Курсы ASO

Фильтр
Видеокурс / Платформа
Формат
Online
Начало занятий
Будь-який момент
Длительность
1 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Гибкий графикСопровождение ментора
Choice31
  • ASO
  • Prompt Engineering / ChatGPT
Подробнее

Програма курсу

Штучний інтелект у Діджитал маркетингу

  • Що таке штучний інтелект та як він у загальному може використовуватися в діджитал маркетингу
  • Що таке ChatGPT
  • Як зареєструватися в ChatGPT
  • Що вміє ChatGPT, до яких даних у нього є доступ
  • Як використовувати ChatGPT у діджитал маркетингу
  • Як OpenAI ChatGPT можна використовувати у діджитальних професіях
  • Інші види ШІ - які/для чого/тощо/опис декількох найпопулярніших ШІ

Штучний інтелект в ASO

  • Збір семантичного ядра для додатку певної категорії
  • Оптимізація метаданих (написання тайтлу, опису і тд. з використанням певних ключових слів)
  • Локалізація семантичного ядра і метаданих, збір ядра іншими мовами
  • Аналіз конкурентів
  • Аналіз додатку за допомогою ШІ
  • Залучення платних користувачів
  • Створення ТЗ для візуальної оптимізації
  • Написання шаблонів для відповідей на відгуки користувачів
  • Формування підказок (чітких запитів)

Штучний інтелект в ASO. Практика

У лекції лектор покаже, як на практиці:

  • зібрати семантичне ядро, вказавши основну функцію додатку
  • сформувати метаданні для App Store та Google Play
  • перевірити ці данні у софті Asolytics
  • отримаєте текстові підказки для формування власних запитів у ChatGPT

Особливості курсу

  • Курс в записі
  • Лектори-практики
  • Можливість отримати чи поглибити знання з конкретного питання
  • Економія часу

Викладачі курсу

Олена Ведмеденко - Sales&Support Team Lead at Keyapp

Больше информации
Курс
Формат
Online
Начало занятий
Будь-який момент
Длительность
15 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Гибкий графикВыдаётся диплом/сертификатВозможно трудоустройствоСопровождение ментораРеальный проект в портфолио
Choice31
  • ASO
Подробнее

Прокачуємо з нуля до впевненого junior-рівня, з яким легко знайти першу роботу.

Програма курсу

Підготовчий курс (3 дні)

Блок 1:

  • Про Choice 31
  • Що таке "Кабінет студента" та як ним користуватися
  • Що таке Mind Set?
  • Що таке ASO?

Блок 2:

  • Хто такий ASO-фахівець
  • Як ти можеш зростати в ASO?
  • Які додатки просувають такі фахівці?
  • Чекліст роботи ASO-фахівця

Блок 3:

  • Алгоритми App Store, види трафіку та аналіз
  • Алгоритми Google Play, види трафіку та аналіз

Основна частина Блок 1. Intro

  • Привіт. Давай знайомитись
  • Щось дууууже важливе
  • Правила тестування
  • Тест на вагу
  • Zoom-знайомство
  • Реєстрація в AppFollow

Блок 2. AppStore. Семантичне ядро. Складання метаданих на всіх мовах

  • Що таке семантичне ядро (СЯ): для чого воно потрібне у роботі?
  • Звідки брати ключові запити. Релевантність та показники ключових запитів
  • Як збирати конкурентів та навіщо це робити?
  • Збір СЯ серед конкурентів та на іншох мовах
  • Особливості збору СЯ для Google Play vs AppStore
  • Що таке метадані?
  • Значення полей та їхній пріоритет
  • Локалізація в App Store
  • Крос-локалізації
  • Рівні локалізації
  • Використання діакритиків
  • Індексація символів
  • Арабські та азіатські локалі

Блок 3. Google Play

  • Складання метаданих в Google Play
  • Які поля індексуються?
  • Вага індексованих полів та їхні пріоритети
  • Ключові слова та семантичне ядро
  • Як зібрати ключові слова для GP?
  • Метрики при виборі ключових слів
  • Що таке GNL і як з ним працювати?
  • Які метрики важливі при перевірці та підготовки тексту в GNL?
  • Вибір категорії, навіщо потрібні теги
  • Індексація додатка після релізу
  • Як прискорити індексацію?

Блок 4. Аналіз ефективності ASO

  • Коли і навіщо потрібно аналізувати дані?
  • Головні метрики при аналізі ASO
  • Канали трафіку в App Store
  • Канали трафіку в Google Play
  • Проблеми атрибуції трафіку

Блок 5. Проміжний кейс-проєкт

Підготуєш власний проєкт для закріплення першого етапу навчання.

Блок 6. ASA

  • Що таке ASA?
  • Цілі запуску ASA
  • Види кампаній, структура облікового запису, стратегії запуску ASA
  • Ключові метрики ASA. Аналізуємо ефективність кампанії
  • Підрахунок LTV. Що краще використовувати: ARPU, підписки, Appsflyer або за ключами
  • Як ASA допомагає в ASO?
  • Особливості під час запуску ASA

Блок 7. Візуальна оптимізація

  • Що таке графічне ASO?
  • Графічні елементи сторінки додатку
  • Стратегії оптимізації графіки для App Store
  • Стратегії оптимізації графіки для Google Play
  • Відмінність візуальної оптимізації App Store та Google Play
  • Рекомендації по створенню графіки
  • Технічне завдання для дизайнера
  • A/B тестування. Правила А/Б тестування
  • A/B тестування у Google Play та App Store
  • Оцінювання результатів A/B тестів у Google Play та App Store

Блок 8. Ігри

  • Концептуальна відмінність ігор від додатків
  • Відмінність в отриманні трафіку
  • Як потрапляти у підбірки ігор потрібного жанру і стилю?
  • Вплив графіки
  • Івенти
  • Live Ops

Блок 9. Фінальний кейс-проєкт

Отакої, курс добігає кінця. Залишилося захистити фінальний проєкт. Це максимальна практика із кейсом від "замовника" - після цього завдання ти вже точно сможеш урочисто називати себе ASO-фахівцем.

Після проходження курсу ти вмієш:

  • Оформлювати застосунки
  • Складати семантичне ядро
  • Аналізувати дані
  • Працювати з різними сервісами

Особливості курсу

  • Навчання з максимальною практикою
  • Індивідуальну підтримку від ментора
  • Доступ до центру кар'єри
  • Портфоліо (кейс-проєкт)

Викладачі курсу

  • Радомир Новкович - Founder, RadASO
  • Максим Мельник - Team Lead RadASO
  • Роман Кравчук - CEO, asolytics.app
  • Анжеліка Шерстюк - ASA manager/ product manager, Tonti Laguna Mobile
  • Ярослав Ворона - ASO specialist, RadASO
  • Ольга Грек - ASO specialist, RadASO
  • Дмитро Бірук - ASO Team Lead, Whaleapp LTD
  • Ася Свістула - Ментор курсу, ASO Specialist, Bumpy Inc
Больше информации
Видеокурс / Платформа
Формат
Online
Начало занятий
Будь-який момент
Длительность
8 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 750 UAH за курс
Занятия целый деньВыдаётся диплом/сертификат
Promodo Academу
  • ASO
Подробнее

Протягом курсу студенти засвоять навички оптимізації текстового та візуального контенту для мобільних додатків, вивчать різноманітні типи рекламних кампаній на платформах Google, Facebook та Apple, а також оволодіють навичками використання популярних інструментів для збору та аналізу даних мобільних додатків.

Програма курсу

Текстове та візуальне ASO

  • Вступ
  • Особливості метаданих у різних сторах
  • Процес оптимізації сторінок сторін
  • Фічерінг
  • Аналіз сторінки стора
  • Огляд консолей (Google Play, Huawei Connect і App Store)

Мотивований трафік

  • Мотив. Що? Як? Навіщо?
  • Рейтинг: покращення оцінки додатків у магазинах
  • Працювання з ключовими словами
  • Популярні відгуки

Google Ads for Apps

  • Типи рекламних кампаній
  • Підготовка до старту, налаштування та вимоги
  • Робота та оптимізація
  • Аналіз ефективності

Facebook Ads for Apps

  • Типи рекламних кампаній
  • Підготовка до старту, налаштування та вимоги
  • Робота та оптимізація
  • Аналіз ефективності

Apple Search Ads

  • Типи рекламних кампаній
  • Підготовка до старту, налаштування та вимоги
  • Робота та оптимізація
  • Аналіз ефективності

Аналітика реклами для мобільних додатків

  • Для чого потрібна аналітика
  • Базові налаштування
  • Розбір найбільш популярних інструментів зі збирання та аналізу даних моб. додатків
  • Робота з даними, побудова звітів

Підготовка KП + планування

  • Бріф та навідні питання
  • Аналіз ринку, конкурентів
  • Проведення аудиту сторінок сторін, або платної реклами
  • Принцип побудови презентації
  • Опрацювання стратегії
  • Розрахунок медіаплану

Завершення проєкту

Особливості курсу

  • Заняття у записі
  • Теорія на прикладі реальних кейсів
  • Доступ до матеріалів курсу немає часових обмежень
  • Сертифікат після закінчення курсу

Викладачі курсу

  • Яна Афанас'єва - Mobile-specialist Promodo
  • Дмитро Крючков - Mobile-specialist Promodo
  • Віктор Єфімов - Mobile-specialist Promodo
Больше информации
Курс
Формат
Online
Начало занятий
Дата формується
Длительность
10 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Гибкий графикВыдаётся диплом/сертификатСопровождение ментораРеальный проект в портфолио
Atom
  • ASO
Подробнее

Ви комплексно опануєте навички ASO-спеціаліста, навчитесь просувати мобільні додатки органічним способом та сприяти зростанню кількості завантажень. Навчитесь маркетингу, роботі з клієнтами і аналітиці у лідерів ринку та підкріпите ці знання грошима.

Програма курсу

Модуль 1 - Основи маркетингу. Введення в професію

Заняття 1. Вступ до теми. Знайомство з Atom, викладачами. Гейміфікація та як отримати максимум результату від навчання

Про заняття: Познайомимось з університетом Atom та командою. Представимо програму навчання, яка супроводжується чіткими результатами на кожному етапі. Розкриємо секрети нашої унікальної методології Soft+Hard+Mindfulness. Допоможемо сформулювати особисті цілі та зрозуміти, як досягти найвищих цілей. Готуйтеся до захоплюючого навчання, яке принесе реальні результати.

Результат заняття:

  • Познайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
  • Розібрались з методологією навчання в Atom (Soft+Hard+Mindfulness)
  • Зрозуміли як прийти до результату на кожному етапі навчання та після нього
  • Сформували ціль, точку А, точку Б та прописали артефакт (цінна річ або подарунок, придбані собі при досягненні точки Б)

Заняття 2. Основи маркетингу. Розбір цільової аудиторії, аналіз конкурентів, позиціювання

Hard та Soft

  • Робота з цільовою аудиторією, види та сегментація. Вивчення болей та вигод. Аналіз конкурентів. Позиціювання
  • Основи психології та емпатія. Тренований підхід у формуванні цільової аудиторії (з використанням емпатії). Емпатичне слухання

Результат заняття:

  • Навчились аналізувати цільову аудиторію та конкурентів
  • Зрозуміли як працюють бізнес-процеси та їх ключові метрики

Заняття 3. Перші кроки в професії ASO-спеціаліст. Тестовий проєкт для практики

Результат заняття:

  • Дізнались, що таке ASO, яке місце така оптимізація займає в маркетингу
  • Отримали покроковий план оптимізації від постановки цілей до отримання результатів
  • Познайомились з Soft+Hard Skills ASO-спеціаліста, CJM їх розвитку в програмі
  • Знайшли тестовий проєкт для проходження практики

Заняття 4. Оптимізація в App Store та Google Play. Особливості роботи в різних магазинах

Hard та Soft

  • Сформуємо цілі оптимізації додатка. Створимо чек-лист для експрес-аудиту. Аналіз додатків, ЦА та конкурентів через інструменти аналітики
  • Візуальний смак для створення привабливого контенту. Як тренувати надивленність та візуальний смак

Результат заняття:

  • Дізналися, як працює пошук додатків та особливості їх оптимізації в App Store та Google Play
  • Навчилися звертати увагу на деталі - як оформлені, описані ігри, додатки в магазинах. Тренуємо надивленість
  • Створили шаблон для проведення аудиту додатку
  • Зробили експрес-аудит додатку - проаналізували візуально та за допомогою базового функціонала сервісів аналітики
  • Проаналізували цільову аудиторію додатку

Додаткове заняття. Баги, оновлення магазинів. Новини сфери

Про заняття: Розглянемо першоджерела інформації про оновлення магазинів додатків. Познайомимося з можливими багами та несправностями, які можуть виникнути в процесі роботи, і як їх уникнути.

Результат заняття:

  • Ідентифікуєте потенційні баги та проблеми в магазинах додатків
  • Отримали доступ до надійних джерел інформації про оновлення магазинів, що дозволить завжди бути в курсі останніх змін
  • Отримали посилання на Telegram-чати та канали для ASO-спеціалістів, де зможете обговорювати актуальні теми та отримувати корисні поради від професіоналів

Модуль 2 - Текстова та візуальна оптимізація

Заняття 5. Формування семантичного ядра

Hard та Soft

  • Сформуємо семантичне ядро за допомогою спеціалізованих інструментів – Google Natural Language, Sensortower, Data.ai
  • Аналітика та уважність до деталей. Навчитесь ставити точні запитання до себе та оточення, щоб самостійно знаходити відповіді та зв'язки. Як збирати факти для того, щоб скласти об'єктивну картину.

Результат заняття:

  • Розумієте, що таке семантичне ядро та як його створювати
  • Розібрались в інструментах Google Natural Language, Sensortower, Data.ai та іншими
  • Навчилися аналізувати конкурентів в роботі з текстовою метою
  • Сформували семантичне ядро для свого додатку в Google Sheets

Заняття 6. Копірайтинг в ASO

Результат заняття:

  • Підготували ТЗ для копірайтера
  • Зробили опис додатка в App Store, що буде привабливим для потенційних користувачів
  • Зробили опис додатка в Google Play, оптимізований під пошукові запити
  • Навчилися використовувати штучний інтелект в роботі з копірайтингом для створення ефективних текстів

Заняття 7. Текстова оптимізація в App Store Connect i Google Play Console та робота з ітераціями

Про заняття: Навчимося робити текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console. Навчимося аналізувати результати цієї роботи. Розглянемо різні типи ітерацій у роботі з текстовим контентом та попрактикуємося в зборі семантики для різних цілей.

Результат заняття:

  • Зробили текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console, покращуючи видимість додатка
  • Проаналізували результат оптимізації та вміння вносити корективи для досягнення кращих результатів
  • Дізналися про різні типи ітерацій в ASO оптимізації
  • Пропрацювали семантику для ітерацій з різною ціллю

Заняття 8. Психологія дизайну та генерація гіпотез

Hard та Soft

  • Розробка ТЗ для дизайнера. Створення та оформлення скріншотів для додатку
  • Як тренувати надивленість та генерувати ідеї. Вміння приймати зауваження та правки

Результат заняття:

  • Навчились аналізувати візуальний дизайн додатків та ігор, розуміючи психологічні аспекти його впливу на користувачів
  • Розвинули навички тренування надивленості та генерації нових ідей для покращення дизайну додатків
  • Ознайомились з інструментами Canva та Figma для роботи з дизайном
  • Розробили ТЗ для дизайнера, включаючи іконку та скриншот вашого додатка
  • Навчились приймати зауваження та правки, що сприятимуть комфортній та ефективній роботі в команді

Заняття 9. A/B Тестування

Результат тестування:

  • Навчилися робити A/B тестування графіки в Google Play Console, App Store Connect, Product Page Optimization
  • Проаналізували результати тестування графіки

Модуль 3 - Локалізація додатків та ігор

Заняття 10. Аналіз культурних особливостей

Hard та Soft

  • Навчилися обирати країну для локалізації додатку додатки конкурентів, цільову аудиторію країни, їхні культурні особливості
  • Коммунікабельність. Особливості спілкування з іноземцями

Результат заняття:

  • Дізналися, в чому поялгає особливість локалізації додатків та ігор
  • Проаналізували додатки конкуренітв
  • Навчилися аналізувати культурні особливості різних країн

Заняття 11. Адаптація текстової мети

Hard та Soft

  • Збір семантики різними мовами. Переклад тестових метаданих для локалізації додатку на дві нові країни
  • Допитливість

Результат заняття:

  • Зібрали семантичне ядро для локалізації додатку на інші країни
  • Навчилися комунікувати з нейтивами, використовувати штучний інтелект та перекладач для перекладу опису
  • Зробили назву та опис додатку різними мовами

Заняття 12. Адаптація графіки

Результат заняття:

  • Розробили нове ТЗ для дизайнера на іконку та скріншоти для локалізації додатку на дві країни
  • В Figma / Canva cтворили нові скріншоти для локалізації додатку на одну країну

Заняття 13. Assessment. Підводимо підсумки роботи з тестовим клієнтом. Здаємо підсумковий екзамен

Про заняття: Підводимо підсумки з тестовим клієнтом та отримуємо відгук. Здаємо екзаменаційну роботу з оптимізації додатку та виконуємо практичне заняття із розбіром 3-х екзаменаційних робіт.

Результат заняття:

  • Розібрали кейси з оптимізації додатку
  • Склали підсумковий екзамен
  • Дізналися про шляхи, якими дійдемо до результату

Модуль 4 - Перші $100 на оптимізації

Заняття 14. Фріланс. Упаковка себе, як спеціаліста

Про заняття: Навчимося розробляти продуктову лінійку, упаковувати свої соцмережі та створювати привабливе резюме, аби щонайшвидше знайти першого клієнта.

Результат заняття:

  • Розумієте, що таке семантичне ядро та як його створювати
  • Розібрались в інструментах Google Natural Language, Sensortower, Data.ai та іншими
  • Навчилися аналізувати конкурентів в роботі з текстовою метою
  • Сформували семантичне ядро для свого додатку в Google Sheets

Заняття 15. Фріланс. Лідогенерація

Hard та Soft

  • Написання повідомлення з пропозицією щодо співпраці. Генерація лідів
  • Впевненість в собі, позитивне ставлення до помилок

Результат заняття:

  • Знайшли мінімум 10 лідів для продажу своїх послуг
  • Отримали ліда від компанії Atom для продажу своїх послуг

Заняття 16. Фріланс. Продаж своїх послуг

Результат заняття:

  • Зробили текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console, покращуючи видимість додатка
  • Проаналізували результат оптимізації та вміння вносити корективи для досягнення кращих результатів
  • Дізналися про різні типи ітерацій в ASO оптимізації
  • Пропрацювали семантику для ітерацій з різною ціллю

Заняття 17. Працевлаштування в продуктову компанію або агенцію

Про заняття: Навчимося оформлювати профілі на ресурсу для пошуку проєктів, адаптуємо резюме під вакансію та напишемо супроводного листа.

Результат заняття:

  • Створили сильне резюме та супровідний лист для працевлаштування
  • Надіслали резюме в 10+ компаній та отримали запрошення на співбесіди
  • Підписали контракт з компанією або агенцією та отримали аванс не менше 100$

Заняття 18. Пошук клієнтів на Upwork

Результат заняття:

  • Зареєструвалися та заповнили свій профіль на Upwork
  • Знайшли 10 потенціальних клієнтів на Upwork
  • Заробили перші 100$ на оптимізації

Заняття 19. Розбір успішних та неуспішних стратегій, пройдених шляхів

Результат заняття:

  • Розібрали свій шлях та інших студентів в пошуку клієнтів
  • Отримали лайфхаки від інших студентів по пошуку клієнтів
  • Впровадили додаткові інструменти для пошуку клієнтів

Модуль 5 - Ведення клієнта та звітність

Заняття 20. Аналіз культурних особливостей

Результат заняття:

  • Дізнались, як вести клієнта і піклуватись про нього
  • Як завершувати співпрацю так, щоб клієнт повертався
  • Отримали інструкцію, як отримувати оплату за свою роботу кожного місяця
  • Дізналися, як комунікувати в команді

Заняття 21. Ключові фокус-метрики. Систематизація роботи та звітність

Результат заняття:

  • Розібрали маркетингові метрики, з якими стикається ASO-спеціаліст та інші показники, які мають бути в звіті
  • Зробили розрахунок метрики з даних, представлених у презентації
  • Створили шаблон звіту
  • Навчилися систематизувати роботу для підвищення своєї ефективності

Заняття 22. Налаштування App Store Connect та Google Play Console

Результат заняття:

  • Ознайомилися з можливостями App Store Connect та Google Play Console
  • Отримали доступ до App Store Connect /Google Play Console

Модуль 6 - ASA та мотивований трафік

Заняття 23. Огляд, налаштування Apple Search Ads та сертифікація

Результат заняття:

  • Дізналися, в якому випадку варто обирати ASA та як налаштувати цю рекламу
  • Описали налаштування для свого додатка. Опціонально - налаштували рекламу
  • Дізналися, як підготуватися до сертифікації ASA
  • За бажанням, пройшли курс та отримали сертифікат Apple Serch Ads

Заняття 24. Аналітика в ASA

Результат заняття:

  • Навчилися аналізувати результати реклами та створювати подальшу стратегію просування
  • Створили шаблон звіту

Заняття 25. Мотивований лист

Результат заняття:

  • Дізналися, в яких випадках доречно купувати мотивований трафік
  • Навчилися купувати мотив за допомогою спеціалізованих сервісів та аналізувати результати після

Заняття 26. Фітчеринг. Як потрапити в рекомендації? Apple та Google Support

Результат заняття:

  • Дізналися, що таке фітчеринг та які фактори впливають на потрапляння застосунків та ігор в рекомендації
  • Навчилися подавати заявку на фітчеринг в Apple
  • Дізналися, в яких випадках та як правильно звертатися в підтримку Apple та Google

Модуль 7 - Стратегії масштабування ASO-спеціаліста

Заняття 27. Як заробляти від $1500 вже через 6 місяців

Результат заняття:

  • Дізнались, які є стратегії подальшого розвитку ASO-спеціаліста
  • Обрали для себе стратегію подальшого розвитку в професії
  • Отримали алгоритм, за рахунок чого масштабувати свій дохід після навчання

Заняття 28. Випускний

Результат заняття:

  • Поставили нові цілі на майбутнє і склали план свого розвитку
  • Долучились до ком'юніті випускників Atom
  • Залучили більше клієнтів для подальшої співпраці
  • Оформили нові кейси, покращили резюме та супровідний лист і відгукнулись на 5+ вакансій в ТОПових компаніях

Штучний інтелект в ASO

Заняття 29. Додаткове заняття. Штучний інтелект в ASO

Результат навчання:

  • Дізналися, яким буває штучний інтелект
  • Навчилися використовувати ШІ в роботі з ASO-оптимізацією, правильно ставити запитання та отримувати бажаний результат з кількох ітерацій
  • Склали семантику та написали текст за допомогою Chat GPT

Особливості курсу

  • Допомога куратора і перевірка ДЗ
  • Доступ до навчальної платформи на 8 місяців
  • Пожиттєвий доступ до спільно ASO-спеціалістів
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

  • Дмитро Бірук - ASO Expert 9+ років досвіду
  • Леся Ковтун - Магістр MBA
  • Андрій Провізіон - CEO агенції з мобільного маркетингу
  • Сергій Хорунжий - Засновник і CEO компанії
  • Олександр Стручаєв - Методолог, психолог
Больше информации
Курс
Формат
Online
Начало занятий
25.04.2024
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
16 000 UAH за курс
Гибкий графикВыдаётся диплом/сертификатСопровождение ментораРеальный проект в портфолио
Projector
  • ASO
Подробнее

Навчимося створювати ефективну стратегію просування мобільних програм з використанням App Store Optimization і Apple Search Ads

Програма курсу

Як працює ASO

Готуємо стратегію ASO.

  • Як влаштовані стори, як працюють алгоритми, основні відмінності в отриманні трафіку в Google Play та App Store
  • Огляд роботи основних ASO інструментів (мета-оптимізація, A/B тести, графіка, фічеринг, ASA, оцінка, відгуки)
  • Типи додатків (big brands, organic-driven, paid-driven, indie тощо)
  • Як підібрати комплекс ASO-інструментів залежно від типу програми/ігри

Оптимізація мети

Вчимося отримувати безкоштовний трафік із пошуку.

  • Як працює пошукова видача. Особливості алгоритмів ранжування в App Store та Google Play
  • Keyword optimization loop
  • Методи збирання семантичного ядра
  • Стратегія розподілу ключових слів на основі релевантності, частотності та конкурентності
  • Як працює чорне ASO. Як визначити, що конкурент використовує чорні методи, і подолати це
  • Фічеринг: як гарантовано отримати фічер, а коли не варто подаватися

Графіка та A/B тести

Збільшуємо кількість установок за того ж обсягу трафіку.

  • Елементи графіки в сторонах та їх вплив на конверсію
  • A/B тестування: методологія проведення, статистична значущість, вибірка, послідовні випробування
  • Conversion growth loop
  • Правила створення конвертуючої графіки
  • Аналіз конкурентів, збір та пріоритизація беклогу гіпотез
  • Що робити, якщо немає можливості провести A/B тест

Apple Search Ads

Отримуємо інсайти за ключами та масштабуємо закупівлю.

  • Де показують оголошення, як влаштовано аукціон, типи відповідності ключових слів
  • Ключові метрики, бенчмарки, причини дискрепів
  • Структура аккаунта для закупівлі та скейлінгу, optimization loop
  • Стратегії роботи з ASA (перформанс, захист бренду, майнінг ключів, ROI ключів)
  • Тести скріншотів через ASA

Оцінка, відгуки, фічеринг

Працюємо з додатковими інструментами для збільшення конверсії та отримання трафіку.

  • Вплив оцінки/відгуків на конверсію та ранжування в App Store та Google Play
  • Як працювати з відгуками, щоб отримати 4,9 для програми
  • Фічеринг: як гарантовано отримати фічер, а коли не варто подаватися

Аналітика

Вчимося розуміти та пояснювати результати своєї роботи.

  • Як будувати ASO-звіти, які KPI виділяти
  • Як влаштовані консолі сторін, як розуміти значення метрик, як інтерпретувати дані. Чому дані консолі та MMP можуть відрізнятися
  • Вплив платного трафіку та інших факторів на показники ASO. Як пояснити різкі зміни обсягу трафіку чи позицій

Кар'єра ASO спеціаліста

Як успішно зробити тестове та побудувати ефективну роботу ASO-фахівця.

  • Як провести аудит програми. Як зорієнтувати стейкхолдера за очікуваннями від ASO-активностей
  • ASO Optimization Loop: з чого починати, які завдання з якою періодичністю виконувати, щоб максимізувати результат

Бонус: приклади тестових завдань

Хаки, як точно потрапити до шортліста компаній після виконання тестового

Особливості курсу

  • Відеолекції та вебінари
  • Real-life завдання
  • Курсовий проєкт
  • Регулярний фідбек
  • Сертифікат за здобутки
  • Можна повернути кошти протягом 7 днів від початку курсу

Викладачі курсу

  • Віктор Могила - CMO в Welltech
  • Владислав Шатоха - ASO Team Lead в Welltech
Больше информации
Курс
Формат
Online
Начало занятий
03.06.2024
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
22 000 UAH за курс
Вечерние занятияВыдаётся диплом/сертификатСопровождение ментораРеальный проект в портфолио
Projector
  • ASO
Подробнее

Програма курсу

Аналіз конкурентів

  • Способи та інструменти пошуку конкурентів
  • Порівняння продукту та монетизації конкурентів
  • Дослідження маркетингових активностей конкурентів

Аналітика

  • Аналітика мобільних застосунків
  • MMP (Mobile Measurement Partner) та основні принципи атрибуції
  • Оцінка реклами. SKAN 3.0 та SKAN 4.0
  • Обмеження SKAN кампаній
  • Цілі та завдання BI (Business Intelligence) аналітики
  • Відмінності звітності в кабінетах та BI
  • Вимоги до BI звіту, необхідного для UA

Креативи

  • Складники креативів
  • Нові концепції та ітерації
  • Формування гіпотез та ТЗ для дизайнерів
  • Способи тестування креативів та їх аналіз
  • Статуси креативів: моніторинг та оптимізація
  • Масштабування
  • Поза метриками: культурні особливості аудиторій, гейміфікація та персоніфікація креативів

User acquisition

  • Типи рекламних кампаній для мобільних застосунків
  • Запуск, робота з аудиторіями
  • Конверсійні стратегії, Web, Web2App воронки
  • Бюджет, Bidding strategies
  • Таргетинг та комбінації налаштувань
  • Оптимізація iOS кампаній
  • Оптимізація Android кампаній
  • Огляд рекламних кабінетів Google та TikTok

Особливості курсу

  • 18 живих вебінарів
  • 3 лекції від запрошених фахівців
  • 3 воркшопи в мінігрупах
  • 1 курсовий проєкт від реального замовника

Викладачі курсу

  • Станіслав Беркутов
  • Анастасія Шуішбаєва - VP of Performance Marketing at Gismart
  • Катерина Мехеденко - Marketing Data Analyst at Welltech
  • Анастасія Карлова - Head of Marketing at Plantln (Genesis)
Больше информации

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.