Курс 3D моделювання для GameDev
- Online
- Для начинающих
- Gamedev / Unity / Game Design, 3D Modeling / 3D Artist / 3D Designer
![]() |
|
Образовательный центр: | Levelup |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 20 недель |
Начало курса: | 13.11.2025 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
Курс розроблений для початківців: ти пройдеш повний цикл створення моделей різної складності від ідеї до фінальної візуалізації. Освоїш основи 3D-моделювання, текстурування та рендеру. Розберешся в пайплайнах ігор та кіно, виробництві комп'ютерної графіки (CG) у Autodesk Maya, Substance Painter. Після закінчення навчання зможеш створювати моделі різної техники, зброї, об'єктів оточення та ігрових персонажів.
Програма курсу
Введення та основні поняття
- Введення та огляд проєкту
- Області використання 3D графіки
- Огляд ринку програмного забезпечення
- Сильні та слабкі сторони різних 3D редакторів
Знайомство з Autodesk MAYA
- Навігація в інтерфейсі Maya у подробицях
- Інструментарій моделювання Maya
- Основи топології та аспекти, пов'язані зі структурою
- Налаштування в'юпортів та переваг
- Маніпулювання об'єктами
- Створення ієрархій сцени
- Правильна організація проєкту
- Створення полігональних об'єктів
Draft. Створення простого нарису моделі з референсів
- Які потрібні приготування перед моделюванням
- Як потрапляти у пропорції
- Робота з референсами
- Як доопрацювати базові форми
- Яку деталізацію робити
- Коли переходити до етапу Low-poly моделювання
Low-poly, створення низькополігональних моделей
- Як спланувати робочий процес
- Як позначити базові форми та основні властивості
- Як позначити вторинні форми
- Як додавати деталі
- Принципи Low-poly моделювання
- Робота з низькополігональною сіткою
High Poly, створення моделей
- Загальний розгляд технік моделювання
- Моделювання з використанням Сабдівів (SubD)
- Як встановлювати ребра підтримки
- Моделювання Middle-Poly моделей
- Складні моделі та способи їх створення
- Як досягати чистої топології на складних об'єктах
- Як реалізувати належну структуру ребер
- Створення комплексних форм
Retopology
- Що таке ретопологія, навіщо вона потрібна
- Коли потрібно застосовувати ретопологію
- Інструменти для ретопології
- Програми для ретопології
UV розгортка
- Важливі моменти під час створення розгортки
- Як розгортка впливає текстуру
- Правильне пакування для унікальних моделей
- Правильне пакування для тайлових моделей
- Робота з оверлапами, тайлами, тримами та атласами
- Найчастіші помилки на UV
- Правильна робота з чекером
- Texel density. Навіщо потрібний і як його застосовувати
Запічка (Bake)
- Запічка Normal Map (N) - мапа нормалей
- Особливості застосування карт нормалей
- Основні фактори, що впливають на запікання КН
- Методи створення форм на КН вручну, комбінування
- Запечка Ambient Occlusion (AO) - карта затінення
- Запічка Color ID - кольорові маски
- Вирішення часто виникаючих проблем при запіканні КН
Тестування за допомогою Substance Painter
- Навігація в інтерфейсі Substance Painter у подробицях
- Інструментарій текстурування Substance Painter
- Налаштування інтерфейсу програми Substance Painter
- Підготовка моделі для зручного текстурування
- Робота із шарами заливками
- Робота з масками, перевага масок
- Розбиття моделі на різні матеріали за допомогою масок
- Робота з генераторами та смарт матеріалами
- Режими накладання (Blending modes)
- Режими накладання під час використання каналу height
- Експорт текстур для PBR
- Особливості експорту
Текстурування за допомогою тайлів
- Вибір правильного texel density
- Правильна розгортка для тайлових ассетів
- Особливості створення моделей для тайлового текстурування
- Робота з тримами та атласами
- Робота з декалями
Основи роботи з програмою Pixologic Zbrush
- Робота з інтерфейсом та навігацією Zbrush
- Правильна організація проєкту
- Огляд основних кистей ZBrush
- Робота із сабтулами
- Операції boolean
- Альфи та особливості їх застосування
- Напівавтоматична та автоматична ретопологія за допомогою ZRemesher
- Повний розбір функціоналу Crease
- Процедурна генерація рельєфу
Рендер
- Рендер у програмі Marmoset Toolbag 4
- Композиція та колір
- Налаштування матеріалів для рендеру
- HDRI карта, налаштування та застосування
- Висвітлення, виставлення світла. триточкове світло
- Подання готової моделі
Unreal Engine 4
- Знайомство з ігровим двигуном
- Особливості імпорту та експорту ігрових моделей
- Нюанси роботи з Unreal Engine
Створення конструктора
- Створення Low-poly конструкторів для ігрових двигунів
- Правильні розміри частин конструктора
- Порядок конструктора та правильне найменування
- Правильне розташування частин конструктора
- Складання конструктора в ігровому движку Unreal Engine
Створення колізій та човнів для ассетів
- Коли потрібно створювати колізії для ассетів
- Правильне створення та неймінг колізій, експорт у Unreal Engine
- Створення Level Of Detail (LOD) у MAYA та експорт у Unreal Engine
- Створення човнів у Unreal Engine
Скрипти
- Різновид скриптів
- Встановлення додаткових скриптів для Autodesk MAYA
- Прискорення роботи за допомогою скриптів
Курсова робота
- Розробка власної моделі за ігровими стандартами
- Робота з проєктами в Asana
- Фідбек від викладача, критика, зауваження
- Розбір домашніх завдань
- Робота над помилками
Створення портфоліо
- Допомога у пошуку роботи
- Стоки
- Фріланс
- 2 курсові роботи GameDev
Після курсу ти зможеш:
- Створювати 3D-моделі в Autodesk Maya та ZBrush для комп'ютерних та мобільних ігор
- Працювати з концептами, кистями та масками. Розуміти основні алгоритми роботи із концептом. Правильно візуально поділяти елементи об'єкта.
- Створювати єдине якісне зображення за допомогою відрендерених зображень та рендер-елементів
- Створювати та налаштовувати текстури та матеріали в Substance Painter, та робити фінальний рендер
- Використовувати різні техніки, а також безліч інструментів та підбирати відповідні, для створення реалістичних 3D-моделей
- Розбиратися у вимогах до 3D-моделі в ігровій індустрії (GameDev) та готувати моделі під конкретні ігрові двигуни
Особливості курсу
- Інтенсивна практика та розбір домашніх завдань
- Можливість онлайн навчання + Відеозаписи всіх занять
- Готові проєкти, які ти презентуєш потенційним роботодавцям
- Допомога у працевлаштуванні, оформленні резюме, підборі вакансій та підготовка до співбесіди
- Підтримка викладача
- Кар'єрні івенти
- Можлива оплата курсу частинами
Викладачі курсу
Юрій Гунчак - Senior 3D artist Polygonster Studio
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
PeaPod
Формат
Online
Начало обучения
01.07.2025
Длительность
11 месяцев
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 300 UAH за месяц
Учебный центр
SKVOT
Формат
Online
Начало обучения
22.07.2025
Длительность
27 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
SKVOT
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
23 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
ИT-школа СМАРТ
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
-
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 790 UAH за месяц