Курс Android Developer

  • Online
  • Для начинающих
  • Android, Kotlin
Образовательный центр: Robot Dreams
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:30 занятий
Начало курса:Дата формируется
Стоимость обучения:Уточняйте

Ми почнемо з основ програмування мовою Kotlin та розберемо принципи ООП. У результаті ви створите багатоекранний застосунок для портфоліо та підготуєтеся до технічного інтерв’ю на позицію Junior/Trainee Android Developer.

Програма курсу

Основи програмування разом з Kotlin (відеоуроки)

  • Вступ до програмування на Kotlin
  • Типи даних і функції
  • Операції, оператори та логічні вирази
  • Робота з циклами
  • Робота з масивами
  • Основи об'єктно-орієнтованого програмування. Part 1
  • Основи об'єктно-орієнтованого програмування. Part 2
  • Структури даних для зберігання об'єктів

Результати:

  • Запустите написаний на Kotlin код на виконання
  • Вивчите основні типи даних на Kotlin
  • Ознайомитеся з основними типами операцій на Kotlin
  • Вивчите конструкції if-else і when та розберете особливості їх використання
  • Створите програми додавання та віднімання простих чисел з використанням операторів вводу-виводу
  • Навчитеся користуватися Ranges - простішим і зрозумілішим механізмом для реалізації циклічних завдань
  • Навчитеся створювати масиви, додавати, звертатися та видаляти елементи масиву
  • Дізнаєтеся, що таке клас і об'єкт
  • Розберете принципи обʼєктно-орієнтованого програмування (ООП): наслідування, інкапсуляція, поліморфізм
  • Навчитеся використовувати готові функції для обробки колекції: ітерування, мапінг, фільтрацію і трансформацію

Основи роботи з Android Studio

  • Коротка історія системи Android
  • Знайомство з Git
  • Лейаут як основа для розмітки
  • Перехід до багатоекранного режиму

Результати:

  • Встановите Android Studio та розберете основні компоненти Android-застосунку: Activity, Service, BroadcastReceiver, ContentProvider, Android Manifest
  • Встановите й налаштуєте Git
  • Вивчите основні лейаути та розберете кейси їх використання
  • Навчитеся змінювати параметри UI-елементів залежно від вимог, аналізувати дерево UI-елементів і додавати залежності в build.gradle-файл
  • Дізнаєтесь, як використовувати основні параметри ConstraintLayout
  • Дізнаєтесь, як запустити одну Activity в іншій через Intent
  • Навчитеся користуватися ADB (Android Device Bridge) і відправляти через нього Intent та інші базові команди

Багатопотоковість і робота з інтернет-запитами

  • Багатопотоковість в Android
  • Основи мережевої взаємодії
  • Різновиди відповідей на інтернет-запити: PlainText, XML, JSON
  • Відтворення оброблених даних у вигляді списку: ListView та RecyclerView
  • Створення User Flow

Результати:

  • Розглянете основні способи запобігання race condition та синхронізації змінних
  • Розберете переваги Executors над прямим запуском threads
  • Дізнаєтесь, як взаємодіє UI-потік з Event Loop
  • Вивчите основи обміну даними через HTTP/HTTPS-протокол
  • Опануєте бібліотеки для відтворення й трансформації зображень Glide та Picasso
  • Опануєте бібліотеки Retrofit та OkHttp для вебзапитів
  • Дізнаєтесь, як трансформувати JSON-об'єкти
  • Опануєте фреймворк RxJava для оптимізації роботи з багатопотоковістю
  • Дізнаєтесь, як відтворити список даних за допомогою ListView
  • Ознайомитеся з патерном Adapter
  • Навчитеся використовувати RecyclerView та набудете скілів роботи із вбудованими анімаціями

Зберігання даних та архітектурні патерни

  • Зберігання даних під час зміни конфігурації
  • SQL і робота з базами даних
  • Service як компонент системи, призначений для виконання довготривалих завдань

Результати:

  • Зрозумієте, чому під час зміни конфігурації втрачаються дані
  • Розглянете основні способи збереження даних у разі зміни конфігурації
  • Навчитеся використовувати ViewModel як елемент MVVM-архітектури
  • Розберетесь у видах і типах баз даних
  • Дізнаєтесь, як побудувати SQL-запит до бази, та вивчите основні оператори
  • Навчитеся здійснювати огляд баз даних за допомогою вбудованих плагінів або інших програм
  • Розглянете WorkManager як альтернативу Service

Корутини, DI-бібліотеки та Unit-тестування

  • Корутини як патерн структурованої багатопотоковості
  • Dependency Injection
  • Тестування застосунків
  • Анімації в Android

Результати:

  • Навчитеся запускати корутини та паралельне виконання декількох завдань у корутині з виводом кінцевого результату
  • Набудете скілів рефакторингу коду
  • Дізнаєтеся, що таке Dependency Injection
  • Опануєте бібліотеку Koin для Dependency Injection на Kotlin
  • Навчитеся рефакторити застосунок за допомогою бібліотеки Koin
  • Опануєте бібліотеки Dagger 2 та Hilt
  • Навчитеся користуватися бібліотеками JUnit та Mockito для Unit-тестування
  • Опануєте бібліотеки Espresso та UI Automator для тестування користувацького інтерфейсу
  • Навчитеся користуватися бібліотекою Room для тестування бази даних
  • Ознайомитеся з методологією Test Driven Development
  • Дізнаєтесь, як анімувати параметри UI-елементів за допомогою ObjectAnimator
  • Опануєте бібліотеки Dynamic Animation та Motion Layout для створення анімацій

Google Services, Анімації та Jetpack compose

  • Google Services та Firebase
  • Відтворення медіа в Android-застосунку
  • Jetpack Compose
  • CustomView, SurfaceView і Kotlin Flow (API Flow)
  • Розбір запитань на співбесіді
  • Захист фінального проєкту

Результати:

  • Дізнаєтесь, як додавати сервіси в застосунок
  • Навчитеся реалізовувати простий бекенд за допомогою Firebase Realtime Database
  • Дізнаєтесь, як додати Google-мапи у власний застосунок
  • Дізнаєтесь, як відтворювати аудіо- та відеофайли в застосунку
  • Опануєте бібліотеку ExoPlayer для відтворення медіаконтенту
  • Навчитесь інтегрувати media session для подальшого розширення функціональності застосунку
  • Навчитеся використовувати основні компоненти розмітки та модифікатори для створення інтерфейсів різної складності
  • Створите багатоекранний застосунок, використовуючи Jetpack Compose
  • Дізнаєтеся, про що запитують Junior/Trainee Android Developers на співбесідах
  • Отримаєте рекомендації від лектора щодо самопрезентації
  • Розробите застосунок для визначення цікавих місць у заданому радіусі та формування оптимального маршруту з інтеграцією з Google-мапами
  • Презентуєте застосунок лектору й колегам

Особливості курсу

  • База мови Kotlin
  • Робота з Android Studio
  • Розробка пет-проєкту в портфоліо
  • Кар'єрна консультація
  • 70% - практика

Викладачі курсу

Олександр Мазуренко - Senior Android Developer

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Foxminded
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
8 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 400 UAH за месяц
Учебный центр
SoftServe Academy
Формат
Online
Начало обучения
06.10.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian, English
Стоимость
10 749 UAH за курс
Учебный центр
IT-Столица
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
10 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 400 UAH за курс
Учебный центр
Jungle Courses
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
24 000 UAH за месяц