Курс Unreal Engine
- Online
- Для опытных
- Gamedev / Unity / Game Design
![]() |
|
Образовательный центр: | Foxminded |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 8 месяцев |
Начало курса: | Любой момент |
Стоимость обучения: | 6 400 UAH за месяц |
Пакет менторинг - 6400 UAH в місяць. Пакет менторинг+ - 16000 UAH в місяць.
Якщо ви хочете створювати комп'ютерні ігри світового рівня у ролі розробника незалежно або в складі великої студії, вміння працювати з Unreal Engine це "must-have". А завдяки навчанню з ментором, яке пропонує FoxmindEd, ви з "перших уст" дізнаєтесь, з якими задачами стикаються розробники на Unreal Engine, як вони їх вирішують, та як вони співпрацюють з іншими членами команди для створення найкрутіших ігор.
Програма курсу
Git Course
Вiдеокурс по GitLab допоможе вам зрозуміти основні концепції та інструменти, які використовуються для керування проєктами програмного забезпечення. Під час цього курсу ви ознайомитеся з основами системи контролю версій Git та платформою GitLab, яка надає широкий спектр можливостей для спільної роботи над кодом, відстеження змін, управління задачами та багато іншого. Ви дізнаєтеся, як ефективно використовувати GitLab для спільної роботи в команді, ведення проєктів та забезпечення якості програмного забезпечення.
C++. Mathematical Vector and 3D Shapes
Ввідна частина, щоб повторити і підівчити C++ та лінійну алгебру.
UE. "Wreck It"
У цій частині потрібно буде зробити невелику гру з простими механіками. У процесі студент знайомиться з рушієм, його основними концепціями, та скриптуванням на блупрінтах (Blueprints). Таким чином, ця тема допомагає плавно ввійти в "світ анріала".
UE. 3D Platformer
У цій частині потрібно зробити гру у форматі тривимірного пламтформерера використовуючи готовий контент. Тут розкриваються теми взаємодії C++ та блупрнітів (а також програмістів та технічних дизайнерів) і розробки ігрових механік.
UE. Tower Offense
Студент робить гру з нуля до "пакування" (простіше кажучи, отримання .exe-файлу). Закріплення уже отриманих знань і навичок, подальше заглиблення в "анріаловський" C++, знайомство з AI, UI та мета-прогресією.
Multiplayer
У цьому розділі ви продовжуєте роботу над проєктом, але додасте до нього мультиплеєр. Ви будете працювати з серверною частиною, штучним інтелектом, переробите логіку GameMode та багато іншого!
Попередні вимоги
- Синтаксис мови C++
- Знання простих керуючих конструкцій, основи ООП
- Бажано: знання вищої математики
- Знання англійської мови на рівні читання технічної документації
Особливості курсу
- Швидкість проходження курсу залежить від вас. Швидше вчитесь - менше платите. Середній час проходження 6-8 місяців
- 7 днів тестового періоду
- Менторинг
- Безкоштовна заморозка
Викладачі курсу
- Василь Драпак - UE Programmer at Pingle studio
- Богдан Карабінський - Middle C++/UE4 developer
- Руслан Соколов - Unreal Engine Developer at Wargaming.net
- Єгор Бобриков - Unreal Engine Developer at SolidCore Games
- Юрій Русин - Unreal Engine Developer at Fractured Byte
- Станіслав Вєшняков - Unreal Engine Developer at Pingle Game Studio
- Юрій Мацкевич - C++/UE Developer at Kevuru Games
- Назарій Бачинський - Gameplay Programmer at Gunzilla Games
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.