося підключати модуль Turtle, що дозволяє виконувати графічні задачі. Огляд доступних методів Turtle та Screen.
Тема 18. Створення графічних інтерфейсів за допомогою бібліотеки Tkinter. Окрему увагу в роботі виділимо віджету Canvas, призначеному для малювання (draw) у Python
Результат: навчимося підключати бібліотеку Tkinter. Напишемо програми з використанням даної бібліотеки.
Тема 19. Продовжимо написання програм з використанням бібліотеки Tkinter
Результат: навчимось розв'язувати цікаві задачі з використанням бібліотеки Tkinter.
Тема 20. Написання індивідуальних проєктів на Python
Результат: учасники розпочнуть роботу над індивідуальним проєктом або ж грою запропонованою менторами.
Тема 21. Написання індивідуальних проєктів на Python
Результат: учасники розпочнуть роботу над індивідуальним проєктом або ж грою запропонованою менторами.
Тема 22. Продовження написання індивідуальних проєктів або гри на Python
Результат: учасники закінчуть роботу над індивідуальним проектом або ж грою запропонованою менторами.
Тема 23. Продовження написання індивідуальних проєктів або гри на Python
Результат: учасники закінчуть роботу над індивідуальним проектом або ж грою запропонованою менторами.
Тема 24. Захист проєктів, демонстрація презентації по проєкту, виступ учасників. Питання/відповіді по проєктах учасників
Результат: відбудуться виступи учасників з індивідуальними презентаціями з результатом роботи над індивідуальним проєктом або ж грою запропонованою менторами.
Тема 25. Заключне заняття, огляд літературних джерел по розробці на Python. Як навчатися самостійно Python: веб сайти, книжки тощо. Питання відповіді
Результат: учасники разом з ментором проаналізують корисні ресурси та літературу для вдосконалення програмування на Python. а також обговорять які саме програмні продукти можна писати на мові програмування Python.
Особливості курсу
- Власний кабінет Jungle cloud
- Онлайн заняття
- Комунікація в чаті
- Круті ментори + підтримка 24/7
- Домашні завдання + зворотній зв'язок
Викладачі курсу
- Данило - Python Mentor
- Соломія - QA, AQA, Python Mentor
- Python
GoITeens створили професійний курс програмування мовою Python, адаптований для школярів. Все, як у дорослих! В основі навчальної програми лежить популярний курс від платформи GoIT, після якого студенти починають кар’єру в програмуванні. Програма Python для дітей також випускає Junior-спеціалістів. Ми не просто знайомимо з програмуванням, а готуємо до роботи в реальних проєктах.
Програма курсу
Python Junior
1 Модуль
- Алгоритми та вирішення проблем
- Змінні та математичні вирази
- Базові команди, рядки та текст у Turtle
- Умовні оператори та цикли
- Малювання складних фігур
- Базовий синтаксис Python
- Розробка геймплею
- Графіка та дизайн гри
- Планування та дизайн гри
- Реалізація ігрової логіки
Фінальні проєкти:
- Гра "Черепашні перегони"
- Гра "Втеча з лабіринту"
Python Pro
Python Core
- Рядки та методи рядків
- Функції, аргументи, повернення результату
- Принципи роботи map і filter
- Введення в кортежі та множини
- Словники. Основи рекурсії
- Використання власних і сторонніх модулів
- Обробка винятків. Генератори та ітератори
- Принципи ООП
- Тестування та документування коду
- Фінальний проєкти:
- Гра "Хрестики-нолики"
- Програма "Конвертер валют"
- Додаток "Планування подій"
Python Web
- Принципи веб-розробки
- Робота з базами даних
- Менеджмент даних у веб-проєктах
- Flask маршрутизація та шаблони
- Бібліотеки для роботи з базами даних
- Парсинг даних
- Фінальний проєкт:
- Проєкт "Генератор резюме"
- Створення телеграм-бота
Python Data
- Реляційні бази даних та використання SQL для роботи з ними
- Моделювання сутності-зв'язку
- Розробка діаграм для баз даних
- Діаграми UML для проектування програмного забезпечення
- NoSQL бази даних
- Бібліотеки Python для аналізу даних
- Обчислення за допомогою NumPy
- Обробка та аналіз табличних даних
- Візуалізація даних за допомогою Matplotlib та Seaborn
- Побудова прогностичних моделей у Scikit-Learn
- Реалізація алгоритмів на Python
- Розробка власних структур даних
- Алгоритми сортування та пошуку
- Алгоритми динамічного програмування, backtracking
- Вирішення задач на платформах LeetCode, HackerRank, або Codeforces
- Фінальний проєкти:
- Звіт даних зі збором та візуалізацією
- Мобільний додаток "Місто пошуку"
Особливості курсу
- Кабінет студента - навчальні матеріали, записи уроків, завдання та пояснення доступні 24/7 в особистому кабінеті
- Онлайн-формат - уроки проходять у Google Meet за чітким розкладом. Займатися можна віддалено з будь-якого місця
- Фокус на практику - студенти відпрацьовують задачі з реальних сфер використання Python та створюють власні проєкти
- Навчальні групи - в групах до 15 учніів, що дозволяє вчителям використовувати індивідуальний підхід
- Зворотній зв'язок - перевірка домашніх завдань від викладачів та менторство допоможе швидше просуватися
Викладачі курсу
- Дмитро - 5+ років досвіду програмування на Python
- Максим - Python Developer at Enapps
- Тетяна - Має досвід з мовами програмування JavaScript, C та Python
- Олександра - 2+ роки досвід викладання
- Олександр - Викладач та ментор програмування на Python
- Python
Програма курсу
Знайомство з мовою програмування Python
На цьому занятті ми не лише познайомимося з Пайтон, його історією розвитку, застосування. Ми ще й познайомимося між собою та з лектором, адже жива комунікація - це запорука кращому поглинанню інформації без сумнівів. За результатми заняття ми створемо спільний чат в Телеграмі та встановимо Kahoot! - програму, яка допомагатиме нам перевіряти набуті знання.
Змінні та типи даних
Протягом цього заняття ми дізнаємось:
- Що таке змінна?
- Поняття регістрів
- Ознайомлення з функцією print
- Типи даних
- Динамічна типізація
А наприкінці ми попрацюємо з програмою, яка допоможе тобі застосувати знання з уроку та вивести в консоль інформацію про себе: хобі, улюблений предмет в школі тощо.
Арифметичні операції з числами. Частина 1
На цьому занятті ми познайомимось з:
- арифметичними операціями мови Python (додавання, віднімання, множення, розподіл, цілочисленний розподіл, зведення в ступінь, залишок від ділення)
- з арифметичними операціями з присвоєнням
- округленням та функції round
- введення в консоль input
А також ми познайомимося з програмою Калькулятор, адже саме її ти відтвориш наприкінці курсу!
Арифметичні операції з числами. Частина 2
На занятті ми закріпимо матеріал з попередньої зустрічі. А також практично застосуємо набуті знання й почнемо створювати твою першу програму - розумний калькулятор.
Умовні вирази
Протягом цього заняття ми дізнаємося про:
- операції порівняння
- логічні операції
- оператор in
На уроці ти виконуватимеш вправи для закріплення теорії.
Умовна конструкція if
Це заняття допоможе тобі розібратися з умовною конструкцією if: блок if, блок elif, блок else, вкладені блоки if. А також ми зробимо наш калькулятор ще більш розумнішим!
Цикли
У цьому занятті об’єднується теорія та практика для подолання ще одної вадливої теми - цикли. Ось що ми дізнаємося протягом зустрічі:
- Цикл while
- Цикли for
- Вкладені цикли
- Вихід із циклу
Функції
Останнє заняття подарує тобі розуміння функцій мови Python! А ще ми проведемо фінальну вікторину, яка підсумує все, що ми встигли пройти протягом курсу.
Особливості курсу
- Лекції в зручний час
- Невелика група
- Підтримка ментора
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
Максим Коряк - Software Developer at CHI Software
Більше інформації- Python
Тижневий курс із Python, що навчить вас створювати ботів для Telegram.
Програма курсу
Мета:
- Познайомитися з мовою програмування Python
- Навчитися створювати власного чат-бота для Telegram
- Поповнити портфоліо новим проєктом
Урок 1. Знайомство з Python. Базові налаштування бота в Telegram
Виконаємо перші завдання з програмування. Створюємо бота за допомогою BotFather і вчимо його відправляти перший текст.
Урок 2. Вчимо бота реагувати на команди користувача. Умовні вирази у мові Python
Вивчаємо конструкцію "if - else" у Python. Налаштовуємо команди /start та /help для бота.
Урок 3. Типи даних у Python. Програмуємо відповідь бота на власні команди
Розбираємо різницю між рядками та числами в програмуванні. Налаштовуємо власні команди для бота /task1, /task2, /task3 тощо.
Урок 4. Стандартні функції, які можна налаштувати в Telegram-боті. Властивості рядків у Python
Вчимось працювати з рядками: розділяти, виводити окремі символи, об'єднувати декілька рядків в один. А також працюємо з наявними функціями у телеграм боті.
Урок 5. Введення даних у Python. Вчимо бот виконувати для нас найпростіші математичні дії
Аналізуємо дані, які вводить користувач. Вчимось виокремлювати з тексту числа і робити над ними прості математичні операції - складання, віднімання, ділення, множення.
Урок 6. Функції у програмуванні. Перевірка даних, які користувач надсилає ботові в повідомленні
Вчимось писати власні функції на Python. За допомогою функцій перевіряємо, чи користувач ввів необхідну інформацію. Тестуємо готового бота та насолоджуємося роботою.
Особливості курсу
- 6 відеоуроків
- 6 занять на онлайн-тренажері
- 1 готовий проєкт
- Всі завдання в одному місці
- Доступ назавжди
- Спільнота найкращих
- Python
Учні навчаються програмувати в середовищі MineCraft за допомогою однієї з найперспективніших і найпопулярнішою мов програмування Python. Більш маленьких дітей без підготовки ми навчаємо MineCraft на Scratch. Стимулом є можливість підвищення рівня героя за лічені хвилини.
Програма курсу
Геймери дізнаються, що таке виконавець в грі
- Проходження навчального рівня, знайомство з інтерфейсом та управлінням у Minecraft
- Нові функції Мода Education Edition
Алгоритм програми
- Написання програм у візуальному редакторі
- Цикли Repeat
Концепція підпрограми. Реалізація підпрограм
- Використання програм усередині інших
- Побудова коробок дрібних кімнат
- Побудова стель
- Будівля великих кімнат
Будівництво будівель у місті
- Побудова замків
- Побудова хмарочосів
Умовні конструкції, цикли While
- Поліпшення програми прокопування тунелю
- Умовні конструкції If
- Цикли While
Змінні
- Числові змінні
- Інші змінні
- Цикли зі змінними
Цикли із застосуванням змінних
- Вкладені цикли зі змінними
- Спрощення та створення більш складних програм
Вирішення арифметичних прикладів
- Команда Inspect Block
- Вирішення арифметичних прикладів за допомогою програми
Комп'ютер без візуального керування
- Знайомство з комп'ютерами у Minecraft
- Перші програми. Виведення даних на екран
Змінні. Калькулятор
- Змінні, зберігання даних у комп'ютері
- Написання калькулятора
- Умовні конструкції
Кодовий замок
- Умовні конструкції
- Програма для авторизації господаря будинку
- Управління електричними сигналами в Minecraft
Фіналізація проєкту
- Презентація гри
- Завантаження створеної гри
В рамках цього курсу ваша дитина:
- Вивчить мову програмування Python та середовище MineCraft
- Засвоїть синтаксис мови Python, структуру коду, умови та типи даних
- Отримає чудову базу, яка стане крутим стартом для вивчення інших мов програмування
- Побудує складні структури, виконає трудомісткі та корисні завдання за допомогою алгоритмів на Python
- Створить свої світи в середовищі MineCraft, швидше та краще з Python
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- 100% індивідуальне навчання
- Python
Програма курсу
Математичні операції
- Вивчимо що таке змінні, типи даних "ціле число" та "рядок", функції print та input, форматування рядків
- Арифметичні операції: додавання, віднімання, множення та ділення
- Цілочисельне ділення, залишок від ділення, округлення
Модулі в Python
- Способи імпорту модулів, використання готових функцій із модулів.
- Базові команди для малювання за допомогою модуля turtle
Учень навчиться імпортувати і використовувати команди з модуля math, що включає математику, і модуля random, який генерує випадкові числа і робить випадковий вибір. Крім цього, учень освоїть turtle - модуль для малювання ліній та фігур на екрані за допомогою команд.
Умови та логічні оператори
- Тип даних
- Оператори порівняння
- Конструкція If-elif-else
- Логічні оператори
У процесі проходження модуля учень освоїть одну із найпопулярніших структур у мовах програмування - з Умовами. Учень вивчить булевий тип даних, оператори порівняння >, <, ==, <=, >=, !=; прості та вкладені умови, конструкцію if-elif-else, оператори not та in.
Цикли
- Цикл while
- Безкінечний цикл
- Оператори управління циклом break та continue
У процес проходження модуля учень дізнається як створювати цикли, запустить і зупинить свій перший нескінченний цикл, навчиться використовувати оператори управління циклом та змінні-лічильники для автоматичної зупинки циклу, створювати умовні цикли.
Робота зі списками
- Створення списку та елементи списку
- Мінімум, максимум та сортування
- Генератори списків (спискове подання)
Учень дізнається, що таке індекси та елементи списків, як знайти максимум і мінімум у списку елементів, а також навчиться сортувати списки за вибраним критерієм.
Додаткові модулі
- Модуль pickle. Запис/читання даних у текстовий файл
- Модуль datetime та time. Робота з датою та часом
- Робота з терміналом, встановлення нестандартних модулів через менеджер пакетів pip
- Модуль розмиті. Обробка зображень, малювання фігур на зображенні, додавання тексту та водяних знаків
Ваша дитина навчиться працювати з файлами на комп'ютері, а за допомогою мови програмування автоматично записуватиме різноманітний текст в текстові файли і навчиться зчитувати вміст текстових файлів. Крім того, учень вивчить читання з файлу та запис у файл більш складних структур, таких як списки та майбутні типи даних.
Функції у Python
- Створення функцій, аргументів, параметрів, отримання результату
- Позиційні та іменовані аргументи, параметри за замовчуванням
- Використання оператора *
- Область видимості
- Lambda функції
- Декоратор
У процесі проходження цього модуля учень дізнається про те, як створювати функції, що таке і навіщо потрібні аргументи та параметри (і якими вони бувають), як повертати результат із функції.
Створення графічного інтерфейсу
- Відкладений запуск функції. Використання лямбда-виразів
- Обробка винятків: try, except, finally, else
- Меседжбокс та використання обробки винятків
- Прив'язка клавіш за допомогою методу bind
- Методи forget і destroy
- Модуль pyinstaller. Конвертер файлу .exe
Множини в Python
- Створення множин, можливості множин, зміна множин
- Перетин множин, об'єднання множин, різниця множин
У процесі проходження цього модуля учень дізнається, як створювати множини, як перетворювати інші типи даних на множини, як дізнатися, чи рівні множини, які бувають властивості множин, як дізнатися приналежність множині і потужність множини, а також як перебирати елементи множин, додавати і видаляти елементи у множинах.
Масиви
- Створення вкладених масивів
- Генератор двовимірних масивів
- Пошук діагоналей
- Розворот масиву
У процесі проходження цього модуля, учнем будуть вивчені двовимірні масиви (або, по-іншому, матриці), а також у модулі піде мова про способи застосування матриць і рішення задач, в яких є двовимірні масиви.
ООП
Цей блок включає створення базових ігрових класів, поняття об'єктів класу (створення конкретних персонажів), конструктора класу (для створення персонажів з готовими характеристиками), а також парадигми ООП:
- Успадкування, де створюються нові, складніші ігрові класи з урахуванням базових
- Інкапсуляції, де доступ до деяких характеристик обмежується
- Поліморфізм, де в кожному ігровому класі програміст дотримується одного і того ж найменування змінних та методів. Крім того, у рамках поліморфізму вивчається навантаження операторів (арифметичних дій та вбудованих методів)
Додаткові розділи
- Бібліотеки requests і BeautifulSoup4. Основи веб-парсингу
- Бібліотека telebot чи discord. Створення бота для Telegram або Discord та запуск бота на Heroku
- Основи Git. Версії, створення репозиторію на Github, команди init, add, commit, remote, push та інші
В рамках цього курсу ваша дитина:
- Освоїть синтаксис та особливості мови програмування Python
- Познайомиться з фундаментальними концепціями та правилами програмування
- Навчиться вирішувати різні завдання, використовуючи програмний код
- Опанує принципи програмування (алгоритми, цикли, змінні, умовні оператори тощо)
- Отримає практичні навички написання програмного коду, незамінні для подальшого вивчення IT-технологій
- Створить кілька власних проектів для свого портфоліо
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- 100% індивідуальне навчання
- Python
Курс є базовим. Він познайомить вас із основними поняттями, ви вивчите принципи програмування, навчитеся створювати програми, розглянете створення графічних інтерфейсів.
Програма курсу
Модуль 1. Знайомство з синтаксисом Python, та ази програмування
- Знайомство з редактором. Створення простих малюнків за допомогою модуля "turtle"
- Змінни, типи даних, та операції на них
- Введення даних, що дозволяє вставити нову інформацію
- Малювання за допомогою інструментів модуля. Індивідуальна робота
- Логічні оператори, логічні умови
- Додаткові комбінації та аргументи
- Що таке безкінечний цикл, які приклади, та що таке рекурсія
- Створення гри "Камінь, нижниці, папір" за допомогою логічних операторів і безкінечного циклу
- Контролюючий цикл For, що таке ітератор, що таке ітерація
- Умовні інструкції в циклі, де вони застосовуються. Складна типізація програми
- Зупинка безкінечного цикла. Break
- Створення текстової гри "Гонки"
- Що таке списки, нумерація індексів. Та додаткові методи додавання, видалення
- Що таке словники, ключ - значення елемента. Створення чат бота
- Створення лабіринту за допомогою словника, додавання складності гри
- Що таке функція, опрощення коду. Визов функції
- Великий модуль PyGame. Вступ
- Як навчити героя ходити, додавання логіки. Створення анімації гри
- Метод малювання нашої гри Colliderect, та додавання екрану "Вихід"
- Створення функції для гри. Що таке координати (x, y)
- Функціонал та обробка кліків миші
- Як зробити, щоб програма обробляла дані, кліки, та клавіатуру від користувача
- Створення проєкту Clicker
- Додавання за винагороду скіни та їх покупка
- Підготовка до свого проєкту
- Створенння гри Roguelike, Pacman
- Як і для чого потрібно реалізувати метод Collidelist
- Проєкт, реалізація, вміст
- Додавання ворогів, перешкод, труднощів
- Додавання рівнів, їх складності. Hard - Easy
- Доопрацювання гри, можливість змінювати фон, героя. Додавання звуку. Збільшення кількості очок
- Фінальний проєкт. Та створення портфоліо
Додаткове заняття: підсумки Модуля 1.
Модуль 2. Tkinter (для програмування графічних десктопних програм)
- Створення графічних інтерфейсів користувача за допомогою Python та TKinter
- Позиціонування за допомогою сіткової системи Tkinter
- Створення кнопок за допомогою TKinter. Створення полів введення. Створення простого калькулятора
- Використання піктограм, зображень та кнопок виходу. Створення програми для перегляду зображень. Додавання рядка стану. Додавання фреймів до програми
- Радіокнопки. Скриньки повідомлень. Діалогове вікно відкриття файлів
- Слайдери з TKinter. Checkboxes. Випадаючі меню
- Використання баз даних. Створення графічного інтерфейсу для нашого додатку бази даних. Видалення запису з нашої бази даних. Оновлення запису за допомогою SQLite
- Створення додатку про погоду. Зміна кольорів у нашому додатку про погоду. Додавання форми пошуку за індексом
- Створення інструменту бази даних CRM. Створення бази даних і таблиці для нашої CRM. Додавання поля введення для нашого інструменту CRM. Пошук по всім клієнтам CRM. Експорт бази даних CRM в Excel файл. Пошук клієнта за прізвищем в CRM
- Випадаюче вікно пошуку по базі даних CRM. Множинні результати пошуку в CRM.Оновлення запису MySQL. Як змінити розмір поля введення по висоті
- Генератор випадкових переможців
- Створення додатку для географічних флеш-карт. Державні столичні радіокнопки
- Додаток для додавання флеш-карт. Список полів
- Створення вкладок в графічному інтерфейсі за допомогою Блокнота. Автоматичне створення декількох полів введення. Кнопки з зображенням та закруглені кнопки
- Створення календаря з можливістю вибору дати
- Таймери та годинники з TKinter
- Гра в слова Jumble Game
- Звуки і музика в Ткінтері. Створення MP3-плеєра за допомогою Tkinter. Кнопка паузи MP3-плеєра. Кнопки перемотування вперед і назад MP3-плеєра. Тривалість і довжина пісні в MP3-плеєрі. Повзунок положення композиції MP3-плеєра. Регулювання гучності
- Кнопка скасування та повторення тексту. Створення текстового редактора. Друк файлу. Вибрати "Все" та "Очистити". Нічний режим - створення текстового редактора
- Гра "Хрестики-нулики"
- Використання електронних таблиць Excel за допомогою Tkinter та Openpyxl
- Гра "Камінь, папір, ножиці". Динамічна зміна розмірів кнопок при зміні розміру вікна
- Як використовувати зображення в якості фону. Динамічна зміна розміру фонових зображень. Використання полів введення на полотні
- Додаток "Список справ". Як викреслювати та прибирати пункти зі списку справ. Збереження та відкриття списків справ
- Як змінити курсор миші
- Як побудувати граббер цін на біткойн за допомогою Beautiful Soup
- Створення додатку для створення флеш-карток з іноземної мови. Створення пошукового додатку до Вікіпедії
- Створення надійного додатку для генератора паролів
- Створення додатку для конвертера валют
- Користувацький хакерський рядок заголовка! Генератор реєстраційних ключів програмного забезпечення. Підтвердження реєстраційного ключа програмного забезпечення
- Відкриваємо веб-браузер від Tkinter. Підключення однієї смуги прокрутки до декількох текстових полів
- Створення іпотечного калькулятора
- Створення скріншотів з програми Tkinter
- Створення програми-перекладача
- Створіть військову карткову гру
- Блекджек - Зберіть п'ять карт і виграйте
Додаткове заняття: підсумки Модуля 2.
По закінченню курсу ви:
- Познайомитеся з мовою програмування Python
- Навчитесь аналізу коду
- Навчитесь створювати повноцінні комп'ютерні ігри
- Навчитесь багатьом модулям Python
- Відчуєте себе GameDev'ом
Особливості курсу
- Індивідуальний підхід
- Висококваліфіковані викладачі
- Сучасні технології навчання
- Мовне оточення для вивчення англійської
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Віталій - Python Developer(Django) 4+досвіду роботи, досвід викладання програмуванню 2+
- Євген - Сертифікований Adobe Commerce Expert, Team Lead та Software Architect, 12+ років досвіду
- Python
Програма курсу
Урок 1. Поняття про мову Python
- Програмування - особливості навчання
- Створення першого коду "Hello, world!"
- Три етапи для створення першої програми
- Практичні вправи з арифметичними задачами
Урок 2. Умовне програмування - додаємо в програму можливість вибору
- Логіка додавання умов
- Умови та їх види - прості, складні, складені
- Випадковості і їх використання в програмуванні
- Застосування випадковостей в ігрових стратегіях
Урок 3. Умовні алгоритми в Python
- Що таке умовні алгоритми
- Розгалуження коду
- Конструкція if-else
- Приклади використання умовних алгоритмів
Урок 4. Повторюваність коду
- Цикли і їх види
- Алгоритмічні структури
- Приклади використання циклів
Урок 5. Розробка циклічних алгоритмів і їх застосування
- Створення лічильників
- Автоматизація обробки даних
Урок 6. Робота з даними: створення, обробка і збереження
- Масиви в Python
- Типи даних String, Integer, Floating point
- Булеві дані
- Списки (Lists) і кортежі (Tuples)
- Контейнери для різних типів даних
- Можливості Python для роботи з даними
Урок 7. Списки в Python і обробка великих обсягів даних
- Функції та методи рядків
- Функції та методи списків
Урок 8. Файли в Python - створення і збереження
Збереження даних в Python.
Урок 9. Мультифайлові алгоритми для створення програм
- Одночасна робота з 2-3 файлами
- Символьні дані та робота з ними
- Роботи з рядками - основні методи
Урок 10. Обробка і збереження даних різного типу
- Розширення можливості мови
- Вбудовані модулі та додаткові розширення
Урок 11. Робота з даними часу
- Модуль datetame
- Налаштування дати й часу
- Операції з датами
Урок 12. Модуль Tkinter і його можливості
- Вікна додатків в Tkinter - створення
- Позиції та властивості елементів
- Створення кнопок, меню і список
Урок 13. Оформлення і зовнішній вигляд програми
Графічний інтерфейс - створення за допомогою Tkinter.
Урок 14. Створюємо першу гру мовою програмування Python
- Практика по створенню гри із застосуванням модуля Tkinter для Python
- Закінчення проєкту і його налагодження
- Презентація проєкту
Особливості курсу
- Викладачі практики
- Корпоративне навчання
- Можливість навчатись у вихідні
- Індивідуальне навчання
- Python
На курсі наші студенти вивчають основні конструкції мови, працюють з кодом, знайомляться з поняттями "дані", "алгоритм", "програма". Після успішного навчання ваша дитина представить власний додаток, програму або гру роботу над якими він проводив протягом усього навчального року.
План курсу
Що вивчають на курсі
- Три основні види найпростіших алгоритмів (лінійні, умовні, циклічні)
- Поняття функцій та рекурсії
- Типи даних, змінні, константи
- Використання модулів
- Рядки,списки, словники
- Базові поняття структурного програмування
- Графічні бібліотеки Python
Що учень буде вміти
- Створювати та обробляти числові масиви
- Створювати діаграми та графіки різних видів та форматів
- Об'єднувати та переформовувати дані
- Працювати з кодом щодо помилок
- Будувати алгоритми
- Працювати з числовими та рядковими даними на Python
- Створювати ігрові об'єкти та прості програми
- Працювати у команді над великими проєктами
Що учень матиме
- Створений власний проєкт із нуля
- Ціла низка простих працюючих програм написаних протягом навчання
- Самостійно створені програми, скрипти, ігри, роботи та інші програмні продукти
- Навички працювати у команді над великими проєктами
- Вміння працювати з чужим кодом щодо помилки
Особливості курсу
- Групи до 10 осіб
- Програми розроблені з урахуванням віку дитини
- Заняття записуються і завжди є можливість повторити матеріал
- Дається домашнє завдання для самостійної роботи
- В особистому кабінеті розміщені всі навчальні матеріали
- Заняття проводяться за розкладом як у будні дні, так і у вихідні
- Розклад та викладач протягом курсу навчання не змінюються
- Викладачі - практикуючі IT фахівці з досвідом роботи з дітьми понад 3 роки
- Сертифікат про проходження курсу
- Python
Студенти створять скрипти з використанням високорівневої мови програмування Python. Навчаться спрощувати та оптимізувати код, документувати проекти, створювати базовий проєкт типу текстовий редактор, програма для бронювання, будильник тощо за зразком. Захистять індивідуальний підсумковий проєкт.
План курсу
Технічні навички
Базові принципи
Освоїмо принципи програмування та розробки програм. Навчимося створювати нескладні скрипти та алгоритми, використовуючи послідовності, оператори та цикли.
Алгоритми
Навчимося вирішувати завдання на основі складних алгоритмів і реалізовувати їх у своїх програмах на Python, використовувати цикли, масиви та перерахування.
Розробка
Пройдемо усі етапи створення і функціонування програми. Створимо декілька власних консольних проектів таких як калькулятор, конвертер, вікторина, програвач музики.
Проєктний підхід
Пройдемо повний цикл проектування та створення проєктів "по-дорослому": від ідеї та плану до взаємодії з командою та презентації власних проєктів батьками.
English
Освоїмо технічну термінологію та базову IT-лексику, а також навчимося працювати у програмах з англійським інтерфейсом.
Соціальні навички
Впевненість
Сформуємо впевненість у собі та своїх здібностях, навчимося бути проактивним, не бояться робити помилки, а аналізувати їх та швидко приймати рішення.
Самостійність
Освоїмо інструменти самоорганізації. Навчимося самостійно ставити цілі, планувати та керувати своїм часом.
Емоційний інтелект
Навчимося керувати своїми емоціями. Логічно та послідовно вибудовувати свою мову та аналізувати поведінку інших людей, робити правильні дії.
Самопрезентація
Зможемо впевнено та вільно виступати на публіці. Завойовувати довіру, цікаво та лаконічно презентувати себе чи свій проєкт.
Працювати в команді
Комунікувати з усіма членами команди, брати на себе відповідальність за результат, знаходити компроміси та позитивно вирішувати конфлікти.
Креативність
Розвинемо вміння генерувати безліч ідей з нестандартним підходом, навчимося бачити проблеми під іншим кутом і вирішувати їх унікальним способом.
Бізнесові навички
Бізнес мислення
Зрозуміємо, що таке бізнес та як він влаштований в інтернеті. Дізнаємося як формується бюджет проекту і з чого він складається: пошук ідеї, формування бізнес-моделі та складання свого бізнес-плану.
Управління фінансами
Розберемося, що таке гроші та як ними користуватися. Навчимося розрізняти, планувати, контролювати свої доходи та витрати. Чи зможемо ефективно розпоряджатися засобами та розвивати в собі навички управлінця.
Стратегічне планування
Глобалізація економіки та автоматизація виробництва сприяють створенню нових бізнес-моделей. Дізнаємося, які напрями та професії будуть затребувані у найближчі 10 років: стратегія блакитного океану, штучний інтелект, кібербезпека та Meta-всесвіт.
Особливості курсу
- Навчання через практику
- Щотижневі лабораторії Skills Lab
- Фіксація результату
- Онлайн-підтримка викладача
- Онлайн-консультації
- Можливість офлайн навчання
- Захист випускного проєкту
- Гейміфікація
- Особистий кабінет
- Бонуси за активність на курсі
- Домашні завдання
- Звітність для батьків
- Невеликі групи
- Python
Студенти вивчать засоби використання лямбда-функцій. Засвоять принципи використання областей видимості, замикання і декораторів. Напишуть власні декоратори і ітератори. Отримають базові знання для написання веб-додатків у середовищі розробки Flask і Django.
План курсу
Технічні навички
Типи даних
Проєктувати та використовувати розширені типи даних, змінні та алгоритми. Вивчення та використання анонімних або лямбда функцій.
Розробка
Освоєння областей видимості (Scopes), замикання (Closures) і декораторів (Decorators) в Python. Написання власних декораторів (Decorators) і ітераторів (Iterators).
Робота з Git
Знайомство з розподіленими системами управління версіями (Git). Розміщення git-репозиторіїв і спільна розробка проєктів (GitHub).
Django
Розуміння принципів роботи з феймворками. Перші кроки в написанні full-stack web додатків на Flask і Django.
Проєктний підхід
Пройдемо повний цикл проєктування та створення проєктів "по-дорослому": від ідеї та плану до взаємодії з командою та презентації власних проєктів батьками.
English
Освоїмо технічну термінологію та базову IT-лексику, а також навчимося працювати у програмах з англійським інтерфейсом.
Соціальні навички
Впевненість
Сформуємо впевненість у собі та своїх здібностях, навчимося бути проактивним, не бояться робити помилки, а аналізувати їх та швидко приймати рішення.
Самостійність
Освоїмо інструменти самоорганізації. Навчимося самостійно ставити цілі, планувати та керувати своїм часом.
Емоційний інтелект
Навчимося керувати своїми емоціями. Логічно та послідовно вибудовувати свою мову та аналізувати поведінку інших людей, робити правильні дії.
Самопрезентація
Зможемо впевнено та вільно виступати на публіці. Завойовувати довіру, цікаво та лаконічно презентувати себе чи свій проект.
Працювати в команді
Комунікувати з усіма членами команди, брати на себе відповідальність за результат, знаходити компроміси та позитивно вирішувати конфлікти.
Креативність
Розвинемо вміння генерувати безліч ідей з нестандартним підходом, навчимося бачити проблеми під іншим кутом і вирішувати їх унікальним способом.
Бізнесові навички
Бізнес мислення
Зрозуміємо, що таке бізнес та як він влаштований в інтернеті. Дізнаємося як формується бюджет проєкту і з чого він складається: пошук ідеї, формування бізнес-моделі та складання свого бізнес-плану.
Управління фінансами
Розберемося, що таке гроші та як ними користуватися. Навчимося розрізняти, планувати, контролювати свої доходи та витрати. Чи зможемо ефективно розпоряджатися засобами та розвивати в собі навички управлінця.
Стратегічне планування
Глобалізація економіки та автоматизація виробництва сприяють створенню нових бізнес-моделей. Дізнаємося, які напрями та професії будуть затребувані у найближчі 10 років: стратегія блакитного океану, штучний інтелект, кібербезпека та Meta-всесвіт.
Особливості курсу
- Навчання через практику
- Щотижневі лабораторії Skills Lab
- Фіксація результату
- Онлайн-підтримка викладача
- Онлайн-консультації
- Можливість офлайн навчання
- Захист випускного проєкту
- Гейміфікація
- Особистий кабінет
- Бонуси за активність на курсі
- Домашні завдання
- Звітність для батьків
- Невеликі групи
- Python
План курсу
На курсі діти освоять мову програмування Python та навчаться створювати від сайтів та чат-ботів, до ігор, додатків, нейромереж та програмного забезпечення. Свої навички в програмуванні діти відразу випробовуватимуть на цікавих практичних з підключенням роботів та інших зовнішніх пристроїв. Задайте хороший старт успішній кар'єрі Вашої дитини.
Що буде вміти дитина після навчання:
- Створювати сайти та чат боти
- Здобуде рівень Junior Python Developer
- Вирішувати завдання з використанням Python
- Втілювати в життя програми середньої складності
- Навчиться створювати програми для мікроконтролера
- Виконає багато захоплюючих практичних з використанням мікроконтролера та роботів
- Розбереться у роботі нейромереж та навчиться їх створювати
Особливості курсу
- Перше заняття безкоштовно
- Зручний графік занять
- Заняття насичені захопливими практичними
- Система знижок та відпрацювань
- Досвідчені викладачі
- Сертифікат по завершенню
Сторінки
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.