Курс Програмування на мові Java
- Online
- Для початківців
- Java
![]() |
|
Навчальний центр: | Code Space |
---|---|
Формат: | Курс |
Мова викладання: | Ukrainian |
Тривалість навчання: | 220 годин |
Початок курсу: | Дата формується |
Вартість навчання: | 18 000 UAH за курс |
Подробиці та реєстрація
Перша частина курсу є базовою з основ мови програмування Java. У другій частині курсу ми заглибимося у вивчення Java Core та технологічного стеку Java SE.
Програма курсу
Введення в програмування Java
- Віртуальна машина, байт-код, JRE
- Платформи та технології
- Інструменти та утиліти JDK
- Інсталяція JDK
- Середовища розробки (IDE). Встановлення Intelliji IDEA
- Структура простої консольної програми
- Створення та виконання програми засобами Intelliji IDEA
- Введення-виведення рядків
- Положення за кодом Java
Цілі типи даних та арифметичні операції над ними
- Поняття типу даних. Огляд типів даних у Java
- Відмінність між примітивними та об'єктними типами
- Подання знакових і беззнакових цілих чисел. Системи числення
- Операції над цілими числами
- Цілочисленні типи даних
- Поняття змінної. Ідентифікатори
- Поняття цілого літералу. Цілочисленні літерали
Речові типи даних та операції над ними
- Подання знакових та беззнакових дійсних чисел
- Речові типи даних
- Речовий літерал
- Операції над речовими змінними
- Пріоритет операцій
- Приведення типів даних
Оператори, що керують потоком виконання програми
- Концепція блоку коду. Локальні змінні та область їх дії
- Оголошення змінної як константи
- Основний оператор if-else
- Логічний тип даних (boolean). Логічні операції
- Інші форми оператора if-else
- Тернарна операція
- Оператор switch. Ключові слова case та default
- Оператори while, do-while
- Оператори переходу break та continue. Мітки
Символьний та рядковий типи даних, операції над ними
- Символьний тип даних (char)
- Рядковий тип даних (String)
- Основні операції з рядками
- Незмінність рядків
Методи. Опис та виклик
- Опис методу
- Способи передачі даних метод
- Виклик (звернення) методу
- Поняття про навантаження методів
- final-аргументи методів
Масиви
- Опис одновимірного масиву. Поле length
- Звернення до елементу масиву
- Цикли for та for-each
- Опис багатовимірних масивів
- Рвані багатовимірні масиви
- Клас Arrays
- Типові операції з масивами
- порівняння
- пошук елемента
- сортування
Типи даних та операції над ними
- Примітивні типи даних, опис змінних
- Операції над примітивними типами даних
- Рядковий тип даних (String)
- Основні операції з рядками
Методи. Опис та виклик
- Опис методу
- Способи передачі даних метод
- Виклик (звернення) методу
- Поняття про навантаження методів
- final-аргументи методів
Масиви. Опис та обробка
- Опис одновимірного масиву та робота з ним
- Опис багатовимірного масиву та робота з ним
- Рвані багатовимірні масиви
- Операції з масивами: порівняння, пошук елемента, сортування. Клас Arrays
Використання принципів ООП: інкапсуляція
- Опис класів. Поля та методи
- Модифікатори доступу
- Оголошення об'єктів. Оператор new
- Конструктори. Конструктори з параметрами
- Виклик одного конструктора з іншого
- Літерал null
- Ключове слово this
- Знищення об'єктів
Секції ініціалізації та пакети
- Специфікатор final
- Специфікатор static
- Способи ініціалізації полів класу
- Статичні секції ініціалізації
- Логічні секції ініціалізації
- Порядок виконання секцій ініціалізації
- Java пакети. Організація пакетів
- Створення пакета
- Імпорт пакетів
- Запаковані архіви. Утиліта jar
Використання принципів ООП: успадкування та поліморфізм
- Основи наслідування. Доступ до членів класу та успадкування
- Ключове слово super
- Створення багаторівневої ієрархії
- Перевизначення методів
- Заміщення методів, затінення полів
- Ланцюжки конструкторів
- Поліморфізм. Раннє та пізнє зв'язування
- Перетворення та приведення типів
- Оператор встановлення
- Клас Object та його методи
Абстрактні класи та інтерфейси
- Абстрактні класи
- Абстрактні методи
- Інтерфейси. Визначення інтерфейсів
- Реалізація інтерфейсів
- Використання інтерфейсів
- Функціональні інтерфейси
- Статичні методи та методи за змовчуванням в інтерфейсах
Перерахування та класи-обгортки
- Основні поняття про перерахування
- Методи values() та valuesOf()
- Клас Enum
- Класи-оьгортки для примітивних типів даних
- Пул об'єктних оболонок
- Автоупаковка та методи
- Автоупаковка та розпакування у виразах
- Автоупаковка та розпакування логічних та символьних значень
Винятки
- Поняття винятку. Типи винятків
- Використання блоків try та catch
- Множинні оператори catch
- Вкладені оператори try
- Контрольовані та неконтрольовані винятки
- Стек обробників. Поширення неперехоплених винятків
- Інструкції throws та throw
- Ключове слово finally. Обробник завершення
- Винятки, створювані програмістом
Вкладені класи
- Поняття та класифікація вкладених класів
- Створення екземплярів статичних та не статичних вкладених класів
- Доступ до членів об'ємного класу
- Вкладені класи та віртуальна машина
- Локальні внутрішні класи
- Анонімні внутрішні класи
- Застосування анонімних класів з прикладу сортування. Інтерфейс компаратора
- Внутрішні класи та множинне спадкування
Узагальнення (generics)
- Оголошення та використання узагальнених класів
- Оголошення та використання узагальнених методів
- Обмежені generics
- Узагальнення та віртуальна машина
- Обмеження використання generics
- Підстановочні типи (wildcards). Ключові слова extends i super в типах підстановки.
- Необмежені підстановки
Колекції
- Загальне поняття про фреймворк колекцій. Інтерфейс Collection
- Ітератори. Інтерфейси Iterable та Iterator
- Інтерфейс List. Класи ArrayList та LinkedList, їх порівняльна характеристика
- Інтерфейс Queue та Deque. Класи, що реалізують ці інтерфейси
- Інтерфейс Set. Класи TreeSet та HashSet
- Інтерфейс Map
- Інтерфейс MapEntry
Сервісні класи
- Клас Math
- Довга арифметика
- Випадкові числа
- Клас System
- Клас Properties
- Форматування та локалі
- Дата та час
- Числа та коррень
- Клас Runtime
Багатопоточність
- Поняття багатопоточності. Способи створення потоків
- Прості методи класу Thread: start(), join(), sleep(), yield()
- Стан потоків
- Планувальник потоків. Пріоритети
- Переривання потоку. Метод interrupt()
- Потоки-демони
- Пул потоків
- Синхронізація потоків. Модифікатор volatile. Синхронізовані методи та блоки
- Клас ReentrantLock
- Атомарні змінні
- Методи wait(), notify(), notifyAll()
- Тупики
- Основні синхронізатори. Класи Semaphore, CountDownLatch
- Синхронізація колекцій
- Fork-Join Framework
Потоки введення-виведення. Робота з файлами
- Поняття потоку введення-виводу
- Байтові та символьні потоки
- Основні класи потоків
- Клас RandomAccessFile
- Принципи обробки помилок введення-виведення
- Блок try з автоматичним керуванням ресурсами
- Клас File. Операції із файлами
Серіалізація
- Поняття серіалізації
- Серіалізація складних об'єктів
- Серіалізація та успадкування
- Модифікатор transient
- Нестандартна серіалізація
- Інтерфейс Externizable
Завантаження класів. Рефлексія
- Процес завантаження класів
- Основні завантажувачі
- Ієрархія завантажувачів класів
- Основні можливості Reflection
- Клас Class
- Отримання інформації про клас
- Динамічне завантаження класів та створення екземплярів
- Використання рефлексії для отримання вказників на методи
- Динамічний виклик методів
- Використання рефлексії для доступу до приватних членів
Анотації
- Поняття інструкції
- Зумовлені інструкції Java SE
- Створення власних анотацій
Нові функції Java 8
- Лямбда-вирази
- Посилання на метод, оператор
- Потоки (Streams)
- Новий Date/Time API
Основні прийоми проєктування
- Основні принципи проєктування (SOLID)
- Відносини is_a та has_a
- Спадкування, агрегація, композиція, делегування
- Основні показники якості коду: coupling, cohesion
- Угоди JavaBeansNaming
- Архітектурний шаблон MVC
- Поняття про патерни проєктування
- Патерни Singleton, Builder, Strategy, Decorator, Observer, Factory
Інструмент складання Java проєкту
- Основи Maven
- Основи тестування. Фреймворк JUnit 4
- Інструкції, що підтримуються в JUnit 4
- Клас Assert
- Створення тестових випадків
Системи логування
- Призначення логування
- Основні компоненти фреймворки Log4j
- Компонент "Logger" та його рівні
- Компонент "Appender" та особливості його використання
- Компонент Layout та його застосування
- Конфігурування системи логування
Проєкт
- Видача та пояснення завдань
- Консультування
- Захист проєкту
Попередні вимоги
- Впевнений користувач ПК
- Англійська мова - на рівні читання та розуміння базових технічних тестів
Особливості курсу
- Зручний формат
- Відмінний тренер
- Записи уроків
- Можлива оплата частинами
- Якісна програма
- Високі шанси працевлаштування після проходження курсу
Викладачі курсу
Любов Іванова - External Trainer at EPAM Systems
Категорії курсу
Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Схожі курси
Навчальний центр
Hillel IT school
Формат
Online
Початок навчання
04.03.2025
Тривалість
38 занять
Рівень
Для дітей
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
14 400 UAH за курс
Навчальний центр
Hillel IT school
Формат
Online
Початок навчання
15.12.2025
Тривалість
16 занять
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
10 000 UAH за курс
Навчальний центр
JavaRush
Формат
Online
Початок навчання
09.10.2025
Тривалість
12 місяців
Рівень
Для початківців
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
32 400 UAH за курс
Навчальний центр
QALight
Формат
Online
Початок навчання
02.10.2025
Тривалість
30 годин
Рівень
Для досвідчених
Мова навчання
Ukrainian
Вартість
8 530 UAH за курс