Не пройшов СБ незрозуміло чому
Відгуки про роботу в Ajax Systems
- Написати відгук
- Відгуків: 1
- Рейтинг: 4 з 5
- Оцінок: 1
Компанія Аджакс Сістемс - відгуки співробітників 2025
Крім китайського обладнання, на якому ви будете працювати, ця компанія запровадила й китайські умови праці. А саме:
- 12 годинний робочий день з короткими перервами. Завищені норми. Через це у тебе буде вигорання досить швидко.
- Контроль працівника. Коли прийшов, куди пішов, чому відлучився і т.д.
- Досить низька зарплатня. Але альтернатив в Україні дуже мало для тих, хто працює з залізом. У Європі зарплатня у 3-4 рази вища, але спробуй потрапити туди під час військового стану
- Лікарняні? Відпустка? Пройдеш 7 кругів пекла поки це оформиш чи допросишся. Все спихують на війну.

Відгуки про роботу в інших компаніях
SWEET TVSweet.tv обращаюсь к вам . У вас фильмов новых минимум, номер контактный не существует, зато оплату постоянно пытаетесь списать с моей карты каждый месяц… Вы вообще клоуны охреневшие. Накину тикет, пусть рассматривают закрытие проекта! Буду пользоваться Мегого … Там по меньше такого нагибалова…
GoITЯ працюю в GoIT вже близько пів року і вирішила написати цей відгук, бо останнім часом бачу в інтернеті багато негативу — здебільшого від людей, які звільнились або самі не справились. Я ж досі тут, і мені є що сказати по суті — як хорошого, так і складного.
Ця компанія, стрімко росте. І якщо ти амбітний, хочеш розвиватись, вчитись, не боїшся навантаження — тут реально можна вирости. Я особисто зробила кар'єрний стрибок дуже швидко. Все тому, що я була ініціативною, показувала результати, не боялась брати на себе відповідальність. І це було помічено — мене підтримали, навчили, відкрили нові можливості. Зараз я на позиції, яка мені цікава, і в якій я можу реалізовуватись.
Так, компанія не для всіх. Тут не тримають тих, хто халтурить або не хоче включатися. Якщо ти працюєш "для галочки", то це швидко стає помітно, і така людина просто не залишається в команді. Зате ті, хто хоче рости, отримують підтримку, навчання і розвиток. Наприклад, з часом тут можна пройти безкоштовно внутрішні ІТ-курси компанії й змінити напрям роботи.
Щодо керівника — так, Юрій вимогливий. Це правда. Але це не про "висміювання", як деякі пишуть. Він дає прямий фідбек — іноді різкий, але по суті. Так, не завжди приємно чути, що щось зроблено не так, але завдяки цьому я особисто виросла. Його поради реально працюють, і він неодноразово допомагав, коли бачить, що людина старається. А те, що комусь здається «самоствердженням» — часто просто реакція на непрофесійність або небажання працювати.
Адаптація тут досить жива і швидка. Так, тут пояснюють що і як зробити, але багато залежить від тебе самого. Якщо щось не зрозуміло — просто питай, і тобі допоможуть. Але чекати, що тебе хтось буде постійно вести за руку — не варто. Треба бути ініціативним і не боятись розбиратись самостійно.
CRM, як і в багатьох компаніях, має свої нюанси. Але вона працює, і з нею можна справлятись — особливо, якщо не зливати все на техніку, а вчитись гнучко діяти в будь-яких ситуаціях.
