Курс UI/UX для геймдеву

  • Online
  • Для начинающих, Для опытных
  • Gamedev / Unity / Game Design, Web & Mobile Design / UI/UX
Образовательный центр: SKVOT
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:23 занятий
Начало курса:06.05.2025
Стоимость обучения:Уточняйте

Протягом курсу зробиш проєкт для портфоліо з 5 ключовими складовими UX/UI-дизайну. В кінці отримаєш фідбек, лекцію з рекрутером та відгук у Linkedin найкращим студентам від лектора - для твого вдалого старту в геймдеві.

Програма курсу

UX/UI Designer у геймдеві: роль та обов'язки

  • UX/UI-дизайн: застосунки/сайти VS ігрові інтерфейси
  • Головні етапи розробки гри: пре-, продакшн і пост-
  • Пайплайн і зони відповідальності UX/UI-дизайнера
  • GAME CHANGER: стадії розробки гри та нові задачі
  • TEAM BUILDING: з ким працює UX/UI-дизайнер
  • Левел-ап UX/UI в геймдеві - зростання та розвиток

ДЗ: наведи приклади продуктів та сервісів з елементами autotelic activity.

Usability

  • Евристики юзабіліті та їхнє застосування у відеоіграх
  • 10 евристик Якоба Нільсена - батька UX-дизайну
  • Ігрові евристики: баланс, прогресія, управління грою та інші
  • Основні елементи юзабіліті для ігрового UX

ДЗ: пошукати неочевидні ігрові евристики й навести приклади їхнього застосування в іграх.

Друга складова UX - Engage-Ability

  • Мотивація. Зовнішні чинники: нагороди, оцінки, рейтинги тощо
  • Мотивація. Внутрішні чинники: компетенція, автономність, зв'язність/спорідненість
  • Теорії мотивації
  • Емоція (3Cs: character|control|camera, новизна, сюрпризи та відчуття присутності)
  • Стан потоку та умови його виникнення у грі. Як його не зруйнувати

ДЗ: навести по 3 приклади фіч в іграх, що стосуються потреб гравців:

  • Компетентність (Competence)
  • Автономія (Autonomy)
  • Спорідненість (Relatedness)

Design Thinking

  • Основні складові та етапи Design Thinking: емпатія, визначення, ідея та прототипування, тестування та оцінка
  • UX артефакти (персона, user story, user flow)
  • Kano Model
  • JTBD JOBS-TO-BE-DONE

ДЗ: провести аналіз конкурентів для інтерфейсів розділу меню серед ігор обраного жанру та зібрати з них мудборд + flow діаграми.

Першому гравцю приготуватись - вступ до ігрового UI

  • Складові ігрового UI: меню та HUD
  • Типи представлення ігрових інтерфейсів
  • Ієрархія та компонування
  • Меню-компоненти
  • Патерни та навігація
  • Гештальт-принципи в UI-дизайні

ДЗ: розробити дизайн головного та пауз-меню в команді та самостійно попрацювати над розділами пауз-меню.

Figma: Tips & Tricks

  • Автолейаут, змінні, компоненти та їхні властивості
  • Microinteractions
  • Smart-анімації
  • Плагіни для прототипування з геймпадом, видалення фону, шрифти
  • Використання OBS Studio для запису функціонування прототипів

ДЗ: доопрацювати mid-fi вайрфрейми з ДЗ №5 (розробка дизайну меню), відповідно до фідбеку лектора.

Дизайн-системи

Аналіз проблем юзабіліті (UX) та груповий брейнштормінг для фіксу

User Research: методи та інструменти

  • Оцінка евристиками
  • UX-тести
  • Опитування
  • Коридорні тести
  • Аналітика

ДЗ: провести A/B-тестування / опитування / коридорний тест для оцінки дизайн-рішення.

Командний воркшоп із розробки UX-артефактів на основі міні-брифу

Робота зі стайлгайдом гри

  • Типографія
  • Колористика
  • Розбір стайлгайдів ігор
  • Композиція

ДЗ: створити стайлгайд для інтерфейсу гри (на основі наявної гри або ж на основі брифу).

Аналіз та розробка HUD

Adobe Photoshop: Tips & Tricks

  • Базові поєднання клавіш
  • Швидке видалення фону, маски
  • Техніка dodge and burn
  • Базові принципи колажування
  • Смартоб'єкти, екшени, скрипти
  • Пакетна обробка зображень

ДЗ: допрацювати стайлгайд із ДЗ №11, згідно з фідбеком лектора.

Фідбек-сесія

Психологія та робота мозку в іграх

  • Сприйняття та пізнання
  • Увага
  • Пам'ять
  • Мотивація
  • Емоції: як працюють і на що впливають
  • Онбординг гравця: типи та план туторіалів, Learning & Forgetting Curve

ДЗ: розробити онбординг-туторіал для гри, тестування з іншими учасниками.

Розробка UI-дизайну та прототипа на основі брифу від геймдизайнера

ДЗ: виконати прототип із ваєрів попередніх ДЗ + провести юзабіліті-тест протипу з 5 учасниками.

Доступність гри. Accessibility A11Y

  • Поняття Disability та його типи
  • Що таке інклюзивний дизайн
  • "Зрізаний бордюр" та його функція в дизайні
  • XAG (Xbox Accessibility Guideline)
  • Програмні та апаратні рішення

ДЗ: чек-чек доступності свого дизайну.

Всі етапи дизайн спринту для розробки фічі

Портфоліо та оформлення кейсів

  • Як демонструвати всі етапи розробки дизайну
  • Інтернет платформи, Figma чи особистий сайт як портфоліо - що краще
  • Підготовка до технічного інтерв'ю
  • Профіль в Linkedin - як і навіщо розвивати
  • Тестове інтерв'ю з рекрутером

ДЗ: оформити портфоліо з виконаних на курсі робіт.

Лекція з HR

  • Підготовка CV та створення профілю в LinkedIn
  • Аpply for work ресурси: в Україні та за кордоном
  • Співбесіда по пунктах: селф-пітч та must Q&A

Business centered design

  • Система нагород
  • Як потрапити на гачок - Hook Model
  • Dark UX patterns та упередження

ДЗ: навести 1-2 приклади Hook Model в іграх або продуктах і розробити власний концепт Hook Model з чотирма фазами.

Фідбек-сесія

Презентація дизайнів

Результат курсу

  • Освоюєш базові скіли UX/UI-дизайнера для розробки ігор
  • Працюєш із Design Thinking та вмієш нативно залучати юзера до гри
  • Розумієш, як працює індустрія геймдеву та зони відповідальності дизайнера ігрових інтерфейсів
  • Робиш Player-Centric дизайн інтерфейсів та складаєш зрозумілу навігацію гравця
  • Знаєш та без рандому застосовуєш головні фішки Figma та Adobe Photoshop для інтерфейсів ігор
  • Оформлюєш кейс у портфоліо, з яким зможеш починати шлях у кар'єрі

Викладачі курсу

Олександр Шпак - Senior UX/UI Designer at Ubisoft

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
SKVOT
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
23 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
SKVOT
Формат
Online
Начало обучения
26.08.2025
Длительность
36 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Robot Dreams
Формат
Online
Начало обучения
26.06.2025
Длительность
23 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
GoITeens
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
24 месяцев
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте