Курси Gamedev / Unity для дітей
- Gamedev / Unity / Game Design
Курс Розробка ігор на Roblox пропонує повністю зануритися у світ game-розробки! Розгорніть власний віртуальний світ на платформі Roblox, де ви крок за кроком будете реалізовувати свої ідеї у реальність.
Програма курсу
Obby
- Інтерфейс програми
- Базові інструменти керування об'єктами
- Реалізація системи check point
Build village
- Інструменти моделювання
- Групування об'єктів та застосування текстур
- seat, hinge, rope
Nature village
- Генерація та редагування ландшафту
- Застосування графічних ефектів
- Ефекти та плагіни
Intro lua
- Загальна концепція програмування
- Створення скриптів, функції print та wait
- Змінні та адреса об'єктів
Rain of coins
- Визначення функцій, параметри функції
- Умовні оператори if-else та цикл while
- Таблиця лідерів та інші показники гравця
Tower of hell
- Цикл repeat until та система таймерів у грі
- Система пасток різного рівня складності
- Створення власного інтерфейсу
- Цикл for та створення height bar
Особливості курсу
- Невеликі групи
- Система особистих кабінетів
- Доступ до відеозаписів занять
- Викладачі практики
- Оперативна служба підтримки студентів
- Практичні заняття
Викладачі курсу
- Валерія Ярош - Python Teacher
- Владислав Лещенко - React Developer
- Gamedev / Unity / Game Design
На базі курсу ми навчимо програмувати оточення, створювати діалогову логіку NPC та програмувати бойову систему. Навчитеся працювати з фліпбуками для створення анімації з використанням Штучного Інтелекту. Результат роботи зможете викласти в Google Playmarket.
Програма курсу
Модуль 1
- Реєстрація у FlowLab
- Впровадження додаткових механік у гру
- Створення кінцевої заставки
- Просунуте програмування
- Експорт гри під різні платформи
Модуль 2
- Встановлення Smile Game Builder
- Розбір інтерфейсу програми
- Програмування першого діалогу
- Створення персонажів та NPC методом генерації
- Розбір технічних аспектів 3D моделей перед впровадженням у двигун
- Створення 3D ассета в Blender і його використання
Модуль 3
- Програмування базової системи крафту
- Програмування системи майнінгу
- Корекція зображень та ефекти
- Створення складних 3D ассетів у Blender
- Розбір та програмування дрібних механік
- Програмування лабіринту
Особливості курсу
- Онлайн навчання у режимі реального часу
- Доступ до записів уроку
- Робота над портфоліо
- Підтримка у чаті від викладачів
- Доступ до матеріалів курсу
- Сертифікат про проходження курсу
- Індивідуальний підхід
Викладачі курсу
Віталій Кривкін - Викладач та практикуючий 3D дизайнер
Більше інформації- Gamedev / Unity / Game Design
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Програма курсу
Теми:
- Створення гри вбудованими ресурсами Roblox
- Базовий ландшафтний дизайн
- Вступ в моделювання
- Основ програмування на Lua
- Виконання дипломного проєкту
Результат курсу
- Впевнене володіння Roblox Studio та Blender 3D
- Вміння кодити та приводити в рух власну гру
- Вміння працювати з різними техніками під час створення карт
- Створення власних 3D-моделей та використання їх в своїй грі
- Вміння працювати з різними видами завдань
- Отримаєш на виході кілька крутих ігрових дизайнів
- Створення кількох повноцінних ігор
- В кінці курсу вдосконалиш свої навички на своєму дипломному проєкті
- Отримаєш додаткові знання по тому як ти можеш заробляти на створенні ігор
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Вік - 10-14 років
- Інтенсивність - 1 заняття на тиждень
- Сертифікат про проходження курсу
- Вибір формату online/offline
- Gamedev / Unity / Game Design
- 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
Опануйте Roblox Studio та Blender 3D. Створіть власні 3D-моделі крутих ігрових дизайнів та використайте їх в своїй грі.
Програма курсу
Теми:
- Створення гри вбудованими ресурсами Roblox
- Базовий ландшафтний дизайн
- Вступ в моделювання
- Основ програмування на Lua
- Виконання дипломного проєкту
Результат курсу
- Впевнене володіння Roblox Studio та Blender 3D
- Вміння працювати з різними техніками під час створення карт
- Створення власних 3D-моделей та використання їх в своїй грі
- Отримаєш на виході кілька крутих ігрових дизайнів
- В кінці курсу вдосконалиш свої навички на своєму дипломному проєкті
- Отримаєш додаткові знання по тому як ти можеш заробляти на створенні ігор
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- Для дітей 7-9 років
- Інтенсивність - 1 заняття на тиждень
- Сертифікат про проходження курсу
- Вибір формату online/offline
- Gamedev / Unity / Game Design
На онлайн курсі дитина навчиться з користю використовувати комп'ютер. Відеозаняття зі Скретч допоможуть зрозуміти "магію" комп’ютерної гри і створювати власні ігри. А що головне: дитина вчитиметься міркувати творчо і системно, що необхідно для життя в 21 столітті.
Програма курсу
Модуль 1
- Заняття 1: Знайомство із онлайн редактором Scratch, основні категорії. Анімація зі звуками та зміною ефектів - організовуємо музичний фестиваль / вечірку
- Заняття 2: Послідовність виконання команд - один із принципів програмування. Змагання спрайтів
- Заняття 3: Що таке змінні? Збереження та оновлення інформації у грі. Створення гри "Спіймай мене, якщо зможеш"
- Заняття 4: Що таке цикли? Гра "Стрибай!" (рух спрайтів, повторення у грі)
- Заняття 5: Принцип вибору у програмуванні. Використання операторів порівняння. Гра "Збери колекцію"
- Заняття 6: Оператори умови і датчики у грі. Гра "Пінг-понг"
- Заняття 7: Використання датчиків дотику і кольору. Гра "Лабіринт" (перший рівень)
- Заняття 8: Гра "Лабіринт" (другий рівень)
- Заняття 9: Використання додаткових команд для малювання. Анімація "Майстерня художника"
- Заняття 10: Клонування у Scratch. Гра "Зоряні війни"
- Заняття 11: Введення даних. Послідовні і синхронні дії. Створення чат-бота
- Заняття 12: Датчики кольору. Гра "Лучник"
- Заняття 13: Рух спрайтів відносно один одного. Анімація спортивної гри
- Заняття 14: Створення списків з інформацією. Гра "Запам’ятай послідовність"
- Заняття 15: Функції у Scratch. Категорія "Мої блоки". Анімація "Modern Art"
- Заняття 16: Використання списків інформації та функцій. Інтелектуальна гра у Scratch. Онлайн квіз
- Заняття 17: Алгоритми. Гра "Maze Bot" (із використанням функцій)
- Заняття 18: Алгоритми. Сортування інформації. Анімація сортування книг в алфавітному порядку (із використанням списків)
- Заняття 19: Клонування спрайтів та використання змінних для покращення руху. Гра "Cosmic Gate", 2 рівні
- Заняття 20: Багаторівнева гра з перешкодами і скарбами. Гра "Супергерой" (перший рівень)
- Заняття 21: Гра "Супергерой" (другий і третій рівні)
- Заняття 22: Як вдосконалювати гру / анімацію? Змінні, списки та функції. Персональний помічник у навчанні
- Заняття 23: Міні-проєкт. Гра або анімація на основі власних ідей
- Заняття 24: Гра або анімація на основі власних ідей
- Додаткове заняття: підсумки Модуля І, Scratch quiz, презентація гри чи анімації
Модуль 2. Навколо світу у пошуках скарбів
- Частина 1
- Вивчення багатоцифрових чисел з допомогою Scratch
- Геометричні фігури
- Що таке гравітація
- Сонячна система
- Материки (літак і карта)
- Роботи і люди (закони робототехніки)
- Правила безпеки в інтернеті (чатбот)
- Інтелектуальна гра
- Частина 2: Винаходи. Ігри з різними видами транспорту
- Car Race (Макквін)
- Велосипед / мотоцикл (велотрек)
- Перегони на човнах (+ смуга перешкод)
- Батискаф і підводний світ
- Повітряні кулі, дирижаблі
- Літачки
- Частина 3: Ігри з улюбленими героями (Minecraft, Таємниці Гравіті Фолс, Фіксики, Гіра Поттер, Секрети домашніх тварин, Brawl Stars)
- Магічні уроки Гоґвортсу (Сортувальний капелюх)
- Місто мрій (фантастичне місто)
- Як розповісти історію своїх пригод (книга пригод)
- Додаткове заняття: підсумки Модуля ІІ
По закінченню курсу ви:
- Познайомитеся з мовою програмуванням на Scratch
- Опануєте принципи програмування і отримаєте базові знання для вивчення інших мов
- Навчитеся створювати прості комп’ютерні ігри
- Ознайомитеся з системою координат і роботою з нею
- Розвинете алгоритмічне мислення
- Отримаєте додаткові знання до шкільної програми
- Отримаєте сертифікат
Особливості курсу
- Індивідуальний підхід
- Висококваліфіковані викладачі
- Сучасні технології навчання
- Мовне оточення для вивчення англійської
- Сертифікат про проходження курсу
Викладачі курсу
- Лілія - Інструкторка з програмування та робототехніки для дітей, 10 років педагогічного досвіду
- Юлія - Викладач інформатики, досвід викладання 1+
- Віталій - Python Developer(Django) 4+ досвіду роботи, досвід викладання програмуванню 2+
- Світлана - Викладач Scratch програмування, 6 років педагогічного досвіду
- Gamedev / Unity / Game Design
На заняттях учні познайомляться із платформою, вивчать основи програмування мовою Lua. Отримані знання та навички дозволять писати різні коди та створювати власні ігри. За допомогою середовища Roblox Studio вивчать основи програмування, познайомляться з такими поняттями, як змінна, функція, цикл та оператор.
Програма курсу
Модуль 1
- Розберемо як встановити Roblox та підготуватися до початку навчання
- Як розмістити свою гру на сайті Roblox та відкрити доступ до неї іншим користувачам цієї онлайн-платформи
- Як у Roblox Studio створити власну карту та додати різні предмети
- Як у Roblox Studio створити ігровий рівень та продовжимо робити власну гру
- Ми навчимося робити симулятор копача в Roblox: виберемо кирку та запрограмуємо її
- Розберемо умови мови Lua та зробимо перший власний рівень у грі
- Ми створимо телепорт за допомогою блоків Part. При найменшому торканні блоків персонаж переміщатиметься з однієї частини карти до іншої
- Зараз ми дізнаємося про те, як зробити реалістичні двері в Roblox
- Продовжимо займатися створенням гри на платформі Roblox і навчимося додавати неграбальних персонажів та діалоги з ними
- Продовжимо займатися створенням гри на платформі Roblox і навчимося створювати меню та інші компоненти GUI. Почнемо створювати гру типу Capture the Flag, в якій буде 4 команди
- Завдання команд якнайшвидше дістатися до блоку, розташованого на самій вершині
- Продовжуємо створювати гру типу Capture the Flag і навчимося додавати команди в наші ігри
- Створимо особливу гру, яка буде своєрідним повторенням вивченого матеріалу
- Подивимося, як можна використовувати наявні у нас знання для створення різноманітних та цікавих ігор
- Створимо гонки у Roblox Studio. Ми зробимо трасу, машинку та багато іншого
- Навчимося робити меч, що світиться, який видає звук і завдає шкоди. Ну і хто після цього щирий Джедай?
- Як зробити магазин з предметами у Roblox Studio
- Додамо другорядних героїв у наші ігри у Роблокс! Ми покажемо, як створити власний NPC персонаж (або неігровий персонаж) і запрограмувати його
- Чи грали ви коли-небудь у Тайкун ігри? Навіть якщо ні, ви напевно чули про таку серію ігор, як Tropico, серію ігор Sims, і навіть серію ігор Anno. У іграх, подібних цим, основний акцент робиться на розвиток економічної складової, отримання прибутку з підприємства та подальшого його оновлення для виробництва більш досконалої продукції. У цьому уроці за допомогою Roblox Studio зробимо власний Tycoon
- Продовжимо роботу над власним Tycoon
- Як створити свою хорор гру
- Граючи в Roblox, ви, напевно, помічали, що якщо в грі налаштована зміна часу доби, то персонаж у темряві підсвічується! Чудово, правда? А давайте з вами подивимося, як можна підсвітити персонажа у своїй майбутній грі, використовуючи можливості редактора Roblox Studio
- Навчимося створювати монети та збирати їх через скрипти
- Не кожна людина вистачає вільного часу на програмування. Тут ми зробимо гру за 15 хвилин, яку повторити кожен
Додатковий урок: підсумки Модуля 1.
Модуль 2
- Створення модульних скриптів
- Робота з масивами (додавання та вилучення елементів масиву)
- Ознайомлення зі словниками
- Створення гри в жанрі Tower Defense (робота з навігацією та створення хвиль зомбі)
- Створення гри в жанрі Tower Defense (розробка різних типів мобів та анімації, вбивання мобів)
- Створення гри в жанрі Tower Defense (робота з мишкою у грі, розташування башт, анімації атаки башти, здоров’я бази, нові типи башт)
- Створення гри в жанрі Tower Defense (грошова система та робота з GUI, апгрейд башт)
- Roblox TweenService (анімації для об’єктів)
- Створення футбольної гри (карта та система нарахування голів)
- Створення футбольної гри (створення командної системи)
- Кастомізація ігрового персонажу
- Teddy horror game (розробка мапи)
- Teddy horror game (Jumpscares та катсцени)
- Arm Wrestling Simulator (створення змагальної системи)
- Arm Wrestling Simulator (розробка грошової системи у грі)
- Zombie Apocalypse Game (створення карти)
- Zombie Apocalypse Game (розробка безпечних зон, укриттів)
- Створення власної зброї (пістолет або гвинтівка)
- Використання програми Tinkercad для створення текстур та експортування текстур в Roblox
- Створення довільних форм за допомогою програми Tinkercad
- Flight Physics (створення літака у Roblox Studio)
- Flight Physics (створення літака у Roblox Studio)
- Розробка симулятора літака з різноманітними типами літальних апаратів (карта з перешкодами та літаки з різними характеристиками)
- Розробка симулятора літака з різноманітними типами літальних апаратів (створення салону літаків)
- Розробка проєкту на основі отриманих знань (визначення ігрової концепції, основних геймплейних фішок, визначення із жанром гри, робота з геймдизайном)
- Розробка проєкту на основі отриманих знань (додавання музики у свою гру, робота зі світлом, створення атмосфери)
- Розробка проєкту на основі отриманих знань (створення ігрових механік, скриптування гри)
Додатковий урок: підсумки ІІ модуля, презентація 3D гри.
По закінченню курсу ви:
- Познайомитесь з основами мови програмування Lua
- Отримаєте базові навички по роботі з платформою Roblox
- Навчитесь вирішувати завдання з програмування
- Спрограмуєте власну 3D гру
Особливості курсу
- Індивідуальний підхід
- Висококваліфіковані викладачі
- Сучасні технології навчання
- Мовне оточення для вивчення англійської
- Сертифікат про проходження курсу
- Проєкт в портфоліо
Викладачі курсу
- Ярослав - Вчитель молодших класів, досвід викладання програмуванню 3+
- Іван - Практикуючий вчитель з інформаційних технологій, знання Python та Lua, досвід викладання 2+
- Gamedev / Unity / Game Design
Курс складається з двох блоків: hard skills (занять з розробки ігор GameDev - отримання професійних навичок) та Soft skills (занять з управління собою та командою, розвитку персональних навичок). Навчаємо підлітків з нуля. Вступне тестування на рівні Beginner - на логіку та базове володіння комп'ютером. Модуль Працевлаштування - робота з реальними замовниками, симуляція проходження співбесід, оформлення професійного портфоліо та резюме тощо.
План курсу
Освітні результати
Hard skills (Рівень Beginner):
- 8 зроблених ігор в різних жанрах
- Базові принципи скриптингу на мові C#
- Програмування геймплею
- Навичка роботи з аудіо в іграх
- Основи режисерської роботи в іграх
- Вміння створювати і розвивати сюжет Storytelling
- Створення ключових анімацій
- Анімація персонажа на основі кісткової анімації
- Вміння проєктувати гру
- Робота з шейдерами, картами нормалей, текстурами Unity
- Розуміння основ фізичного рушія в Unity
- Навичка створення інтерфейсів користувача
- Створення і робота з асетами для ігор
- Основи проектування рівнів Level Design
- Робота з світлом
- Створення студійного світла
- Візуальні ефекти
- Роботи з частинками
- Робота з колайдерами
- Розбір програм для створення асетів
Hard skills (Рівень Advanced):
- Знання та навички на рівні Junior спеціаліста
- 10 проєктів готових до реалізації
- Психологічна теорія Level Design
- Проєктування складних рівнів
- Теорія Game Design
- Керування настроєм і розповіддю на основі світла
- Просунуте програмування на мові програмування C#
- Система подій в Unity
- Робота з просунутою фізикою в Unity
- Системи джойнтів, створення Ragdolls
- Основи ООП (об'єктноорієнтованого програмування)
- Дебагінг та його особливості
- Векторна математика в іграх
- Налаштування ігрового балансу
- 2D та 3D анімація
- Робота з текстурами та матеріалами. пост-процесінг в іграх
- UI система в Unity
- Налаштування управління в іграх
- Проєктний менеджмент з нуля до релізу
- Досвід роботи самостійно, в парах та у великих командах в різних ролях, актуальних у сфері IT
- Trello
- Участь в унікальній 4-місячній пре-акселераційній програмі, результатом якої будуть реалізовані персональні та командні комерційні та соціальні проєкти, пітчі перед експертами сфери IT
- Можливість дізнатись, як влаштуватись на першу роботу в компанію, працювати на фрілансі або заснувати свій бізнес
- Отримати перші замовлення, роботу або інтернатуру після закінчення курсу
Soft skills:
- Емоційний інтелект
- Самоідентифікація
- Лідерство
- Цілепокладання
- Мотивація та дисципліна
- Тайм-менеджмент
- Самопрезентація
- Комунікація - конфліктологія - перемовини
- Мистецтво публічного виступу
- Робота в команді та з замовником
Результат курсу
IT сфера цінує знання та досвід. Підліток отримує:
- Профорієнтацію, підготовку до вступу у профільний ВНЗ (вже після рівня Beginner)
- Здатність працювати на рівні Junior IT спеціаліста (після рівня Advanced)
- Професійне портфоліо власних та командних робіт
- Сертифікат о проходженні кожного рівня (Beginner, Advanced)
Перша робота:
- Рівень Beginner дає базу та розуміння напрямку подальшого розвитку
- Рівень Advanced є професійним, тому дозволяє працювати на фрілансі
- Програма навчання складається із командних проєктів та їх захисту (пітчів) перед експертами сфери та HR менеджерами
- Для наших випускників в Ampli працює кар'єрний сервіс з пошуку стажування та першої роботи
Формат навчання
Груповий формат:
- Тривалість навчання - 6 місяців (24 тижнів/занять)
- Групове онлайн навчання з наставником - IT-спеціалістом (gamedev розробником), групою підлітків та супроводом стаді-менеджера
- Завдання для роботи серед тижня: відео-підручник (3-5 відео на тиждень), тести до нього, практичні завдання, додаткові матеріали (галузеві статті, ін.). Перевірка завдань наставником. Спілкування у чаті.
- Заняття вихідними (субота або неділя, 2 години, онлайн у google meet)
- Онлайн-практикуми з тренером по soft skills (надпрофесійні навички) раз на тиждень (1.5 години)
- Зворотний зв'язок для батьків:
- раз/місяць статус навчання по програмі від стаді-менеджера
- раз/три місяці - відгуки наставників
Індивідуальний формат:
- Тривалість навчання - 6 місяців (24 тижнів/занять)
- Онлайн навчання під контролем наставника - IT-спеціаліста та супроводом стаді-менеджера плюс 4 персональних онлайн заняття з наставником
- Завдання для роботи серед тижня: відео-підручник (3-5 відео на тиждень), тести до нього, практичні завдання, додаткові матеріали (галузеві статті, ін.). Перевірка завдань наставником. Спілкування у чаті
- Заняття у зручний для підлітка час. У середньому 2-5 годин/тиждень
- Онлайн-практикуми з тренером по soft skills (надпрофесійні навички) раз на тиждень (1.5 години)
- Зворотний зв'язок для батьків:
- раз/місяць статус навчання по програмі від стаді-менеджера
- раз/три місяці - відгуки наставників
Автори програми
- Богдан Рибак - Moon Tribe Studio
- Віталій Кіктенко - MURKA
- Тарас Лазер - Innovecs
- Маркіян Матсюк - We Challenge
- Артур Александров - CrispApp Studio
- Олександр Закражовський - CrispApp Studio
- Ігор Білоус - Light Games
- Сергій Остапенко - Digital Dreams Entertainment LLC
- Євген Пастіль - Ciklum
- Владислав Кіба - iLogos
- Маркіян Мацюк - SoftServe
- Ярослав Виговський - Falcrum/GlobalLogic
- Микола Мостовенко - Tubular Labs
- Gamedev / Unity / Game Design
Курс "Програмування в Roblox" - для тих, хто мріє про створення власних 3D-світів та програмування ігор в Roblox Studio. Учасники зможуть розробити свої повноцінні ігри, а також розвинути логічне та аналітичне мислення.
Програма курсу
Створення комп'ютерних ігор на платформі Roblox Studio
- Ознайомлення з принципами роботи в середовищі Roblox Studio
- Налаштування фізичних властивостей об'єктів. Робота з текстурами, матеріалами та ландшафтом. Створення мінігри
- Ознайомлення з елементами мови програмування Lua
- Базові поняття програмування
- Поняття функції. Програмування створення деталей. Позиція та розмір
- Функції з параметром. Виконання вправ на застосування функцій з параметром
- Програмування анімацій
- Створення та збереження власних моделей та скриптів
- Створення та програмування моделей і симуляторів. Розробка і планування рівнів
- Розробка та програмування фінальної гри
Roblox Studio First Level
- Основи геймдизайну: введення, створення карт, використання інструментів для геймплею
- Практика геймдизайну: робота з блоками та створення об'єктів
- Основи програмування мовою Lua: синтаксис, функції, цикли
- Практика програмування мовою Lua: створення об'єктів і скриптів
- Створення NPC та GUI елементів для ігор
- Програмування NPC та GUI: налаштування поведінки та інтерфейсів
- Додавання ефектів та анімацій: вибухи, магія, погодні явища
- Створення 3D-гри: побудова карти та перешкод
- Реалізація ігрових механік: рівні, переходи, перезапуск
- Публікація гри: тестування, оптимізація, презентація
- Алгоритм публікації та підготовка фінальних проєктів
- Підсумковий урок: огляд і закріплення знань
Опис курсу
Roblox - це платформа для створення ігор. Ігри кодуються в системі об'єктно-орієнтованого програмування, що використовує мову програмування Lua для керування ігровим середовищем. На заняттях крок за кроком учасники опанують ази побудови різновидів 3D-світів, а також навчаться додавати в гру об'єкти, що рухаються, та інтерактивні об'єкти оточення, зможуть впроваджувати ігрову валюту і запрограмують магазин, налаштують зміну дня і ночі та створять функціональне ігрове меню.
- тривалість заняття - 60 хвилин
- інтенсивність - 1 заняття 2 рази на тиждень
- повна тривалість курсу - 6 місяців
- заняття проходять онлайн, що дає змогу вчитися в комфортній, безпечній обстановці та не пропускати зустрічі
Що необхідно для навчання?
Ноутбук або комп'ютер, під'єднаний до інтернету та оснащений необхідними гарнітурами (колонки або навушники, вебкамера, мікрофон).
Особливості курсу
- Авторська система освітніх курсів
- Унікальна команда тренерів
- Турбота й індивідуальний підхід
- Офіційний сертифікат
- Навчання в будь-який час і з будь-якого місця
- Комфортний освітній процес. Заняття проходять у мінігрупах
- Засновник - перша в Україні дистанційна школа "Оптіма"
- Корисні та потрібні знання. Максимум практики в кожному занятті
Викладачі курсу
- Ірина Дуга - Вчителька інформатики вищої категорії, вчитель-методист. Педагогічний стаж - 20 років
- Холод Артем - Викладач Roblox Studio
- Gamedev / Unity / Game Design
Всього за рік дитина опанує мову програмування C# та один з ключових інструментів ігрової розробки - Unity. Школяр розробить три власні гри з нуля. А вже за кілька років зможе виконувати платні замовлення так само, як наші випускники.
Програма курсу
1 Семестр
- Алгоритмізація та програмування
- Основи програмування мовою C#
- Типи даних
- Умовні вирази та умовні конструкції if/else
- Конструкція switch/case
- Типові задачі з програмування
- Цикли, масиви та багатовимірні масиви
- Функції та перевантаження функції
- Рекурсія та абстракції
Фінальний проєкт
Створення власної текстової гри для закріплення базових знань з програмування.
2 Семестр
- Знайомство з середовищем та архітектурою Unity
- Поняття структур та значень, типи значень та посилальні типи
- Основи об'єктно орієнтованого програмування
- Написання скриптів, фізична та логічна взаємодія
- Colliders, trigger, rigidbody, raycasts
- Система кешування PlayerPrefs
- Робота з контентом та UI
- Анімація, звук, камера, світло та матеріали
- Системи часток
Фінальні проєкти
- Типова гра в жанрі Shooter, створена на ігровому рушії Unity
- Авторська гра в довільному жанрі для практичного відпрацювання знань та навичок, набутих протягом курсу
3 Семестр
- Лабораторія ігор
- Робота в команді
- Концепція гри, ідея, жанр, сюжет, рівні
- Прототипування гри
- Організація всіх процесів, необхідних для розробки гри
Фінальний проєкт
Власна гра, розроблена в команді.
Особливості курсу
- Топова програма
- Комфортні умови
- Зворотній зв'язок
- Персональний ментор
- Цікаві проєкти
- 3 заняття на тиждень по 60-90 хв.
- Вік студентів 13-17 років
Викладачі курсу
- Станіслав - Інженер, закінчив авіаційний інститут
- Тимур - Software Engineer at SimCorp Ukraine
- Остап - Вивчав GameDev у GoITeens з 12 років
- Анна - 3+ років досвіду розробки власних ігор та проєктів
- Михайло - 2+ роки досвіду викладання робототехніки та розробки ігор
- Кирило - Автор курсу GameDev
- Владислав - 2+ роки досвід Unity i C#
- Gamedev / Unity / Game Design
Програма курсу
Семестр 1
- Інтерфейс Roblox Studio
- Об'єкти й ефекти
- Робота з ландшафтом
- Написання скриптів мовою Lua
- Використання циклів, масивів, подій
- Групування та збереження об'єктів в Roblox Studio
- Параметри швидкості та сили
- Таблиці/масиви, очікування подій, joints
Фінальні проєкти:
- Гра "Лабіринт з зомбі"
- Гра в стилі runner
Семестр 2
- Діалоги, опції, події з функціями
- Клонування об'єктів, ClickDetector
- Міжскриптова взаємодія
- Верстка UI, об'єкти-параметри Value
- Робота з камерами
- Публікація гри в Roblox та тестування
Фінальні проєкти:
- Гра "Пекельна машина проти зомбі"
- Індивідуальний проєкт з власною ідеєю
Семестр 3
- Знайомство з TinkerCAD
- Інструменти методів 3D-моделювання
- Створення 3D-об'єкту
- Інструменти матричного розміщення
- ToolBox Roblox Studio
- 3D-моделювання ландшафту
- Текстурування, моделювання звірів
- Спецефекти звукового та світлового типу
- Моделювання механічних пристроїв
- Завантаження в ToolBox Roblox Studio
Фінальні проєкти:
- Гра по мотивам фільму "Месники"
- Індивідуальний фінальний проєкт з власною ідеєю
Семестр 4
- 3D-моделювання у Blender
- Імпорт 3D-об'єктів з Blender в Roblox
- Робота зі світлом
- Об’єкти і їх модифікатори: дзеркалювання, масив, фаска, поділ поверхні
- Рух об'єктів скриптом, звуки для руху об'єктів
- Анімація через кнопки
- Моделювання тварин з реалістичним підтекстом
- 3D-моделювання обличчя у Blender
- Перетворення персонажа в NPS-модель
Фінальні проєкти:
- Анімована магічна паличка, яка імпортується в Roblox
- Індивідуальний фінальний проєкт з власною ідеєю
Roblox Kids
- Інструменти для створення ландшафтів
- Основи редагування об'єктів у Roblox Studio
- Базові функції Union, Negate, Separate для роботи з 3D-моделями
- Робота в команді, базові навички комунікації, сумісне вирішення завдань
- Ефекти частинок, створення вогню, диму та інші візуальні ефекти
- Анімація персонажів
- Вивчення основ програмування через вдосконалення вже готових скриптів
- Робота із звуковими ефектами
- Створення повноцінних проєктів на основі шаблонів і самостійних ідей
- Застосування анімації персонажів у проєктах
- Створення складних ефектів та моделей
- Організація власного проєкту
- Фінальний проєкт: Розробка власної гри або інтерактивного світу
Особливості курсу
- Відслідковування успішності учнів, відвідувань занять, спілкування з батьками
- Зворотній зв'язок на завдання та підтримка від менторів
- Гнучкі умови та зручний розклад: заняття в будні чи вихідні
- Навчання на зручній платформі, де зберігаються записи уроків
- Турботливі викладачі, які навчають дітей правилам безпечного користування платформою
- Ігрова атмосфера, в якій дитина прагне дізнаватися нове та з нетерпінням чекає наступного уроку
- Створення проєкту у вигляді власної гри, який дитина розробляє самостійно та презентує іншим
Викладачі курсу
- Владислав - 2+ роки досвід Unity i C#
- Анна - 3+ роки досвіду розробки власних ігор та проєктів
- Андрій - Java Developer
- Маргарита - Основний стек - JS, C++, HTML, CSS
- Роман - Основний стек - JS, LUA, Python, HTML, CSS
- Gamedev / Unity / Game Design
Опануйте один із найсучасніших напрямів що буде октуальним багато років!
Опис курсу
Що таке Game Dev?
Game Development - це процес створення комп'ютерної гри, який включає в себе написання коду на мові C#, створення графіки, звукового оформлення і розробку ігрової механіки. А для поєднання цих компонентів у цілісний ігровий продукт використовують платформу Unity.
Game Dev - для дітей які:
- Цікавляться програмуванням та ігровим дизайном
- Цікавляться 3D моделюванням
- Слідкують за розвитком ігрової індустрії
IT сфера може стати надійним трампліном для професійного зростання вашої дитини
Вивчивши програмування вже зараз, учень прокачає в собі необхідні якості - посидючість, відповідальність, концентрацію, стратегічне і логічне мислення та зможе виконувати за гроші перші проєкти вже через декілька років.
Наше навчання поділяється на 2 частини
На курсі Game Dev приділяється увага як технічним навичкам, так і особистим, які допоможуть у спілкуванні з оточуючими та досягнення цілей.
- Tech Skills
- Soft Skills
Засвоєння Tech Skills. Розділ 1
- Пам'ять
- Компіляція та інтерпретація
- Змінні
- Типи даних
- Цілочисельна арифметика. Системи числення
- Принцип роботи типів
- Умовні конструкції. Перелічування
- Цикли
- Масиви
- Методи
- Структури ООП
Розділ 2
- Робота з платформою Unity
- Компоненти в Unity
- Фізика. Слої. Колізії
- Текстури. Матеріали. Шейдери
- Player Prefs
- UI. Canvas
- Анімації. Звуки
- Проєктування
Засвоєння Soft Skills
- Робота в команді
- Лідерство
- Основи планування і цілепокладання
- Тайм-менеджмент
- Критичне мислення
- Публічний виступ і самопрезентація
- Ведення переговорів і комунікація
- Брейншторм
- Креативність і розкриття талантів
HSP - підхід до навчання
Всі заняття проходять в онлайн-режимі в форматі інтерактивного вебінару на платформі, розробленої спеціально для вивчення програмування
- 10% - теорія. Необхідна теоретична інформація вже зібрана і структурована, щоб ви не витрачали весь час на її пошук
- 70% - робота над проєктом. Ви будете вивчати не суху теорію, а створите 2 командних проєкти і 4+ особистих
- 20% - зворотній зв'язок. Ви завжди зможете отримати зворотній зв'язок і дізнатися як можна написати код ще краще
Теорія
- Конспекти по всім темам
- Відеозаписи до кожної теми
- Живі вебінари
Зворотній зв'язок
- Перевірка коду на уроках від GoITeens
- Спілкування в чаті одногрупників та менторів
- Менторська перевірка ДЗ
Практика
- Практичні та домашні завдання
- 2 командних проєкти: проєкт після кожного блоку навчання
- 4+ особистих проєкти
Результати навчання
- Розвинені навички алгоритмічного і критичного мислення завдяки програмуванню на мові C#
- Розкритий творчий потенціал і креативність через роботу над створенням власної гри
- Вдосконалені комунікативні навички і вміння працювати в команді завдяки проєктному навчанню у групі
- Готове підґрунтя для роботи в IT компанії отримане шляхом вивчення сучасних методологій Agile/Scrum
Фішки навчання у GoITeens
- Особистий навчальний кабінет
- Перевірка ДЗ та зворотній зв'язок від викладачів
- Ком'юніті студентів
- 2 командні проєкти
- Підтримка координатора та постійна мотивація до навчання
- Вебінари для батьків
- Практичні завдання по кожній темі
- Звіт ментора про успіхи вашої дитини
- Можливість стати зіркою наших історій успіху
- Записи усіх уроків
- Доступ до спільноти батьків
- Шанс реалізувати свої сильні сторони
- Замороження до 2-х місяців
- Індивідуальна консультація викладача
- Реферальна програма
- Власна навчальна програма
- Підтримка команди
Викладачі курсу
Кирил Свідерський - Game Developer
Більше інформації- Gamedev / Unity / Game Design
Онлайн-курс в ігровому форматі з викладачами-професіоналами, які вміють утримувати увагу дітей на заняттях.
Опис курсу
Програмування в Scratch розвиває у дитини:
- Логічне мислення
- Алгоритмічне мислення
- Креативне мислення
Ці вміння допоможуть вашій дитині в майбутньому:
- Легко вирішувати математичні задачі
- Зважено приймати рішення
- Чітко формулювати свої думки
- Краще засвоювати шкільні знання
- Вчити нові мови
Scratch
Scratch - це візуальна система програмування для створення анімаційних роликів і простих ігор. Вона розроблена спеціально для того, аби познайомити маленьких користувачів ПК із сферою IT і полегшити вивчення математики.
Ця програма стане трампліном до засвоєння складніших мов програмування - C#, JavaScript, Python. Тепер замість того, щоб марнувати час в Likee чи YouTube, дитина знайде корисне і перспективне хобі та вже змалечку зробить вклад у своє успішне майбутнє.
Підхід навчання HSP
Це методологія, за якою навчають Microsoft, Google, Apple та Amazon.
Учні сприймають процес навчання легко та засвоюють практичні навички, необхідні в сучасному світі
- Hard Skills - розвиток навичок програмування
- Soft Skills - вміння взаємодіяти в команді з однолітками
- Projects - презентування себе та захист власного проєкту
Власна формула навчання
- 10% - теорія. Лише необхідні знання з програмування без води
- 70% - робота над проєктом. Вся увага на відпрацювання набутих знань на практиці
- 20% - зворотній зв'язок. Вчителі та ментори завжди дадуть правильний напрямок, щоб учень зміг зробити проєкт власноруч.
Програма курсу
Семестр 1
- Основи програмування в середовищі Scratch
- Робота з картинками, звуками та анімацією
- Спрайт (об’єкт), лінійні програми, цикли та подієво-орієнтовані функції
- Двовимірні координати
- Формулювання та втілення ідеї мультфільму
- Цикли з передумовою, оператор вибору та змінні
- Робота з рядками
- Генератор випадкових чисел
- Використання датчиків та клонів персонажів
- Ідея, мета та логіка гри
Семестр 2
- Проєктування та реалізація задачі за технологією "Олівець"
- Цикл з післяумовою, обробка кліків, масштаб
- Музика та переведення написаного тексту у мову
- Створення та обробка фотографії, робота з камерою
- Простір та пропорції
- Наступний рівень візуального програмування - знайомство зі світом Minecraft Education
- Зміна режимів гри, крафтинг, агент, моб, магічні ефекти
- Операції додавання та віднімання, відносні координати
- Можливості вивчення програмування, математики, фізики, хімії та англійської мови в Minecraft
- Лінійні програми, змінні, подієві функції при команді чату
- Завантаження та вивантаження коду
Фінальні проєкти:
- Власний мультфільм або анімаційна історія
- Міні гра з управлінням персонажем, метою та нарахуванням ігрових балів
- Відображення власної кімнати у масштабі в цифровому середовищі Scratch
- Створення казкової ферми з різними тваринами, з якими можна взаємодіяти у грі
У результаті всестороннього навчання дитина:
- Концентрує увагу на одному та не відволікається на другорядне
- Ефективно навчається та добре засвоює матеріал
- Починає мислити ширше, включає логіку, образне сприйняття
- Працює у команді й налагоджує стосунки з однолітками
- Самостійно приймає рішення
- Розвиває емоційний інтелект
- Вчиться доносити свої ідеї та презентувати проєкти
- Розвиває креативність і лідерські якості
Із дітьми працюють:
- Викладачі - Професійно й цікаво проводять уроки, доступно пояснюють матеріал та відпрацьовують його на практиці
- Ментори - Допомагають в усіх питаннях, дають зворотній зв'язок на домашні завдання
- Менеджери - Слідкують за відвідуванням дітей, нагадують про заняття, роблять звіти про успішність для батьків
Навчання проходить на зручній онлайн-платформі, де зберігаються всі записи уроків, і ви можете в будь-який час перевірити прогрес учня.
Пробне заняття
На пробному занятті за 1 годину ваша дитина:
- Познайомиться із викладачем і програмою Scratch
- Напише свій перший блочний код і створить анімацію
- Зрозуміє, наскільки їй це цікаво і вирішить, чи хоче цим займатися далі
Чому саме GoITeens:
- 6+ років на ринку України та маємо філіали в Турції і Польщі
- 9700+ учнів з усієї України проходили наші програми або марафони
- Всебічний розвиток, який готує дитину до майбутнього
- Контролюємо якість навчання та відкрито спілкуємось із батьками
Викладачі курсу
- Юлія - Викладач інформатики з 14-річним досвідом
- Дмитро - 5+ років досвід викладання у дітей від 2 до 11 класу
- Олена - 6+ років досвіду викладання інформатики
- Руслан - 2+ роки досвіду викладання
- Марина - 4+ роки досвід викладання
- Катерина - C# Developer, Flutter Developer
- Gamedev / Unity / Game Design
Програма курсу
Знайомство з Unity 3D
- Установка та перший запуск, інтерфейс редактора Unity
- Знайомство з магазином ассетів
- Вивчення можливостей створення ігор без програмування
- Створення першої 2D гри
Фізика
- 2D колайдери (2D Colliders)
- Компонент "Rigidbody2D"
- Фізичний матеріал
- 2D анімація
- 2D ефектори (2D Effectors)
- Фізичні шари
До кінця вивчення другого модуля учень набуде знання про фізичні компоненти середовища розробки, навчиться використовувати їх на об'єктах ігрової сцени, змінювати фізичні властивості об'єктів.
Графіка та ефекти
- Компонент "Trail Renderer"
- Система частинок - Particle System
- Карта нормалей (Normal map)
- Джерела світла
До кінця вивчення третього модуля учень набуде знання про графічні компоненти, що дозволяють реалізовувати різні графічні ефекти та застосовувати їх до об'єктів сцени.
C# для Unity
- Взаємодія скрипта та об'єкта
- Основні методи запуску дій - Start() та Update()
- Особливості написання скриптів у Unity
- Введення даних через клас Input
- Корутини (coroutine)
До кінця вивчення четвертого модуля учень набуде навичок написання коду мовою C# для програмування об'єктів у Unity, вивчить особливості запуску та роботи програми (ігри), можливості введення даних з клавіатури (натискання клавіш) та створення таймерів та циклів з фіксованою періодичністю (корутини).
Основи створення 2D ігор
- Налаштування об'єктів сцени
- Додавання та зміна фізичних властивостей
- Взаємодія об'єктів між собою та з курсором миші
- Створення нових об'єктів за допомогою скрипту
- Використання таймерів
- Використання променів (Physics2D.Raycast)
- Рух та анімація об'єктів
- Налаштування камери та заднього фону
- Побудова ігрової локації (TileMap)
Основи створення 3D ігор
- Налаштування об'єктів сцени
- Додавання та зміна фізичних властивостей
- Взаємодія об'єктів між собою та з курсором миші
- Створення нових об'єктів за допомогою скрипту
- Використання таймерів
- Використання променів (Physics.Raycast)
- Використання тригерів
- Рух та анімація об'єктів
- Налаштування камери
- Побудова ігрової локації
До кінця вивчення шостого модуля учень набуде навичок організації структури двовимірного проєкту та використання різних функцій для створення повноцінної ігрової сцени, вивчить нові особливості застосування мови програмування для управління об'єктами на ігровій сцені.
Мобільні ігри
- Робота з інтерфейсом гри
- Особливості компіляції ігор для пристроїв Android
- Створення ігрового меню
- Управління джойстиком
До кінця вивчення сьомого модуля учень вивчить особливості розробки ігор мобільних пристроїв.
Ознайомлення з можливостями створення AR/VR проєктів
- Налаштування VR проєкту, створення ігрової локації у віртуальній реальності
- Налаштування AR проєкту, розміщення об'єктів у доповненій реальності
До кінця вивчення восьмого модуля учень вивчить особливості розробки ігор для віртуальної та доповненої реальності.
Знайомство з можливостями створення проєкту за допомогою візуального програмування
- Установка плагіна Bolt
- Інтерфейс та компоненти
- Огляд приватних НОДів (node - вузол)
Класи
- Інкапсуляція
- Спадкування
- Поліморфізм
- Конструктор класів
Масиви
- Одновимірні
- Двовимірні
- Сортування масивів
Фіналізація проєкту
В рамках курсу ваша дитина:
- Дізнається, що таке платформа UNITY 3D і як вона працює
- Освоїть на практиці основні засади та технологію створення сучасних тривимірних комп'ютерних ігор
- Створить свою повноцінну комп'ютерну гру
- Познайомиться з популярним ігровим двигуном Unity3D та мовою програмування C#
- Навчиться моделювати 3D об'єкти, створювати персонажів та анімацію, працювати з текстурами та освітленням
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- 100% індивідуальне навчання
- Проєкт в портфоліо
- Gamedev / Unity / Game Design
На уроках нашої онлайн-школи діти досконало ознайомляться з платформою Roblox та базисами програмування мовою Lua, щоб навчитися повною мірою виявляти власні творчі здібності, створюючи унікальні софти та реалізуючи ідеї в ігровому світі.
Програма курсу
Знайомство з Roblox
- Платформер Obby
- Cтворення нового проєкту
- Cтворення об'єкта
- Створення сценарію
Будівництво парфенону
- Створення складного об'єкту
- Створення фундаменту, стін, колон, даху, джерела світла, ефект вогню
Розробка ландшафтів
- Terrain Editor
- Map Setting
- Додавання гейзера
- Додавання ефектів
- Створення ландшафтів
Створення міста
- Вікторина
- План міста
- Створення реквізитів
Створення сценаріїв
- Створення скрипту
- Редактор скриптів
- Змінні
- Множинне присвоєння
Цикли
- Коментарі
- Циклічна зміна кольору
- Локальні змінні
- Структура циклу
Функції
- Створення функцій та ефектів
- Виклик функції
- Функція знищення вогню
- Створення екземпляра
Події
- Пастки
- Використання подій
- Знищення елементів
- Створення мосту
Умови
- Умови if-then
- Порівняння та привласнення
- Оператори порівняння
- Функція onTouch
Складні умови
- Створення фінішної лінії
- Логічні змінні
- Функція partTouched()
- Підрахунок часу та вручення медалі
Цикли з параметром
- Цикл for
- Створення зворотного відліку
- Створення лампи
- Безкінечний цикл
Фіналізація проєкту, демонстрація та публікація
В рамках цього курсу ваша дитина:
- Навчиться принципів роботи ігрового двигуна, дізнається його сильні сторони
- Засвоїть "етику програміста" та отримає уявлення про те, як структурувати код
- Навчиться моделювати об'єкти, створювати персонажів та анімацію
- Отримає базові навички ігрового програмування Lua
- Отримає базові знання про алгоритміку та оптимізацію проєктів та скриптів
- Отримає чудову базу, яка дозволить опанувати будь-яку іншу мову програмування
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- 100% індивідуальне навчання
- Gamedev / Unity / Game Design
Наш курс зі створення комп'ютерних ігор - це можливість для дитини побувати «по той бік» гри і зрозуміти, що її розробка може бути такою ж захоплюючою, як і сам ігровий процес. Ціль нашого курсу - показати дітям, як створюються сучасні ігри. І поступово та переконливо донести думку, що програмувати власні ігри - заняття ще більш захоплююче, ніж сама гра.
Програма курсу
Знайомство та перші кроки
- Що таке Construct 3
- Вивчення інтерфейсу програми
- Додавання ландшафту
Створення власних світів
- Ігрові завдання
- Створення власного ландшафту
- Вивчення руху об'єктів
Підрахунок балів та робота зі звуком
- Таймери та підрахунки балів у грі
- Робота зі звуком: Опрацювання всіх можливих варіантів
Додавання другого гравця
- Додавання другого гравця
- Опція "Друзі"
- Завантаження створеної гри
Створення нових світів та ландшафтів
- Створення нового світу
- Вибір жанру та сюжету гри
- Опрацювання ландшафту
Нарахування балів у грі
- Створення клонів та породжених об'єктів
- Створення індикаторів життів
- Нарахування балів за дію об'єктів
Додавання рівнів
- Створення та додавання рівнів
- Опція часу гри
- Опрацювання всіх можливих варіантів
Створення мультиплеєру в грі
Розробка нового власного проєкту
- Створення нового світу, використання чарівної кисті
- Вивчення настройок ігрової сцени
- Опрацювання ландшафту
Робота над грою "Ворожка"
- Створення клонів та породжених об'єктів
- Вивчення циклів
- Вивчення циклу створення випадкових чисел
Створення додаткових рівнів
- Опрацювання власного проєкту
- Опція часу гри
- Створення 3-х додаткових рівнів
Фіналізація проєкту
- Створення рівня "Бос"
- Презентація гри
- Завантаження створеної гри
В рамках цього курсу ваша дитина:
- Навчиться створювати ігри для комп'ютерів та мобільних телефонів та завантажувати їх у Google Play Market
- Розвине алгоритмічне мислення
- Наочно побачить роботу програмних алгоритмів у дії
- Опанує принципи програмування (алгоритми, цикли, змінні, умовні оператори тощо)
- Отримає відмінну базу, яка дозволить вивчити будь-яку іншу мову програмування
- Створить не власний проєкт для закріплення матеріалу
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- 100% індивідуальне навчання
- Gamedev / Unity / Game Design
Дитина опанує основи програмування на Scratch, дізнається що таке алгоритми, змінний, цикли, спрайти та багато іншого.
Програма курсу
Теми:
- Що таке Scratch
- Дізнаємось, чому треба починати вивчати програмування зі Scratch
- Подивимося, які програми можна на ньому створювати
- Рух до цілі
- Створимо свою першу програму та познайомимося з першими логічними конструкціями та циклами
- Умовні оператори та цикли
- Докладніше розберемо як ми можемо використовувати умови в нашій програмі
- Змінні
- Дізнаємося, що таке змінні і як їх використовують у програмуванні
- Зрозуміємо, що таке типи даних
- Масиви та списки
- Бувають масиви льоду, лісу та також масиви у програмуванні
- Що спільного між ним, а чим вони відрізняються - вивчимо в цьому уроці
- Заодно і цикли повторимо, вони нам також знадобляться в цьому уроці
- Функції/процедури
- Хоч Scratch і проста мова програмування, але вона дозволяє вивчити основні поняття в програмуванні
- Спрайт
- Дізнаємося, що таке спрайти і чому це не пов’язано з напоєм
- Векторна та растрова графіка
- Зрозуміємо відмінності векторної графіки від растрової, дізнаємося як створюються картинки у векторному та растровому форматі
- Також навчимося використовувати їх у своїх проєктах
- Рух
- Рух - це основа життя і основа того, як створюються програми в Scratch
- Події
- Бувають такі події, як дні народження, весілля
- А бувають події в наших програмах, коли ми щось натискаємо на клавіатурі або мишці
- Дізнаємося як реагувати на ці події, щоб зробити наші ігри більш цікавими
- Оператори та змінні
- Оператори та змінні в мовах програмування - це як літери А та Б в алфавіті
- Без них нічого б не вийшло
- Фіналізація проєкту
Завдяки курсу по Scratch ваша дитина:
- Ознайомиться з основами програмування за допомогою візуальної мови програмування Scratch
- Отримає базу знань в програмуванні, яка дозволить вивчити будь-яку іншу мову програмування
- Побачить роботу програмних алгоритмів у дії
- Опанує принципи програмування (алгоритми, цикли, змінні, умовні оператори тощо)
- Створить близько 10 інтерактивних ігор
- Навчиться мислити структуровано, організовувати та планувати завдання
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Практика
- 100% індивідуальне навчання
- Gamedev / Unity / Game Design
У ході пізнавальних і захоплюючих занять викладачі відкривають учням секрети майстерності професій програміста та гейм-дизайнера. Діти отримують знання в області моделювання, створення графіки, програмування й дизайну ігор. Курс дає глибоке розуміння будови ігор, основ програмування на мові C#, ознайомлює з правилами роботи з комп’ютерною графікою та основними аспектами якісної комп’ютерної гри.
План курсу
Теми:
- Вступ до Game Development
- Ресурси гри і фізика в Unity3d
- Робота з графікою, знайомимося з поняттям матеріалів: колір, прозорість, свічення, робота з текстурою
- Основи програмування C#
- Знайомимося з постановкою скриптів на об'єкти, настроювання поведінки скриптів через інспектор
- 2D в Unity та відмінності роботи в 3D
- Створення рівня
- Поняття Prefab
- Створення інтерфейсу для гри
- Вивчаємо процедуру rigidbody: AddForce, ForceMode
- Функція OnCollisionEnter
- Функція Destroy
- Система сцен та рівнів та build settings. Особливості розробки під Android та підготовка до релізу
- Поняття Terrain, його властивості
- Анімація об'єктів
- Фізичні властивості та навігація. Використання тригерів.
- Ragdoll. Реалістичне падіння об'єкту
- Підготовка проєкту до релізу
Що дізнаються учні:
- Теоретичні аспекти та практичні знання в галузі розробки комп’ютерних ігор
- Розуміння основ гейм-дизайну
- Вміння працювати в команді, створювати цікавий і якісний інтелектуальний продукт
- Навички кодингу, розробки комп’ютерних ігор, створення дизайну до них
- Правильне планування часу й організація робочого процесу
- Навички роботи в програмах Unity 3D, Flash, Photoshop
- Створення ігор різних жанрів
- Підбір ігрового движка під конкретну гру
- Презентація свого проєкту
Викладачі курсу
- Ілля - Maya 3D, Game Dev
- Руслан - Game Dev
- Gamedev / Unity / Game Design
На курсі дитина навчиться моделювати 3D об’єкти, працювати з текстурами, освітленням у 3D, проектувати ландшафти. Вивчить мову Lua, що використовується у багатьох ігрових двигунах. Знання Lua стане чудовою базою для подальшого навчання дитини мовами Python, Java, Cu. Навчиться створювати алгоритми, оптимізувати проекти та скрипти.
Програма курсу
Теми:
- Урок 1. Інструменти для маніпуляції об'єктами
- Урок 2. Групування об'єктів у моделі
- Урок 3. Робота із зв'язком шарнірного типу
- Урок 4. Моделювання через інструмент Solid Modeling
- Урок 5. Інструмент для роботи із рельефом
- Урок 6. Система частинок та спец.ефекти
- Урок 7. Робота зі світлом
- Урок 8. Створення гри у жанрі "Захлоплення прапору"
- Урок 9. Основи мови програмування Lua
- Урок 10. Функції у мові Lua
- Урок 11. Робота із таймінгами
- Урок 12. Робота із діалогами й створення квестової гри
- Урок 13. Графічний інтерфейс. Робота із таблицями
- Урок 14. Робота зі звуком
- Урок 15. Програмування подій
- Урок 16. Створення ігрової локації для гри жанру Хоррор
- Урок 17. Робота над сценарієм гри
- Урок 18. Анімація персонажу
- Урок 19. Завершення та публікація гри Хоррор
- Урок 20. Завершення та публікація гри Obby
- Урок 21. Створення інструментів гравця
- Урок 22. Робота із Proximity Prompt
- Урок 23. Створення гри "Симулятор життя"
- Урок 24. Завершення та публікація гри "Симулятор життя"
Результат після курсу
- Власна гра в Roblox Studio
- Розуміння ігрової механіки та ігрових рівнів
- Вміння редагувати, доопрацьовувати гру та пропонувати свої завдання, розвиваючи при цьому фантазію та творчий потенціал
- Знання основ математики та фізики
- Знання основ мови програмування Lua
- Вміння працювати в команді
- Навички алгоритмічного мислення
- Бажання працювати на результат, створюючи та захищаючи свої проєкти
Викладачі курсу
- Руслан - Game Dev
- Віталій - Python
- Люба - Python, Roblox Studio
- Іван - Minecraft, Roblox
- Gamedev / Unity / Game Design
Програма курсу
Урок 1. Знайомство з C# і написання першої програми
- Середовище розробки для створення ігор
- Базові поняття програмування С#
- Типи даних в С#
- Особливості введення і виведення даних
- Створення найпростішої програми
Урок 2. Додавання можливості вибору за допомогою умовних операторів
- Умови - прості і складні
- Логіка
Урок 3. Повторюваний код з використанням циклів
- Види циклів
- Що спільного у циклів
- Чим відрізняються цикли
- Практичне завдання на написання коду
Урок 4. Стиль коду і його характеристики
- Оформлення коду
- Імена змінних
- Хороші та погані імена методів
- Які бувають функції
- Для чого використовують функції
- Приклади реалізації функцій у програмі
Урок 5. Основи програмування
- Базові поняття програмування: методи, класи й об'єкти
- Підхід ООП в програмуванні - переваги
- Спадкування, інкапсуляція, поліморфізм
Урок 6. Моделювання систем і об'єктів в середовищі Unity 3D
- Unity 3D - введення
- Встановлення Unity 3D на комп'ютер
- Створення нового проєкту
- Сцена: структура та елементи
- Створення і запуск найпростішого додатка
Урок 7. Використання матеріалів при створенні сцени
- Текстура і матеріали в оформленні сцени
- Що таке шейдер і як його використовують в моделюванні
- Види шейдерів і їх призначення
Урок 8. Створення моделей в Unity 3D
- 3D-моделювання в Unity 3D
- Переміщення об'єктів за допомогою скриптів
- Створення ландшафту в Unity 3D за допомогою движка Terrain
- Інструменти Terrain
- Створення гравітації
Урок 9. Ігрові об'єкти і їх взаємодії
- Створення динамічних об'єктів
- Налаштування взаємодії об'єктів
Урок 10. Створення графічного інтерфейсу
- Як зробити меню гри
- Створення кнопок
- Налаштування текстових полів
Урок 11. Unity 3D і анімація
- Фізичний движок в Unity 3D
- Компоненти для симуляції фізики
- Налаштування гравітації й зіткнення
- Використання готових анімацій для персонажів
- Покадрова анімація в Unity 3D
- Анімація з використанням скриптів
- Анімація з використанням скелетів
Урок 12. Створення першої гри із застосуванням Unity 3D і C#
- Ознайомлення з прикладами ігор
- Розробка персонажа
- Практична робота по створенню гри
Після курсу студент буде знати й вміти:
- Особливості мови програмування C#, сфери застосування
- Орієнтуватися в можливостях потужного редактора Unity 3D і застосовувати на практиці
- Створювати прості ігри з застосуванням вивчених інструментів
Особливості курсу
- Викладачі практики
- Корпоративне навчання
- Можливість навчатись у вихідні
- Індивідуальне навчання
- C# / .NET
- Gamedev / Unity / Game Design
Курс надає студентам унікальну можливість вивчити основи розробки тривимірних ігор, використовуючи популярний ігровий движок Unity, освоїти базові концепції мови програмування C#.
План курсу
Що вивчають на курсі
- Основи програмування на С# (змінні, алгоритми, логічні конструкції, цикли, масиви, класи, функції, бібліотеки)
- Базові знання для подальшого використання у 3D Unity
- Поняття: "блок", "схеми", "логіка"
- Управління одновимірними та багатовимірними масивами даних
- Робота з рядками, динамічною пам'яттю та типами даних
- Робота з файлами та деякими особливостями мови С#
- Створення власного проєкту
Що учень буде вміти
- Створювати ігрову логіку для проєктів різних жанрів та програмувати мовою С#
- Моделювати персонажі, об'єкти, додавати анімацію, а потім імпортувати все це до Unity
- Створювати текстури та освітлення, створювати проєкти ландшафтів, інших об'єктів, застосовувати звук, вставляти спецефекти
- Створювати програмні рішення та проєкти з використанням Visual Studio, можливостей мови C#
Що учень матиме
- Повноцінну гру із задіяним широким спектром команд, функцій та методів мови C#
- Розуміння процесу налагодження та основних етапів комп'ютерних ігор
- Навички працювати з колірними картами та текстурами, розуміння ролі освітлення при формуванні сцени
- Самостійно створені тривимірні елементи з нуля або за допомогою зовнішніх бібліотек
- Створені програми, скрипти та інші програмні продукти
Особливості курсу
- Групи до 10 осіб
- Програми розроблені з урахуванням віку дитини
- Заняття записуються і завжди є можливість повторити матеріал
- Дається домашнє завдання для самостійної роботи
- В особистому кабінеті розміщені всі навчальні матеріали
- Заняття проводяться за розкладом як у будні дні, так і у вихідні
- Розклад та викладач протягом курсу навчання не змінюються
- Викладачі - практикуючі IT фахівці з досвідом роботи з дітьми понад 3 роки
- Сертифікат про проходження курсу
Сторінки
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.