
MixDigital — вакансії
- Agency
- 51-100
- 2013
- Київ
- Advertising / Marketing, Machine Learning / Big Data
Актуальні вакансії компанії
Знайдено 3 вакансії
Досвід від 5 років Lead, Head / Chief Full-time Upper-Intermediate / B2 Є тестове завдання Office, Remote Україна, Київ
10.02.20253
Детальніше
- NumPy
- Pandas
- SciPy
- scikit-learn
- Looker Studio
- Microsoft Power BI
- Tableau
- HTML
- CSS
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Amplitude
- Hotjar
- Firebase
- AppsFlyer
- Adjust
- GCP
- Python
- R
- SQL
- JavaScript
- UI/UX
Більше про Data & Analytics команду:
- Забезпечує: збір, зберігання, візуалізацію та аналіз даних.
- Працює з інструментами Web- та App-аналітики, такими як: GTM, Google Analytics, Amplitude, Hotjar, Firebase, AppsFlyer, Adjust.
- Використовує хмарні рішення, зокрема Google Cloud Platform, для зберігання, обробки та аналізу даних.
- Будує дашборди та звіти за допомогою інструментів BI аналітики, таких як: Looker Studio, PowerBI, Tableau.
- Допомагає з аналізом джерел трафіку та потенціалу зростання.
- Проводить аналіз та оптимізацію шляху користувача відповідно до воронки продажів.
Майбутні задачі:
- Управління командою Data & Analytics.
- Взаємодія з іншими відділами та клієнтами для забезпечення правильного збору, зберігання, аналізу та використання даних і прийняття стратегічних рішень.
- Використання своєї експертизи в аналітиці та розуміння бізнес-потреб для вирішення складних аналітичних завдань. Надання рекомендацій для покращення ефективності та прибутковості агенції та клієнтів.
- Використання інструментів Web- та App-аналітики, таких як GTM, Google Analytics, Amplitude, Hotjar, Firebase, AppsFlyer, Adjust, для збору та аналізу даних та отримання цінних інсайтів.
- Розвиток напрямку Web- та App-aналітики, і Data science в агенції.
- Використання хмарних рішень, зокрема Google Cloud Platform, для зберігання, обробки та аналізу даних.
- Розробка та побудова дашбордів, звітів та візуалізацій за допомогою інструментів BI аналітики, таких як Looker Studio, PowerBI, Tableau.
- Висування рекомендацій та стратегічне мислення: застосовувати на практиці знання теорії ймовірності та математичної статистики для здійснення аналітичних досліджень та висування обґрунтованих рекомендацій. Дивитися на дані з стратегічної перспективи і визначати шляхи покращення ефективності бізнесу клієнтів та агенції на основі отриманих інсайтів.
Для нас важливо:
- Маєш 5+ років досвіду в області даних та аналітики, включаючи 2 роки на керівних посадах.
- Володієш навичками управління командою та розвитку співробітників.
- Маєш глибокі знання теорії ймовірності та математичної статистики.
- Розумієш принципи машинного навчання та вмієш застосовувати їх для розв'язання аналітичних задач.
- Володієш досвідом роботи з бібліотеками машинного навчання (NumPy, Pandas, SciPy, Scikit-learn).
- Вмієш використовувати інструменти BI аналітики (Looker Studio, PowerBI, Tableau).
- Розумієш принципи UI/UX та маєш досвід роботи з HTML і CSS.
- Маєш експертизу в роботі з основними інструментами Web- та App-аналітики: GTM, Google Analytics, Amplitude, Hotjar, Firebase, AppsFlyer, Adjust та іншими.
- Маєш досвід роботи з хмарними рішеннями (Google Cloud Platform).
- Володієш навичками програмування (Python, SQL, R, JavaScript).
- Знаєш, як вимірювати та аналізувати ефективність маркетингових кампаній та проводити атрибуцію конверсій.
- Маєш високі стандарти відповідальності та працюєш ефективно.
- Володієш відмінними комунікаційними навичками.
- Володієш англійською мовою на рівні Upper-Intermediate та вище.
Буде чудово, якщо ти (необов’язково):
- Маєш розуміння CDP та DMP і досвід роботи з цими платформами.
- Розумієш Data Privacy та вмієш впроваджувати політики конфіденційності даних.
- Пройшов/ла навчання по Google Cloud Platform.
Досвід від 3 років Middle, Senior Full-time Upper-Intermediate / B2 Є тестове завдання Office, Remote Україна, Київ
10.02.20251
Детальніше
Майбутні здачі:
- Розробляти комплексні SMM стратегії:
- проведення аналізу ринку, конкурентів, цільової аудиторії;
- розробка ключових повідомлень, рубрикаторів та форматів контенту;
- участь у брейнштормах та страт-сесіях.
- Вести сторінки брендів у різних соціальних мережах та компетентно комунікувати від імені брендів.
- Працювати в команді з дизайнерами, креаторами, медійниками. Вміти правильно поставити задачу та побудувати найбільш ефективні процеси роботи.
- Координувати свою роботу з відділом медіа, спільно працювати над покращенням кількісних та якісних показників спільнот.
- Готувати аналітичні звіти.
Для нас важливо:
- Мати досвід роботи на аналогічній посаді мінімум 3 роки. Перевагою буде – робота в агенції.
- Знання англійської мови на рівні B2 та вище.
- Високий рівень грамотності української мови.
- Вміння ефективно працювати з презентаціями та таблицями.
- Розуміння бізнес процесів та сучасного ринку реклами.
- Наявність успішних кейсів або можливість підтвердити їх рекомендаціями.
- Вміння формувати стратегії просування для соціальних мереж.
- Розуміння механік залучення уваги аудиторії. Відслідковування трендів.
- Стратегічні та аналітичні навички.
- Відповідальність, проактивність, ініціативність, креативність, генерація та втілення ідей, командна робота, пунктуальність.
Досвід від 2 років Middle Full-time Upper-Intermediate / B2 Є тестове завдання Office, Remote Київ
10.02.20252
Детальніше
- Microsoft Office
- Microsoft Excel
- Microsoft PowerPoint
Майбутні задачі:
- Розробка комплексних media & performance стратегій.
- Дослідження новинок та трендів digital-ринку.
- Встановлення ключових показників ефективності та аналіз успішності стратегії.
- Розробка методології оцінювання ефективності рекламної кампанії.
- Визначення ефективних аудиторних сегментів під час рекламної кампанії.
- Робота у системах статистики, управління/моніторингу рекламних кампаній.
Вимоги:
- Досвід роботи від 2-х років з на посаді стратега.
- Розуміння маркетингу, реклами та роботи рекламних інструментів (digital і традиційних).
- Знання про: фреймворки моделювання цілей, шляхи споживача, сегментації аудиторії, персон, екосистем кампаній і спецпроектів.
- Твої презентаційні навички на високому рівні, які будуть потрібні для захисту стратегій і досліджень. А також public speaking для проведення маркетингових заходів компанії.
- Володіння MS Office на рівні експерта(ки) – Excel, PowerPoint та ін.
- Готовий(а) відповідати за якість кінцевого продукту, критично підходити до процесів і постійно працювати над їх поліпшенням.
- Рівень англійської B2 або вище.
- Маєш бажання розвиватись і покращувати свої навички.
Переваги для співробітників MixDigital
- English Courses
- Team buildings
- Work-life balance
- Без бюрократії
- Компенсація навчання
- Медичне страхування
- Надається ноутбук
- Освітні програми, курси
- Регулярний перегляд зарплатні
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових вакансій.