
Imaris — вакансии
- Outsource, Agency
- 11-50
- 2015
- Харків
- Advertising / Marketing, E-commerce / Marketplace, Software Development & Hi-Tech, WEB / UI / UX
Актуальные вакансии компании
- UpWork
- SEO
- SEM
- NPS
У digital-агентство Imaris на постійну роботу потрібен висококваліфікований та відповідальний Head of Marketing Department.
Про колектив:
В нашій команді наразі 19 чудових людей. Ми працюємо виключно онлайн (наш офіс в Харкові і зараз не працює). У кожного зрозумілий та відомий всім графік, є спільний бізнес-час (коли всі 200% на зв’язку), працюємо та комунікуємо в Task-Manager та Telegram. Колеги привітні та за потреби допоможуть.
Хоч ми і онлайн, та все ж намагаємось підтримувати комунікацію: періодично зустрічаємось в Харкові офлайн та регулярно разом робимо coffee-break.
Вимоги до спеціаліста, якого шукаємо:
- Вимогливість до себе та до оточуючих.
- Самостійність та системність: плануєш свій час, можеш приймати рішення та нести за них відповідальність.
- Проактивність та ініціативність, ти – наша рушійна сила.
- Аналітичний склад розуму та любов до цифр. Маркетинг – це про цифри, а не лише про гарні статті та контент, нам потрібно обгрунтування наших дій на основі цифр)
- Орієнтація на результат: це ключова якість керівника маркетингу. Воно має на увазі здатність фокусуватися на кінцевих цілях та досягненнях, а також вміння визначати та вимірювати ключові показники ефективності (KPI).
- Профільна освіта в сфері маркетингу буде перевагою та розуміємо, що це не запорука 100% успіху, тому курси, профільні навчання цілком підходять.
- Успішний досвід роботи в сфері B2B маркетингу (IT – аутсорс/digital-агенції) від 3-х років. Нам потрібна людина, яка буде направляти колег, в тому числі підпорядкованого маркетолога, тому потрібен досвід та чітке розуміння куди та навіщо ми йдемо.
- Досвід стратегічного планування та аналізу даних: здатність розробляти ефективні маркетингові стратегії та кампанії, засновані на аналізі даних.
- Практичні навички роботи в digital-маркетингу: знання різних аспектів цифрового маркетингу, включаючи SEO (пошукову оптимізацію), SEM (маркетинг у пошукових системах), соціальні мережі, контент-маркетинг, email-маркетинг.
- Навички управління проектами: керівник маркетингу повинен вміти ефективно управляти безліччю проектів одночасно, встановлювати пріоритети завдань, стежити дотриманням термінів і бюджетів.
- Досвід в управлінні командою (постановка завдань, контроль їх виконання, аналіз результатів). У тебе в управлінні маркетолог та технічні спеціалісти, потрібно не просто “дати їм раду”, а направляти, корегувати та аналізувати спільні дії.
- Комунікативні навички та вміння працювати в команді: важливо вміти ефективно спілкуватися як усередині команди, так і з клієнтами чи партнерами. Це також включає в себе навички презентації та переконання.
- Творчий підхід та інноваційне мислення: здатність генерувати нові ідеї, застосовувати інноваційні підходи у маркетингу.
- Постійний розвиток у сфері маркетингу та інтернет-маркетингу. Ми працюємо в надзвичайно динамічній сфері, тому постійний розвиток – must have.
- Володіння англійською розмовно та письмово (не нижче Intermediate). Ми працюємо в тому числі з іноземним ринком, мова – необхідність.
Що тобі потрібно зробити:
- Провести рекламний аудит.
- Аудит та, за потреби, перепакування поточних основних послуг агенції: SEO, PPC, Таргетована реклама.
- Розробити та реалізувати маркетингову стратегію та digital-стратегію.
- Побудувати систему маркетингу та лідогенерації.
- Забезпечити агентство кількістю лідів, необхідною для продажу новим клієнтам.
- Регулярно збільшувати клієнтську базу на Upwork.
- Розробити стратегію утримання постійних клієнтів.
- Розробити KPI для маркетингу та для інтернет-маркетингу.
- Підготувати єдиний маркетинговий звіт (план/факт/динаміка): щомісячний/щоквартальний/щорічний.
- Щомісячно формувати маркетинговий бюджет.
- Провести замір NPS та сприяти його збільшенню.
- Керувати відділом маркетингу та підлеглим маркетологом, і при необхідності залучення до лідогенерації штатних фахівців, таких як SEO спеціаліст, PPC-спеціаліст, таргетолог, дизайнер.
- Комунікація з відділом продажів, відстежування постійної динаміки.
Очікувані результати:
- План виконується на 90%+ на щомісячній основі.
- База клієнтів зростає щомісячно.
- Усі робочі інструменти (чек-листи, таблиці, звіти тощо) коректно та постійно оновлюються та актуалізуються.
- Генеруються ідеї покращень, які впроваджуються.
- Самостійно вирішуються всі проблеми в зоні твоєї відповідальності.
Про випробувальний термін:
- На цій посаді він складає 3 місяці.
- На цей період в тебе буде особистий план проходження адаптації з прописаними задачами (які документи/регламенти вивчити та розглянути та виконання яких задач від тебе очікується в 1, 2 та 3й місяці).
- З тобою регулярно буде в комунікації наставник, якому можна поставити будь-які питання.
- Регулярно буде проводитись ретроспектива нашої взаємодії (кожного місяця): зворотній зв’язок від тебе та від нас (керівник та колеги), адже будь-які складнощі краще попередити та вирішити одразу, не чекаючи завершення випробувального терміну.
- UpWork
- CRM
- CPL
У digital-агентство Imaris на постійну роботу потрібен висококваліфікований та відповідальний Sales-спеціаліст для роботи з Upwork.
Основні завдання:
- Пошук потенційних клієнтів на Upwork та ведення переговорів;
- Продавати послуги компанії (Інтернет-маркетинг, SEO, контекстна реклама, таргетована реклама);
- Готувати комерційні пропозиції та презентувати їх;
- Виконувати план продажів.
Вимоги:
- Досвід роботи в продажах від 2-х років;
- Досвід роботи з UpWork від 1 року;
- Вільне володіння англійською (Upper-Intermediate+) та німецькою мовами (буде плюсом);
- Досвід продаж в IT-сфері (інтернет-маркетингових послуг);
- Вміння якісно та своєчасно заповнювати CRM та обробляти ліди;
- Можливість вести переговори щодо кількох проектів з різними клієнтами;
- Досвід продажу таргетованої реклами;
- Досвід спілкування з командою таргетологів, PPC-фахівців та SEO, підготовка проектних пропозицій.
Плюсом для кандидата буде:
- Досвід роботи в агенції інтернет-маркетинга;
- Вища освіта у сфері маркетингу, економіки;
- Закінчені курси з інтернет-маркетингу/продажу;
- Розуміння бізнес-метрик клієнтів та вміння її прогнозувати: ROAS, ROI, CPL;
- Досвід продаж в IT-сфері (дизайн, створення сайтів).
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Google Data Studio
- Google Sheets
- Microsoft Excel
- Google Shopping
- YouTube
- Facebook Ads Manager
У digital-агентство Imaris на постійну роботу потрібен висококваліфікований спеціаліст з контекстної реклами. Насамперед нам потрібен експерт з глибокими знаннями контекстної і таргетованої (необов’язково) реклами та аналітичним складом розуму.
Основні завдання:
- Підготовка комерційних пропозицій та медіапланів;
- Запуск, ведення та оптимізація рекламних кампаній рекламних у Google Ads (перевагою буде також знання, підкріплені практикою та Facebook Ads);
- Аудит рекламних кампаній;
- Запуск та оптимізація кампаній у Google Shopping;
- Налаштування цілей за допомогою Google Tag Manager, Google Analytics.
- Написання статей у блог та соцмережі агентства, запис відео-порад для каналу агентства;
- Щомісячна підготовка звітності та рекомендацій щодо курованих проектів.
Посадові обов’язки:
- Медіапланування та розробка стратегії рекламних кампаній – визначення цілей рекламної кампанії для використання правильних та необхідних інструментів. планування рекламного бюджету;
- Вміння досягати показників KPI (мінімальна ціна в ТОП, вихід на задану рентабельність, CPA, ROI, вартість ліда, ДРР та ін.);
- Ведення рекламних кампаній клієнтів у різних нішах (бажаний досвід у eCommerce проектах);
- Підбір ключових слів та складання ефективних оголошень;
- Аудит рекламних облікових записів;
- Ведення звітності у Data Studio, Excel, Google Sheets;
- Налаштування, запуск, оптимізація рекламних кампаній у Google Ads:
- Текстові та Медійні оголошення у Пошукових та КМС кампаніях;
- Google Shopping;
- Реклама у YouTube;
- DSA кампанії;
- Динамічний ремаркетинг;
- Ремаркетинг у КМС;
- КМС кампанії Look-alike;
- Пошуковий ремаркетинг;
- Налаштування та запуск Розумних кампаній;
- Компанії у Gmail.
Вимоги:
- Бажання та здатність безперервно швидко навчатися та поглиблювати досвід у контекстній рекламі;
- Наявність сертифікатів по Google Ads, Google Analytics;
- Знання GTM та Google.Analytics;
- Досвід роботи менеджером з контекстної/медійної реклами на стороні агенції (більше контекстної) від 2-х років;
- Досвід ведення більш ніж п’яти проектів з контекстної реклами одночасно;
- Досвід ведення рекламних кампаній з бюджетом >100 000 грн для одного клієнта;
- Грамотне усне та письмове мовлення (Українське та Англійське);
- Знання Excel лише на рівні просунутого користувача;
- Навички роботи у режимі багатозадачності;
- Вміння досягати результатів;
- Комунікабельність та позитивний настрій;
- Пунктуальність, відповідальність, акуратність, уважність, обов’язковість;
- Вміння писати рекламні тексти оголошення із закликом до конверсії.
Плюсом для кандидата буде:
- Досвід роботи з таргетованою рекламою у Facebook/Instagram;
- Досвід роботи з Google Optimizer та google Data Studio;
- Відсутність нікотинової залежності;
- Професійне заняття спортом у минулому.
- CRM
- UpWork
- CPL
У digital-агентство Imaris на постійну роботу потрібен висококваліфікований та відповідальний Sales-спеціаліст для роботи з новими клієнтами.
Основні завдання:
- Продавати послуги агенції (Інтернет-маркетинг, SEO, контекстна реклама, таргетована реклама, SMM, Web-аналітика, дизайн, створення сайтів);
- Обробляти вхідні ліди;
- Готувати комерційні пропозиції та презентувати їх;
- Якісно вести CRM-систему Bitrix24 (всю важливу інформацію, а також заповнювати бриф із клієнтом);
- Презентувати стратегію, яку пропонують технічні фахівці та захищати КП перед ЛПР;
- Виконувати план продажу (від 3000 $);
- Залучати клієнтів за допомогою участі у конференціях, вебінарах, виставках.
Вимоги:
- Досвід роботи в продажах від 2-х років;
- Досвід продаж в переписці;
- Вільне володіння англійською – розмовна та письмова (Upper-Intermediate);
- Вміння якісно та своєчасно заповнювати CRM та обробляти ліди;
- Можливість вести переговори щодо кількох проектів з різними клієнтами;
- Досвід продажу послуг з налаштування таргетованої та контекстної реклами, SEO – просування сайтів, дизайн та розробка сайтів;
- Досвід спілкування з командою таргетологів, програмістів, PPC-фахівців, SEO, SMM та підготовка проектних пропозицій.
Плюсом для кандидата буде:
- Досвід роботи з UpWork;
- Досвід роботи в агенції-інтернет маркетинга;
- Продаж за допомогою Linkedin та Xing;
- Вища освіта у сфері маркетингу, економіки;
- Закінчені курси з інтернет-маркетингу/продажу;
- Розуміння бізнес-метрик клієнтів та вміння її прогнозувати: ROAS, ROI, CPL;
- Досвід продаж в IT-сфері (дизайн, створення сайтів).
Преимущества для сотрудников Imaris
- Pet-friendly
- Team buildings
- Work-life balance
- Гнучкий графік роботи
- Кава, фрукти, перекуси
- Компенсація навчання
- Оплачувана відпустка
- Регулярний перегляд зарплатні
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых вакансий.