Imaris — вакансии

  • Outsource, Agency
  • 11-50
  • 2015
  • Харків
  • Advertising / Marketing, E-commerce / Marketplace, Software Development & Hi-Tech, WEB / UI / UX

Актуальные вакансии компании

Опыт от 3 лет Head / Chief Full-time Intermediate / B1 Есть тестовое задание Office
14.12.20242
Подробнее
  • UpWork
  • SEO
  • SEM
  • NPS

У digital-агентство Imaris на постійну роботу потрібен висококваліфікований та відповідальний Head of Marketing Department.

Про колектив:

В нашій команді наразі 19 чудових людей. Ми працюємо виключно онлайн (наш офіс в Харкові і зараз не працює). У кожного зрозумілий та відомий всім графік, є спільний бізнес-час (коли всі 200% на зв’язку), працюємо та комунікуємо в Task-Manager та Telegram. Колеги привітні та за потреби допоможуть.
Хоч ми і онлайн, та все ж намагаємось підтримувати комунікацію: періодично зустрічаємось в Харкові офлайн та регулярно разом робимо coffee-break.

Вимоги до спеціаліста, якого шукаємо:

  • Вимогливість до себе та до оточуючих.
  • Самостійність та системність: плануєш свій час, можеш приймати рішення та нести за них відповідальність.
  • Проактивність та ініціативність, ти – наша рушійна сила.
  • Аналітичний склад розуму та любов до цифр. Маркетинг – це про цифри, а не лише про гарні статті та контент, нам потрібно обгрунтування наших дій на основі цифр)
  • Орієнтація на результат: це ключова якість керівника маркетингу. Воно має на увазі здатність фокусуватися на кінцевих цілях та досягненнях, а також вміння визначати та вимірювати ключові показники ефективності (KPI).
  • Профільна освіта в сфері маркетингу буде перевагою та розуміємо, що це не запорука 100% успіху, тому курси, профільні навчання цілком підходять.
  • Успішний досвід роботи в сфері B2B маркетингу (IT – аутсорс/digital-агенції) від 3-х років. Нам потрібна людина, яка буде направляти колег, в тому числі підпорядкованого маркетолога, тому потрібен досвід та чітке розуміння куди та навіщо ми йдемо.
  • Досвід стратегічного планування та аналізу даних: здатність розробляти ефективні маркетингові стратегії та кампанії, засновані на аналізі даних.
  • Практичні навички роботи в digital-маркетингу: знання різних аспектів цифрового маркетингу, включаючи SEO (пошукову оптимізацію), SEM (маркетинг у пошукових системах), соціальні мережі, контент-маркетинг, email-маркетинг.
  • Навички управління проектами: керівник маркетингу повинен вміти ефективно управляти безліччю проектів одночасно, встановлювати пріоритети завдань, стежити дотриманням термінів і бюджетів.
  • Досвід в управлінні командою (постановка завдань, контроль їх виконання, аналіз результатів). У тебе в управлінні маркетолог та технічні спеціалісти, потрібно не просто “дати їм раду”, а направляти, корегувати та аналізувати спільні дії.
  • Комунікативні навички та вміння працювати в команді: важливо вміти ефективно спілкуватися як усередині команди, так і з клієнтами чи партнерами. Це також включає в себе навички презентації та переконання.
  • Творчий підхід та інноваційне мислення: здатність генерувати нові ідеї, застосовувати інноваційні підходи у маркетингу.
  • Постійний розвиток у сфері маркетингу та інтернет-маркетингу. Ми працюємо в надзвичайно динамічній сфері, тому постійний розвиток – must have.
  • Володіння англійською розмовно та письмово (не нижче Intermediate). Ми працюємо в тому числі з іноземним ринком, мова – необхідність.

Що тобі потрібно зробити:

  • Провести рекламний аудит.
  • Аудит та, за потреби, перепакування поточних основних послуг агенції: SEO, PPC, Таргетована реклама.
  • Розробити та реалізувати маркетингову стратегію та digital-стратегію.
  • Побудувати систему маркетингу та лідогенерації.
  • Забезпечити агентство кількістю лідів, необхідною для продажу новим клієнтам.
  • Регулярно збільшувати клієнтську базу на Upwork.
  • Розробити стратегію утримання постійних клієнтів.
  • Розробити KPI для маркетингу та для інтернет-маркетингу.
  • Підготувати єдиний маркетинговий звіт (план/факт/динаміка): щомісячний/щоквартальний/щорічний.
  • Щомісячно формувати маркетинговий бюджет.
  • Провести замір NPS та сприяти його збільшенню.
  • Керувати відділом маркетингу та підлеглим маркетологом, і при необхідності залучення до лідогенерації штатних фахівців, таких як SEO спеціаліст, PPC-спеціаліст, таргетолог, дизайнер.
  • Комунікація з відділом продажів, відстежування постійної динаміки.

Очікувані результати:

  • План виконується на 90%+ на щомісячній основі.
  • База клієнтів зростає щомісячно.
  • Усі робочі інструменти (чек-листи, таблиці, звіти тощо) коректно та постійно оновлюються та актуалізуються.
  • Генеруються ідеї покращень, які впроваджуються.
  • Самостійно вирішуються всі проблеми в зоні твоєї відповідальності.

Про випробувальний термін:

  • На цій посаді він складає 3 місяці.
  • На цей період в тебе буде особистий план проходження адаптації з прописаними задачами (які документи/регламенти вивчити та розглянути та виконання яких задач від тебе очікується в 1, 2 та 3й місяці).
  • З тобою регулярно буде в комунікації наставник, якому можна поставити будь-які питання.
  • Регулярно буде проводитись ретроспектива нашої взаємодії (кожного місяця): зворотній зв’язок від тебе та від нас (керівник та колеги), адже будь-які складнощі краще попередити та вирішити одразу, не чекаючи завершення випробувального терміну.
Откликнуться
Опыт от 2 лет Middle Full-time Upper-Intermediate / B2 Есть тестовое задание Remote
14.12.20243
Подробнее
  • UpWork
  • CRM
  • CPL

У digital-агентство Imaris на постійну роботу потрібен висококваліфікований та відповідальний Sales-спеціаліст для роботи з Upwork.

Основні завдання:

  • Пошук потенційних клієнтів на Upwork та ведення переговорів;
  • Продавати послуги компанії (Інтернет-маркетинг, SEO, контекстна реклама, таргетована реклама);
  • Готувати комерційні пропозиції та презентувати їх;
  • Виконувати план продажів.

Вимоги:

  • Досвід роботи в продажах від 2-х років;
  • Досвід роботи з UpWork від 1 року;
  • Вільне володіння англійською (Upper-Intermediate+) та німецькою мовами (буде плюсом);
  • Досвід продаж в IT-сфері (інтернет-маркетингових послуг);
  • Вміння якісно та своєчасно заповнювати CRM та обробляти ліди;
  • Можливість вести переговори щодо кількох проектів з різними клієнтами;
  • Досвід продажу таргетованої реклами;
  • Досвід спілкування з командою таргетологів, PPC-фахівців та SEO, підготовка проектних пропозицій.

Плюсом для кандидата буде:

  • Досвід роботи в агенції інтернет-маркетинга;
  • Вища освіта у сфері маркетингу, економіки;
  • Закінчені курси з інтернет-маркетингу/продажу;
  • Розуміння бізнес-метрик клієнтів та вміння її прогнозувати: ROAS, ROI, CPL;
  • Досвід продаж в IT-сфері (дизайн, створення сайтів).
Откликнуться
Опыт от 2 лет Middle Full-time Upper-Intermediate / B2 Есть тестовое задание Remote
14.12.20241
Подробнее
  • Google Ads
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Google Data Studio
  • Google Sheets
  • Microsoft Excel
  • Google Shopping
  • Instagram
  • YouTube
  • Facebook Ads Manager

У digital-агентство Imaris на постійну роботу потрібен висококваліфікований спеціаліст з контекстної реклами. Насамперед нам потрібен експерт з глибокими знаннями контекстної і таргетованої (необов’язково) реклами та аналітичним складом розуму.

Основні завдання:

  • Підготовка комерційних пропозицій та медіапланів;
  • Запуск, ведення та оптимізація рекламних кампаній рекламних у Google Ads (перевагою буде також знання, підкріплені практикою та Facebook Ads);
  • Аудит рекламних кампаній;
  • Запуск та оптимізація кампаній у Google Shopping;
  • Налаштування цілей за допомогою Google Tag Manager, Google Analytics.
  • Написання статей у блог та соцмережі агентства, запис відео-порад для каналу агентства;
  • Щомісячна підготовка звітності та рекомендацій щодо курованих проектів.

Посадові обов’язки:

  • Медіапланування та розробка стратегії рекламних кампаній – визначення цілей рекламної кампанії для використання правильних та необхідних інструментів. планування рекламного бюджету;
  • Вміння досягати показників KPI (мінімальна ціна в ТОП, вихід на задану рентабельність, CPA, ROI, вартість ліда, ДРР та ін.);
  • Ведення рекламних кампаній клієнтів у різних нішах (бажаний досвід у eCommerce проектах);
  • Підбір ключових слів та складання ефективних оголошень;
  • Аудит рекламних облікових записів;
  • Ведення звітності у Data Studio, Excel, Google Sheets;
  • Налаштування, запуск, оптимізація рекламних кампаній у Google Ads:
  • Текстові та Медійні оголошення у Пошукових та КМС кампаніях;
  • Google Shopping;
  • Реклама у YouTube;
  • DSA кампанії;
  • Динамічний ремаркетинг;
  • Ремаркетинг у КМС;
  • КМС кампанії Look-alike;
  • Пошуковий ремаркетинг;
  • Налаштування та запуск Розумних кампаній;
  • Компанії у Gmail.

Вимоги:

  • Бажання та здатність безперервно швидко навчатися та поглиблювати досвід у контекстній рекламі;
  • Наявність сертифікатів по Google Ads, Google Analytics;
  • Знання GTM та Google.Analytics;
  • Досвід роботи менеджером з контекстної/медійної реклами на стороні агенції (більше контекстної) від 2-х років;
  • Досвід ведення більш ніж п’яти проектів з контекстної реклами одночасно;
  • Досвід ведення рекламних кампаній з бюджетом >100 000 грн для одного клієнта;
  • Грамотне усне та письмове мовлення (Українське та Англійське);
  • Знання Excel лише на рівні просунутого користувача;
  • Навички роботи у режимі багатозадачності;
  • Вміння досягати результатів;
  • Комунікабельність та позитивний настрій;
  • Пунктуальність, відповідальність, акуратність, уважність, обов’язковість;
  • Вміння писати рекламні тексти оголошення із закликом до конверсії.

Плюсом для кандидата буде:

  • Досвід роботи з таргетованою рекламою у Facebook/Instagram;
  • Досвід роботи з Google Optimizer та google Data Studio;
  • Відсутність нікотинової залежності;
  • Професійне заняття спортом у минулому.
Откликнуться
Опыт от 2 лет Middle Full-time Upper-Intermediate / B2 Есть тестовое задание Remote
14.12.20244
Подробнее
  • CRM
  • UpWork
  • LinkedIn
  • Xing
  • CPL

У digital-агентство Imaris на постійну роботу потрібен висококваліфікований та відповідальний Sales-спеціаліст для роботи з новими клієнтами.

Основні завдання:

  • Продавати послуги агенції (Інтернет-маркетинг, SEO, контекстна реклама, таргетована реклама, SMM, Web-аналітика, дизайн, створення сайтів);
  • Обробляти вхідні ліди;
  • Готувати комерційні пропозиції та презентувати їх;
  • Якісно вести CRM-систему Bitrix24 (всю важливу інформацію, а також заповнювати бриф із клієнтом);
  • Презентувати стратегію, яку пропонують технічні фахівці та захищати КП перед ЛПР;
  • Виконувати план продажу (від 3000 $);
  • Залучати клієнтів за допомогою участі у конференціях, вебінарах, виставках.

Вимоги:

  • Досвід роботи в продажах від 2-х років;
  • Досвід продаж в переписці;
  • Вільне володіння англійською – розмовна та письмова (Upper-Intermediate);
  • Вміння якісно та своєчасно заповнювати CRM та обробляти ліди;
  • Можливість вести переговори щодо кількох проектів з різними клієнтами;
  • Досвід продажу послуг з налаштування таргетованої та контекстної реклами, SEO – просування сайтів, дизайн та розробка сайтів;
  • Досвід спілкування з командою таргетологів, програмістів, PPC-фахівців, SEO, SMM та підготовка проектних пропозицій.

Плюсом для кандидата буде:

  • Досвід роботи з UpWork;
  • Досвід роботи в агенції-інтернет маркетинга;
  • Продаж за допомогою Linkedin та Xing;
  • Вища освіта у сфері маркетингу, економіки;
  • Закінчені курси з інтернет-маркетингу/продажу;
  • Розуміння бізнес-метрик клієнтів та вміння її прогнозувати: ROAS, ROI, CPL;
  • Досвід продаж в IT-сфері (дизайн, створення сайтів).
Откликнуться

Преимущества для сотрудников Imaris

  • Pet-friendly
  • Team buildings
  • Work-life balance
  • Гнучкий графік роботи
  • Кава, фрукти, перекуси
  • Компенсація навчання
  • Оплачувана відпустка
  • Регулярний перегляд зарплатні

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых вакансий.