Отзывы про работу в Jupser
- Написать отзыв
- Отзывов: 1
- Рейтинг: 4 из 5
- Оценок: 1
Компания Джапсер - отзывы сотрудников 2025
Отзывы про работу в других компаниях
MakeUpЦя компанія — зло. Весь топ-менеджмент цієї компанії гнилий від початку до кінця. Керівництво цієї компанії робитиме все можливе, щоб, незважаючи на величезні прибутки, зекономити на своїх співробітниках кожну копійку. Менеджери середньої ланки у своїй гнилизні повністю відповідають вищому менеджменту і зроблять все, щоб догодити великому й жахливому "худруку" (так, таке дегенеративне прізвисько собі вигадав головний (В)).
З прикладів:
1. У цій чудовій компанії 1 січня для співробітників, які перебувають в Україні, робочий день. Чи була в цьому потреба? Ні, просто законодавство дозволяє на час воєнного стану скасовувати вихідні, чим вони користуються ПРОСТО ТОМУ, ЩО МОЖУТЬ.
2. У святкові дні вихідні відсутні як такі. Ніхто навіть не заїкається про те, що можуть бути вихідні у свято.
3. Одного разу головний (В) вирішив, що один з його відділів занадто добре фінансується, і вирішив урізати йому робочі години. І так ДУЖЕ низька зарплата стала ще меншою. Крім того, всі співробітники мали пройти тест з метою визначення, кого з них можна звільнити в першу чергу. На відділ також нацькували одного з представників середнього менеджменту компанії, який ПОВНІСТЮ зруйнував налагоджені робочі процеси і викликав катастрофічний завал у всьому департаменті. Це, разом з абсолютно неповажним і байдужим ставленням менеджменту ("ви тут працюєте не для того, щоб отримувати зарплату, а щоб власник компанії заробляв гроші; вказівки не обговорюються, або всі виконують накази керівництва, або їх виконуватимуть інші; високе навантаження — а яка різниця, чим займатися в робочий час; тощо") викликало масові звільнення.
4. Компанія може звільнити, навіть не попередивши, просто обмеживши доступ до робочих інструментів. Просто тому, що менеджменту щось не сподобалося у вашому спілкуванні або поведінці. Компанія впевнена, що ті гроші, які ви отримуєте (трохи більше 500 доларів, виплачених у гривні, у моєму випадку), моментально поневолюють вас, і більше ви не маєте жодного права відкривати рот і висловлюватися з будь-якого приводу.
5. На завали в робочих процесах вони не звертають уваги, коли звільняють людей. Загалом, на клієнтів їм так само байдуже, як і на співробітників. Якщо вам не пощастить працювати у клієнтській підтримці, будьте готові до того, що лінія і пошта розриватимуться через те, що головний дегенерат вказав на сайті доставку за 3 дні, а насправді посилка на десятий день навіть не виїхала зі складу. Буває, людям просто соромно говорити, що їхня посилка загубилася або навіть не була відправлена, коли вони розраховували на ці товари, бо замовляли їх до дня народження на подарунок. До речі, посилки постійно губляться, тому що головний (В) використовує НАЙдешевші компанії для їх доставки.
6. При неофіційному працевлаштуванні лікарняні тільки за власний рахунок.
7. Оплачувана відпустка насправді оплачується лише наполовину (компанія не оплачує повну ставку у відпускні дні).
ОСОБЛИВО РАДЖУ ТРИМАТИСЯ ЯКНАЙДАЛІ ВІД АНГЛОМОВНОГО КОЛ-ЦЕНТРУ. ЯКЩО НА СПІВБЕСІДІ ПОБАЧИТЕ ЛІТНЮ ЖІНКУ НА ІМ'Я "ГАННА" АБО ЇЇ ДОНЬКУ, ЯКУ ЦЯ "ГАННА" ДУЖЕ АКТИВНО ПРОСУВАЄ НА РОЛЬ ТІМЛІДА "ТАМАРУ", ТІКАЙТЕ ЗВІДТИ ЯКНАЙШВИДШЕ І ЯКНАЙДАЛІ.
Загалом, якщо ви не хочете терпіти приниження, байдужість керівництва і ризик бути раптово звільненими, обходьте цю компанію стороною. Можу припустити, що на тлі масових звільнень, викликаних таким ставленням, вони спробують відновити рекрутинг і найняти хоч когось, щоб розгребти завали. Будьте певні, що як тільки в них з'явиться можливість зекономити на вас хоч копійку, вони не вагаючись звільнять вас або змушуватимуть звільнитися своїм ставленням до вас, незалежно від того, наскільки хорошим спеціалістом ви є.
NovaPayВітаю.
Працювала в компанії не повний рік на посаді портфельного менеджера.
Моя історія в цій компанії починалась із відвертої брехні зі сторони компанії і закінчилась погрозами та шантажем зі сторони начальника відділу - Гнєзділової Анжели. Попередньо шукала роботу у відділі фін моніторингу, а попала у супроводження клієнтів юр осіб із жорсткими продажами. Своє резюме відправляла виключно на спеціаліста по фін моніторингу, так як твердо вирішила піти із фін продажів, на той час в мене був досвід 15 років. Банки відмовляли через відсутність досвіду СФМ, а компанія "НоваПей" відгукнулась і запросила на співбесіду. Я відразу подумала оце удача, нарешті я зашиюсь із головою у ФІН МОН. Вже на співбесіді виявилось, що мені пропонують менеджера із супроводження юр осіб, основна задача це відкриття рахунків, супроводження, інколи продажі. На співбесіді розповіли, що ніби у них все просто, всьому навчать, жорстких КПІ не має. Звісно я взяла паузу подумати, бо щось тут не клеїлось, в цей момент від банків було безліч пропозицій іти в продажі із достойною з/п. Подумавши прийняла рішення піти працювати в "НоваПей", підписала офер, мене швидко прийняли на роботу. Відразу зауважу, що навчального матеріалу було мінімум, в компанії все базується на усних переказах від колег та начальника, начальник дуже часто доводить викривлену і перекручену інформацію, чіткі інструкції як в банку - відсутні. Процедури і договори часто змінюються, до мережі інфо не доводять, вас поставлять перед фактом про зміну і зарубають угоди, потім по десятому кругу будете підписувати перепідписувати із клієнтами. Так це не біда. Найцікавіше почалось як я отримала клієнтський портфель, начальник гнобила за крос - продажі стабільно. Це нічого, що в посадовій інструкції цей пункт відсутній і в компанії є окремий відділ продажів. Хоча продажі в мене були стабільно 100 %. Найгірше, те що клієнта потрібно "ламати через коліно" і перебивати на платіжний рахунок НоваПей і розповідати йому казки яке у нас чудове РКО. Насправді - це сирий продукт, він не конкурентний, має безліч недоліків, дуже і дуже має багато недопрацювань в МД. Менеджер має вічно балансувати між клієнтом ( а це бізнес) і між керівництвом, яке вічно гнобить на зумах і без проблем обіллє тебе брудом, в будь якому випадку винним залишиться менеджер. Зверніть увагу, що в компанії відсутня чітка сегментація клієнта, ви можете бути менеджером СМБ, а обслуговувати стратегічних клієнтів або клієнтів мікробізнесу. Або ж бути менеджером мікробізнесу і на регулярній основі аналізувати товариства, робити НПК, відкривати їм поточні рахунки та ін. Найгірше, що тут постійно змінюються пріорітети, купа непотрібних баз, ви будете цілий день в телефонії відповідати на дзвінки клієнтів, опрацьовувати заперечення, писати якісь нікому не потрібні погодження, а в вже по закінченню робочого дня, нарешті коли затихне телефонія ви сядете робити в тиші всю ту купу роботи яка назбиралась за цілий день і горить на "вчора". Ваш робочий день аж ніяк не впишеться у 8-год, ви будете працювати і 10 год і 12-ть год. Повірте, всі про це знають, але якщо відкриєш рот, то у відповідь почуєш що не правильно плануєш свій день і якщо тобі щось не подобається то звільняйся. Все б нічого можна було б і працювати із таким, але....Але якщо у вас начальник ГНЄЗДІЛОВА, бо будьте завжди готові до того, що ви ніхто, будь те готовими бути вплутані в інтриги, які вона ж і наплела. Також будьте завжди готові до всіляких підстав і не потрібних розборок. Таке враження, що в неї дійсно не має роботи, бо вона її всю делегувала гол спеціалісту та ін. менеджерам і тільки й робить, що страждає маячнею і створює видимість роботи. Особисто для мене така психологічна атмосфера в колективі не прийнятна. Частина колег терпить її нападки, інша частина - шукає роботу, решта звільнились. Суть не втому, весь цей час я дуже старанно відносилась до своїх посадових обов'язків, стабільно КПІ 100 %, ні одної скарги зі сторони клієнтів, якимось дивним чином навчилась не реагувати на цю пришелепкувату, і в коли в компанії почалось масове скорочення - мене скоротили за один день. У мене залишилось купа питань : 1. Для чого запрошувати на роботу фахівця із таким досвідом, з бездоганною діловою репутацією і стабільним виконанням КПІ і викинути із компанії за один день? 2. Із вищого керівництва хтось перевіряв списки на скорочення чи рішення приймали керівники відділу і вибрали самостійно неугодних не дивлячись на внесок у компанію працівника?
P.S. Якщо діти - це дзеркало сім'ї, то керівники - це дзеркало компанії.
Спочатку компанія виростить медузу горгону, а потім горгона переїсть вище керівництво, але спочатку вона розжене у відділі професійних менеджерів. Процес пішов, як і менеджери із відділу один за другим. Коли всі розійдуться, наріжте Гнєзділовій клієнтський портфель, щоб не було часу всілякі дурниці.
