Курс Наративний дизайн
- Online
- Для начинающих
- Gamedev / Unity / Game Design
![]() |
|
Образовательный центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Видеокурс / Платформа |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 32 занятий |
Начало курса: | Любой момент |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Навчись будувати сюжети, які відгукуються гравцям і мотивують проходити гру до кінця. Продумай сетинг, персонажів, катсцени та квести для гри.
Програма курсу
Інтро
- що таке наративний дизайн і чим він відрізняється від геймдизайну
- наративний дизайнер: скіли, задачі, роль у розробці гри
- анатомія студії та місце наративника в ній
- процес розробки: від концепту до релізу
Робоча термінологія
- квест, сетинг, інтерактивний діалог та інші терміни
- геймплей: жанри, платформи, вплив на розповідь
- специфіка платформ PC/Console та single-player story-driven ігор
Блок 2. Драма в іграх - починаємо з основ
Сценаристика. Триактна структура
- основа драматургії: конфлікт
- триактна структура в ігровій розповіді
- інші класифікації структур
- практика: розбираємо структуру відомого фільму в команді
ДЗ: розбери фільм за триактною структурою.
Сценаристика. Шлях героя
- що таке методологія "Шляху героя"
- розбір методології
Сценаристика. Види сюжетів, зміна заряду цінностей
- якими бувають сюжети
- елементи ігрової історії
- цінності в оповіданні (та їхня зміна)
- практика: розбираємо сцени фільму
ДЗ: розбери відому сцену з фільму чи гри.
Оповідання через гру
- типи гравців
- особливості побудови ігрових сюжетів
- типи ігрових сюжетів
- player agency та вибір гравця
Взаємодія з геймдизами, розробка фіч, документація
- ігрові системи
- взаємодія з геймдизайнерами
- документація
- китайське меню фіч
Інструментарій наративника
- інструментарій наративного дизайнера
- ігрові системи: квестова, діалогова
- роль наративника на кожному етапі розробки
Технічні завдання, фідбек, плейтести
- ТЗ від вас та для вас
- плейтести
- як давати та приймати фідбек
Фідбек-сесія (запис)
Блок 3. як збудувати ігровий світ
Спочатку був сетинг. Частина 1
- інтелектуальна власність: своя та чужа
- стовпи, візія та роль сетингу
- методології розробки
- жанри сетингів
Сетинг. Частина 2
- найважливіша роль сетингу: ставимо контекст
- що таке лор і як додати його в гру
- поширені помилки при створенні сетингів
- сетингова документація
- ще трошки термінів та серйозності
ДЗ: створи короткий пітч сетингу для single-player story-driven гри за заданими словами.
Потім була експозиція
- експозиція в грі - це що?
- роль експозиції
- хороша ігрова експозиція
- прийоми експозиції
- інфо-карта
ДЗ: створи інфокарту першої години відомої story-driven гри.
Фідбек-сесія (запис)
Блок 4. Серце гри - персонажі
Що потрібно знати про персонажів
- що таке хороший персонаж
- персонаж як метафора
- характер та характеризація
- виміри персонажів
- протиріччя
Архетипи персонажів
- історія методу
- архетипи персонажів та їх фукнції
Арка персонажа
- що таке арка персонажа
- аналіз різних арок
- з чого складається арка персонажа
- пласка арка
- "брудні" прийоми створення персонажів
- практикум: розбір персонажів
Персонажі у грі
- ігрові персонажі
- категорії персонажів
- ролі персонажів в історії та геймплеї
- пайплайн виробництва персонажів
- профілі персонажів
Фідбек-сесія (запис)
Блок 5. Перебіг гри: діалоги та катсцени
Ігрові тексти
- ігрові тексти та навіщо вони потрібні
- художні та технічні ігрові тексти
- роль текстів у грі
- візуальні хитрощі та покращення
ДЗ: напиши записку, листа, опис предмета й запис до журналу за заданими вимогами.
Що таке ігрові діалоги
- задачі ігрового діалогу
- типи ігрових діалогів
- ділоги оточення
- інтерактивні діалоги
- ліміти
ДЗ: напиши діалог.
Як писати (реально цікаві) діалоги
- голос протагоніста
- підтекст в діалогах
- технічні діалоги
- структура першого квестового діалогу
- робота зі стилістикою
ДЗ: напиши діалог.
Катсцени, озвучка, локалізація
- задачі та типи катсцен
- що потрібно розуміти перед тим, як писати катсцену
- перший драфт катсцени
- американський формат сценарію
- другий драфт катсцени та наступні драфти
- Style Guide
- підготовка до озвучки
- локалізація
ДЗ: напиши катсцену за американським форматом для основного чи побічного квесту.
Фідбек-сесія (запис)
Блок 5. Частина, де гравець прокидається: квест
Складові квестів
- що таке хороший квест
- складові хорошого квесту
- види квестів за пріоритетом
Пайплайн створення квестів
- пайплайн створення квестів
- пітч, схема, прототип
- три ітерації створення квестів
- шелвінг та квестова документація
- система юнітів
ДЗ: проаналізуй та склади схему ланцюжка квестів для першого акту гри.
Правила розробки квестів
- вартість запитів наративника
- важливі правила квест-дизайну
- принципи квест-дизайнера
- розробка основного сюжету
- особливості основних квестів
Розробка квестів для різних жанрів
- відмінності та специфіка розробки квестів для ігор різних жанрів:
- open-world
- detective
- first-person shooter
- CRPG
ДЗ: пропиши один основний квест.
Побічні квести
- побічні квести: цілі, прийоми, побічні активності, енкаунтери
- ланцюжки квестів та паралельна розробка
ДЗ: пропиши три побічні квести в команді.
Фідбек-сесія (запис)
Блок 7. А що далі?
Підбиваємо підсумки
- де шукати роботу
- CV, мотиваційний лист, портфоліо, тестове завдання
- спілкування з роботодавцем та співбесіда
- випробувальний термін
ДЗ: виконай тестове завдання.
Лекція від HR
- як підготувати CV та мотиваційний лист
- співбесіда у ІТ - до чого бути готовим
- на що звертають увагу HR
Результат курсу
- додаєш у портфоліо пітч сетингу для гри, описи персонажів, основний та побічний квести для single-player story-driven гри, діалог, катсцену та ігрові тексти
- розбираєшся в основах драматургії та вибудовуєш послідовні сюжетні лінії, визначаєш типи та мотивацію гравців, а тільки потім — пишеш, створюєш персонажів та їхні арки
- складаєш CV, мотиваційний лист і портфоліо, робиш тестове завдання
Викладачі курсу
- Сергій Тен - 8 років у геймдеві
- Влад Біляєв - Створює ігрові сюжети протягом 6 років
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.