Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить новости IT индустрии.
Клієнт-менеджер (служба турботи про користувачів)
Кандидат / 10.10.2025 / 0
Плюсы:
Відгукнувся на вакансію Клієнт-менеджер (служба турботи про користувачів) 30.09.2025
На зв'язок Вийшла Анастасія Куп...ка, обговорення вакансії сподобалось. Відправила на пошту "Запрршення: Співбесіда на вакансію Клієнт менеджер з ..."
До свівбесіди мали підключитись два керівника, керівник Auto.Ria та керівник Dim.Ria. Дата 02.10.2025
Підключилась тільки керівник Dim.Ria Діана Нішн...на. Співбесіда пройшла добре. Була призначена Welcome to RIA.com що теж минуло добре. Далі про негатив та невідповідну особу на своему місці.
Минусы:
Навчанням та адаптацією займається в минулому Клієнт-менеджер (відпрацювала 4 роки зі слів) Таня Щеп....на, нині тренер з навчання та адаптації. Перший день 2 години все добре. Другий день навчання у неї нема настрою, то постійні відволікання на дітей то ще щось їй заважає, постійно кричить. Говорить що не з тих на кого впливає фаза місяця, але слідкує за цим, а зі сторони помітно що чи то фаза місяця чи фаза в буденному житті. Думаю: "дивно трохи але все буває, усі ми люди" Третій день навчання. Дивлюсь, а у Тані той самий настрій, ставлення до навчання взагалі немає. Знов ті діти що бігають, заважають, відволікають. У Тані не то що нема "ВАУ" до навчання (про ВАУ підтримки клієнта ви почуєте на співбесіді, це важливо), відчуття, що Тані просто гроші треба відпрацювати. Гіршого навчання я не зустрічав. При тому що я працював в системних компініях Київстар, Водафон, Інтертелеком та мав свій бізнес 15 років. Таке навчання нагадало школу та вчитиля фізики, та приходить, навалила купу інформації, дала завдання що читати, на ранок 30хв опитування, і дай боже 3 із 5 питань ти не відповів чітко на всі 5, бо на 3 чітка відповідь, на одне з підказкою, а на одне "незнаю" У Тані відповідь з нервами. "Це елементарно, ти маєш це запам'ятати ідеально, що буде коли підуть важкі теми?" Це людина котрій незнайомо що таке імпатія, людина не знає що таке адаптація. І хоча для навчання виділено 3 тижні, та на стажування 3 місяці, схоже Тані треба щоб з другого дня все чітко було. Тут ви не почуєте "не хвилюйся, так багато матеріалу і все відразу запам'ятати не можливо і потрібен час, для цього і є навчання 3 тижні, та стажування 3 місяці" Чи можна змиритися з цим? Ні, бо як писав вище Таня відповідає за навчання та адаптацію і усі 3 тижні та 3 місяці та далі в роботі це буде її ставлення, або гірше. Людина далека від навчання, плюс її власні діти дістали бо постійно кречить. Найгіршого навчання небачив в жодній компанії. Після 3 днів зробив висновок, мені не подорозі з цим, з таким навчанням та ставленням. На спів бесіді говорили про "голод кадрів", моя думка, Таня вам "допоможе" якщо ви не зверните увагу на її роботу як спеціаліста з навчання та адаптації. Якщо такий старт то нехочу бачити що буде далі, а далі буде гірше. Є набагато краще компанії де "ВАУ" про яке ви говорили, починається з навчання.
Не рекомендую
Комментарии к отзыву
На данный момент нет комментариев. Будьте первым, кто оставит здесь свой комментарий.