Курс Програмування на Python
- Online
- Для дітей
- Python
![]() |
|
Навчальний центр: | IT FUTURE ONLINE |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Початок курсу: | Будь-який момент |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Програма курсу
Математичні операції
- Вивчимо що таке змінні, типи даних "ціле число" та "рядок", функції print та input, форматування рядків
- Арифметичні операції: додавання, віднімання, множення та ділення
- Цілочисельне ділення, залишок від ділення, округлення
Модулі в Python
- Способи імпорту модулів, використання готових функцій із модулів.
- Базові команди для малювання за допомогою модуля turtle
Учень навчиться імпортувати і використовувати команди з модуля math, що включає математику, і модуля random, який генерує випадкові числа і робить випадковий вибір. Крім цього, учень освоїть turtle - модуль для малювання ліній та фігур на екрані за допомогою команд.
Умови та логічні оператори
- Тип даних
- Оператори порівняння
- Конструкція If-elif-else
- Логічні оператори
У процесі проходження модуля учень освоїть одну із найпопулярніших структур у мовах програмування - з Умовами. Учень вивчить булевий тип даних, оператори порівняння >, <, ==, <=, >=, !=; прості та вкладені умови, конструкцію if-elif-else, оператори not та in.
Цикли
- Цикл while
- Безкінечний цикл
- Оператори управління циклом break та continue
У процес проходження модуля учень дізнається як створювати цикли, запустить і зупинить свій перший нескінченний цикл, навчиться використовувати оператори управління циклом та змінні-лічильники для автоматичної зупинки циклу, створювати умовні цикли.
Робота зі списками
- Створення списку та елементи списку
- Мінімум, максимум та сортування
- Генератори списків (спискове подання)
Учень дізнається, що таке індекси та елементи списків, як знайти максимум і мінімум у списку елементів, а також навчиться сортувати списки за вибраним критерієм.
Додаткові модулі
- Модуль pickle. Запис/читання даних у текстовий файл
- Модуль datetime та time. Робота з датою та часом
- Робота з терміналом, встановлення нестандартних модулів через менеджер пакетів pip
- Модуль розмиті. Обробка зображень, малювання фігур на зображенні, додавання тексту та водяних знаків
Ваша дитина навчиться працювати з файлами на комп'ютері, а за допомогою мови програмування автоматично записуватиме різноманітний текст в текстові файли і навчиться зчитувати вміст текстових файлів. Крім того, учень вивчить читання з файлу та запис у файл більш складних структур, таких як списки та майбутні типи даних.
Функції у Python
- Створення функцій, аргументів, параметрів, отримання результату
- Позиційні та іменовані аргументи, параметри за замовчуванням
- Використання оператора *
- Область видимості
- Lambda функції
- Декоратор
У процесі проходження цього модуля учень дізнається про те, як створювати функції, що таке і навіщо потрібні аргументи та параметри (і якими вони бувають), як повертати результат із функції.
Створення графічного інтерфейсу
- Відкладений запуск функції. Використання лямбда-виразів
- Обробка винятків: try, except, finally, else
- Меседжбокс та використання обробки винятків
- Прив'язка клавіш за допомогою методу bind
- Методи forget і destroy
- Модуль pyinstaller. Конвертер файлу .exe
Множини в Python
- Створення множин, можливості множин, зміна множин
- Перетин множин, об'єднання множин, різниця множин
У процесі проходження цього модуля учень дізнається, як створювати множини, як перетворювати інші типи даних на множини, як дізнатися, чи рівні множини, які бувають властивості множин, як дізнатися приналежність множині і потужність множини, а також як перебирати елементи множин, додавати і видаляти елементи у множинах.
Масиви
- Створення вкладених масивів
- Генератор двовимірних масивів
- Пошук діагоналей
- Розворот масиву
У процесі проходження цього модуля, учнем будуть вивчені двовимірні масиви (або, по-іншому, матриці), а також у модулі піде мова про способи застосування матриць і рішення задач, в яких є двовимірні масиви.
ООП
Цей блок включає створення базових ігрових класів, поняття об'єктів класу (створення конкретних персонажів), конструктора класу (для створення персонажів з готовими характеристиками), а також парадигми ООП:
- Успадкування, де створюються нові, складніші ігрові класи з урахуванням базових
- Інкапсуляції, де доступ до деяких характеристик обмежується
- Поліморфізм, де в кожному ігровому класі програміст дотримується одного і того ж найменування змінних та методів. Крім того, у рамках поліморфізму вивчається навантаження операторів (арифметичних дій та вбудованих методів)
Додаткові розділи
- Бібліотеки requests і BeautifulSoup4. Основи веб-парсингу
- Бібліотека telebot чи discord. Створення бота для Telegram або Discord та запуск бота на Heroku
- Основи Git. Версії, створення репозиторію на Github, команди init, add, commit, remote, push та інші
В рамках цього курсу ваша дитина:
- Освоїть синтаксис та особливості мови програмування Python
- Познайомиться з фундаментальними концепціями та правилами програмування
- Навчиться вирішувати різні завдання, використовуючи програмний код
- Опанує принципи програмування (алгоритми, цикли, змінні, умовні оператори тощо)
- Отримає практичні навички написання програмного коду, незамінні для подальшого вивчення IT-технологій
- Створить кілька власних проектів для свого портфоліо
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- 100% індивідуальне навчання
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.