Курс Unity Game Developer

  • Online
  • Для начинающих, Для опытных
  • Gamedev / Unity / Game Design
Образовательный центр: Robot Dreams
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:36 занятий
Начало курса:12.01.2026
Стоимость обучения:Уточняйте

Ви опануєте GameDev від базових операцій на Unity до публічного релізу власної гри на безкоштовних платформах за 5 місяців на цьому курсі. Практика з першого заняття, сапорт від команди і персональний фідбек від лектора на кожному етапі.

Програма курсу

Вступ до курсу та GameDev-індустрії

  • Дізнаєтесь, як влаштований курс і що ви зможете отримати від нього після закінчення
  • Ознайомитесь із концепцією ігор і галузі GameDev

Unity - основи, інтерфейс. Основи Git

  • Навчитеся користуватися інтерфейсом Unity: Project Window, Inspector Window, Hierarchy Window
  • Зможете виконувати базові маніпуляції в Unity: керування SceneView, створення, модифікація і видалення GameObjects та їхніх компонентів
  • Дізнаєтеся, що таке Git, і навчитеся ним користуватися
  • Розглянете найпоширеніші операції в системі контролю версій

Основи C#. Частина 1

  • Розглянете основи C# мови, які знадобляться для роботи з рушієм Unity
  • Зрозумієте відмінність між value та ref
  • Навчитеся будувати прості алгоритми з використанням конструкцій та циклів

Основи C#. Частина 2

  • Розглянете, що таке класи та інтерфейси
  • Дізнаєтеся, навіщо і як використовують ООП у розробці ігор

Unity та C#

  • Розглянете, що собою представляють і чим відрізняються Unity та C#
  • Дізнаєтеся, що таке MonoBehaviour C# і чому саме йому ми віддаватимемо перевагу

Q&A

Отримаєте відповіді на питання, які не були висвітлені в індивідуальному порядку через брак часу.

Камера

  • Опануєте основи Input System Package
  • Дізнаєтесь, як переміщувати персонажа мапою
  • Навчитеся переміщувати камеру за персонажем

Ландшафт та зовнішній світ

  • Навчитеся створювати, налаштовувати й редагувати Terrain
  • Зможете імпортувати дані висот Terrain, створені топографічними застосунками або 3D-редакторами

Основи рендерингу

  • Зможете застосовувати методи й підходи рендерингу
  • Навчитеся створювати свої та використовувати вже готові в межах співпраці з іншими розробниками

Матеріали, вбудований набір шейдерів

  • Розглянете основи роботи матеріалів і принципи вибору шейдера
  • Навчитеся створювати комплексні об’єкти з примітивів
  • Зможете збирати готовий об’єкт з наданих ресурсів: модель, текстури

Основи освітлення

  • Опануєте основи роботи зі світлом
  • Навчитесь налаштовувати й запікати світло на сценах

Фізика

  • Навчитесь оживляти об'єкти
  • Зможете надавати об'єктам можливість зіштовхуватися
  • Дізнаєтеся, що таке тригери та колізії

Механіки стрільби

Навчитеся створювати логіку стрільби.

Ігрові боти

Дізнаєтесь, як створити Health-компонент, що реагуватиме на постріли та Score System.

Головне меню. Інерфейс та управління сценою

  • Навчитеся створювати головне меню гри
  • Дізнаєтесь, як влаштований механізм запуску гри з головного меню
  • Зможете створити простий інтерфейс

First Build

  • Зможете керувати сценами
  • Дізнаєтесь, як збирати проєкт/гру
  • Розумітимете повний процес створення гри
  • Розглянете, як поділитися своєю грою

Q&A

Отримаєте відповіді на питання, які не були висвітлені в індивідуальному порядку через брак часу.

Модель опису зміни стану об'єкта

  • Розглянете, як працює Finite State Machine
  • Зможете реалізовувати State Machine

Інтеграція поведінкових дерев у штучний інтелект гри (AI)

  • Дізнаєтесь, як створювати структуру даних "дерево"
  • Навчитеся використати алгоритми поведінкових дерев
  • Зможете створювати мобів у грі

Механіка Spawn та механіка Win-Lose

Зможете створювати механіки спавну і виграшу/програшу.

Система інвентарю

  • Зможете створити базову систему інвентарю
  • Навчитеся створювати елементи та додавати їх до системи інвентарю
  • Дізнаєтесь, як додавати інтерфейс до системи інвентарю у грі
  • Розглянете, як саме можна вдосконалювати та покращувати систему інвентарю

Q&A

Отримаєте відповіді на питання, які не були висвітлені в індивідуальному порядку через брак часу.

Анімація

Дізнаєтесь, як додати персонажам та об’єктам гри анімацію.

Системи частинок

Зможете створювати й змінювати VFX, використовуючи Particle System (Shuriken).

Звукова система, система перекладу, система збереження

  • Дізнаєтесь, як влаштована та як реалізувати систему SoundSystem
  • Зможете зробити простий міксер для контролю гучності: Master, Music, SFX
  • Розглянете, як локалізувати гру
  • Навчитеся зберігати стан гри, використовуючи PlayerPrefs

Q&A

Отримаєте відповіді на питання, які не були висвітлені в індивідуальному порядку через брак часу.

Налаштування проєкту для роботи з XR

Дізнаєтесь, як підготувати проєкт до роботи з XR.

Втілення ігрових механік у VR

  • Дізнаєтесь, як інтегрувати механіки в VR
  • Навчитеся створювати UI для VR

Поділ на команди. Game Design Document

  • Дізнаєтесь, яким має бути фінальний проєкт та як його оцінюватимуть
  • Розглянете, які ідеї та теми фінального проєкту можна використати
  • Визначитеся, в якій команді працюватимете і як буде розподілено ролі

Огляд GDD, підготовлених студентами

  • Пройдете валідацію своєї теми/ідеї
  • Отримаєте відповіді на запитання, стосовно виконання фінального проєкту

Огляд можливостей публікацій та монетизації гри

  • Дізнаєтесь, як розмістити свій проєкт на безоплатній платформі для того, щоб користувачі могли завантажувати гру
  • Розглянете можливості для монетизації

Консультування: персонаж і камера

Отримаєте відповіді на запитання, які виникли під час виконання фінального проєкту в процесі реалізації персонажів і налаштування камери.

Огляд First Build

Отримаєте зворотній зв’язок щодо вашої першої збірки проєкту Unity.

Консультування: побудова світу

Отримаєте відповіді на запитання, які виникли під час виконання фінального проєкту в процесі створення світу гри.

Огляд Final Build

  • Дізнаєтесь про те, як відбуватиметься захист
  • Поставите запитання щодо підготовки й захисту фінальних проєктів
  • Отримаєте зворотній зв’язок щодо вашої фінальної збірки і вдосконалень, які можна застосувати перед захистом

Захист фінальних проєктів

Презентуєте свій проєкт і отримаєте зворотний зв'язок від інших студентів та від лектора.

Особливості курсу

  • UNITY
  • Фідбек від лектора
  • Кейс у портфоліо
  • Кар'єрний буст
  • Курсовий проєкт
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

Олександр Лєтяєв - Unity Developer at N-iX Games

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
ИT-школа СМАРТ
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
-
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 790 UAH за месяц
Учебный центр
SKVOT
Формат
Online
Начало обучения
28.07.2025
Длительность
25 занятий
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
ИT-школа СМАРТ
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
-
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 790 UAH за месяц
Учебный центр
IT FUTURE ONLINE
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
-
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте