RENOME SMART — вакансии

  • Outsource
  • 251-500
  • 1990
  • Київ, Рівне
  • Banking, Cloud technologies, FinTech, Hardware / IoT, Retail, Software Development & Hi-Tech

Актуальные вакансии компании

Опыт от 1 года Junior Full-time Не имеет значения Есть тестовое задание Office
10.05.202412
Подробнее
  • DHCP
  • AD
  • DNS
  • VPN
  • Windows

Ми шукаємо адміністратора HELPDESK у свою команду.

Обов’язки:

  • Надання технічної підтримки користувачам
  • Обслуговування офісного IT обладнання
  • Підготовка нових корпоративних робочих місць
  • Діагностика та усунення виявлених несправностей в роботі апаратного та програмного забезпечення, комутаційного обладнання
  • Аналіз інцидентів та виявлення потенційних проблем
  • Проведення модернізації, підбору, в т.ч. нового, апаратного забезпечення, встановлення, налаштування системного та прикладного програмного забезпечення.
  • Ведення обліку корпоративної техніки, ресурсів, ліцензій, постачальників
  • Обробка замовлень в системі Service Desk

Кваліфікація / вимоги

  • Освіта переважно у сфері ІТ
  • Досвід роботи від 1-го року

Необхідний досвід та навички навички:

  • Обслуговування парку техніки в кількості 50 і більше, в т.ч. у віддаленому режимі
  • Досвід адміністрування робочих місць на ОС Windows
  • Досвід адміністрування AD, DHCP, DNS, VPN
  • Досвід використання інструментів швидкої діагностики технічних та програмних проблем
  • Досвід роботи з рішеннями резервного копіювання та відновлення
Откликнуться
Опыт от 2 лет Senior Full-time Не имеет значения Есть тестовое задание Office Рівне
10.05.20244
Подробнее
  • Linux
  • Windows
  • Cisco
  • MikroTik
  • Nagios
  • Prometheus
  • ELK
  • VMware
  • Hyper-V
  • KVM

We invite a Senior network infrastructure engineer to our team!

Responsibilities:

  • Software architecture design and upgrade, deploying new systems
  • Administration of the company’s IT infrastructure and information security tools, server, and network environment maintenance
  • Providing fault tolerance, supporting backup and recovery of system health in case of failures
  • Support software development processes through continuous integration and delivery
  • Server and network performance monitoring
  • Diagnostics of technical problems between systems and systems protection
  • Testing, evaluation of new technologies and further implementation
  • Updating technical documentation.

Qualifications / requirements:

  • Higher technical education (mainly in the field of IT)
  • At least 2 years of experience working on a similar position.

Basic hard skills:

  • Experience in managing server systems based on Linux, Windows
  • Experience in configuring network equipment of Cisco, MikroTik, etc.
  • Experience in building a corporate network infrastructure using network security technologies (Routing, Switching, Security, FW, NGFW, IPS/IDS, VPN, VLAN)
  • Confident technical knowledge in the field of computer systems information technology, experience writing Scripts, knowledge of network technologies, the OSI model, the principles of operation of basic network protocols and services (DHCP, TCP/IP, DNS, SMTP,POP3,IMAP, HTTP/HTTPS, etc.)
  • Experience working with the logging and monitoring system (Nagios, Prometheus, ELK);
  • Automation by writing scripts
  • Fundamental understanding of IT security principles and technologies
  • Experience in documenting the carried-out work and writing technical documentation.

Additional hard skills:

  • Experience in implementing infrastructure projects as an architect / engineer
  • Experience in deploying and administering virtualization systems based on VMware, Hyper-V, and KVM hypervisors
  • Experience working with backup solutions
  • Experience working with infrastructure methodologies in the form of code and using orchestration and configuration management tools such as Ansible and others.

Soft skills:

  • Good communication skills and technical problem-solving skills
  • Responsibility, ability to suggest and make decisions independently
  • Ability to independently organize working hours, ability to work in a team and build working, friendly relationships.
Откликнуться
Опыт от 2 лет Middle Full-time Advanced / Fluent / C1 Есть тестовое задание Office Рівне
10.05.20246
Подробнее
  • Agile
  • Scrum
  • Kanban
  • Waterfall
  • Jira
  • Confluence
  • Microsoft Visio
  • draw.io

We are looking for a Middle Project Manager to join the team developing software for the banking sector.

Main requirements:

  • Experience in project management: at least 2 years of experience in project management, with an advantage in the IT sector
  • Ability to perform project manager’s activities and provide supervision during Project Initiation, Planning, Execution, Monitoring and Closing phases;
  • Good understanding and practical experience with Agile approaches (Scrum, Kanban) and Waterfall;
  • Strong client-oriented attitude, focus on a value we deliver;
  • Understanding of software development processes and technologies to communicate effectively with the development team;
  • Understanding of different phases in the software development lifecycle, including planning, development, testing, deployment, and maintenance;
  • Ability to optimise existing processes and create and implement new ones
  • Strong communication skills: ability to communicate effectively with experts and customers.
  • Experience in creating technical documentation: Skills in developing and updating technical documentation for IT projects.
  • Skills in team workload distribution and prioritisation.
  • Experience with Jira and Confluence, Visio, draw.io.
  • Fluent written and spoken English.
  • Strong planning, organisational and problem-solving skills.
  • Ability to multi-task.

Will be an advantage:

  • Experience in technical positions in the IT field.
  • Experience in the FinTech domain.
  • Certificates, courses confirming your skills.
  • Technical education.

Responsibilities:

  • Full cycle project management;
  • Preparation of project plan and coordination of deadlines, documentation;
  • Building workflow in the development team, testing, working with requirements;
  • Team management, task distribution, control, ensuring effective cooperation, motivation, communication;
  • Stakeholder relations: ensuring effective communication with all stakeholders, including clients and internal departments;
  • Project technical documentation development: creation and updating of technical documentation for effective project implementation;
  • Resource planning: optimising the use of human and material resources to maximise project efficiency;
  • Monitoring and reporting: systematic monitoring of project progress, analysis of results and preparation of reports for internal and external stakeholders;
  • Risk management: identification and management of project risks to ensure successful completion of projects

Areas of impact:

  • refining and influencing the product development strategy.
  • transforming the product development strategy into a sold product;
  • managing and prioritising the product backlog;
  • managing problem-solving activities and implementing improvements;
Откликнуться
Опыт от 1 года Junior, Middle Full-time Intermediate / B1 Есть тестовое задание Office Рівне
10.05.20248
Подробнее
  • Microsoft Visio
  • Balsamiq
  • Adobe XD
  • draw.io
  • Visual Paradigm
  • Jira
  • Confluence

Шукаємо працівника на роль, що об’єднує ланки між замовником та командою розробників. Основні обов’язки Business Analyst будуть полягати у виявленні потреб замовника, аналізі, оцінці, документуванні, а також управлінні вимогами та пошуку максимально ефективних рішень.

Вимоги:

  • Більше 1 року досвіду роботи в якості бізнес-аналітика в сфері IT;
  • Розуміння роботи інформаційних систем та інтернет-технологій;
  • Розуміння основ методології розробки ПЗ;
  • Аналітичне мислення та вміння збирати, аналізувати бізнес-вимоги користувачів
  • Практичні навички розробки UML діаграм, опису процесів нотаціями BPMN/IDEF.
  • Досвід розробки технічних завдань згідно з Software Requirements Specification (SRS);
  • Використання наступних інструментів Visio / Balsamiq / AdobeXD, draw.io, Visual Paradigm тощо;
  • Вміння працювати з Jira/Confluence;
  • Англійська мова Intermediate.

Буде перевагою:

  • Досвід технічних позицій в сфері IT.
  • Досвід роботи у FinTech-домені.
  • Сертифікати, курси, що підтверджують ваші навички.
  • Технічна освіта.

Особисті якості:

  • Проактивність;
  • Сильні аналітичні здібності;
  • Високі комунікативні навички, розв’язання проблем;
  • Вміння бути командним гравцем;
  • Бажання вчитися, орієнтація на результат.

Обов’язки:

  • Вивчення продуктового складу компанії для повторного використання вже існуючого функціоналу;
  • Комунікації із Замовником та командою розробки;
  • Виявлення та аналіз бізнес-вимог;
  • Створення та слідкування за життєвим циклом вимог;
  • Створення, підтримка вимог та функціональної документації;
  • Покращення та удосконалення наявних шаблонів проектної документації;
  • Управління обсягом роботи, уточнення та перевірка вимог з командою розробки;
  • Участь у проведенні демонстрацій виконаної роботи замовнику;
  • Аналіз конкурентних рішень та дослідження ринку.
Откликнуться

Преимущества для сотрудников RENOME SMART

  • Team buildings
  • Оплачувані лікарняні

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых вакансий.