Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити новини IT індустрії.
Негативне враження,не рекомендую
Олена / 16.05.2025 / 1
Варифікатори жахливо працюють ,анульовують виконану роботу ,і впринципі нема як відстояти свої права ,тому що ведеш переписку з онлайн підтримкою ,яка теж зацікавлена в тому щоб не оплачувати ,таке враження склалось ,за ті копійки ,які фірма пропонує робити роботу ,тому більше вкладати свій час і гроші ,а на з п потрібно чекати не мало ,це дуже не компетентно та не професійно ,самі координатори хороші ,завжди на зв'язку до них претензій немає ,але щодо роботи відділу варифікації та служби підтримки ,то важко це назвати підтримкою ,це відбиває будь яке бажання працювати ,тому не рекомендую навіть починати ,це марна трата часу
Плюси:
Немає
Мінуси:
Мінусів безліч ,несвоєчасна оплата ,не коректна інформація щодо актуальних візитів , відсутність відповідальних осіб
Не рекомендую
Коментарі до відгуку
4service 17.05.2025
Вітаємо, Олено!
Дякуємо за те, що поділилися своїм досвідом — для нас це дуже цінно.
Шкода, що сталася ситуація з відхиленням анкети. Зауважимо, що остаточне рішення щодо затвердження анкет приймає Клієнт (замовник) перевірки, особливо якщо були порушені умови, зазначені в інструкції.
Ми розуміємо, що це може бути неприємно, тому завжди радимо уважно перечитувати всі інструкції та вимоги перед виконанням завдання.
Прикро, якщо ви не відчули достатньої підтримки — ми це обов’язково врахуємо та обов’язково розглянемо цю ситуацію, якщо ви надішлете листа на ua@4service.support із наступною інформацією:
Цінуємо, що ви поділилися позитивним досвідом взаємодії з координатором.
Тимчасове обмеження доступу до проєктів може бути пов’язане з технічними або організаційними моментами, але ми завжди прагнемо залишатися на зв’язку та підтримувати виконавців.
Сподіваємося незабаром отримати вашого листа і допомогти у вирішенні ситуації.
Гарного дня і мирного неба!