Отзывы про работу в AgileEngine

- Написать отзыв
- Отзывов: 1
- Рейтинг: 4 из 5
- Оценок: 1
Компания Агилэ Енджин - отзывы сотрудников 2025
Отзывы про работу в других компаниях

Без фактів, лише наведу на думку:
1.Подивіться зарплати напрямку, що вас цікавить СММ, розробра, дизайн чи ін. Як мінімум на middle-спеціаліста, бо було б дивно, якщо б вас навчав студент
2. Подивіться вакансії компанії, яку розглядаєте, скільки пропонують ЗП
3. Перерахуйте, скільки за таку ЗП люлина годин буде працювати
4. Поцікавтесь, коли вам зателефонує продажник - скільки студентів в потоці і скільки викладачів/менторів та ін.
5. Цифри скажуть приблизно наступне (можете перевірити) - або людина, що вас навчатиме - мало заробляє, тоді чому вона тут зі знаннями ІТ? або заробляє норм, але на студента витрачає мало часу... ну, або альтруіст, але... ну ви розумієте...

Я працюю в GoIT вже близько пів року і вирішила написати цей відгук, бо останнім часом бачу в інтернеті багато негативу — здебільшого від людей, які звільнились або самі не справились. Я ж досі тут, і мені є що сказати по суті — як хорошого, так і складного.
Ця компанія, стрімко росте. І якщо ти амбітний, хочеш розвиватись, вчитись, не боїшся навантаження — тут реально можна вирости. Я особисто зробила кар'єрний стрибок дуже швидко. Все тому, що я була ініціативною, показувала результати, не боялась брати на себе відповідальність. І це було помічено — мене підтримали, навчили, відкрили нові можливості. Зараз я на позиції, яка мені цікава, і в якій я можу реалізовуватись.
Так, компанія не для всіх. Тут не тримають тих, хто халтурить або не хоче включатися. Якщо ти працюєш "для галочки", то це швидко стає помітно, і така людина просто не залишається в команді. Зате ті, хто хоче рости, отримують підтримку, навчання і розвиток. Наприклад, з часом тут можна пройти безкоштовно внутрішні ІТ-курси компанії й змінити напрям роботи.
Щодо керівника — так, Юрій вимогливий. Це правда. Але це не про "висміювання", як деякі пишуть. Він дає прямий фідбек — іноді різкий, але по суті. Так, не завжди приємно чути, що щось зроблено не так, але завдяки цьому я особисто виросла. Його поради реально працюють, і він неодноразово допомагав, коли бачить, що людина старається. А те, що комусь здається «самоствердженням» — часто просто реакція на непрофесійність або небажання працювати.
Адаптація тут досить жива і швидка. Так, тут пояснюють що і як зробити, але багато залежить від тебе самого. Якщо щось не зрозуміло — просто питай, і тобі допоможуть. Але чекати, що тебе хтось буде постійно вести за руку — не варто. Треба бути ініціативним і не боятись розбиратись самостійно.
CRM, як і в багатьох компаніях, має свої нюанси. Але вона працює, і з нею можна справлятись — особливо, якщо не зливати все на техніку, а вчитись гнучко діяти в будь-яких ситуаціях.