Курс Android Developer
- Online
- Для початківців
- Android, Kotlin
![]() |
|
Навчальний центр: | Robot Dreams |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 30 занять |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
Подробиці та реєстрація
Ми почнемо з основ програмування мовою Kotlin та розберемо принципи ООП. У результаті ви створите багатоекранний застосунок для портфоліо та підготуєтеся до технічного інтерв’ю на позицію Junior/Trainee Android Developer.
Програма курсу
Основи програмування разом з Kotlin (відеоуроки)
- Вступ до програмування на Kotlin
- Типи даних і функції
- Операції, оператори та логічні вирази
- Робота з циклами
- Робота з масивами
- Основи об'єктно-орієнтованого програмування. Part 1
- Основи об'єктно-орієнтованого програмування. Part 2
- Структури даних для зберігання об'єктів
Результати:
- Запустите написаний на Kotlin код на виконання
- Вивчите основні типи даних на Kotlin
- Ознайомитеся з основними типами операцій на Kotlin
- Вивчите конструкції if-else і when та розберете особливості їх використання
- Створите програми додавання та віднімання простих чисел з використанням операторів вводу-виводу
- Навчитеся користуватися Ranges - простішим і зрозумілішим механізмом для реалізації циклічних завдань
- Навчитеся створювати масиви, додавати, звертатися та видаляти елементи масиву
- Дізнаєтеся, що таке клас і об'єкт
- Розберете принципи обʼєктно-орієнтованого програмування (ООП): наслідування, інкапсуляція, поліморфізм
- Навчитеся використовувати готові функції для обробки колекції: ітерування, мапінг, фільтрацію і трансформацію
Основи роботи з Android Studio
- Коротка історія системи Android
- Знайомство з Git
- Лейаут як основа для розмітки
- Перехід до багатоекранного режиму
Результати:
- Встановите Android Studio та розберете основні компоненти Android-застосунку: Activity, Service, BroadcastReceiver, ContentProvider, Android Manifest
- Встановите й налаштуєте Git
- Вивчите основні лейаути та розберете кейси їх використання
- Навчитеся змінювати параметри UI-елементів залежно від вимог, аналізувати дерево UI-елементів і додавати залежності в build.gradle-файл
- Дізнаєтесь, як використовувати основні параметри ConstraintLayout
- Дізнаєтесь, як запустити одну Activity в іншій через Intent
- Навчитеся користуватися ADB (Android Device Bridge) і відправляти через нього Intent та інші базові команди
Багатопотоковість і робота з інтернет-запитами
- Багатопотоковість в Android
- Основи мережевої взаємодії
- Різновиди відповідей на інтернет-запити: PlainText, XML, JSON
- Відтворення оброблених даних у вигляді списку: ListView та RecyclerView
- Створення User Flow
Результати:
- Розглянете основні способи запобігання race condition та синхронізації змінних
- Розберете переваги Executors над прямим запуском threads
- Дізнаєтесь, як взаємодіє UI-потік з Event Loop
- Вивчите основи обміну даними через HTTP/HTTPS-протокол
- Опануєте бібліотеки для відтворення й трансформації зображень Glide та Picasso
- Опануєте бібліотеки Retrofit та OkHttp для вебзапитів
- Дізнаєтесь, як трансформувати JSON-об'єкти
- Опануєте фреймворк RxJava для оптимізації роботи з багатопотоковістю
- Дізнаєтесь, як відтворити список даних за допомогою ListView
- Ознайомитеся з патерном Adapter
- Навчитеся використовувати RecyclerView та набудете скілів роботи із вбудованими анімаціями
Зберігання даних та архітектурні патерни
- Зберігання даних під час зміни конфігурації
- SQL і робота з базами даних
- Service як компонент системи, призначений для виконання довготривалих завдань
Результати:
- Зрозумієте, чому під час зміни конфігурації втрачаються дані
- Розглянете основні способи збереження даних у разі зміни конфігурації
- Навчитеся використовувати ViewModel як елемент MVVM-архітектури
- Розберетесь у видах і типах баз даних
- Дізнаєтесь, як побудувати SQL-запит до бази, та вивчите основні оператори
- Навчитеся здійснювати огляд баз даних за допомогою вбудованих плагінів або інших програм
- Розглянете WorkManager як альтернативу Service
Корутини, DI-бібліотеки та Unit-тестування
- Корутини як патерн структурованої багатопотоковості
- Dependency Injection
- Тестування застосунків
- Анімації в Android
Результати:
- Навчитеся запускати корутини та паралельне виконання декількох завдань у корутині з виводом кінцевого результату
- Набудете скілів рефакторингу коду
- Дізнаєтеся, що таке Dependency Injection
- Опануєте бібліотеку Koin для Dependency Injection на Kotlin
- Навчитеся рефакторити застосунок за допомогою бібліотеки Koin
- Опануєте бібліотеки Dagger 2 та Hilt
- Навчитеся користуватися бібліотеками JUnit та Mockito для Unit-тестування
- Опануєте бібліотеки Espresso та UI Automator для тестування користувацького інтерфейсу
- Навчитеся користуватися бібліотекою Room для тестування бази даних
- Ознайомитеся з методологією Test Driven Development
- Дізнаєтесь, як анімувати параметри UI-елементів за допомогою ObjectAnimator
- Опануєте бібліотеки Dynamic Animation та Motion Layout для створення анімацій
Google Services, Анімації та Jetpack compose
- Google Services та Firebase
- Відтворення медіа в Android-застосунку
- Jetpack Compose
- CustomView, SurfaceView і Kotlin Flow (API Flow)
- Розбір запитань на співбесіді
- Захист фінального проєкту
Результати:
- Дізнаєтесь, як додавати сервіси в застосунок
- Навчитеся реалізовувати простий бекенд за допомогою Firebase Realtime Database
- Дізнаєтесь, як додати Google-мапи у власний застосунок
- Дізнаєтесь, як відтворювати аудіо- та відеофайли в застосунку
- Опануєте бібліотеку ExoPlayer для відтворення медіаконтенту
- Навчитесь інтегрувати media session для подальшого розширення функціональності застосунку
- Навчитеся використовувати основні компоненти розмітки та модифікатори для створення інтерфейсів різної складності
- Створите багатоекранний застосунок, використовуючи Jetpack Compose
- Дізнаєтеся, про що запитують Junior/Trainee Android Developers на співбесідах
- Отримаєте рекомендації від лектора щодо самопрезентації
- Розробите застосунок для визначення цікавих місць у заданому радіусі та формування оптимального маршруту з інтеграцією з Google-мапами
- Презентуєте застосунок лектору й колегам
Особливості курсу
- База мови Kotlin
- Робота з Android Studio
- Розробка пет-проєкту в портфоліо
- Кар'єрна консультація
- 70% - практика
Викладачі курсу
Олександр Мазуренко - Senior Android Developer
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
IT-Столиця
Формат
Online
Початок навчання
Будь-який момент
Тривалість
10 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
6 400 UAH за курс
Навчальний центр
SoftServe Academy
Формат
Online
Початок навчання
16.02.2026
Тривалість
2 місяців
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian, English
Вартість
9 499 UAH за курс
Навчальний центр
Main Academy
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
33 занять
Рівень
Для початківців, Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
15 000 UAH за курс
Навчальний центр
Jungle Courses
Формат
Online
Початок навчання
Дата формується
Тривалість
3 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
24 000 UAH за місяць