Читайте нас в Telegram, щоб не пропустити анонси нових курсів.
Комунікація з потенційним клієнтом просто ЖАХ
Мій відгук стосується саме комунікації з клієнтом, і це просто жах! По перше мене як і всіх людей які хочуть опанувати професію цікавить ціна курсу, щоб порівняти з іншими навчальними курсами. Но щоб дізнатися ціну вам потрібно я не знаю що зробити, танцювати, співати та тому подібне. Почав спілкуватися адміністратор в телеграм, каже для того щоб я сказав ціну ви повинні 10-20 хвилин поспілкуватися з кимось на онлайн зустрічі, далі він при спілкуванні просто увійшов в офлайн і вже 40 хвилин не відповідає, просто забив болт на мене. Далі я написав у чат на сайті, було вказано що оператор онлайн, задав те ж саме питання і мені надали відповідь, але дуже розмиту та нечітку, коли почав задавати питання оператор теж просто відключився від чату. . І тому головне питання якщо ви не вказуєте ціни на сайті то навчіться спілкуватися з клієнтом! тому про навчання і не може йти мови у цій школі.
Коментарі до відгуку
На даний момент немає коментарів. Будьте першим, хто залишить тут свій коментар.