
Content Chameleon — вакансії
- Agency
- 11-50
- 2020
- Київ
- Advertising / Marketing
Актуальні вакансії компанії
- ChatGPT
- Grammarly
- CRM
Ми робимо B2B продажі для наших клієнтів в LinkedIn, використовуємо для цього метод Demand Generation. Це Inbound Marketing.
Якщо ви зрозуміли, про що йде мова – з великою вірогідністю нам буде цікаво поговорити про цю вакансію.
Що потрібно:
- Писати коментарі від імені наших клієнтів в LinkedIn під дописами їх цільової аудиторії. Фактично, це ghostwriting. Мова йде про приблизно 30-50 коментарів на день. Коментарі мають бути релевантними темі допису, змістовними, експертними – тут допомагає наступний пункт + допомога самого клієнта;
- Ведення переписок від імені клієнтів з їх лідами в стилі small talks;
- Розбиратися в галузі клієнта, щоб мати змогу писати про неї від його/її імені;
- Застосовувати різні стилі копірайтингу – залежно від цілей клієнта;
- Досягати поставленого КПІ;
- Ведення СRМ клієнтів;
- Складання скриптів і шаблонних повідомлень;
- Аналіз цільової аудиторії;
- Ведення звітності та статистики.
Шукаємо людину, яка:
- Має досвід в Sales;
- Має англійську як мінімум B1-B2;
- Легко починає і підтримує small talks з людьми онлайн на біля професійні теми (див. наступний пункт);
- Вміє вивчати індустрію клієнта:
- розібратись, як відбуваються бізнес-процеси в цільовій галузі.
- які у потенційних клієнтів упередження, чому вони можуть відмовити?
- якого ідеально результату клієнти очікують від роботи з нами?
- Не цурається використовувати Google, ChatGTP, Grammarly, щоб перевіряти факти, сталі вирази та словосполучення;
- Має будь-який досвід роботи з LinkedIn;
- Розуміє як працює воронка продажів, різницю між MQL та SQL, як вести CRM;
- Любить зад*очувати англійську: читати, слухати, дивитись, всіляко практикувати і покращувати в розмові. Ми щодня працюємо зі словами, виразами, сленгом та жаргоном конкретної індустрії;
- Вміє писати в різних стилях, підлаштовуючись до різних tone of voice.
- ChatGPT
- Grammarly
Ми – Content Chameleon. Робимо B2B продажі для наших клієнтів в LinkedIn, використовуємо для цього метод Demand Generation. Це Inbound Marketing.
Якщо ви зрозуміли, про що йде мова – з великою вірогідністю нам буде цікаво поговорити про цю вакансію.
Що робити:
- Писати дописи англійською для клієнтів агенції в LinkedIn. Так, фактично, це ghostwriting. Приблизно 3-4 дописи на день.
- Розбиратися в галузі клієнта, щоб мати змогу писати про неї від його/її імені.
- Застосовувати різні стилі копірайтингу – залежно від цілей клієнта.
- Вичитувати пости колег копірайтерів, щоб уникати помилок.
Очікування від кандидата:
- Вміти вивчати індустрію клієнта: розібратись, як відбуваються бізнес-процеси в цільовій галузі; які у потенційних клієнтів упередження, чому вони можуть відмовити; якого ідеального результату клієнти очікують від роботи з компанією.
- Від 1 року досвіду на позиції копірайтера, дуже бажаний досвід з дописами в соц. мережах, а конкретно з LinkedIn.
- Використовувати Google, ChatGTP, Grammarly, щоб перевіряти факти, сталі вирази та словосполучення.
- Розуміти основи маркетингу, дотичні до копірайтингу, і враховувати їх в роботі.
- Дуууже важливо зад*очувати англійську: читати, слухати, дивитись, всіляко практикувати і покращувати в розмові.
- Вміти писати в різних стилях, підлаштовуючись до різних tone of voice.
- Мати інтерес до нових форматів контенту (команда експериментує на різних платформах, з лонг та шорт рідами, відео та візуалом).
- LinkedIn Sales Navigator
- CRM
Робимо B2B продажі для наших клієнтів в LinkedIn, використовуємо для цього метод Demand Generation. Це поєднання Inbound Marketing та Outbound Sales.
Якщо ви зрозуміли, про що йде мова – з великою вірогідністю нам буде цікаво поговорити про цю вакансію.
Що робити:
- Виконувати процес роботи згідно внутрішніх методик.
- Використовувати Sales Navigator.
- Робити рісьорч ніші/індустрії клієнтів.
- Виконувати поставлені KPI.
- Ведення CRM клієнтів.
- Аналіз ICP клієнтів.
- Ведення щоденної звітності для клієнтів в CRM.
Шукаємо людину, яка:
- Має досвід в Lead Generation.
- Має англійську як мінімум B1.
- Розуміє різницю між В2В та В2С.
- Вміє вивчати індустрію клієнта.
- Має будь-який досвід роботи з LinkedIn.
- Розуміє як працює воронка продажів.
Переваги для співробітників Content Chameleon
- English Courses
- Гнучкий графік роботи
- Компенсація навчання
- Регулярний перегляд зарплатні
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових вакансій.