Отзывы про работу в NovaPay

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NovaPay

Компания НоваПэй - отзывы сотрудников 2025

Гість   25.09.2025

карта нова пей 5175477418807168   

Користуюся давно ОЛХ і вважав що в продавців в яких є більше 100 продажів точно перевірені люди і можна повноцінно довіряти і не будуть обманювати а оказалося що ні є ще такі як Берладин Роман Олегович, карта його 4441111156146130, м. Київ, моб 0991054951.
Історія, були придбані Елементи 18650 в кількості 21шт, завчасно запитав про Опір елементів хто розумію той пойме на що він мені відповів що опір 18мОм практично нові і як він говорив зняті із збірок, оплатив на карту (я ж вірив таким людям в яких більше 100 продажів) він відправив оплатив даже доставку видно дуже хотів продати і заробити 770грн, поміряв елементи своїм приладом вони оказалися всі 29-30мОм що більше половини ємності вже немає і ставити такі елементи в збірку не годиться тільки під Павер або ліхтарик.
На зараз в олх не відповідає, моб не бере в принципі все зрозуміло що «пан» Роман морозиться як може, слова порядність і чесність це не про нього він просто заробляє бабки на смітті, звичайний чорт який набив продажі і тепер продає під виглядом сміття «цукерку».
Завжди перевіряйте і ніколи нікому не вірте і ви не будете тратити свій час зря на різне деряве сміття як Берладин Роман Олегович. (Також він спеціально давно карту іншої людини на фото видно якийсь Любов.Б в кого моно перевірте по номеру карти повне ПІБ )

Рекомендации: Не рекомендую
5
Средняя: 5 (1 голос)
NovaPay
Работаю в компании
Гість   01.05.2025

I worked at NovaPay for less than a year as a portfolio manager.

Unfortunately, my experience was very negative.

I applied for a job in the financial monitoring department, but was offered a different role with corporate clients and sales. At the interview, I was told the job was simple, with training and no strict KPIs. In reality, there was almost no training, and managers expected results from day one.

The work environment was very stressful. My manager constantly pushed me for sales, even though it wasn’t part of my job description. The product we had to offer clients was unfinished and not competitive. I often worked 10–12 hours a day, doing extra tasks and writing reports that didn’t matter.

The biggest problem was the toxic leadership. My manager created a negative atmosphere, played office politics, and treated employees badly. Many colleagues left or were looking for new jobs.

Even though I always met KPIs and had no client complaints, I was let go during staff reductions — without warning or explanation.

Advice to management: listen to your employees, improve training, and review how your team leaders behave. Good professionals are leaving because of poor leadership.

Плюсы:Fast hiring process Opportunity to gain experience with corporate clients Some helpful colleagues
Минусы:Lack of proper training and clear procedures Misleading job description Constant pressure for sales not listed in responsibilities Uncompetitive product with many technical issues Toxic and manipulative management style No work-life balance (long unpaid hours) Unfair treatment during layoffs Poor internal communication and constant changes
Рекомендации: Не рекомендую
2
Средняя: 2 (1 голос)
NovaPay
Бывший работник
Гість   01.05.2025

Вітаю. 
Працювала в компанії не повний рік на посаді портфельного менеджера.
Моя історія в цій компанії починалась із відвертої брехні зі сторони компанії і закінчилась погрозами та шантажем зі сторони начальника відділу - Гнєзділової Анжели. Попередньо шукала роботу у відділі фін моніторингу, а попала у супроводження клієнтів юр осіб із жорсткими  продажами. Своє резюме відправляла  виключно на спеціаліста по фін моніторингу, так як твердо вирішила піти із фін продажів, на той час в мене був досвід 15 років.  Банки відмовляли через відсутність досвіду СФМ, а компанія "НоваПей" відгукнулась і запросила на співбесіду. Я відразу подумала оце удача, нарешті я зашиюсь із головою у ФІН МОН. Вже на співбесіді виявилось, що мені пропонують менеджера із супроводження юр осіб, основна задача це відкриття рахунків, супроводження, інколи продажі. На співбесіді розповіли, що ніби у них все просто, всьому навчать, жорстких КПІ не має. Звісно я взяла паузу подумати, бо щось тут не клеїлось, в цей момент від банків було безліч пропозицій іти в продажі із достойною з/п. Подумавши прийняла рішення піти працювати в "НоваПей", підписала офер, мене швидко прийняли на роботу. Відразу зауважу, що навчального матеріалу було мінімум, в компанії все базується на усних переказах від колег та начальника, начальник дуже часто доводить викривлену і перекручену інформацію, чіткі інструкції як в банку - відсутні. Процедури і договори часто змінюються, до мережі інфо не доводять, вас поставлять перед фактом про зміну і зарубають угоди, потім по десятому кругу будете підписувати перепідписувати із клієнтами. Так це не біда. Найцікавіше почалось як я отримала клієнтський портфель, начальник гнобила за крос - продажі стабільно. Це нічого, що в посадовій інструкції цей пункт відсутній і в компанії є окремий відділ продажів. Хоча продажі в мене були стабільно 100 %. Найгірше, те що клієнта потрібно "ламати через коліно" і перебивати на платіжний рахунок НоваПей і розповідати йому казки яке у нас чудове РКО. Насправді - це сирий продукт, він не конкурентний, має безліч недоліків, дуже і дуже має багато недопрацювань в МД. Менеджер має вічно балансувати між клієнтом ( а це бізнес) і між керівництвом, яке вічно гнобить на зумах і без проблем обіллє тебе брудом, в будь якому випадку винним залишиться менеджер. Зверніть увагу, що в компанії відсутня чітка сегментація клієнта, ви можете бути менеджером СМБ, а обслуговувати стратегічних клієнтів або клієнтів мікробізнесу. Або ж бути менеджером мікробізнесу і на регулярній основі аналізувати товариства, робити НПК, відкривати їм поточні рахунки та ін. Найгірше, що тут постійно змінюються пріорітети, купа непотрібних баз, ви будете цілий день в телефонії відповідати на дзвінки клієнтів, опрацьовувати заперечення, писати якісь нікому не потрібні погодження, а в вже по закінченню робочого дня, нарешті коли затихне телефонія ви сядете робити в тиші всю ту купу роботи яка назбиралась за цілий день і горить на "вчора". Ваш робочий день аж ніяк не впишеться у 8-год, ви будете працювати і 10 год і 12-ть год. Повірте, всі про це знають, але якщо відкриєш рот, то у відповідь почуєш що не правильно плануєш свій день і якщо тобі щось не подобається то звільняйся. Все б нічого можна було б і працювати із таким, але....Але якщо у вас начальник ГНЄЗДІЛОВА, бо будьте завжди готові до того, що ви ніхто, будь те готовими бути вплутані в інтриги, які вона ж і наплела. Також будьте завжди готові до всіляких підстав і не потрібних розборок. Таке враження, що в неї дійсно не має роботи, бо вона її всю делегувала гол спеціалісту та ін. менеджерам і тільки й робить, що страждає маячнею і створює видимість роботи. Особисто для мене така психологічна атмосфера в колективі не прийнятна. Частина колег терпить її нападки, інша частина - шукає роботу, решта звільнились. Суть не втому, весь цей час я дуже старанно відносилась до своїх посадових обов'язків, стабільно КПІ 100 %, ні одної скарги зі сторони клієнтів, якимось дивним чином навчилась не реагувати на цю пришелепкувату, і в коли в компанії почалось масове скорочення - мене скоротили за один день. У мене залишилось купа питань : 1. Для чого запрошувати на роботу фахівця із таким досвідом, з бездоганною діловою репутацією і стабільним виконанням КПІ і викинути із компанії за один день? 2. Із вищого керівництва хтось перевіряв списки на скорочення чи рішення приймали керівники відділу і вибрали самостійно неугодних не дивлячись на внесок у компанію працівника?
P.S. Якщо діти - це дзеркало сім'ї, то керівники - це дзеркало компанії.
Спочатку компанія виростить медузу горгону, а потім горгона переїсть вище керівництво, але спочатку вона розжене у відділі професійних менеджерів. Процес пішов, як і менеджери із відділу один за другим. Коли всі розійдуться, наріжте Гнєзділовій клієнтський портфель, щоб не було часу всілякі дурниці.
 

Плюсы:Нова техніка для роботи+ екофлоу є оплачувальний вихідний на день народження + два days off
Минусы:відношення до менеджерів як до сміття, як не до людей. Для мене це був ШОККК Викинуть із компанії за один день і не подивляться, що твої КПІ щомісяця були стабільно 100 %. Не оцінюють по професійним якостям Якщо хочете відчути себе ніким і помножити свою професійний досвід на нуль, то велкам в НоваПей
Рекомендации: Не рекомендую
2
Средняя: 2 (1 голос)
NovaPay
Бывший работник

Отзывы про работу в других компаниях

TamgaTamga
Чудова компанія
5
Средняя: 5 (1 голос)
15.07.2024
Робота з TAMGA — це дивовижна подорож, повна професійного зростання, захоплюючих завдань з командою найвищого рівня!
Рекомендации: Рекомендую
Чудова компанія
5 1 5

Робота з TAMGA — це дивовижна подорож, повна професійного зростання, захоплюючих завдань з командою найвищого рівня!

Tamga
02000, г. Киев, ул. Шота Руставели, 16 Украина
$$$$$
TamgaTamga
Добрі умови
5
Средняя: 5 (1 голос)
18.03.2025
 Мені подобається працювати в TAMGA. Проблем з виплатою зп ніколине було, завжди вчасно.  Віддалений формат роботи, бага...
Рекомендации: Рекомендую
Добрі умови
5 1 5

 Мені подобається працювати в TAMGA. Проблем з виплатою зп ніколине було, завжди вчасно.  Віддалений формат роботи, багато додаткових бонусів – компенсація страховку, курсів, спорту. Умови дійсно комфортні.

Tamga
02000, г. Киев, ул. Шота Руставели, 16 Украина
$$$$$