Курс дає базові основи, і хочеться осягати основи глибше, і для цього вже накопичився список із завдань та інформації, що вивчити додатково які книги прочитати після закінчення курсу.
Курсы Web Design / UI/UX
- Web & Mobile Design / UI/UX
Програма курсу
Tier 1 / Базові знання ІТ (21 тиждень)
- Digital Design for the Web: Principles and Applications
- HTML and CSS Fundamentals for User Interface Design
- JavaScript Fundamentals: From Basics to Advanced Concepts
Tier 2 / Спеціалізація (63 тижні)
- Advanced JavaScript and TypeScript
- Design Patterns
- Human-Computer Interaction and Design
- Graphic Design
- UX Research Methods and Usability Testing
- Interaction Design and Design Thinking UX/UI
- Mastering Front-End Development with React
- Cross-Platform Mobile App Design and Development with React Native
- Physical user interface design
Tier 3 / Поглиблені знання (22 тижні)
- Product Analytics and Applied Statistics
- Agile Product Management for Software Development Teams
- Business Case Studies
- Career Strategies and Soft Skills for IT
Дипломний проєкт (8 тижнів)
- Applied Computer Science: Capstone Project
- Розробка власного стартапу в команді
- Ви проходите всі стадії до пітчингу проєкту
- Можливість отримати інвестиції
Особливості курсу
- Регулярні живі лекції та практика з викладачами
- Soft Skills
- Гнучкий графік без сесій
- Англійська для працевлаштування
- Автоперевірка коду та ШІ
- Підтримка кар'єрного консультанта
- Розробка резюме та мотиваційного листа
- Професійний профіль LinkedIn та зіркове портфоліо GitHub
- Тестові інтерв'ю
- Індивідуальні консультації та всебічна підтримка до випуску
- Студенський квиток
- Необхідність диплому бакалавра (будь-якої спеціальності) для вступу на магістратуру
Викладачі курсу
- Антон Чорний - Agile product management lecturer / CEO of GoIT
- Юрій Кучма - Basic Algorithms Lecturer
- Юлія Олійник - Agile product management lecturer Career Strategies and Soft skills for IT specialists
- Олександр Репін - HTML/CSS and JS Lecturer
- Губа Михайло - UI/UX Designer / Lecturer
- Андрій Білик - UX/UI Design Course Lecturer COO, UX/UI Designer
- Максим Алієв-Ломач - React.js and JS Lecturer
- Руслана Курносова - Career Strategies and Soft skills for IT specialists
- Олег Андрус - Python Programming Lecturer
- Олексій Кудін - Mathematics Lecturer
Запрошені спікери:
- Nick Bilogorskiy - ТОП-експерт з безпеки
- Дмитро Лисицький - Співзасновник укр.філії GlobalLogic та стартапу Influ2
- Юлія Грущинська - Керівник відділу HR-партнерів в Ciklum
- Robert Potter - Co-Founder at Internet 2.0
- Костянтин Магалецький - Екс-партнер Horizon Capital
- Vasile Tofan - Senior Partner at Horizon Capital
- Віталій Нужний - Co-Founder SoftBlues
- Роман Прокоф'єв - Засновник Jooble
- Євген Сисоєв - Керівний партнер інвесткомпанії AVentures Capital
- Web & Mobile Design / UI/UX
Курси UI/UX дизайнера призначені для тих, хто хоче навчитися дизайну веб-сайтів, розробці веб-інтерфейсів, клієнтських і мобільних додатків.
Програма курсу
Основи UI/UX
- Професія веб і UI/UX дизайнера
- Інтерфейси. Приклади інтерфейсів
- User Experience
Підготовка до розробки веб проєкту
- Види сайтів
- Продуктовий та сервісний дизайн
- Створення та обробка брифа і технічного завдання
Робота з аудиторією, види користувачів
- Аналіз аудиторії
- Потреби аудиторії
- Петля цінностей
- Воронка продажів
- Види користувачів
- Принципи сприйняття і психологія користувачів
- ЦА
- Сценарії користувача
Customer Journey Mapping
- Компоненти та типи Customer Journey Map
- Алгоритм створення CJM
Інформаційна архітектура
- Контент-стратегія. Визначення вимог до контенту. Робота з контентом
- Навігаційний дизайн
- Wireframe
- MVP, MVL
- Тестування прототипів
- Axure
- Введення в Axure. Огляд можливостей
- Робота з бібліотеками
- Інтерактивність в Axure
- Інтерактивний прототип
Веб-дизайн
- Moodboard як інструмент по створенню креативної концепції продукту
- Сітка і композиція в інтернеті
- Типографіка
- Основи колористики
- Цікава подача інформації
- Приватне позиціонування
- CTA
- Елементи Лендінзі
- Іконки
- Форми і кнопки
- Стилі в веб-дизайні
UI
- UI-kit створення і підбір шаблонів
- Повідомлення / помилки (оповіщення користувача)
Дизайн системи
- Atomic Design
- IBM visual language
- Fluent Design (Microsoft)
- Material Design (Google)
- iOS (Apple) VS Windows
- Дизайн для Retina
- Guideline
Мобільні інтерфейси
- Особливості інтерфейсів для десктоп, планшетів і мобільних пристроїв
- Типографіка в мобільних інтерфейсах
- UI паттерни
- Адаптивний дизайн, чуйний дизайн
- Гібридні і нативні мобільні додатки
- Особливості платформи iOS, інструкція по гайдам, UI кіти
- Особливості платформи Android, інструкція по гайдам, користності. Відмінності від iOS
- Navigation
- Тренди мобільного дизайну
Тестування Usability
- Юзабіліті-тестування
- Hallway testing
- Remote usability testing
- Expert review
- A/B testing
UI для VR/AR/MR
Види відмінності, де застосовуються
Баннери
Види, відмінності, де застосовуються
Редизайн, гіпотези
- Редизайн. Специфіка застосування
- Гіпотези щодо поліпшення
Soft Skills
- Правила презентації проєктів і гіпотез
- Резюме, портфоліо
Фінальний іспит
Особливості курсу
- Пройдете всі етапи розробки дизайну продукту з нуля
- Заняття 2 рази на тиждень по 2 пари
- Структурована подача знань
- Викладачі практики
- Підготовка до працевлаштування
- 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer
- Web & Mobile Design / UI/UX
Освойте професію графічного та веб-дизайнера в IT
Програма курсу
Графічний дизайн
- Графічний редактор Adobe Photoshop
- Графічний редактор Adobe Illustrator
- Цифровий малюнок
- Midjourney. Створення сценаріїв для Штучного Інтелекту
- Теорія дизайну
- Рекламний дизайн
- Корпоративна айдентика та брнединг
- Історія мистецтва
- Видавнича система Adobe InDesign
2D motion design
- Нелінійний монтаж відео в Adobe Premiere
- Створення ефектів Adobe After Effects
- Обробка цифрового звуку
UI/UX Design
- Основи UI/UX
- Мобільні та ігрові інтерфейси
- Юзабіліті та системи керування вмістом веб-сайтів
Створення фотореалістичного дизайну інтер'єру/екстер'єру
- 3D-моделювання предметів інтер'єру за допомогою Autodesk 3ds Max
- Матеріали та текстурування предметів інтер'єру в Autodesk 3ds Max
- Моделювання складних об'єктів інтер'єру Autodesk 3ds Max
- Фотореалістичне освітлення та візуалізація інтер'єру
- Autodesk AutoVAD
Створення персонажа та оточення
- Моделювання та візуалізація персонажа в Autodesk Maya 3D + Marvelous Designer
- Анімація та створення ефектів ігрової локації у Autodesk Maya 3D
- ZBrush
- Blender. Робота з процедурними матеріалами та створення спецефектів
- Unreal Engine
Особливості курсу
- Комфортні умови
- Сучасне обладнання
- Робота з викладачами
- Лекції, вебінари та воркшопи
- Робота з реальними проєктами
- Формування портфоліо
- 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer
- Web & Mobile Design / UI/UX
За 26 занять ти наростиш скіли продакт-дизайнера. Будеш аналізувати ринок та продукти конкурентів. Шукатимеш, як можна покращити продукт, і тестуватимеш свої гіпотези. Створюватимеш дизайн-системи, писатимеш ТЗ та навчишся розуміти розробників, щоб твої ідеї збігалися з реалізацією. Зможеш вимірювати ефективність своїх рішень та переконувати стейкхолдерів цифрами, а не тільки дизайном.
Програма курсу
Блок 1. Продакт-дизайн: що, як і чому
Інтро
- Що таке продакт-дизайн
- Як дизайн впливає на user experience та user satisfaction
- Вплив дизайну на емоційний стан юзерів
- Роль та зони відповідальності продакт-дизайнера
- Продакт-дизайнер vs продакт-менеджер
- Взаємодія з іншими командами
- Хард-скіли продуктового дизайнера
- Інструменти продакт-дизайнера
- Успішні кейси UX-дизайну
Флоу продуктового дизайну
- Step by step: від ідеї - до реалізації
- Брейнштормінг
- Прототипування і тестування
- Впровадження та запуск
- Як дизайн розвиває бізнес та інновації
- Інноваційні підходи в дизайні
Блок 2. Business thinking у дизайні
База з бізнесу для дизайнера
- Бізнес-грамотність для дизайнерів
- Базові терміни та концепції
- Метрики успіху продукту
- Бізнес-мислення
Воркшоп. Брифування клієнта
Розуміння ринку та аналіз конкурентів
- Методи дослідження ринку
- Аналіз трендів ринку
- Типові бізнес-моделі
- Кейси успішних бізнес-моделей
- Переконливий value proposition
- Базові фінансові поняття
- Як дизайн-рішення впливають на кінцевий результат
- Зв'язок дизайну та бізнес-показників
- Вплив UX на бізнес-показники
- Як узгодити дизайн та бізнес-стратегію
Воркшоп. Value Proposition та аналіз конкурентів
Блок 3. Product thinking у дизайні
Що таке product thinking
- Product thinking vs design thinking
- Як застосовувати кожен підхід
- Принципи user-centered дизайну
Потреби та болі юзерів
- Як визначити потреби та проблеми користувачів
- Методи збору інформації про юзерів
- Аналіз даних для визначення потреб
Product roadmap та пріоритезація функцій
- Етапи життєвого циклу продукту
- Дизайн на кожному етапі продуктового циклу
- Як створити product roadmap
- Методи пріоритизації для ефективного управління
- Ключові KPI продукту
- Як використовувати KPI для прийняття дизайн-рішень
- Приклади product roadmap
Фідбек-сесія. Обговорення product roadmap
Блок 4. Research у продакт-дизайні
Види рисерчу в продакт-дизайні
- Види рисерчу та коли застосовувати кожен
- Кількісний vs якісний рисерч
- Техніки interviews, surveys та usability testing
- Market research
- Перетворюємо дату на інсайти
- Аналіз та інтерпретація даних
Воркшоп. Usability testing
- Проводимо usability testing
- AI для тестування юзабіліті
User personas та journey maps
- Як створити user personas та journey maps
- Визначаємо головні характеристики юзерів
- Приклади ефективних user personas
- Як включити research-ідеї в процес дизайну
- Як покращити дизайн фідбеком з рисерчу
Блок 5. Інтерфейс, прототип, тестування
Гіпотеза, ідея, концепт, візуальна мова
- Як перетворити гіпотезу на концепцію
- Створення візуальної мови та interaction patterns
- Wireframes, sketches
- Кейси
Фідбек-сесія. Обговорення прототипів
Дизайн-системи та створення компонентів
- Визначення дизайн-принципів
- Що таке дизайн-системи
- Приклади популярних дизайн-систем
- Різниця між дизайн-системою та UI kit
- Переваги дизайн-систем та кому вони (не) потрібні
- Створення компонентів та patterns
- Документація та governance дизайн-систем
- Робота з cross-functional командами
- Dark UX-design patterns
Воркшоп. Створюємо дизайн-систему
Дизайн для accessibility та inclusivity
- Інклюзивний дизайн - важливий
- Стратегії для створення доступних продуктів
- Інструменти й методи для забезпечення доступності
Блок 6. Презентація роботи
Сторітелінг для дизайнерів та структурування презентацій
- Сторітелінг для комунікації дизайнерських рішень
- Дизайн-принципи для презентацій
- Інструменти для презентацій
- Створення презентацій для різних аудиторій
- Техніки переконливої комунікації
- Структурування презентацій
Фідбек-сесія. Презентація драфту продукту
Персональний бренд і нетворкінг
- Як розвивати персональний бренд
- Ефективні стратегії нетворкінгу
Резюме та портфоліо
- Як підготувати професійне резюме та портфоліо
- База успішного резюме на кейсах
- Як презентувати свої проєкти
Підготовка до інтерв'ю та фриланс
- Підготовка до інтерв'ю та портфоліо review
- Типові запитання та відповіді
- Як презентувати своє портфоліо на інтерв'ю
- Фриланс
- Як знайти клієнтів та втримати їх
- Головні скіли для росту кар'єри
Випускний. Симулятор інтерв'ю
Після курсу ти:
- Розберешся з усіма дизайн-процесами в роботі над продуктом: від ідеї та брифування - до розробки та покращення. Зможеш будувати ефективну роботу команди, готувати макети для інженерів, проводити дизайн-рев’ю та давати фідбек.
- Зрозумієш, як працювати з дослідженнями, проводити інтерв’ю, формувати гіпотези та створювати продуктовий концепт. Навчишся розробляти інтерактивні прототипи й проводитимеш тестування навіть за відсутності бюджету на скрінкаст-тули.
- Презентуєш кейс для реального клієнта й отримаєш чесний фідбек на нього, пройдеш тестове інтерв’ю та зможеш стартувати на позиції продакт-дизайнера одразу після курсу.
Особливості курсу
- Допомога ментора
- Сертифікат про проходження курсу
- Проєкти в портфоліо
- За всі виконані ДЗ ти потрапиш на майстермайнд, а за дотримані дедлайни на one-to-one із лектором
Викладачі курсу
Алекс Довгий - Senior Product Designer
Больше информации- Web & Mobile Design / UI/UX
Ти навчишся створювати інтерфейси, які сподобаються і клієну і тобі. Опануєш must-софти: Figma, Adobe Illustrator та Adobe Photoshop. Зрозумієш, як генерувати та втілювати дієві концепти під різні запити клієнтів.
Програма курсу
Знайомство: хто є хто?
Що таке вебдизайн і чому він потрібен?
Блок 1. Софт. Працюємо з Figma
Усе починається з Figma
- вивчаємо основні функції програми
- фрейми, фігури, заливка та обкладинки
- текст всьому голова: вивчаємо читабельні шрифти
- основи векторної графіки
- як прикладати маски та використовувати ефекти без крінжа
- що таке Mirror App та Контроль версій
- ком'юніті як потужний допоміжний інструмент
- плагіни та FigJam
Верстка лайк е про
- розбираємося з модульними сітками
- як Auto Layout полегшує життя вебдизам
- створюємо "гумовий" макет
Стилі, компоненти та бібліотеки
- як правильно називати стилі, щоб не створювати mess
- компоненти та їхня варіативність
ДЗ №1. Перемалювати landing page.
Прототип та анімація
- прототипи у Figma: що, куди і як
- як користуватися інтерактивними компонентами
- модальне вікно та автоматична анімація
- клікабельний прототип скролу
Блок 2. Вивчаємо вебдизайн без книжок
Design та Digital Marketing. Чому Design Thinking стосується всього
- який буває дизайн: чим вебдизайнер відрізняється від дизайнера інтер'єру/додатків/анімації/бренду
- вебдизайн та види вебсайтів:landing page, corporate website, e-commerce
- сайт потрібен усім: вебдизайн у бізнесі та маркетингу
- як створювати проєкт за допомогою Design Thinking: виявляємо проблеми, досліджуємо ринок та ЦА, формуємо ідеї, прототипуємо та обираємо найкраще рішення
- що таке wireframes та як їх будувати
Photoshop. Додаткове заняття
- растрова та векторна графіка: в чому різниця?
- створюємо новий файл без зайвих кліків
- навігація всередині документа, налаштування панелей
- як працювати з шарами
ДЗ №2. Підготувати фрейм landing page до роботи зі стилем.
Воркшоп з основ композиції, колористики, типографіки. Працюємо з базовими сітками та референсами без плагіату
- композиція: основи і робота на прикладах
- вчимося підбирати колір за сенсом і значенням
- робота з текстом, шрифтами та сітками
- що таке референси, де шукати і як використовувати
Illustrator. Додаткове заняття
- організація робочого простору без стресу, реєстрацій і смс
- основні прості інструменти для роботи
- огляд верхньої панелі та робота з шарами
- криві Безьє, інструмент перо та робота з точками
- контур та робота з ним
Додаткові матеріали: composition, how to use type + colors, grids + tips&tricks
ДЗ №3. Підібрати референси, базуючись на тематиці бізнесу та структурі з попереднього ДЗ для власного ленда.
Бренд-дизайнер та гостьова лекторка Катя Іщенко - про графіку, іконки, лого, постер та мокап
Illustrator. Додаткове заняття
- панель pathfinder, розділення об'єктів
- вирівнювання
- створення масок
- імпорт зображень
- трасування зображень
- деформація тексту
- ефект Трансформація
ДЗ №4. Створити постер на основі технічного завдання, для якого додатково розробити:
- логотип
- пак іконок
Створення концепту без паніки
- замість шпаргалки: алгоритм збору концепту
- де грань між запозиченням та плагіатом
- як розробити дизайн на основі концепту
ДЗ №5. Розробити логотип та побудувати концепт на основі:
- референсів
- елементів дизайну (типографіка, кольори, сітка, композиція)
Backend дизайну: розбираємо необхідні інструменти
- складаємо ui kit (частина воркшопу)
- стандартизація стилей
- адаптуємо під мобайл
- що таке pixel perfect
ДЗ №6. Закріпити backend: виправити неточності в пікселях, зібрати UI kit, адаптувати макет під mobile.
Презентація як основний канал продажу
- tips & tricks презентації дизайну
- сторітелінг: як утримати фокус клієнта і довести до головного
- як використовувати референси для презентацій без плагіату
- викладаємо матеріал на слайд, щоб не сіпалось око
- технічні знання про створення презентації
- всьому свій час: встановлюємо таймінг
- захищаємо свої дизайн рішення без стресу і з прогресом
- readymag: збираємо презентацію і додаємо свої фішки
ДЗ №7. Створити презентацію для власного лендингу та презентувати готовий проєкт на наступному занятті.
Presentation check. Презентація власного проєкту із залученням ШІ в роботу
Фідбек-сесія від лекторки
Блок 3. Занурюємось у вебдизайн з головою
Брифінг та робота з клієнтом
- які бувають клієнти та як з ними комунікувати без стресу
- що таке бриф та як працювати з ним крок за кроком
- додаткові питання: готуємо, залежно від контексту бізнесу
- проводимо робочий мітинг: нотатки, запис зустрічі, невербаліка, структура діалогу та ролі
- презентація та Q&A по брифу з лекторкою
ДЗ №8. Проаналізувати бриф для подальшої роботи з ним та сформувати додаткові запитання.
Гостьова лекторка та стратег Юлія Лисенко про бренд, Market Research та Brand Model
Що таке UX Design, UX Research та Sitemap
- UX Design - аналіз, аналіз та ще раз аналіз
- рісьорч ux design конкурентів та ux бест практіс
- структура багатосторінкового сайту
- воркшоп з Sitemap
ДЗ №9. Зібрати презентацію з:
- аналізу конкурентів у розрізі UX
- побудованого сайтмепу
Воркшоп - Wireframing, UX writings, Navigation
- створюємо wireframe для головної сторінки
- navigation tools: хедер, форми, футер, слайдер і інші невідомі слова
Додаткові матеріали: UX copy.
ДЗ №10. Створити вайрфрейми на всі сторінки.
Фідбек-сесія
Воркшоп з UI-дизайну. Вивчаємо Visual Research та Visual Audit
- що таке UI-дизайн і чому він має йти після UX
- аналіз UI design конкурентів та ui бест практис
- аналіз існуючого дизайну
Додаткові матеріали: UX copy
ДЗ № 11.
- провести Visual Audit наявного сайту
- проаналізувати ринок у розрізі UI
- оформити у презентацію
Воркшоп з Юлією Замятіною. Ideas Generation та Visual trick
- розробляємо ідею-метафору з глибоким сенсом
- знаходимо графічний прийом, який підкреслить концепт
- створюємо необхідний мудборд до кожної ідеї
ДЗ № 12. Доробити практику так, щоб:
- вийшло відібрати 3 робочі метафори
- був графічний прийом до кожної ідеї
- мудборд розкривав ідею через віжуали
Оформити все у презентацію.
Навіщо вебдизайнеру Design Approach. Дотримуємося дизайн-айдентики
- що таке айдентика і для чого тобі в роботі
- айдентика - гайд, вебсайт - носій
- збираємо design approach
- прокачуємо скіли по сіткам, роботі з текстом, кольорами, композицією
ДЗ №13. Створити 3 варіанти approach для сайту:
- логотип
- типографіка
- колір
- сітка
- композиція
Оформити все у презентацію.
Backend дизайну та адаптація
- збираємо ui kit для багатосторінкових сайтів
- implementation 2.0
- адаптація під мобайл, арсенал патернів
ДЗ №14. Фіналізувати редизайн сайту: виправити неточності, зібрати UI kit, імплементувати на 6 сторінок, адаптувати головну сторінку під mobile.
Concept advanced
- ще складніші та цікавіші прийоми
- як збирати концепт
ДЗ №15.
- створити концепт першої сторінки на основі wireframe + design approach
- розробити логотип
- зібрати презентацію та презентувати на наступному занятті
Presentation check
Фідбек-сесія
Блок 4. E-commerce. Працюємо з товарними сайтами
UX E-commerce сайтів, navigation tools та аналітика
- UX e-commerce сайту. Все, що треба знати: структура та патерни
- navigation tools для e-commerce сайту: фільтр, сортування, каталог, чекаут, хедер
- аналітика - овервью
ДЗ №16. Створити айтеми для наступних сторінок: home, catalog, product page, check-out, особистий кабінет.
UI e-commerce сайтів
- як робити просту і зручну навігацію
- представляємо продукти візуально та робимо опис
- інтерактивність ключових елементів дизайну
ДЗ №18. Імплементувати e-commerce сторінки за розробленими UI design.
Presentation check
Фідбек-сесія
Гостьова лекторка та HR Настя Слободянюк: про важливість портфоліо та резюме, вплив соціальних мереж та співбесіди. Куди рости та який тип зайнятості підійде саме тобі
Фінальна презентація
Результат курсу
- оформлюєш портфоліо з трьома кейсами, збираєш професійне CV та розумієш, як зацікавити клієнтів
- вмієш працювати з брифами та проводиш UI/UX-аналіз, щоб зрозуміти аудиторію та розв'язати задачу клієнта
- проводиш дизайн-сесії: працюєш з рефами, генеруєш ідеї, створюєш mind map та збираєш мудборд
- знаєш основи типографії та композиції, створюєш архітектуру й навігацію сайту
- розбираєшся в UX-копірайтингу та застосовуєш AI для швидшої роботи
- розробляєш UI kit: від кнопок — до іконок та панелей; адаптуєш сайт під різні пристрої: desktop, mobile, tablet
Викладачі курсу
Оля Варченко - 7+ років у професії
Больше информации- Gamedev / Unity / Game Design
- Web & Mobile Design / UI/UX
Протягом курсу зробиш проєкт для портфоліо з 5 ключовими складовими UX/UI-дизайну. В кінці отримаєш фідбек, лекцію з рекрутером та відгук у Linkedin найкращим студентам від лектора - для твого вдалого старту в геймдеві.
Програма курсу
Заняття 1. UX/UI Designer у геймдеві: роль та обов'язки
- Відмінність UX/UI-дизайну застосунків/сайтів та дизайну ігрових інтерфейсів
- Пре-, продакшн і пост-: головні етапи розробки гри
- Завдання, задачі й компетенції UX/UI-дизайнера
- Зміна задач та обов'язків залежно від стадії розробки гри
- Ху із ху: з ким працює UX/UI-дизайнер
- Розвиток UX/UI Designer у геймдеві - куди зростати далі
ДЗ: навести приклади продуктів та сервісів з елементами внутрішньої мотивації та знайти ситуації, коли ігри її не мають.
Заняття 2. Usability
- Евристики юзабіліті та їхнє застосування у відеоіграх
- 10 евристик Якоба Нільсена - батька UX-дизайну
- Ігрові евристики: баланс, прогресія, управління грою та інші
- Основні елементи юзабіліті для ігрового UX
ДЗ: навести 5 прикладів застосування ігрових евристик в улюблених іграх
Заняття 3. Друга складова UX - Engage-Ability
- Мотивація. Зовнішні чинники: нагороди, оцінки, рейтинги тощо
- Мотивація. Внутрішні чинники: компетенція, автономність, зв'язність/спорідненість
- Теорії мотивації
- Емоція (3Cs: character|control|camera, новизна, сюрпризи та відчуття присутності)
- Стан потоку та умови його виникнення у грі. Як його не зруйнувати
ДЗ: розібрати 1-2 гри на чинники мотивації, пропрацювання емоцій гравця, стан потоку та успішність.
Заняття 4. Design Thinking
- Основні складові та етапи Design Thinking: емпатія, визначення, ідея та прототипування, тестування та оцінка
- UX артефакти (персона, user story, user flow)
- Kano Model
- JTBD JOBS-TO-BE-DONE
ДЗ: провести аналіз конкурентів для інтерфейсів розділу меню серед ігор обраного жанру та зібрати з них мудборд з описом, що доречно, а що - ні.
Заняття 5. Першому гравцю приготуватись - вступ до ігрового UI
- Складові ігрового UI: меню та HUD
- Типи представлення ігрових інтерфейсів
- Ієрархія та компонування
- Меню-компоненти
- Патерни та навігація
- Гештальт-принципи в UI-дизайні
ДЗ: розробити дизайн головного та пауз-меню в команді та самостійно попрацювати над розділами пауз-меню.
Заняття 6. Figma: Tips & Tricks
- Автолейаут, змінні, компоненти та їхні властивості
- Microinteractions
- Smart-анімації
- Плагіни для прототипування з геймпадом, видалення фону, шрифти
- Використання OBS Studio для запису функціонування прототипів
Заняття 7. Аналіз проблем юзабіліті (UX) та груповий брейнштормінг для фіксу
Практична робота.
Заняття 8. User Research: методи та інструменти
- Оцінка евристиками
- UX-тести
- Опитування
- Коридорні тести
- Аналітика
ДЗ: провести A/B-тестування свого дизайн-рішення розділу меню серед однокурсників.
Заняття 9. Командний воркшоп із розробки UX-артефактів на основі міні-брифу
Створити User Flow та Wire Flow на основі брифу для гри.
Заняття 10. Робота зі стайлгайдом гри
- Типографія
- Колористика
- Розбір стайлгайдів ігор
- Композиція
ДЗ: разом із командою створити стайлгайд для інтерфейсу гри, індивідуально обрати гру та розібрати її стайлгайд.
Заняття-практика 11. Аналіз та розробка HUD
Практичне заняття в групі.
Заняття 12. Adobe Photoshop: Tips & Tricks
- Базові поєднання клавіш
- Швидке видалення фону, маски
- Техніка dodge and burn
- Базові принципи колажування
- Смартоб'єкти, екшени, скрипти
- Пакетна обробка зображень
ДЗ: створити колаж з елементами дієгетичного або просторового інтерфейсу та розробити HUD разом із командою.
Заняття 13. Фідбек-сесія
Заняття-практика 14. Психологія та робота мозку в іграх
- Сприйняття та пізнання
- Увага
- Пам'ять
- Мотивація
- Емоції: як працюють і на що впливають
- Онбординг гравця: типи та план туторіалів, Learning & Forgetting Curve
Заняття 15. Розробка UI-дизайну та прототипа на основі брифу від геймдизайнера (командна робота)
Практична робота.
Заняття-практика 16. Доступність гри. Accessibility A11Y
- Поняття Disability та його типи
- Що таке інклюзивний дизайн
- "Зрізаний бордюр" та його функція в дизайні
- XAG (Xbox Accessibility Guideline)
- Програмні та апаратні рішення
Заняття 17. Всі етапи дизайн спринту для розробки фічі (командна робота)
Практична робота.
Заняття 18. Портфоліо та оформлення кейсів
- Як демонструвати всі етапи розробки дизайну
- Інтернет платформи, Figma чи особистий сайт як портфоліо - що краще
- Підготовка до технічного інтерв'ю
- Профіль в Linkedin - як і навіщо розвивати
- Тестове інтерв'ю з рекрутером
ДЗ: оформити портфоліо з виконаних на курсі робіт.
Заняття 19. Лекція з HR
- Підготовка CV та створення профілю в LinkedIn
- Як аплаїтись на роботу в Україні та закордоном: актуальні ресурси
- Підготовка до співбесіди: як презентувати себе на співбесіді та які питання ставити
Заняття 20. Business centered design
- Система нагород
- Як потрапити на гачок - Hook Model
- Dark UX patterns та упередження
Заняття 21. Презентація дизайнів
Результат курсу
- Освоюєш базові скіли UX/UI-дизайнера для розробки ігор
- Працюєш із Design Thinking та вмієш нативно залучати юзера до гри
- Розумієш, як працює індустрія геймдеву та зони відповідальності дизайнера ігрових інтерфейсів
- Робиш Player-Centric дизайн інтерфейсів та складаєш зрозумілу навігацію гравця
- Знаєш та без рандому застосовуєш головні фішки Figma та Adobe Photoshop для інтерфейсів ігор
- Оформлюєш кейс у портфоліо, з яким зможеш починати шлях у кар'єрі
Викладачі курсу
Олександр Шпак - Senior UX/UI Designer at Ubisoft
Больше информации- Web & Mobile Design / UI/UX
За 12 місяців ти виростеш з початківця - до джуна. Для цього розбереш функціонал Figma. Вибудуєш воркфлоу роботи над проєктом: від клієнтського брифу й рисерчу - до презентації. Навчишся створювати візуальний концепт, архітектуру й навігацію вебпродукту. Зрозумієш, як аргументувати дизайн-рішення розробникам - щоб без зайвих складнощів і всім подобалось.
Програма курсу
Блок 1 - Figma
- Модуль 1. Функціонал Figma
- Модуль 2. Фічі Figma, про які ти не знав
- Модуль 3. Верстка
- Фідбек-сесія
- Модуль 4. Стилі, компоненти та бібліотека
- Модуль 5. Прототип та анімація
- Фідбек сесія
Блок 2 - Основи вебдизайну
Заняття №1
Design. Види дизайну. Вебдизайн у бізнесі. Дизайн-процес для вебу. Організація документу.
Блок UX
- Бренд. Брифінг. Аналіз аудиторії + proto-persona
- Аналіз конкурентів та аналіз бест-практис
- Sitemap: структура сайту + методологія AIDA. Створення сору з використанням ШІ, формулювання УТП (унікальна торгова пропозиція)
- Прототипування та тестування + base navigation list
- Фідбек-сесія
Блок UI: теорія
- Composition + grids
- Typography
- Colour
- References
- Фото та графіка
- Фідбек-сесія
Блок UI: практика
- Воркшоп: Ideas generation
- Воркшоп: Design approach - стиль, типографіка, кольори,композиція і додатково
- Воркшоп: Concept
- Implementation, ключові UI принципи та UI Kit
- Mobile
- Фідбек-сесія
- Presentation
- Presentation check
Практика: ленд
- Воркшоп: Знайомство з брифом. Етап research
- Воркшоп: Розробка структури та копірайту
- Воркшоп: Прототипування
- Воркшоп: Ideas generation + design approach
- Воркшоп: Concept
- Presentation check
- Portfolio
Блок 3 - Переходимо до найцікавішого - UX/UI Design
Заняття №1
Інтро в професію. Історія UX/UI дизайну.
Блок UX
- UX-дизайн. Психологія цифрового сприйняття
- Аналіз конкурентів
- Практикум. UX review
- Дослідження
- Фідбек-сесія
- User Persona та Customer Journey Map
- User flow
- Практикум. Проєктування зняття готівки
- Проєктування інтерфейсу
- Юзабіліті евристики
- Тестування дизайн-рішень
- Практикум. Розумний дім
- Фідбек-сесія
Блок UI
- Візуальний дизайн інтерфейсу (UI Design)
- Дизайн-концепт
- Типографіка, модульна сітка та іконки
- Фідбек-сесія
- Навігація. Дизайн внутрішніх сторінок
- Дизайн-система. Основні компоненти та форми
- Інтерфейси особистих кабінетів
- Практикум. Редизайн ЛК
- Анімація веб (запрошений лектор)
- Фідбек-сесія
Блок 4 - Mobile Apps Design
- Інтерфейс мобільних додатків. Гайдлайни iOS та Android
- Підготовка до брифінгу з реальним клієнтом
- Онлайн-зустріч із клієнтом
- Передпроєктний аналіз
- Практикум
- Навігація та патерни. Форми у додатках
- Візуальний дизайн інтерфейсу мобільних додатків
- Фідбек-сесія
- Перша сесія користувача та його шлях
- Інтерфейс мобільного додатка. Додаткові екрани
- Формування звичок у користувачів. Гейміфікація
- Фідбек-сесія
- Практикум
- Анімація mobile (запрошений лектор)
- Презентація дизайн-рішень
- Платформи для додатків
- Фідбек сесія
- Презентація клієнту
- Куди зростати UX/UI дизайнеру
Після курсу ти:
- Юзаєш Figma без зайвих кліків
- Проводиш UI-, UX- та CX-аналіз, досліджуєш конкурентів та складаєш Customer Journey Map
- Генериш ідеї, проводиш дизайн-сесії, створюєш референсні концепти й клікабельні прототипи
- Аналізуєш поведінку юзера, проводиш глибинні інтерв'ю, створюєш User Persona та User Flow, створюєш інтерфейси сайтів та додатків, тестуєш їх та аналізуєш на основі евристик
- Розробляєш та презентуєш дизайн-концепти, адаптуєш їх під різні пристрої та робиш навігацію максимально зрозумілою
- Кладеш у портфоліо три кейси, один з яких - для реального клієнта, презентуєш концепт - на практиці та з фідбеком, маєш шанс потрапити на стажування в топкомпанію країни
Викладачі курсу
- Діма Напрієнко - Senior Product Designer at Welltech, ex-Head of Design at Jooble
- Оля Варченко - Web Designer
- Марк Кузнєцов - UI/UX & Graphic Designer at Дія та Мінцифрі
- Web & Mobile Design / UI/UX
Навчишся працювати за повноцінним дизайн-процесом, починаючи з досліджень і закінчуючи інтерфейсними рішеннями для мобільних додатків та web-сервісів. Після курсу опануєш популярні UX-методології, вмітимеш проєктувати зручний та привабливий UI. Також тебе чекає оформлення твоїх проєктів у портфоліо на Behance.
Програма курсу
Design Basics
- Figma Essentials
- Basic UI Elements
- Components, Autolayout, and Variants
- Typography Basics
- Grids
- Prototyping
- UI Design
- Clickable Prototyping
Course Fundamentals
- How to learn effectively
- Figma practice
UX Design - Research
- Intro
- Design Process
- Quantitative Research (Surveys)
- Heuristic Interface Analysis
- Qualitative Research (In-Depth Interviews)
- Jobs To Be Done
- Customer Journey Mapping
- Kano Model. Features Prioritization
- Information Architecture Mapping
- User Flows
- Prototyping
- Unmoderated User Testing
Design Basics Extended
- Law of Proximity
- Law of Common Region
- Negative space
- Contrast
- Buttons
- Inputs
UI Design - Mobile App Design
- Grids
- Mobile Interfaces
- Interface Patterns & Trends
- Colors & UI
- Typography
- Design Gestalts and Rules
- Handoff Preparation (UI Kits)
Web Interfaces
- Scrum Methodology
- Gathering Data From Interviews
- Personas and User Stories
- Product Hypotheses
- Prototyping
- Composition and Typography
- Graphic Rhymes
- Adaptive Design
- How to Present Your Work
- Project Presentation
- Design Systems
Portfolio Cases on Behance
- Behance Overview
- Case Structure
- Trends
- Case Design Tips
- Second Behance Case
Creative Web
- Design exploration
- Site structure and mood board
- Wireframing
- Concept creation
- Adapting design
- Third Behance case
Employment
- Introduction
- Preparing Your Resume
- Interview Preparation
- Preparing Your Cover Letter
- DOU and Google Profiles
- Creating Your LinkedIn Profile
- How to Communicate in the Right Way
- How to Apply for a Job on Different Platforms
- How to Find Vacancies
- How to Find Recruiters' Contacts
- Employment daily activities
- Creating Your Djinni Profile
- Work details FAQ
HTML + CSS Basics
- HTML Basics
- CSS Basics
- Colors and Fonts
- Box Model Basics
- Semantic Basics
- Responsiveness Basics
- CSS Selectors
- Pseudo-Elements and Pseudo-Classes
- Specificity
- Links and URLs
- Images
- Media Queries
- Forms
- Position
- Extra topics
Career Development
- Mastering Your Probation Period
- PDP and Career Plans
- Salary Review Strategies
- Recruiter Outreach
- How to Find a New Job?
Особливості курсу
- Працюєш? Вчись у власному темпі
- Зідзвони з менторами тричі на тиждень
- Чат з одногрупниками
- Навчальні матеріали "без води" замість довгих лекцій
- Матимеш 4 робочих проєкта в портфоліо: 3 індивідуальних і 1 командний
- Підготовка до працевлаштування: технічні співбесіди з менторами, перевірка CV, професійних соцмереж, підготовка до інтерв'ю, підбір вакансій для працевлаштування
- Гарантуємо працевлаштування після навчання
- Повернемо кошти якщо не знайшов роботу в ІТ
Викладачі курсу
- Eugene Ochkalenko - Product designer / Coach
- Olya Koval - Student Coordinator
- Web & Mobile Design / UI/UX
Навчишся працювати за повноцінним дизайн-процесом, починаючи з досліджень і закінчуючи інтерфейсними рішеннями для мобільних додатків та web-сервісів. Після курсу опануєш популярні UX-методології, вмітимеш проєктувати зручний та привабливий UI. Також тебе чекає оформлення твоїх проєктів у портфоліо на Behance.
Програма курсу
Design Basics
- Figma Essentials
- Basic UI Elements
- Components, Autolayout, and Variants
- Typography Basics
- Grids
- Prototyping
- UI Design
- Clickable Prototyping
Course Fundamentals
- How to learn effectively
- Figma practice
UX Design - Research
- Intro
- Design Process
- Quantitative Research (Surveys)
- Heuristic Interface Analysis
- Qualitative Research (In-Depth Interviews)
- Jobs To Be Done
- Customer Journey Mapping
- Kano Model. Features Prioritization
- Information Architecture Mapping
- User Flows
- Prototyping
- Unmoderated User Testing
Design Basics Extended
- Law of Proximity
- Law of Common Region
- Negative space
- Contrast
- Buttons
- Inputs
UI Design - Mobile App Design
- Grids
- Mobile Interfaces
- Interface Patterns & Trends
- Colors & UI
- Typography
- Design Gestalts and Rules
- Handoff Preparation (UI Kits)
Web Interfaces
- Scrum Methodology
- Gathering Data From Interviews
- Personas and User Stories
- Product Hypotheses
- Prototyping
- Composition and Typography
- Graphic Rhymes
- Typical UI Mistakes
- Adaptive Design
- How to Present Your Work
- Project Presentation
- Design Systems
Portfolio Cases on Behance
- Behance Overview
- Case Structure
- Trends
- Case Design Tips
- Second Behance Case
Creative Web
- Design exploration
- Site structure and mood board
- Wireframing
- Concept creation
- Adapting design
- Third Behance case
Employment
- Introduction
- Preparing Your Resume
- Interview Preparation
- Preparing Your Cover Letter
- DOU and Google Profiles
- Creating Your LinkedIn Profile
- How to Communicate in the Right Way
- How to Apply for a Job on Different Platforms
- How to Find Vacancies
- How to Find Recruiters' Contacts
- Employment daily activities
- Creating Your Djinni Profile
- Work details FAQ
HTML + CSS Basics
- Environment Setup
- HTML Basics
- CSS Basics
- Colors and Fonts
- Box Model Basics
- Semantic Basics
- Responsiveness Basics
- CSS Selectors
- Pseudo-Elements and Pseudo-Classes
- Specificity
- Links and URLs
- Images
- Media Queries
- Forms
- Position
- Extra topics
Career Development
- Mastering Your Probation Period
- PDP and Career Plans
- Salary Review Strategies
- Recruiter Outreach
- How to Find a New Job?
Особливості курсу
- Графік навчання в будні (9:00-18:00)
- Проходження відбору на курс
- Онлайн підтримка щодня
- Ком'юніті студентів
- Кар'єрна підтримка впродовж 3 років
Викладачі курсу
- Eugene Ochkalenko - Product designer / Coach
- Artem Kuznetsov - UI/UX Mentor
- Yevhenii Riabukha - UI/UX Mentor
- Anna Bielenko - UI/UX Mentor
- Tetiana Kuzmii - UI/UX Mentor
- Serhii Shybelov - UI/UX Mentor
- Mariia Chernova - UI/UX Mentor
- Nataliia Butko - UI/UX Mentor
- Kate Karaush - Student's Coordinator | Python & UI/UX
- Anya Yarigina - UI/UX designer and coach
- Yaroslav Vasylenko - Educational PM
- Web & Mobile Design / UI/UX
Дизайнер – одна з основних професій у IT-галузіі. Все, що ти бачиш в інтернеті, хтось придумав і намалював. Дизайнери потрібні кожному бренду, тож вакансій завжди багато. Це професія із величезними перспективами. Ти навчишся створювати сучасні інтерфейси та зможеш працювати UI/UX дизайнером у IT або Digital.
Програма курсу
Web design
- Введення у курс
- Первинне вебдослідження
- Лендинг, його призначення та функції
- Прототипування
- Сітки, види та особливості
- Основи композиції
- Стилі у вебдизайні
- Візуальна ієрархія
- Іконки та ілюстрації
- Ефекти в вебі
- UI kit та адаптація
- Типографіка
- Колір та сприйняття
- Основи тестування
- Робота з векторною графікою
- Робота з растровою графікою
- Основи роботи з анімацією
- Behance кейси
- +1 особистий проєкт: лендинг із адаптацією
- +1 особистий проєкт: UI kit та корпоративний сайт
UX/UI design
- Вебсервіси
- Концепція проєкту
- Модель Кано
- Roadmap продукту
- MVP/MMP: що це і навіщо
- Прототипування mobile first
- Цільова аудиторія
- Портрети користувачів
- Customer journey map
- Jobs to be done
- Робота з user story
- Принцип HADI
- Побудова гіпотез
- Навігація та структура
- Дизайн системи та як з ними працювати
- Атомний дизайн
- Форми
- Подача інформації
- +1 командний проєкт: розробка вебзастосунку
Mobile design
- Особливості дизайну для мобільних пристроїв
- Проєктування інтерфейсів для iOS та Android
- Формування концепту проєкту
- Дизайн процес
- Навігація, основні патерни
- Робота з онбордингом
- Мобільне прототипування
- Робота з формами
- Робота з порожніми скрінами
- UI мобільного додатка
- Робота з дизайн-системою
- Анімація в мобільних додатках
- Анімація, розваги у Figma
- Анімація, розваги у Protopie
- Формування кейса на Behance
- Анімація кейса на Behance
- +1 командний проєкт: розробка мобільного застосунку
Soft skills
- Філософія Agile
- Методологія Scrum
- Робота в команді
- Тайм-менеджмент
- Аналітика проєктів
- English speaking club (пакет Plus)
- Робота з EnglishDom Words
- Заняття з працевлаштування
- Складання грамотного резюме
- Створення сторінки на LinkedIn
- Написання мотиваційного листа
- Майданчики для пошуку роботи
- Підготовка до HR-інтерв'ю
- Підготовка до технічного інтерв'ю
- Комунікативні навички
- Тестові співбесіди
Career skills
- Створення резюме
- Оформлення профілів Linkedin та Djinni
- Підготовка до HR та технічної співбесіди
- Індивідуальні кар’єрні консультації
- Рекомендація студентів на вакансії партнерів
Особливості курсу
- Круті ментори
- Кар'єрний сервіс
- 2-3 вебінари на тиждень
- Кабінет my.goit
- Спілкування в чаті
Викладачі курсу
- Маша Руденко - Senior UX/UI Designer в GoIT
- Міша Губа - Product Designer в Wispence
- Олійник Тарас - Product UI/UX Designer NEAR One Click Crypto, Jump
- Єршов Владислав - UI/UX Designer
- Білик Андрій - Студія WEBGORILLA, COO
- Скакун Олександр - Art Director & Product Designer
- Заступ Олександр - Lead UI/UX Designer at Lampa Software
- Web & Mobile Design / UI/UX
Курс веб дизайну онлайн в Projector: від базових принципів до перших власних сайтів. Опануйте необхідні навички та інструменти, щоб зробити успішний старт в професії, вивчаючи веб дизайн з нуля.
Програма курсу
Сітки
- З'ясуємо, що таке сітки та які бувають їхні типи
- Розглянемо приклади застосування сітки та розташування контенту в ній
- Поговоримо про вплив сіток на дизайн
Типографія
- Опануємо правила набору тексту
- Попрацюємо з літерами та текстом у вебдизайні
- Розглянемо базову класифікацію шрифтів
- Розберемось, як обирати шрифти та їхні параметри
Форми, кнопки та контроли
- Навчимося працювати з елементами управління сайтом: хедери, футери, розкрите та гамбургер-меню, чекбокси
- Опануємо роботу з кнопками та контролами
- Зрозуміємо, навіщо потрібні форми та з чого вони складаються
Референси
- Дізнаємось, як шукати, аналізувати та використовувати референси
- Розглянемо принципи роботи з референсами
Організація власної роботи
- Навчимося оформлювати файли проєктів
- Дізнаємось, як працювати з відступами, розмірами та стилями
Автолейаути, компоненти, варіанти
- Визначимо, що таке автолейаути, компоненти та варіанти
- Розберемо на прикладах особливості кожного та навчимося їх використовувати
Основи маркетингу для дизайну (AIDA)
- Визначимо, що означає формула AIDA
- Навчимося будувати структуру односторінкового сайту за формулою AIDA
- Розберемось, як використовувати дизайн, щоб досягати маркетингових цілей
Особливості курсу
- Відеолекції двічі на тиждень. Живі зідзвони з куратором раз на тиждень (ввечері у будній день)
- Real-life завдання
- Регулярний фідбек
- Сертифікат за здобутки
- Можна повернути кошти протягом 14 днів від початку курсу
Викладачі курсу
- Андрій Курочкін - Art Director в Hexagon.agency
- Ліза Кащинець - UI/UX Designer в Hexagon Agency
- Валерія Бобко - Product Designer at Enhance XR
- Дар'я Лимаренко - UX/UI Designer at Arounda Agency
- Олександр Парамонов - Lead Interface Designer at Alty
- Даша Краснолуцька - UI/UX Designer в Roud Studio
- Аліна Федорченко - Interface Designer в snig.digital
- Олександра Бітаєва - Head of Product at Medentee
- Юлія Цукурова - Product Designer в Fireart Studio
- Дмитро Світличний - Product Designer at 3SS
- Анастасія Санцевич - Experience Designer в Star
- Микола Турчин - UX/UI Designer в Lazy Ants
- Вадим Тарасов - Product Designer в Uklon
- Матвій Дунук - User Interface Artist в Ubisoft
- Вова Віндар - Незалежний дизайнер
- Олександр Левченко - Product Designer в CYBR
- Анна Аптікєєва - UI/UX Designer в Arounda Agency
- Поліна Сучок - Product Designer в Kyivstar
- Іра Ларцева - Product Designer в Artkai
- Богдан Матвіїв - Art Director at drops.digital
- Сергій Ковтун - UI/UX Designer at Vintage Web Production
- Анастасія Школяр - UI/UX Designer at Arounda Agency
- Святослав Затишняк - Незалежний дизайнер
- Дмитро Іванов - Незалежний дизайнер
- Вероніка Корнієць - Head of Growth Design at Batelle
- Ольга Удовіна - Product Designer at Kyivstar
- 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer
- Web & Mobile Design / UI/UX
Базовий курс про візуалізацію даних для початківців. Курс складається з роз’яснень основних принципів візуального представлення даних і практичних завдань, на яких ви зможете ці принципи застосувати та закріпити нові знання.
Програма курсу
Візуалізація даних: що це і навіщо
Патерн як основний принцип створення візуалізації даних. Огляд прикладів за типами задач, які вони вирішують.
Робота з даними
Де їх брати, які бувають формати. Формування таблиціз даних та робота з ними. Геокодування географічних назв. Аналіз інформативності даних.
Дослідження даних за допомогою візуалізації
Знайомство з онлайн інструментом для створення інфографіки Inzight.
З чого складаються графіки. Частина перша
Типи візуального кодування, системи координат та шкали вимірювання.
З чого складаються графіки. Частина друга
Огляд типів графіків згідно з задачами, які вони краще вирішують. Як різне візуальне представлення зміщує акценти в даних.
Знайомство з онлайн інструментом для створення інфографіки Flourish. Нетипове представлення даних
Огляд можливостей інструменту Flourish. Візуалізація даних без використання шкал вимірювання та систем координат.
Як формується візуальний сенс
Фізіологія візуального сприйняття інформації, принципи Гештальт, додаткове кодування значень.
Дизайн в інфографіці: the more is less
Особливості використання кольору і шрифту, побудови композиції.
Етика у візуалізації даних
Як дані можуть вводити в оману: розбір маніпулятивних прикладів. Як дані можуть розповідати історію.
Підбиття підсумків
Огляд корисних книг та програм, поради щодо подальших кроків для самостійного занурення і опанування візуалізації даних - найбільш потужного на сьогодні методу аналізу і представлення інформації.
Особливості курсу
- Відеолекції щовівторка та щочетверга. Щоп'ятниці вебінари з куратором о 19:30
- Real-life завдання
- Курсовий проєкт
- Регулярний фідбек
- Сертифікат за здобутки
- Можна повернути кошти протягом 7 днів від початку курсу
Викладачі курсу
Надя Кельм - Артдиректорка в Texty.org.ua. Займається дата-артом та інформаційним дизайном
Больше информации- Web & Mobile Design / UI/UX
Впродовж курсу ви на практиці познайомитесь з процесом створення схематичних макетів різної деталізації та інтерактивних прототипів.
Програма курсу
Схематичні макети та інтерактивні прототипи
- Що таке схематичні макети
- Класифікація схематичних макетів
- Інформаційна архітектура
- Інструменти та ресурси
- Створення схематичних макетів
- Створення інтерактивних прототипів
- Підсумки та поради
Після проходження курсу ви зможете
- Розробляти схематичні макети
- Розробляти інтерактивні прототипи
- Швидко візуалізувати та тестувати різні ідеї
- Отримувати ранній зворотний зв'язок від зацікавлених сторін
- Покращити процес комунікації з колегами
- Створювати кращі продукти з погляду UX
Особливості курсу
- Повний доступ до цього курсу назавжди
- Рецензії домашніх робіт
- Доступ до всіх оновлень цього курсу
- Сертифікат про проходження курсу українською та англійською
- Служба підтримки
- Підтримка від спільноти студентів
- Додаткові матеріали
Викладачі курсу
Богдан Жук - UX/UI-дизайнер в агенції Goodface
Больше информации- Web & Mobile Design / UI/UX
На курсі ви пройдете комплексну підготовку до працевлаштування у напрямі UX/UI-дизайну. Зокрема — поглибите свої дизайн-навички, впроваджуючи з нуля реальний проєкт. Крім того, на вас очікують регулярні зустрічі з рекрутерами, менторські консультації та повний супровід у побудові сильного портфоліо, що зробить вас конкурентоспроможним фахівцем.
Програма курсу
Місяць 1
- Аналіз платформи Rentafont
- Робота зі схематичними макетами
- Робота зі сценаріями взаємодії
- Бенчмаркінг та аналіз конкурентів
Місяць 2
- Авторозмітки у Figma
- Компоненти та їх властивості
- Масові опитування та картки персон
- Змінні, стилі та дизайн-токени
Місяць 3
- Мудбординг та референсні концепції
- Користувацькі інтерв'ю
- Огляд референсних концепцій
- Концепція редизайну на рівні схематичних макетів
- Початок роботи над кейсом
- Дизайн-системи в Figma
- Робочі сесії напрацювань
Місяць 4
- Робота над UI-макетами
- Підготовка до А/Б тестування та отримання зворотного зв'язку
- Інтерактивні прототипи
- Аналіз гіпотез
Після проходження курсу ви зможете
- Проводити UX-дослідження
- Будувати інформаційну архітектуру
- Розробляти дизайн-системи
- Будувати дизайн-стратегію
- Забезпечувати комплексний UX/UI-супровід
- Презентувати та захищати свої ідеї
Особливості курсу
- 4 місяці практичного навчання з куратором
- Робота над реальним проєктом в команді
- Супровід зі створення резюме
- Зустрічі з рекрутерами та HR-ами
- Індивідуальні менторські сесії
- Рецензії напрацювань та розбори портфоліо
- Q&A-зустрічі з експертами
- Цифровий сертифікат
Викладачі курсу
- Анатолій Попель - СЕО Cases, засновник та керівник Креативної Практики
- Євген Ігнатюк - Провідний дизайнер Креативної практики
- Web & Mobile Design / UI/UX
Проходження цього курсу на базі Навчального Центру має масу переваг. По-перше, він компактний, тому ви не витратите на навчання багато часу. Інформація подана в сконцентрованому вигляді, робиться великий наголос на практику. В процесі навчання ви будете виконувати завдання, які можуть стати основою для портфоліо дизайнера.
Програма курсу
Введення в дизайн UI
- Розробка продуктів: основні етапи
- У чому відмінність UI та UX. UI-дизайнер і його робота над проєктом
- Які інструменти використовує UI-дизайнер
Інструменти дизайнера: Figma і Sketch, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Invision
- Введення в Figma і Sketch
- Інструмент для розробки макетів InVision
- Avocode - графічний редактор для роботи з файлами PSD і кодом
- Як сформувати бриф відповідно до вимог замовника
- Дослідження ринку, аналіз конкурентів
- Підбір референсів
- Мудборд - що таке, як його створити
- Презентація результатів
Базові відомості про дизайн
- Основи композиції, приклади рішень
- Статична і динамічна композиція
- Шрифти - класифікація, поєднання різних видів шрифтів
- Як вибрати шрифт для дизайну
- Основи типографіки для веб-дизайну
- Акцент і ритм в дизайні
- Теорія кольору - властивості кольорів і їх поєднання
- Створення палітри проєкту
- Психологія сприйняття кольору
- Колір з точки зору дизайнера
- Ресурси для дизайнера
Етапи роботи над дизайном
- Етап скетчінга
- Варфреймінг
- Етап інтерактивного прототипування
- Що таке мокап, віжуал
Побудова інтерфейсу: принципи та інструменти
- Модульна сітка в побудові інтерфейсу
- Функції модульної сітки
- Як створити й налаштувати модульну сітку
- Психологічні особливості сприйняття інформації на веб-сайтах
- Блоки інформації та візуальна ієрархія
- Як розставити пріоритети й акценти на різних елементах веб-сторінки
- Стани елементів інтерфейсу
- Форми та навігація на сайті
- Навіщо потрібні фавіконки
- Прелоадери, іконки та інші інформаційні елементи
- Як вибрати стиль іконок
- Графіка для сайту: технічні вимоги до формату
- Типи медіа та їх розміщення: ілюстрації, відео, фотографії
- Що таке responsive та adaptive design - особливості та відмінності
- Принципи mobile first і desktop first
- Що використовувати - адаптивний дизайн або мобільну версію сайту
- Як підготувати макет і зображення для дисплея Retina
Тестування дизайнерського продукту
- Як відбувається тестування під час створення
- Як поліпшити готовий дизайн
- Поняття design handoff
Як підготувати макет до верстки - інструменти
Графічні елементи сайту - підготовка до верстки.
Огляд трендів і історія веб-дизайну
- Історія web-дизайну і перші веб-сайти
- Сучасні стилі: fluent, flat, material design
- Популярні візуальні прийоми та останні тренди
Застосування анімації в дизайні інтерфейсу
- Як анімувати елементи інтерфейсу
- Анімація в ілюстраціях і іконках
- Сервіси для створення анімації
Презентація фінального проєкту
- Як презентувати проєкт
- Як аргументувати дизайнерські рішення
Що можуть випускники курсу:
- Створювати яскраві та стильні інтерфейси
- Займатися оптимізацією призначеного для користувача інтерфейсу під потреби програми
- Аналізувати шляхи взаємодії користувача і системи й продумувати оптимальні рішення
- Налаштовувати графічний контент сайту, іконки та анімацію
- Підвищувати функціональність сайту за допомогою нових розроблених елементів
Особливості курсу
- Викладачі практики
- Корпоративне навчання
- Можливість навчатись у вихідні
- Можливість влаштуватис у провідні IT-компанії
- Індивідуальне навчання
- Web & Mobile Design / UI/UX
Курси Web дизайну являють собою програму навчання комплексного типу, яка спрямована на детальне вивчення Web-дизайну з початкового рівня. Заняття включають не тільки теоретичну, але й практичну частину для закріплення матеріалу.
Програма курсу
На практичних заняттях студенти курсу:
- вчаться приймати краще рішення з можливих
- працюють з різними інструментами і платформами
- продумують кілька цікавих альтернативних варіантів реалізації дизайну
- створюють макети з привабливим зовнішнім виглядом і продуманою конструкцією
- прототипіюють, роблять начерки ідей в паперовому форматі
- вчаться вигідно презентувати клієнтам свої напрацювання
- закладають ази для успішної побудови комунікаційних зв'язків з розробниками, які безпосередньо займаються впровадженням дизайнерської ідеї
Курси передбачають отримання початківцями досвіду в графічному редакторі Фігма. Це інноваційна платформа, яка характеризується зручністю роботи з макетами. На стандартних курсах про неї мало де і коли згадують, і це є великим упущенням. Крім Фігми, наші студенти зможуть засвоїти основи анімаційного, графічного мистецтва, науки про колір, оформлення тексту. Важливим моментом є те, що студенти працюють над реальними, а не вигаданими проєктами, в основі яких ідеї замовників. По закінченню курсу кожен студент матиме два готові проєкти, які зможе в майбутньому презентувати в своєму портфоліо. Також, курс передбачає допомогу HR-менеджерів в підготовці новоспечених дизайнерів до співбесіди і формування резюме.
Випускники курсу:
- знають базові принципи дизайну з боку психологічних і технічних аспектів
- розмовляють із замовником на одній мові, ставлять перед собою бізнес-завдання та досконало володіють аналізом бізнес-процесів
- відрізняють вдалий дизайн від невдалого, наводять аргументовані пояснення даному факту
- працюють над створенням нових ідей та концепцій дизайн-рішень
- розробляють дизайн додатків для телефонів, landing page, адміністративних панелей
- однаково легко і продуктивно працюють в Фігма та інших редакторах
Особливості курсу
- Викладачі практики
- Корпоративне навчання
- Можливість навчатись у вихідні
- Можливість влаштуватись у провідні IT-компанії
- Індивідуальне навчання
- 2D Artist / 2D Illustrator / Graphic Designer
- Web & Mobile Design / UI/UX
На курсах ви навчитеся працювати в редакторах векторної та растрової графіки, які використовуються дизайнерами в усьому світі. Створення макетів і ілюстрацій з нуля, ретуш та колажування зображень, підготовка дизайну веб-сторінки до верстки - всі ці навички можна придбати під час практичного курсу від Навчального Центру.
Програма курсу
Adobe Photoshop як інструмент дизайнера
- Введення в Adobe Photoshop: як створити, змінити та зберегти файл. Формати документів. Внесення змін до готового макета
- Відмінності між растровою та векторною графікою. Поняття векторної графіки й області її застосування
- Як визначити колірний режим документа. Відмінності між різними видами колірних моделей
- Як налаштувати інтерфейс програми
- Параметри зображення, створення і зміна зображення
- Що таке шар, як з ним працювати. Види шарів і способи їх створення
- Палітра Layers для роботи з шарами
- Багатошарові зображення
- Як трансформувати шар або його вміст, згрупувати, зв'язати або злити шари
- Стилі шару і їх застосування для створення візуальних ефектів
- Інструменти виділення і меню Select
- Налаштування параметрів виділення
- Форма виділення та операції з нею. Як доповнити область виділення, відняти від неї або виконати перетин двох областей
- Кордон виділення і розтушування
- М'який і жорсткий край виділеної області за допомогою інструмента "Уточнити край"
- Область виділення та операції з нею: поворот і масштабування, переміщення, спотворення, дублювання
- Інструменти та методи корекції. Як підготувати роботу до корекції
- Базові інструменти кольорокорекції - тонова, колірна, швидка корекція
- Швидке перетворення в чорно-біле зображення за допомогою коригувальних шарів
- Коригувальні шари та неруйнівна корекція
- Фоторетуш
- Ретуш портретних фотографій: етапи
- Інструменти Healing Brush, Clone Stamp, Spot Healing Brush для чищення шкіри й відновлення текстури
- Вибіркова корекція кольору - відтінок очей, волосся, відбілювання зубів. Інструменти зміни насиченості, затемнення й освітлення
- Домальовування зображення на прикладі волосся
- Корекція фігури й рис обличчя із застосуванням фільтра Liquify
- Інструмент History Brush і способи його застосування
- Інструменти для роботи з текстом і текстові шари
- Як створити й трансформувати напис. Текстові стилі й ефекти - лід, вода, вогонь за допомогою стилів шару
- Встановлення стилів тексту і зміна параметрів, імітація металевого напису
- Параграф. Відстань між рядками, відстань між буквами, вирівнювання тексту
- Що таке mock-up і як з ним працювати
- Що таке Smart Filters і області їх застосування
- Графіка для сайту і соцмереж
- Формат зображень
- Як зберегти дизайн для веб
- Інструменти анімації в Photoshop. Шкала часу
Adobe Illustrator як інструмент дизайнера
- Меню і головне вікно Adobe Illustrator. Палітри й налаштування робочої області
- Як створити, відкрити, зберегти документ. Відновлення документів. Вибір шаблону і налаштування параметрів нового документа
- Інструменти навігації й масштабування документа. Режим перегляду
- Як скасувати або повторити попередні дії в програмі
- Об'єкти та дії з ними - створення, трансформація, зміна розміру, поворот
- Прості фігури: створення кола, еліпса, зірки, прямокутника, багатокутної фігури, спіралі, сітки й дуги
- Як виділити об'єкт за допомогою панелі інструментів
- Трансформація і переходи. Налаштування переходу по траєкторії і його параметри
- Маніпулювання об'єктами - переміщення по монтажній області та між документами
- Сортування об'єктів по групах. Виділення, блокування і розблокування об'єктів
- Щоб скопіювати та вставити нові об'єкти, компонування і комбінування
- Як налаштувати видимість об'єкта, видалити об'єкт. Вирівнювання
- Підготовка графіки для розміщення на сайті
- Підготовка макета до верстки в Adobe Illustrator
- Додаткові інструменти Adobe Illustrator
- Інструменти малювання
- Інструменти вирівнювання. Лінійки, напрямні
- Налаштування шкали вимірювання
- Як створити, заблокувати, видалити напрямні
- Використання розумних напрямних, використання об'єкта як напрямної
- Контур: створення, редагування, виділення. Опорні точки і їх редагування. Редагування кривих Безьє
- Параметри контуру. Зменшення кількості опорних точок
- Малювання ліній за допомогою інструменту
- Шари та маски. Створення шарів. Блокування частини зображення із застосуванням шарів. Робота в палітрі Layers
- Маска і група маскування. Як створити й скасувати маску в палітрі Layers. Різні види масок. Редагування масок. Маска непрозорості
- Створення і редагування тексту в Adobe Illustrator. Атрибути шрифту. Палітри для роботи з написами та текстовими блоками
- Як зробити імпорт тексту в програму
- Трансформування тексту і його елементів
- Траєкторія розміщення тексту. Редагування траєкторії
- Текстові символи та перетворення тексту в криві
- Художні ефекти з текстом - світіння, тіні й неоновий ефект
- Застосування фільтрів в Adobe Illustrator
- Фільтри та ефекти. Растрові ефекти
- Як редагувати растрові зображення в Adobe Illustrator. Операції з зображенням. Як розмістити растрове зображення в програмі і які особливості потрібно знати для роботи з ним. Трансформація і спотворення
- Як перетворити растрову графіку на векторну. Як перетворити векторну графіку на растрову
- Особливості роботи в палітрі Links
- Як виконати кадрування растрової картинки або фото
- Як підготувати зображення для розміщення в мережі
- Експорт файлів в Adobe Illustrator і формати для збереження. Вікно Save for Web і його параметри
- Як підготувати макет для друку
- Що таке внутрішні відступи та вильоти. Як перевіряти кольори перед друком. Офсетний і цифровий друк. Композитний чорний
- Вимоги до файлу від друкарні. Як співпрацювати з друкарем
- Передача файлу. Як підготувати макет до відправлення
Професійна діяльність дизайнера
- Як побудувати кар'єру дизайнера: перші кроки
- Створення портфоліо
- Покращення швидкості і якості роботи
- Різні стилі дизайну
- Ресурси й корисні сайти для дизайнера
- Як працювати зі стоками й не порушувати авторські права
Програма Figma для дизайнера
- Головне вікно та елементи меню Figma
- Інструменти для створення графіки
- Шари, маски шару
- Створення, збереження, видалення документа в Figma
- Інструменти створення графіки
- Шари та маски
- Створення нового документа і налаштування параметрів, збереження, видалення
- Допоміжні інструменти й плагіни. Встановлення і застосування сторонніх плагінів
Випускники курсу можуть:
- Здійснювати фотокорекцію в Adobe Photoshop
- Впевнено використовувати дизайнерські програми Figma, Adobe Illustrator
- Готувати макети до верстки та друку
Особливості курсу
- Викладачі практики
- Корпоративне навчання
- Можливість навчатись у вихідні
- Можливість влаштуватись у провідні IT-компанії
- Індивідуальне навчання
- Web & Mobile Design / UI/UX
Програма курсу
Тема 1. Вступ
- Usability: стандарти та поняття
- Суть UI
- Суть UX
- Знайомство з ергономічними показниками
- Знайомство зі специфікою веб-юзабіліті
- До чого можуть призвести помилки в інтерфейсі
- Суть психологічних моментів інтерфейсу користувачів
- Accessibility веб-сайту
- Практика
Тема 2. Комп'ютер та користувач: взаємодія
- Суть аналізу вимог користувачів
- Алгоритм створення профілю користувача
- Застосування персонажів
- Побудова сценарію взаємодії
- Яким чином представляються пропозиції
- Верифікація сценаріїв це
- Знайомство з типами діалогу між програмою та користувачем
- Знайомство з нововведеннями в інтерфейсах
- Позитивні та негативні сторони
- Знайомство з варіаціями роботи із замовником під час розробки інтерфейсу продукту
- Специфіка застосування всіляких пристроїв введення та мобільної техніки
- Практика
Тема 3. Розробка інтерфейсу: питання
- Огляд фаз проєктування інтерфейсу користувачів
- Суть застосування патернів під час проєктування
- Суть застосування керівництв під час проєктування
- Огляд головних елементів інтерфейсу сайту
- Суть взаємодії на екрані
- Навігаційні методи на веб-сторінці
- Алгоритм розбиття даних на вікна
- Як відбувається оптимізація розміщення
- Введення в засоби прототипування
- Знайомство з Axure
- Застосування Axure в реалізації різноманітного рівня схем взаємодії з користувачем
- Як відбувається побудова типів елементів сайту
- Деталізація прототипів - це
- Суть високорівневого прототипування
- Суть низькорівневого прототипування
- Практика
Тема 4. Характеристика візуалізації елементів інтерфейсу
- Характеристика стильового оформлення
- Як оформлення інтерфейсу може вплинути на його продуктивність
- Піктограми
- Їхня роль у підвищенні рівня сприйняття глядачами даних на екрані
- Практика
Тема 5. Характеристика аналізу юзабіліті проблемних зон сайту
- Суть сайтів електронної комерції
- Суть банківських систем
- Сайти: корпоративні та інформаційні
- Практика
Тема 6. Характеристика юзабіліті веб-сайтів та додатків для мобільної техніки
- Специфіка застосування мобільної техніки
- Знайомство з новими можливостями, що отримує користувач
- Знайомство з можливостями, які він втрачає
- Специфіка застосування гайдлайнів відносно проектування інтерфейсу
- Знайомство з нововведеннями інтерфейсів, що є присутніми в мобільних пристроях
- Практика
Тема 7. Характеристика юзабіліті веб-сайту, документування, тестування
- Суть аудиту юзабіліті
- Його призначення
- Які терміни його виконання
- Прийоми тестування юзабіліті
- Огляд стратегій тестування
- Знайомство з варіантами тестування
- Прийоми побудови тестових сценаріїв
- Яке обладнання необхідне для тестування
- Суть автоматизації певних етапів в тестуванні
- Прийоми збору та аналізу результатів
- Специфіка побудови звіту
- Знайомство із видами звітів
- Практика
Особливості курсу
- Викладачі практики
- Корпоративне навчання
- Можливість навчатись у вихідні
- Можливість влаштуватись у провідні IT-компанії
- Індивідуальне навчання
Викладачі курсу
- Володимир - Програміст
- Ігор - Програміст
- Олексій - Програміст
- Дмитро - Веб-дизайнер
- Web & Mobile Design / UI/UX
Програма курсу
Характеристика професії
- Веб-дизайн - це
- Яку роль він відіграє у формуванні веб-сайту
- Специфіка командної роботи
- Специфіка фрілансу
- Які задачі встановлюють перед веб-дизайнерами
- Знайомство з сучасними течіями в дизайні
- Суть принципу mobile first
- Як відбувається аналіз аудиторії сайту
- Як відбувається аналіз конкуренції
- Введення в принципи аналізу
- Введення в принципи збору даних
- Знайомство з інформаційною схематизацією
- З чого складається структура сторінки
- Які бувають типи сайтів
- Прийоми побудови прототипів сторінок сайту
- Введення в методику прототипування
- Огляд стандартних елементів
- Практика
Характеристика візуального оформлення
- Введення в дизайнерські стилі
- Які бувають типи макетів
- Характеристика сіток дизайну
- Введення в сучасні дизайнерські принципи
- Суть застосування графічних та текстових даних
- Легальне їхнє застосування
- Типографіка
- Шрифтовий вибір
- Застосування іконок
- Застосування піктограм
- Застосування фонів
- Алгоритми побудови всіляких версій сторінки зі звертанням уваги на вимоги адаптивного дизайну
- Практика
Характеристики верстки макету
- Як відбувається кодування макету
- Як кодуються типові елементи
- Представлення векторних даних
- Представлення растрових даних
- Специфіка представлення векторної графіки
- Специфіка застосування SVG-формату
- CSS-спрайти
- Прийоми їхнього застосування для оптимізації завантаження сторінки
- Практика
Покращення дизайну
- CSS-ефекти, що дадуть можливість оживити сторінку
- Сайт та відео
- Характерні ознаки його застосування
- Огляд варіацій відео
- Використання скриптів
- Застосування конструкторів
- Застосування движків
- Проблематика їхнього використання, що частіше за все постає перед веб-дизайнером
- Практика
Після курсу студенти зможуть:
- Грамотно підходити до задач побудови дизайну сайту
- Реалізовувати захист свого дизайну
- Застосовувати способи візуального оформлення
- Застосовувати ресурси без пошкодження прав автора
- Займатися адаптуванням дизайну, відносно мобільної техніки
- Використовувати в дизайні ефекти анімації
- Проводити побудову та кодування макету
Особливості курсу
- Викладачі практики
- Корпоративне навчання
- Можливість навчатись у вихідні
- Можливість влаштуватись у провідні IT-компанії
- Індивідуальне навчання
Викладачі курсу
- Володимир - Програміст
- Ігор - Програміст
- Володимир - Програміст
- Дмитро - Веб-дизайнер
- Web & Mobile Design / UI/UX
На курсі Interaction Design ви не просто навчитеся створювати візуально привабливі графічні роботи, але будете знати основні принципи дизайну і пояснювати замовнику, чому ви запропонували саме таке рішення.
Програма курсу
Підготовка
Після зарахування на курс студенти отримують навчальні матеріали, де буде теорія, обов'язкова для ознайомлення. Це допоможе у виконанні першої самостійної роботи. Якщо клієнт не знає основ роботи в Photoshop, то перед проходженням курсу Interaction Design він буде займатися з викладачем. За два тижні він засвоїть всі необхідні прийоми, що допоможе більш ефективно займатися за програмою.
Створення промо-сайту
- Комунікація з клієнтом
- Цільова аудиторія проєкту
- Брейнстормінг або мозковий штурм
- Створення прототипу
- Створення макета
- Основи теорії кольору і композиції
- Сітка, направляючі, навігація в графічних редакторах
- Типографіка
- Евристичні правила Нільсена для дизайну інтерфейсу
- Гештальт-принципи в візуальному дизайні
- Побудова навігації по сайту
Підсумок навчання - розробка макета сайту та презентація для замовника.
Дизайн адмін-панелі
- Основи UI/UX - дизайн інтерфейсу і користувальницький досвід
- Психологія сприйняття, пам'яті та зору для поліпшення користувальницької взаємодії
- Особливості сприйняття візуальної інформації
- Складові блоки дизайну
- Графічні об'єкти, їх властивості та ієрархія
- Візуалізація даних
- Волт Дісней і закони анімації
- Застосування анімації в інтерфейсі
- Створення дизайну адмін-панелі для особистого портфоліо
- Основи HTML/CSS
- Кросплатформність дизайну та мобільні пристрої
- Взаємодія з розробником frontend
- Дизайн стартапу - прототипування
- Дизайн стартапу - фінальна стадія
- Дизайн стартапу - захист перед замовником
- Прийоми самопрезентації
- Підготовка портфоліо
- Підготовка до співбесіди
Поради по кар'єрному просуванню від професіоналів
- Зміст портфоліо
- Як презентувати свої ідеї
- Бізнес-лексика з англійської
- Проходження інтерв'ю - рекомендації кар'єрного фахівця
Що вміють випускники курсу:
- Впевнено використовують Adobe Photoshop, Sketch App, InVision Studio
- Знають теорію дизайну (колір, композиція, шрифти й типографіка) і використовують під час створення макета
- Знають психологію сприйняття й основи юзабіліті, застосовують їх у своїх роботах
- Розробляють концепт на основі ідей замовника або власних
- Володіють азами бізнес-аналізу і створюють дизайн для вирішення конкретного бізнес-завдання
- Визначають невдалі дизайни, можуть пояснити та виправити помилки
- Створюють дизайн для лендінгів, адмін-панелей та мобільних пристроїв
- Володіють навичками самопрезентації та готові до проходження інтерв'ю англійською мовою
Особливості курсу
- Викладачі практики
- Корпоративне навчання
- Можливість навчатись у вихідні
- Можливість влаштуватись у провідні IT-компанії
- Індивідуальне навчання
Страницы
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Відгуки про курси
Отзывы о курсах
Довго наважувалася на проходження курсу з дизайну , не була впевнена в його відповідності ціна-якість, чи вийде поєднувати з роботою, чи будуть сили на навчання. Але, багато зваживши, все таки зважилася на це. І не пошкодувала.
Не беріть нічого у цих ****! Компанія, ніколи вам не поверне кошти! Купив курс, пройшов 1 тему. В перший день і все.
Хотів повернути кошти, стався форс мажор(захворів, потрібно були кошти на лікування). Менеджер: «каже повернемо без проблем, але тільки частину, оскільки Ви почали вже навчання». Моя відповідь: «Без проблем, розумію». Просять надати інформацію. Надаю. Менеджер: «Але так Ви ж знали, що з вами. Оскільки Ви проходили обстеження раніше, а ніж почався курс, ми Вам повертати не будемо». Моя відповідь: «Як Я можу знати, що зі мною, якщо Я навіть не лікар і не знаю, що написано в результаті аналізів та обстежень? Оскільки до лікаря потрапив, тільки після обстеження, щоб отримати діагноз, та отримати лікування». Менеджер: «Це наше остаточне рішення, повертати ми нічого не будемо, якщо хочете ми можемо заморозити, на нескінченний період, у якості виключення». Чесно намагався вирішити проблему, спокійно, без крику і тому подібного. Але «компанія» не хочете йти на зустріч і спокійно все вирішити. Моя порада: не купуйте бо кажуть одне, роблять в загалі інше!
Організація занять дуже страждає. Уроки можуть тривати менше запланованого, тобто ви не отримуєте повного обсягу знань. А ще вам можуть запропонувати пошукати інформацію на ютубі замість того, щоб відповісти на запитання. Можливо викладач сам не знає відповіді на питання, то краще так і сказати. Можливо, сама програма і непогана, але реалізацію та викладача потрібно змінювати
Гроші можна повернути тільки на початку навчання, але на самому початку не завжди зрозуміло, чи підходить тобі ця програма та викладач, чи ні.