Курс Програмування Minecraft
- Online
- Для дітей
- IT Basics / IT Fundamentals
![]() |
|
Навчальний центр: | Stfalcon Academy |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 96 занять |
Початок курсу: | Будь-який момент |
Вартість навчання: | Уточнюйте |
На онлайн курсі дитина навчиться з користю використовувати комп'ютер, міркувати творчо і системно, що необхідно для життя в 21 столітті. Мета курсу: вивчити базові концепції програмування, спрямувати захоплення дитини в правильне русло, з користю проводити час, навіть сприяти вибору ІТ-професії.
Програма курсу
Модуль 1
Частина 1
- Координати у світі Minecraft. Наповнення світу рослинами, створення парку. Підготовка карти світу
- Послідовність команд. Допомога Агента у створенні парку. Озеро
- Використання циклів. Побудова будинків (категорії "агент", "заповнити блоками") та спавн мобів за допомогою програм
- Цикли "поки", "завжди". Міні-ферма. Агент готує територію та будує огорожу
- Функції. Міні-ферма. Програмування дій Агента для висаджування та збирання врожаю
- Типи даних або як зберігається інформація. Виведення інформації на екран, в чат або у світі Minecraft з допомогою блоків
- Змінні. Територія для навчання і досліджень. Математика у Minecraft
- Лабораторія в Minecraft.Будівництво лабораторії та використання обладнання для хімічних експериментів
Частина 2
- Умовні вирази або як створювати та доповнювати правила гри. Міні-ігри у Minecraft. Паркур-парк
- Міні-гра "Арена" з Агентом
- Умовні вирази та змінні. Міні-гра, трек із перешкодами та мобами
- Категорія "коструктор". Будівництво лабіринту
- Пошук виходу із лабіринту. Програма для Агента
- Використання команд категорії "фігури" та "змінні". Будівництво замку (стіни і вежі)
- Будівництво і захист замку. Використання Агента у будівництві
- Масиви. Створення та використання списків блоків і предметів
Частина 3
- Проєкт "Місто". Територія і план будівництва (дороги та освітлення)
- Проєкт "Місто". Будинки. Різні методи будівництва: програмування агента, заповнення блоками
- Проєкт "Місто". Будинки. Різні методи будівництва: клонування та заміна блоків
- Територія розваг у місті. Американські гірки
- Використання масивів. Мозаїка та декор
- Аква-парк. Акваріум, водні гірки, побудовані за допомогою Агента, конструктора та команд із категорії "блоки"
- Спортивна територія. Будівництво стадіону і трибун, а також інших майданчиків для різних видів спорту
- Піксель-арт (програма для Агента). Фінальне декорування. Фото-зона
Додаткове заняття: підсумки модуля 1.
Модуль 2
Частина 1. Відновлювані джерела енергії і розумні міста
- Вітряки
- Енергія сонця
- Водні ресурси
- Еко-будівництво
- Zero waste
- Build challenges:
- Коралові рифи
- Збір урожаю (міні-ферма)
Частина 2. Навчальний і дослідницький центр майбутнього
- Аудиторії/класи та лабораторії
- Наукові виставки
- Дослідження космосу
- Робототехніка
- Build challenges:
- Парк скульптур Minecraft
- Марсохід
Частина 3. Архітектура та реконструкції
- Мости
- Замки
- Будівництво під водою
- Sky Park
- Build challenges:
- Будинок на дереві
- Карта міста
Додаткові заняття: підсумки Модуля 2, презентація портфоліо проєктів.
Модуль 3
Місто майбутнього: планування і будівництво
- Створення макету території
- Дороги
- Житлові будинки
- Школа
- Офісні центри
- Оглядова вежа
Найдивовижніші будівлі світу
- Кубічні будинки
- Ейфелева вежа
- Реконструкції старовинних споруд
- Будівництво у скелях
- Підводні будинки
Створення біомів та квестів
Зимовий парк розваг
Основи програмування
- Цикли, змінні, умовні вирази, функції
- Програмування агента для побудови споруд
Додаткове заняття: підсумки Модуля 3.
Модуль 4
Tomorrow Land in Minecraft (за мотивами улюблених фільмів та мультсеріалів про космічні пригоди, фантастичні світи і міста)
- Підготовка основи для будівництва (біом, фундамент)
- Космопорт
- Космічні станції
- Космічні шатли
- Smart City: дизайн будівель, в якому поєднується природа і технології
- Сонячна електростанція
Code Builder (Конструктор Коду)
- Проєкт "Робот-асистент" (програми для використання агента на різних етапах будівництва TomorrowLand)
- Функції у програмуванні
- Алгоритми
- Вивчення і використання текстової мови програмування Python для будівництва
Додаткове заняття: підсумки Модуля 4.
По закінченню курсу ви:
- Навчитеся використовувати побудовник коду Make Code для створення програм
- Зможете тестувати свої програми на практиці у світі Minecraft
- Навчитеся керувати героями: програмувати мобів, створених для навчальної версії Minecraft
- Зрозумієте основні принципи програмування, значення алгоритмів
- Отримаєте досвід планування і реалізації власного проекту
- Навчитеся шукати ефективні шляхи для виконання завдання
- Отримаєте сертифікат
Особливості курсу
- Індивідуальний підхід
- Висококваліфіковані викладачі
- Сучасні технології навчання
- Мовне оточення для вивчення англійської
Викладачі курсу
- Лілія - Інструкторка з програмування та робототехніки для дітей, 10 років педагогічного досвіду
- Андрій - Спеціаліст з розробки та адміністрування ігрових серверів, досвід роботи програмування Java 4+ роки
- Юлія - Викладач інформатики, досвід викладання 1+
- Віталій - Python Developer(Django) 4+досвіду роботи, досвід викладання програмуванню 2+
- Ярослав - Вчитель молодших класів, досвід викладання програмуванню 3+
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.