Відгуки про роботу в Akvelon Ukraine

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Akvelon Ukraine

Компанія Аквелон Україна - відгуки співробітників 2025

На жаль, на даний момент немає відгуків про компанію. Будьте першим, хто залишить тут свій відгук.

Відгуки про роботу в інших компаніях

Armar SolutionsArmar Solutions
Будьте впевнені, вас кинуть на гроші.
1
Середня: 1 (1 голос)
18.10.2024
КІДАЛИ!!!! НЕ ПЛАТЯТЬ ЗАРПЛАТУ!!!! Обіцяють ринкову зарплату, але повірте, НІХТО НІЧОГО ВАМ НЕ ЗАПЛАТИТЬ! Не витрачайте...
Плюси:Гарний офіс
Мінуси:Кинуть на гроші Повний хаос
Рекомендації: Не рекомендую
Будьте впевнені, вас кинуть на гроші.
1 1 5

КІДАЛИ!!!!
НЕ ПЛАТЯТЬ ЗАРПЛАТУ!!!!
Обіцяють ринкову зарплату, але повірте, НІХТО НІЧОГО ВАМ НЕ ЗАПЛАТИТЬ!
Не витрачайте на них свій час. Розповідають казки про бухгалтерію, затримку оплати клієнтів. Спочатку домовляються, що оплата після відпрацьованого місяця, потім максимально тягнуть час, на скільки у вас вистачить терпіння.
Треба бути дурнем, щоб піти до них чи клієентом, чи працівником.

Armar Solutions 0 800 212 214
65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 111 Україна
$$$$$
GoITGoIT
Рекомендую до працевлаштування цю компанію 100%
5
Середня: 5 (1 голос)
01.08.2025
Працюю в компанії вже 10 місяців, і цей час став для мене справжнім трампліном у розвитку. Прийшла на позицію менеджера...
Плюси:Відношення до співробітників, фін...
Мінуси:Іноді перепрацювання по часу
Рекомендації: Рекомендую
Рекомендую до працевлаштування цю компанію 100%
5 1 5

Працюю в компанії вже 10 місяців, і цей час став для мене справжнім трампліном у розвитку. Прийшла на позицію менеджера кол-центру, а зараз вже працюю кар’єрним консультантом. За цей час отримала колосальний досвід у роботі з клієнтами, навчилась впевнено комунікувати, розв'язувати складні ситуації та відчуваю, як щомісяця стаю професійнішою.

Щодо адаптації:

Мені дуже сподобалось, як організований онбордінг для новачків. Є навчальні відео з покроковими інструкціями, допомога від наставників і адаптація до CRM-системи. Все максимально зрозуміло і структуровано. Я працювала в інших компаніях до цього, і можу чесно сказати – там нічого подібного не було, доводилося все вивчати хаотично. Тут же відчувається, що система продумана і дійсно допомагає швидко влитися в роботу. Але потрібно розуміти, що "чарівної палички" немає, і якщо потрібно вивчити матеріал - то сідаєщ і вчиш.

Про робочий процес:

У компанії дуже ціную підтримку та командну атмосферу. Якщо виникає складна ситуація, завжди є до кого звернутись – колеги і керівники готові допомогти, підказати або навіть розібрати конкретний кейс разом. Компанія розвивається, вектор роботи змінюється, і це дає змогу зростати разом із нею, пробувати нові підходи та розширювати свої навички.

Так, бувають моменти, коли доводиться перепрацьовувати – адже орієнтація йде на результат, а не просто на кількість відпрацьованих годин. Але це не виснажує, бо відчуваєш, що тебе підтримують. Керівництво дійсно зацікавлене у розвитку людей. Мені подобається, що є чітка система мотивації: ти розумієш, що потрібно зробити, аби отримати бажаний дохід, і це залежить від твоїх зусиль.

Лояльне ставлення до лікарняних – великий плюс. Тут розуміють, що здоров’я співробітника важливе. Також хочу окремо відзначити керівника Юру: завжди можна отримати зворотний зв’язок, розбір дзвінків, рекомендації для розвитку (курси). Це дуже цінно, адже не в кожній компанії є такий рівень наставництва. Сам Юрій в минулому був менеджером GoIT і розуміє всі складні моменти, які можуть бути в роботі. Будь-які питання він може вирішити доволі швидко та результативно, що дозволяє співробітнику рухатися далі, а не стояти на місці. 

Мій висновок:

Жодного разу не пошкодувала, що прийшла сюди працювати. Тут є всі можливості для того, щоб рости і професійно, і фінансово. Але важливий момент: якщо ви готові вкладати свій ресурс, навчатися і виконувати роботу якісно – вам однозначно сюди. Якщо ж хочеться просто «відсидітись» і отримувати зарплату ні за що – ця компанія точно не для вас.

GoIT +380 93 832 75 13
04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 12 Україна
$$$$$