Курсы Kotlin developer
Фильтр
Мы нашли для вас 2 курса
Курс
Рекомендуем
Формат
Online
Начало занятий
Дата формується
Длительность
30 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Robot Dreams
- Android
- Kotlin
Ми почнемо з основ програмування мовою Kotlin та розберемо принципи ООП. У результаті ви створите багатоекранний застосунок для портфоліо та підготуєтеся до технічного інтерв’ю на позицію Junior/Trainee Android Developer.
Програма курсу
Основи програмування разом з Kotlin (відеоуроки)
- Вступ до програмування на Kotlin
- Типи даних і функції
- Операції, оператори та логічні вирази
- Робота з циклами
- Робота з масивами
- Основи об'єктно-орієнтованого програмування. Part 1
- Основи об'єктно-орієнтованого програмування. Part 2
- Структури даних для зберігання об'єктів
Результати:
- Запустите написаний на Kotlin код на виконання
- Вивчите основні типи даних на Kotlin
- Ознайомитеся з основними типами операцій на Kotlin
- Вивчите конструкції if-else і when та розберете особливості їх використання
- Створите програми додавання та віднімання простих чисел з використанням операторів вводу-виводу
- Навчитеся користуватися Ranges - простішим і зрозумілішим механізмом для реалізації циклічних завдань
- Навчитеся створювати масиви, додавати, звертатися та видаляти елементи масиву
- Дізнаєтеся, що таке клас і об'єкт
- Розберете принципи обʼєктно-орієнтованого програмування (ООП): наслідування, інкапсуляція, поліморфізм
- Навчитеся використовувати готові функції для обробки колекції: ітерування, мапінг, фільтрацію і трансформацію
Основи роботи з Android Studio
- Коротка історія системи Android
- Знайомство з Git
- Лейаут як основа для розмітки
- Перехід до багатоекранного режиму
Результати:
- Встановите Android Studio та розберете основні компоненти Android-застосунку: Activity, Service, BroadcastReceiver, ContentProvider, Android Manifest
- Встановите й налаштуєте Git
- Вивчите основні лейаути та розберете кейси їх використання
- Навчитеся змінювати параметри UI-елементів залежно від вимог, аналізувати дерево UI-елементів і додавати залежності в build.gradle-файл
- Дізнаєтесь, як використовувати основні параметри ConstraintLayout
- Дізнаєтесь, як запустити одну Activity в іншій через Intent
- Навчитеся користуватися ADB (Android Device Bridge) і відправляти через нього Intent та інші базові команди
Багатопотоковість і робота з інтернет-запитами
- Багатопотоковість в Android
- Основи мережевої взаємодії
- Різновиди відповідей на інтернет-запити: PlainText, XML, JSON
- Відтворення оброблених даних у вигляді списку: ListView та RecyclerView
- Створення User Flow
Результати:
- Розглянете основні способи запобігання race condition та синхронізації змінних
- Розберете переваги Executors над прямим запуском threads
- Дізнаєтесь, як взаємодіє UI-потік з Event Loop
- Вивчите основи обміну даними через HTTP/HTTPS-протокол
- Опануєте бібліотеки для відтворення й трансформації зображень Glide та Picasso
- Опануєте бібліотеки Retrofit та OkHttp для вебзапитів
- Дізнаєтесь, як трансформувати JSON-об'єкти
- Опануєте фреймворк RxJava для оптимізації роботи з багатопотоковістю
- Дізнаєтесь, як відтворити список даних за допомогою ListView
- Ознайомитеся з патерном Adapter
- Навчитеся використовувати RecyclerView та набудете скілів роботи із вбудованими анімаціями
Зберігання даних та архітектурні патерни
- Зберігання даних під час зміни конфігурації
- SQL і робота з базами даних
- Service як компонент системи, призначений для виконання довготривалих завдань
Результати:
- Зрозумієте, чому під час зміни конфігурації втрачаються дані
- Розглянете основні способи збереження даних у разі зміни конфігурації
- Навчитеся використовувати ViewModel як елемент MVVM-архітектури
- Розберетесь у видах і типах баз даних
- Дізнаєтесь, як побудувати SQL-запит до бази, та вивчите основні оператори
- Навчитеся здійснювати огляд баз даних за допомогою вбудованих плагінів або інших програм
- Розглянете WorkManager як альтернативу Service
Корутини, DI-бібліотеки та Unit-тестування
- Корутини як патерн структурованої багатопотоковості
- Dependency Injection
- Тестування застосунків
- Анімації в Android
Результати:
- Навчитеся запускати корутини та паралельне виконання декількох завдань у корутині з виводом кінцевого результату
- Набудете скілів рефакторингу коду
- Дізнаєтеся, що таке Dependency Injection
- Опануєте бібліотеку Koin для Dependency Injection на Kotlin
- Навчитеся рефакторити застосунок за допомогою бібліотеки Koin
- Опануєте бібліотеки Dagger 2 та Hilt
- Навчитеся користуватися бібліотеками JUnit та Mockito для Unit-тестування
- Опануєте бібліотеки Espresso та UI Automator для тестування користувацького інтерфейсу
- Навчитеся користуватися бібліотекою Room для тестування бази даних
- Ознайомитеся з методологією Test Driven Development
- Дізнаєтесь, як анімувати параметри UI-елементів за допомогою ObjectAnimator
- Опануєте бібліотеки Dynamic Animation та Motion Layout для створення анімацій
Google Services, Анімації та Jetpack compose
- Google Services та Firebase
- Відтворення медіа в Android-застосунку
- Jetpack Compose
- CustomView, SurfaceView і Kotlin Flow (API Flow)
- Розбір запитань на співбесіді
- Захист фінального проєкту
Результати:
- Дізнаєтесь, як додавати сервіси в застосунок
- Навчитеся реалізовувати простий бекенд за допомогою Firebase Realtime Database
- Дізнаєтесь, як додати Google-мапи у власний застосунок
- Дізнаєтесь, як відтворювати аудіо- та відеофайли в застосунку
- Опануєте бібліотеку ExoPlayer для відтворення медіаконтенту
- Навчитесь інтегрувати media session для подальшого розширення функціональності застосунку
- Навчитеся використовувати основні компоненти розмітки та модифікатори для створення інтерфейсів різної складності
- Створите багатоекранний застосунок, використовуючи Jetpack Compose
- Дізнаєтеся, про що запитують Junior/Trainee Android Developers на співбесідах
- Отримаєте рекомендації від лектора щодо самопрезентації
- Розробите застосунок для визначення цікавих місць у заданому радіусі та формування оптимального маршруту з інтеграцією з Google-мапами
- Презентуєте застосунок лектору й колегам
Особливості курсу
- База мови Kotlin
- Робота з Android Studio
- Розробка пет-проєкту в портфоліо
- Кар'єрна консультація
- 70% - практика
Викладачі курсу
Олександр Мазуренко - Senior Android Developer
Больше информацииКурс
Формат
Online
Начало занятий
17.02.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
10 749 UAH за курс
SoftServe Academy
- Android
- Kotlin
Програма курсу
Цей курс складається з двох блоків:
- Основи розробки на Kotlin та Android:
- Основи програмування на Kotlin
- Робота з Android Studio
- Контроль версій з Git та GitHub
- Створення власного застосунку для Android:
- Опанування практичної розробки застосунків
- Створення простої настільної гри для Android
На курсі ти опануєш наступні теми:
- Об'єктно-орієнтована парадигма програмування
- Розберешся із фундаментальними принципами ООП
- Типи даних та операції зі змінними
- Вивчиш основні типи даних та навчишся маніпулювати змінними різних типів
- Структури управління
- Опануєш цикли та конструкції прийняття рішень для реалізації програм
- Класи та об'єкти
- Розглянемо конструктори, властивості та об'єктно-орієнтоване проєктування
- Обробка винятків та безпека за нульовим значенням
- Навчишся обробляти винятки та забезпечувати безпеку роботи з null-значеннями у своєму коді
- Структури даних та колекції
- Вивчиш різні структури даних для ефективного зберігання та маніпулювання даними
- Функції розширення та лямбда-вирази
- Навчишся технік для покращення коду
- Класи даних, об'єкти та зачислення
- Розберешся з цими важливими конструкціями Kotlin
- Написання ідіоматичного коду на Kotlin
- Вивчиш найкращі практики для написання чистого та виразного коду
- Розширені концепції
- Заглибишся у делегування, ліниву ініціалізацію та співпрограми
- Всі необхідні інструменти
- Android Studio, Gradle, Git
Після завершення курсу ти зможеш:
- Створювати Android-застосунки, які можна запустити у себе на смартфоні чи опублікувати в Play Market
- Створювати та використовувати змінні різних типів, виконувати арифметичні та логічні операції над даними
- Розробляти програми в об'єктно-орієнтованому стилі: інкапсулювати дані в класах, використовувати успадкування, застосовувати поліморфізм
- Використовувати різні структури управління кодом, обробляти виключення та помилки під час виконання програм, вибирати та використовувати відповідні структури даних
- Створювати колекції об'єктів, обробляти їх за допомогою ітераторів, відображень та фільтрів
- Працювати з Git та GitHub для управління проєктами
- Розробляти нескладні настільні ігри для Android та ділитися ними з друзями
- Використовувати Jetpack Compose UI App Development Toolkit для створення UI компонентів з декларативними функціями
Особливості курсу
- Доступ до додаткових e-курсів
- Сертифікат про проходження курсу
- Закріплення теорії через практичні завдання курсу
- Від досвідчених менторів та навчальних ШІ помічників
- Навчаємо використовувати сучасні ШІ-помічники та інструменти
- Спільнота однодумців у Discord
- Безкоштовний розмовний клуб з англійської
- Закриті події з експертами компанії
Викладачі курсу
Oleksandr Butrym - Ментор SoftServe Академії
Больше информацииЧитайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.