Курс Наративний дизайн

  • Online
  • Для начинающих
  • Gamedev / Unity / Game Design
Образовательный центр: SKVOT
Формат:Видеокурс / Платформа
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:32 занятий
Начало курса:Любой момент
Стоимость обучения:Уточняйте

Навчись будувати сюжети, які відгукуються гравцям і мотивують проходити гру до кінця. Продумай сетинг, персонажів, катсцени та квести для гри.

Програма курсу

Інтро

  • що таке наративний дизайн і чим він відрізняється від геймдизайну
  • наративний дизайнер: скіли, задачі, роль у розробці гри
  • анатомія студії та місце наративника в ній
  • процес розробки: від концепту до релізу

Робоча термінологія

  • квест, сетинг, інтерактивний діалог та інші терміни
  • геймплей: жанри, платформи, вплив на розповідь
  • специфіка платформ PC/Console та single-player story-driven ігор

Блок 2. Драма в іграх - починаємо з основ

Сценаристика. Триактна структура

  • основа драматургії: конфлікт
  • триактна структура в ігровій розповіді
  • інші класифікації структур
  • практика: розбираємо структуру відомого фільму в команді

ДЗ: розбери фільм за триактною структурою.

Сценаристика. Шлях героя

  • що таке методологія "Шляху героя"
  • розбір методології

Сценаристика. Види сюжетів, зміна заряду цінностей

  • якими бувають сюжети
  • елементи ігрової історії
  • цінності в оповіданні (та їхня зміна)
  • практика: розбираємо сцени фільму

ДЗ: розбери відому сцену з фільму чи гри.

Оповідання через гру

  • типи гравців
  • особливості побудови ігрових сюжетів
  • типи ігрових сюжетів
  • player agency та вибір гравця

Взаємодія з геймдизами, розробка фіч, документація

  • ігрові системи
  • взаємодія з геймдизайнерами
  • документація
  • китайське меню фіч

Інструментарій наративника

  • інструментарій наративного дизайнера
  • ігрові системи: квестова, діалогова
  • роль наративника на кожному етапі розробки

Технічні завдання, фідбек, плейтести

  • ТЗ від вас та для вас
  • плейтести
  • як давати та приймати фідбек

Фідбек-сесія (запис)

Блок 3. як збудувати ігровий світ

Спочатку був сетинг. Частина 1

  • інтелектуальна власність: своя та чужа
  • стовпи, візія та роль сетингу
  • методології розробки
  • жанри сетингів

Сетинг. Частина 2

  • найважливіша роль сетингу: ставимо контекст
  • що таке лор і як додати його в гру
  • поширені помилки при створенні сетингів
  • сетингова документація
  • ще трошки термінів та серйозності

ДЗ: створи короткий пітч сетингу для single-player story-driven гри за заданими словами.

Потім була експозиція

  • експозиція в грі - це що?
  • роль експозиції
  • хороша ігрова експозиція
  • прийоми експозиції
  • інфо-карта

ДЗ: створи інфокарту першої години відомої story-driven гри.

Фідбек-сесія (запис)

Блок 4. Серце гри - персонажі

Що потрібно знати про персонажів

  • що таке хороший персонаж
  • персонаж як метафора
  • характер та характеризація
  • виміри персонажів
  • протиріччя

Архетипи персонажів

  • історія методу
  • архетипи персонажів та їх фукнції

Арка персонажа

  • що таке арка персонажа
  • аналіз різних арок
  • з чого складається арка персонажа
  • пласка арка
  • "брудні" прийоми створення персонажів
  • практикум: розбір персонажів

Персонажі у грі

  • ігрові персонажі
  • категорії персонажів
  • ролі персонажів в історії та геймплеї
  • пайплайн виробництва персонажів
  • профілі персонажів

Фідбек-сесія (запис)

Блок 5. Перебіг гри: діалоги та катсцени

Ігрові тексти

  • ігрові тексти та навіщо вони потрібні
  • художні та технічні ігрові тексти
  • роль текстів у грі
  • візуальні хитрощі та покращення

ДЗ: напиши записку, листа, опис предмета й запис до журналу за заданими вимогами.

Що таке ігрові діалоги

  • задачі ігрового діалогу
  • типи ігрових діалогів
  • ділоги оточення
  • інтерактивні діалоги
  • ліміти

ДЗ: напиши діалог.

Як писати (реально цікаві) діалоги

  • голос протагоніста
  • підтекст в діалогах
  • технічні діалоги
  • структура першого квестового діалогу
  • робота зі стилістикою

ДЗ: напиши діалог.

Катсцени, озвучка, локалізація

  • задачі та типи катсцен
  • що потрібно розуміти перед тим, як писати катсцену
  • перший драфт катсцени
  • американський формат сценарію
  • другий драфт катсцени та наступні драфти
  • Style Guide
  • підготовка до озвучки
  • локалізація

ДЗ: напиши катсцену за американським форматом для основного чи побічного квесту.

Фідбек-сесія (запис)

Блок 5. Частина, де гравець прокидається: квест

Складові квестів

  • що таке хороший квест
  • складові хорошого квесту
  • види квестів за пріоритетом

Пайплайн створення квестів

  • пайплайн створення квестів
  • пітч, схема, прототип
  • три ітерації створення квестів
  • шелвінг та квестова документація
  • система юнітів

ДЗ: проаналізуй та склади схему ланцюжка квестів для першого акту гри.

Правила розробки квестів

  • вартість запитів наративника
  • важливі правила квест-дизайну
  • принципи квест-дизайнера
  • розробка основного сюжету
  • особливості основних квестів

Розробка квестів для різних жанрів

  • відмінності та специфіка розробки квестів для ігор різних жанрів:
    • open-world
    • detective
    • first-person shooter
    • CRPG

ДЗ: пропиши один основний квест.

Побічні квести

  • побічні квести: цілі, прийоми, побічні активності, енкаунтери
  • ланцюжки квестів та паралельна розробка

ДЗ: пропиши три побічні квести в команді.

Фідбек-сесія (запис)

Блок 7. А що далі?

Підбиваємо підсумки

  • де шукати роботу
  • CV, мотиваційний лист, портфоліо, тестове завдання
  • спілкування з роботодавцем та співбесіда
  • випробувальний термін

ДЗ: виконай тестове завдання.

Лекція від HR

  • як підготувати CV та мотиваційний лист
  • співбесіда у ІТ - до чого бути готовим
  • на що звертають увагу HR

Результат курсу

  • додаєш у портфоліо пітч сетингу для гри, описи персонажів, основний та побічний квести для single-player story-driven гри, діалог, катсцену та ігрові тексти
  • розбираєшся в основах драматургії та вибудовуєш послідовні сюжетні лінії, визначаєш типи та мотивацію гравців, а тільки потім — пишеш, створюєш персонажів та їхні арки
  • складаєш CV, мотиваційний лист і портфоліо, робиш тестове завдання

Викладачі курсу

  • Сергій Тен - 8 років у геймдеві
  • Влад Біляєв - Створює ігрові сюжети протягом 6 років

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
SKVOT
Формат
Online
Начало обучения
14.11.2024
Длительность
8 месяцев
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
SKVOT
Формат
Online
Начало обучения
22.07.2025
Длительность
27 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Robot Dreams
Формат
Online
Начало обучения
21.10.2025
Длительность
32 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
SKVOT
Формат
Online
Начало обучения
26.11.2024
Длительность
22 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте