Курсы копирайтинга и контент-менеджмента
- Content Manager / Copywriter
Освоїш техніки генерації ідей, навчишся загортати їх у слова та кампейни, отримаєш хард-скіли та визначишся з напрямом у копірайтингу.
Програма курсу
Що таке копірайтинг
Розбираємось, хто такий копірайтер, якими вони бувають та як копі впливає на бізнес, соціум і життя. Заглиблюємось у словник копірайтера та вербальну айдентику.
Письменницький практикум
Описуємо себе та свій стан. Прибираємо зайве та вирівнюємо текст за допомогою нових інструментів.
Д/З: Написати текст на одну із запропонованих тем. Використати вивчені інструменти й правила.
Як зрозуміти бренд або продукт перед початком роботи
На прикладах розбираємо, що таке бренд, персона бренду, продукт і цифровий продукт. Говоримо, як описати персону бренду та визначити правила для створення текстів для продукту, якщо бренду немає.
Що таке ідея
Освоюємо техніки для вигадування ідей. Визначаємо, звідки беруться ідеї та що їх робить потужними: методи оцінки за Heineken. Розбираємо приклади ідеї, інсайту, реалізації.
Практикум
Підсилюємо (не)вдалі кейси потужними ідеями. Розвиваємо, змінюємо, надихаємось, переосмислюємо.
Д/З: Обрати ролик, постер або кампанію. Прописати ідею, уявивши себе на місці автора у форматі інсайт-ідея-реалізація.
Робота з інсайтами
Досліджуємо, де копірайтеру шукати інсайти та як зрозуміти, що це "той самий". Розбираємось, як відрізнити інсайт від спостереження. Надихаємось реальними кейсами.
Д/З: Протягом тижня записати 30+ спостережень та інсайтів. Виділити 5 найцікавіших і подумати, яким брендам вони були б цікаві.
Як створити tone of voice
Вчимося знаходити роль бренду, обирати характер, створювати мапу тональності та зберігати її цілісною. На реальному кейсі лекторки розбираємо, як живе тональність.
Д/З: Обрати тон, зробити мапу тональності та написати текст відповідно до неї.
Неймінг
Розбираємо поняття, види, прийоми, принципи та еволюцію неймінгу. Вчимось відрізняти хороший неймінг від поганого.
Д/З: Запропонувати ренеймінг будь-якого бренду чи продукту за вивченими прийомами та принципами.
Теглайн і слоган
Визначаємо різницю між теглайном і слоганом. Розбираємо приклади поганих та хороших, геніальних та легендарних теглайнів. Вчимося створювати CTA та визначати його роль.
Д/З: Зробити теглайн для ренейму.
Фідбек-сесія
Креативна кампанія
Складові кампанії: big idea, слоган, key visual, ролик, радіо, активації, колаборації. Обізнаність і продажі як головна мета кампанії. Креативна платформа та кампанія 360. Канали просування.
Креативний практикум
Вигадуємо ідею для рекламної кампанії.
Сценарій
Розбираємось, що таке сценарій, як його написати для ролика та анімаційного відео. Говоримо, як робити ролики без бюджету. Ділимось книжками й тулами для сценаристів.
Д/З: Написати сценарій 30-секундного відеоролика або анімаційного відео для улюбленого бренду. Заскетчити кадри.
Маніфест
Освоюємо специфіку та процес створення рекламних маніфестів.
Д/З: Створити маніфест.
Сценарій для великоформатного контенту. Запрошена лекторка - Софія Пилипюк, екс-сценаристка шоу Ебаут
Фідбек-сесія
Реклама, що (не) вимирає
Принт, радіо, POSM та доречність інших методів і типів реклами.
Тексти для сайтів, лендингів, SEO та email-розсилок. Запрошена лекторка - Надя Раілко, Content Editor at House of Europe
- Визначаємо, в чому різниця між текстом для сайту і лендингу
- Вчимось писати landing page та email-розсилки, юзати SEO-ключі
Д/З: Написати текст для лендингу курсу SKVOT.
UX writing. Запрошена лекторка - Соломія Федорейко, Head of UX writing at Headway
Розбираємось, що таке UX writing та як досліджувати продукт, щоб розуміти його взаємодію з юзером.
Д/З: Написати UX-копі на кілька екранів, яке зможеш покласти в портфоліо.
SMM copywriting. Запрошена лекторка
Вчимось писати так, щоб твоїми текстами для соцмереж зачитувались. Говоримо про копі-тренди в SMM.
Практикум
Віднаходимо в текстах вивчені правила копірайтингу та порушуємо їх, щоб копі стало кращим.
Як працює креативна/рекламна/маркетинг-агенція
Ролі та ієрархія. Брифінг, дебрифінг, рев’ю, тендер. Зростання копірайтерів в агенції. Аналіз ринку.
Копірайтер на боці клієнта
Розбираємось, чим відрізняється копір в агенції та інхаус - плюси та мінуси, ризики та можливості.
Копірайтер на фрилансі
Дізнаємось, де шукати клієнтську базу, як побудувати прайс і бути власним менеджером.
Робота за кордоном
Говоримо, як влаштуватися в агенцію за кордоном та як українцю отримати talent visa.
Стратегія - початог усього (і текстів теж). Запрошений лектор - Максим Ілюхін, партнер у Twid
Освоюємо поняття стратегії та вчимось розуміти бренд, якщо в команді немає стратега.
Робота з брифом
Хороший, поганий та злий бриф. Три підказки для роботи з будь-яким брифом.
Практикум
На реальних брифах визначаємо, чого бракує, а що - зайве. Пишемо тексти за готовими брифами.
Штормінг + креативна пара
Дізнаємось, як підготуватися до штормінгу, які існують техніки та формати взаємодії між копіром, артдиром і дизайнером.
Штормнадо від лекторки
Інна з артдиректором проводять штормінг ідеї кампанії, ролика тощо.
Штормнадо від лекторки
Ніка та дизайнер взаємодіють між собою під час розробки бренду з нуля.
Практикум. Штормнадо для реального клієнта між студентами
Д/З: Оформити шорт-лист із референсами.
Фідбек
Вчимось давати та сприймати фідбек. Освоюємо Feedback Sandwich method, який допомагає зберігати стосунки в команді. Даємо етичний фідбек ідеям зі штормінгу.
Фідбек-сесія
Презентація ідей
Формати презентацій: сторітелінг, idea board / one pager, кейс-муві. Як презентувати так, щоб твою ідею купили. Тендери та приклади презентацій.
Д/З: Розробити ідею для фонду "Повернись живим" і підготувати презентацію.
Таймлайн розвитку копірайтера: від джуна - до ліда
Розбираємось, які скіли мусить мати копір на кожному зі ступенів і чи є життя після копірайтингу.
Портфоліо
Говоримо про концепти, тули та наповнення портфоліо. Вчимось обирати кейси так, щоб отримувати офери.
Д/З: Відібрати кейси для портфоліо.
Портфоліо: технічна частина. Лекція від запрошеного UX-дизайнера з Wix
Д/З: Зафіналити портфоліо з технічного боку.
Кейси та нагороди
Вчимось робити з ідеї кейс. Розбираємось, навіщо копірайтерам нагороди та кому вони доступні.
Випускний
Креативні рев'ю з потенційними роботодавцями.
Викладачі курсу
- Інна Табаченко - 8+ років у копірайтингу
- Ніка Варламова - 9+ років у професії
- Content Manager / Copywriter
Програма курсу
Модуль 1. Що робить контент ефективним?
- Основи маркетингу у напрямі контенту
- Аналіз цільової аудиторії, ринку і конкурентів
- Визначення ключових метрик ефективності контенту
Модуль 2. Воркшоп з підвищення ефективності контенту
Практичне використання інструментів та оцінка їхнього впливу на контент, який ви створюєте.
Модуль 3. Контент-стратегія
- Аналіз контенту з акцентом на показники бізнесу
- Успішні кейси зі створення контенту
- Формування контент-стратегії
Ви дізнаєтесь, як зробити так, щоб контент не лише подобався читачам, а й приносив прибуток бізнесу. Розглянемо реальні приклади, в тому числі і проєкти учасників.
Модуль 4. Контент-планування
- Техніки планування контенту
- Розподіл бюджету за активностями
Ви навчитесь планувати контент ефективно з точки зору як впливу, так і бюджету.
Модуль 5. Процес створення контенту
- Створення різних типів контенту
- Розуміння процесу роботи з контентом
- Автоматизація контент-процесу
Ви навчитесь враховувати весь шлях від генерації перших ідей до замірів того, що вже було викладено і навіть ще далі. Зрозумієте, як зробити так, щоб не було затримок чи непорозумінь, а ваш контент-процес клієнти називали "добре налагодженою машиною".
Модуль 6. Якість контенту
- Виміри якості контенту на прикладі компаній: коректність, вчасність, правдивість, ефективність у результатах і використанні ресурсів
- Керування якістю на різних масштабах
Модуль 7. Конверсійність контенту
- Створення контенту для лідогенерації
- Передбачення ефективності контенту
Ви зрозумієте, що робить статті, лендінги і інші форми контенту ефективними в плані лідогенерації, та навчитеся створювати контент, який дійсно чіпляє "за живе".
Модуль 8. Розповсюдження контенту. SEO
- Пошук тем для найкращого просування
- SEO оптимізація контенту
- Найкращі практики "видимості" вашого контенту
Модуль 9. Дестриб'юція контенту
- Розповсюдження контенту у соціальних мережах
- Робота з розсилками, тематичними майданчиками
- Шляхи розповсюдження контенту
Модуль 10. Управління контентною командою
- Координація дрібних процесів
- Налаштування взаємодії як у відділі, так і між різними командами
- Лідерські практики для побудови ефективної контент команди
Особливості курсу
- 20 годин досвіду експерта, оформленого у техніки та інструменти
- Розбір реальних кейсів із практики спікера
- Особистий ментор на весь період курсу
- Постійна підтримка у чаті в Telegram
- Необмежений доступ до запису і матеріалів курсу
- Україномовне навчання
Викладачі курсу
Анастасія Крижановська - Head of content
Больше информации- Content Manager / Copywriter
Курс орієнтований на новачків та діючих SMM/SEO фахівців та копірайтерів. Під час навчання ви розробите контент-стратегію і створите контент-план, навчитесь писати статті та створювати складний контент, вибудовувати правильне позиціонування продукту або послуги на ринку, оптимізуєте контент для хорошого вигляду в пошуковій системі.
Програма курсу
Позиціонування і формування основних повідомлень бренду
- Вчимося знаходити цільову аудиторію і визначати її "болі"
- Формуємо основні відмінності бренду і продукту від конкурентів
- Проводимо дослідження і готуємо підґрунтя для створення контент-стратегії
Контент-стратегія і контент-план
- Визначаємо для кого, про що і як писати
- Розбираємо контент-стратегії на прикладах маркетингової агенції, фотостоку, графічного редактора, а також інших типів бізнесу
Воронка контент-маркетингу, аналітика і метрики
- Розбираємося, як воронка контент-маркетингу співвідноситься з воронкою продажів
- Аналізуємо контент і заявлені повідомлення, з'ясовуємо, як зробити так, щоб нас читали, знаходимо прогалини в комунікаціях
- Вимірюємо ефективність контенту, працюємо з аналітикою
Секрети написання ефективних текстів
- Вчимося писати легко
- Створюємо прості і зрозумілі тексти, які привернуть увагу клієнтів і змусять дочитати повідомлення до кінця
- Розбираємося, як обрати тему, яка буде до вподоби читачам і виданню, як створити корисний і цікавий матеріал
Дизайн у контенті
- Вчимося ілюструвати контент, навіть якщо ви не дизайнер
- Підбираємо зображення, які привертають увагу і формують унікальну стилістику бренду
- Працюємо з інфографіками та мемами
Пошук тем і SEO для контент-фахівця
- Як правильно оптимізувати свій контент
- Підбір семантики для блогу. Де брати ідеї для постів
- Як просувати бренд за допомогою інформаційних запитів
- Лайфхаки у сфері SEO
Інші форми контенту
- Як просуватися не лише статтями: дослідження, відео, тести і складний контент
- Вчимося готувати віральні матеріали, які привертатимуть увагу вашої аудиторії
- Розбираємося, що можна робити в якості спецпроєктів
Зовнішній контент-маркетинг: формування стратегії
- Як швидко збільшити трафік на сайт
- Визначення цілей, збирання ресурсів і контактів
- Де краще публікуватися
- Розробляємо стратегію і визначаємо KPI
Як зробити так, щоб ваш контент розмістили видання і лідери думок
- Підготовка листів для співпраці
- Робота з лідерами думок та експертами
- Варіанти співпраці та як обрати правильний
E-mail маркетинг як частина контент-стратегії
- Робота з розсилками, формування бази, сегментація аудиторій, аналітика
- Принципи створення ефективних листів
- Підбираємо ідеальний контент для e-mail маркетингу
Посів контенту. Що робити після публікації
- Добиваємося, щоб вас помітили
- Що було першим: контент-маркетинг чи SMM?
- Принципи роботи з соціальними профілями
- Facebook: основні принципи, можливості, лайфхаки
- Quora: навіщо, як, принципи ранжування
- E-mail: як використовувати контент у розсилках
- Producthunt: чи варто заходити
- Influencer marketing
Систематизація і побудова контентної сітки
- "Стратити не можна помилувати": що робити зі старим контентом на сайті
- Більше, вище, швидше – безкінечна гонитва за позиції у видачі, як не померти в процесі бігу
- Кластери та pillar pages
- Як систематизувати і впорядкувати контент на сайті
Відео-контент. Як побудувати відео-продакшн
- Як почати з нуля і з мінімальними витратами
- Що можна вивчити самостійно і що варто віддати на аутсорсинг
- Мінімальні вимоги до обладнання та комплектуючих, ПЗ
- Що робити, щоб навіть відео з телефону виглядало добре
Особливості курсу
- Актуальна інформація
- Інструменти й практика
- Студент = колега
- Аналітика
- Менторство і допомога
- Студенти отримують конкретні інструкції "how to": куди натискати, що писати, де шукати, як аналізувати
Викладачі курсу
- Мері Ротар - Co-founder в EdTech компанії IAMPM
- Анастасія Зеленовська - Контент-маркетолог в TemplateMonster
- Євгенія Нємкова - Маркетинг-менеджер в Nika Tech Family
- Content Manager / Copywriter
- Prompt Engineering / ChatGPT
Курс, в якому ви навчитеся швидко та ефективно створювати високоякісний текстовий контент за допомогою штучного інтелекту, економлячи час та зусилля.
Програма курсу
Що таке штучний інтелект?
Ввід в поняття генеративного штучного інтелекту.
Методи промпт-інженерії
- Що таке системний промпт
- Zero Shot Prompting
- Few Shot Prompting
- Chain of Thought Prompting
- Self-Consistency
- Generated Knowledge Prompting
Сервіси на основі генеративного штучного інтелекту
- ChatGPT. Інструкція з налаштування
- MidJourney. Інструкція з налаштування
- ElevenLabs. Інструкція з налаштування
Покроковий гайд створення промпту для райтингу
- Введення в райтинг за допомогою ШІ
- Структура промптів для написання будь-якого тексту
- Копіювання власного стилю написання текстів
- Огляд сервісів для райтингу
- Фреймворки для написання тексту
- Створення універсального промпту для написання тексту в будь-якому стилі
- Практичне завдання: Написати універсальний промпт
Автоматизація написання тексту
- Інструкція з налаштування No-code середовища
- Автоматизація універсального промпту
- Написання новин і статей в блог на основі актуальної інформації
- Створення власного AI-асистента для написання тексту
- Узагальнення інформації по курсу
- Практичне заняття: Автоматизація написання текстів
Сертифікація
Пройдіть тестування та отримайте сертифікат.
Особливості курсу
- Лектор з практичним досвідом
- Покроковий алгоритм
- Підтримка куратора
- Сертифікат про проходження курсу
- Доступ до курсу на 12 місяців
Викладачі курсу
Михайло Пацан - WEB3 розробник, фінансовий радник
Больше информации- Content Manager / Copywriter
Програма курсу
В чому сила копірайту для брендів? Як працювати зі словом
- Вступна лекція, де познайомимося усі разом
- Шлях лектора в копірайт та чому в кожного свій підхід до створення текстів
- Різниця між академічним та практичним підходом, коли справа в тексті
Екосистема роботи з брендом і місце копірайтингу поруч зі стратегом
- Як було в агенції Banda до 2022 року
- Як тепер виглядає структура роботи команди з клієнтом
- Що входить в зону роботи копірайтера, а що - в зону відповідальності стратега
- АІ в житті копірайтера (без попси про GPT)
Аналіз клієнта та проєкту, брифінг
- Поетапно все про брифінг клієнта
- Які мають бути умови для того, щоб добре інтерв'ювати клієнта
- Що потрібно розуміти про постановку задачі перед текстом на початковому етапі
ДЗ №1: Брифінг проєкту, аналіз ЦА та конкурентів.
Пошук ідей, як виходити "За рамки"
Наповнення уроку уточнюється.
Що таке інсайт, як знайти та застосувати
- Інсайт і ціннісна пропозиція, як вони пов'язані
- Як зрозуміти чи інсайт хороший, чи ні
- Прихована правда життя - що це таке, для чого, приклади, де шукати
ДЗ №2: Практика за матеріалом уроків 4 та 5.
Ton of Voice
- Формулюємо tone of voice бренду
- Експериментуємо з нішами: в якому випадку доречно буде використати той чи інший TOV
Неймінг та створення слоганів
- Як створити круту назву, слоган та види продукту так, щоб вони запам’ятовувались кожному
- Робота з перевіркою унікальності
ДЗ №3: Практика неймінгу та створення tov.
Розбір текстових комунікацій по каналах: діджитал, офлайн реклама та ін.
Наповнення уроку уточнюється.
Сторітелінг та робота з особистим брендом
- Як використовувати цей інструмент, де ок, а де не дуже
- Поетапність процесу
- Щирість як найкращий елемент навіть продаючої техніки
ДЗ №4: Презентування проєкту.
Допрацювання "сирих" ідей та презентація клієнту
- Робота з чернетками, як будемо це все оцифровувати в фінальне формулювання
- Презентування клієнту своєї роботи
ДЗ №5: Сторітелінг та робота з каналами комунікації.
Як копірайтеру знайти роботу: фріланс, агенція чи компанія, що краще?
- Поговоримо про шляхи пошуку роботи, переваги/ недоліки в агенції чи компанії
- Чому Behance - це класна історія для портфоліо
- Як себе позиціювати фрілансерам, на які офери краще не погоджуватись
Чому ти навчишся:
- Аналізувати аудиторію та генерувати круті ідеї
- Працювати з показниками ефективності реклами для бізнесу
- Працювати з позиціюванням та визначати стиль комунікації для бренду
- Створювати рекламу, яку всі будуть скидати один одному з фразою "вау, оце круто"
- Знаходити шляхи, як транслювати любов, зітхання, гнів та інші емоції через текст (і при цьому обходитись без банальних епітетів)
Особливості курсу
- Доступ до всіх лекцій
- Необмежений доступ до записів усіх лекцій назавжди
- Доступи до закритого чату для нетворкінгу
- Додаткові матеріали до початку курсу
- Додаткові лекції від Kukuruza.blog
Викладачі курсу
Катерина Кульбачко - Копірайтерка в Yarche
Больше информации- Content Manager / Copywriter
- SMM
- SEO
На курсі ти зможеш дізнатись як розвивати медіа з мільйонною аудиторією у різних куточках світу. Протягом навчання опануєш інструменти для просування та монетизації продуктів на різних платформах, правила створення якісного контенту та способи налагодження ефективної роботи в креативній команді.
Програма курсу
Intro
- Основи продуктового ІТ
- Медіа як продукт: що це та як працює
Менеджмент
- Медіаменеджмент: найм та формування команди
- Стратегування в медіа від А до Я
Створення контенту
- Робота з текстами
- Моніторинг та перевірка новин
- Висвітлення спеціальних подій
- Технічні та контентні аспекти роботи SEO в медіа
- Редакційні формати, їх структура: повний гайд
- Теорія знімального процесу
- Основи візуального сторітелінгу
- Теорія знімального процесу
- Створення віральних відео на Youtube та Facebook
- У пошуках натхнення. Як ефективно менеджерити креативні команди
Маркетинг і монетизація
- Роль SMM та бренд-менеджменту в медіабізнесі
- Комплаєнс: політики платформ соціальних медіа
- Монетизація контенту
- B2B продажі у медіа
- Структура сайту для медіа
Аналітика
-
Продуктова та маркетингова аналітика
Особливості курсу
- Попередня реєстрація на курс, з проходженням тестових завдань та співбесіди
- Доступ до всіх матеріалів залишається назавжди
- Домашні завдання та групові проєкти
- Індивідуальний фідбек від викладача
- Сертифікат про закінчення школи
- При успішному завершенні можливе запрошення на роботу до компанії
Викладачі курсу
- Михайло Андрієвський - Head of Operations, Legit
- Ніна Ромащенко - SEO Content Team Lead, Legit
- Софія Шиляк - Compliance Team Lead, Genesis
- Анна Крохмалюк - Media Project Manager, Legit
- Катерина Мещерякова - Content Writer, Genesis
- Катерина Люшняк - Product Manager, Legit
- Олександра Бондаренко - Co-CEO, Legit
- Олександр Мацюк - Founder&COO, Trible
- Єлизавета Бордунова - Editor-in-Chief, Vector
- Вікторія Власенко - Creative Director, Legit
- Єгор Бахарєв - Head of Cuddle Buddies Media, Legit
- Ксенія Кіт - Head of Content, Legit
- Content Manager / Copywriter
Курс для тих, хто хоче опанувати професію Copywriter. На заняттях ви навчитесь готувати історії та сценарії для роликів, створювати "чисті" тексти для сайтів, лендінгів, email-розсилок, соц. мереж, рекламних кампаній, писати статті у блог та PR-публікації в медіа, генерувати ідеї для контенту та PR-стратегій.
Програма курсу
Що таке копірайтинг
- Що таке текст.
- Що значить ефективний текст.
- Хто такий копірайтер.
- Навіщо потрібні знання маркетингу.
- Які задачі вирішує правильно написаний текст.
Принципи написання ефективного тексту
- Які існують правила написання гарного тексту.
- Що значить писати конкретно.
- Слова, які потребують розшифрування.
- Що таке вступні слова.
- Пам'ятка №1. Читайте вголос текст.
- Формула.
Алгоритм написання ефективного тексту
- Шкідливі штампи та кліше.
- Декілька способів бути цікавим автором.
- Залучення уваги читача за допомогою фраз-зв'язок.
- Правила написання дієслів.
Блок маркетингу в копірайтингу
- Вивчіть для кого ви пишете текст.
- Прочитайте тексти конкурентів.
- Проведіть інтерв'ю з клієнтом.
- Проведіть інтерв'ю зі своїм продуктом.
- Переходьте до технології написання тексту.
Ще раз про цільову аудиторію
- Хто така цільова аудиторія.
- Етапи поведінки покупця.
- Як зрозуміти кому необхідний мій товар/послуга.
- Сегментація та характеристика.
- Як правильно визначити ЦА.
- Чим відрізняються B2B та В2С?
- Види ЦА.
- Метод 5 W.
- Як виявити якості та характеристики покупців.
- Як робити сегментацію.
Болі, бар'єри та драйвери і як їх використати копірайтеру
- Що таке біль.
- Як шукати біль.
- Часті болі.
- Як застосовувати біль.
- Що таке бар'єри та драйвери? Чим вони відрізняються?
- Схема роботи з бар'єрами та драйверами.
- Де шукати болі, бар'єри та драйвери?
- Сервіси для пошуку болю.
- Як працювати з отриманими даними.
Структура тексту, що "продає"
- Задачі заголовків.
- Методи написання заголовків.
- Різні заголовки.
- Доказова база для тексту.
- Основна частина тексту.
- Заклик до дії.
Заголовки
- Класичні форми заголовків.
- Нестандартні заголовки.
- Тезисні підзаголовки.
- Що таке теглайн і як він працює.
Tone of Voice
- Що таке Tone of Voice?
- Як розробити Tone of Voice.
- Шаблон.
Що таке тригери
- Терміновість.
- Лімітованість.
- Жадібність.
- Вибраність.
- Бажання бути №1.
- Історії.
- Соц. докази.
- Спільнота.
- Очікування.
- Загальний ворог.
- Авторитет.
- Взаємна подяка.
- Зобов'язання та послідовність.
- Емоції.
- Специфіка.
- Подія.
- Цілісність.
- Як використовувати тригери.
- Смайлики.
Що таке сторітелінг
- Історії.
- Навіщо мені сторітелінг.
- Техніки створення історій.
- Фундамент створення історії.
- Мета сторітелінгу.
- Сюжет.
- Структура сторітелінгу.
- Ідеї створення сторітелінгу. Приклади.
Як поставити ТЗ копірайтеру і як розмовляти з копірайтером, щоб він вас зрозумів
- Матеріали для копірайтера.
- Ключові пункти ТЗ. Приклад ТЗ.
- Як говорити з копірайтером.
- Виправлення.
Закріплюємо: 6 правил гарного тексту
- Приклади.
- Рекомендації на тему: "Як навчитися писати тексти?"
Копірайтинг і нейромережі. Як покращити свої тексти
- Що таке нейромережа та як з нею працювати.
- Які є різні типи нейромереж та їх основні властивості.
- Як можна використовувати нейромережі для генерації заголовків та описів.
- Які є переваги та недоліки використання нейромереж у копірайтингу.
- Які є приклади успішного використання нейромереж у копірайтингу.
- Які є методи для вибору правильного типу нейромережі та навчання її на потрібних даних.
Особливості курсу
- Доступ до матеріалів курсу рівно на один рік
- Лекції у форматі запису
- Сертифікат по закінченні курсу
- Практичні домашні завдання
- Додаткові переваги у пакеті "Сертифікація":
- доступ до закритого Telegram-чату з ментором-експертом
- завдання на відпрацювання здобутих навичок
- перевірка завдань після кожної лекції ментором курсу з розширеним фідбеком
Викладачі курсу
Катерина Орел - Employer Brand Manager в IT компанії.
Больше информации- Content Manager / Copywriter
- SMM
Курс буде цікавий для маркетологів, SMM-фахівців, контент-менеджерів, та людей, які хочуть розвивати персональний бренд і правильно просувати його в соцмережах, або ж стати блогером. Протягом навчання Ви розберете кожну соціальну мережу (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok, YouTube, Telegram, Pinterest та ін.), їхні алгоритми, аудиторії людей, що там присутні, принципи роботи мережі, правила оформлення контенту та ведення сторінок для бізнесу.
Програма курсу
Модуль: Контент-маркетинг
- Портрет споживача
- Вибір Tone of Voice
- Побудова контент-стратегії, види контенту, його завдання та цілі
- Структура текстів
- Вплив видів контенту на просування
- Побудова репутації бренду
- Вірусний контент і ситуативний маркетинг, створення інфоприводів
- Практика:
- створення портрета споживача, вибір стратегії залежно від поведінки бренду і тренінг зі створення текстів
Модуль: SMM (Social Media Marketing)
- Види соціальних мереж, їхня роль і завдання (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok, YouTube, Telegram)
- Тренди: що потрібно знати сучасному SMM-фахівцю
- ЦА соціальних мереж
- Створення бренд-стратегії просування в соціальних мережах і механіка просування
- Особливості копірайтингу в SMM. Побудова контент-плану та методики постингу
- Візуальні тренди та використання візуалів
- Активність у соціальних мережах і створення креативу та інтерактиву
- Алгоритми роботи на різних соціальних майданчиках
- Репутаційний маркетинг
- Робота з лідерами думок
- Практика:
- розробка контент-плану та рубрикатора відповідно до цільової аудиторії, написання постів та робота над контентом
Фінальний проєкт
- Опис цільової аудиторії та портрету споживача для бізнесу
- Аналіз соцмереж конкурентів та підготовка висновків
- Підбір соцмереж для просування продукту/послуги та ведення комунікації з аудиторією
- Контент-стратегія: вибір тональності та комунікація з аудиторією
- Оформлення профілю в Instagram: шапка профілю, хайлайтс, підбір стилістики оформлення
- Розробка рубрикатора та контент-плану на 1 місяць для ведення Instagram (також можна і для TikTok)
- Приклади оформлення постів/сторіз та написання текстів за формулою
- Ідеї роботи з лідерами думок
Особливості курсу
- Живі заняття (19:00-22:00)
- Старт курсу щомісяця
- Система оцінки знань
- Всі теоретичні знання закріплюються на практиці
- Сертифікат про закінчення навчання
Викладачі курсу
- Анна Нетик - SMM Group Head в LOBODS Agency
- Content Manager / Copywriter
Набудете ключових вмінь та навичок для роботи в сфері диджитал-копірайтингу. Зрозумієте, що стоїть за процесом від генерації ідеї до її реалізації на рекламних білбордах, у роликах, соціальних мережах, та отримаєте практичний досвід із можливістю створити своє перше портфоліо.
Програма курсу
Введення в роботу digital-копірайтера
- Копірайтер: хто це і чим займається
- Інструменти цифрового копірайтингу як основа сучасної комунікації в бізнесі
- Основи цифрового тексту: типологія, структура, характеристика
- Способи привернення уваги читача
Основи роботи з текстом
- Як почати писати, щоб читали
- Що таке "тексти, що продають" та "смачні" тексти
- Основні помилки в початківців
- Редактура готового тексту
- Методи подолання страху "білого аркуша"
- Клікбейт-заголовки: що це і як вони діють
Креативна стратегія як основа digital-комунікації
- Креативний концепт як ключовий елемент від якого будуть йти всі інші посили
- Пошук ідей та інсайтів для стратегії
- Аудиторії та складання портрета споживача
- Аналіз комунікації конкурентів
- Вибір тональності комунікації з аудиторією (Tone of Voice)
Особливості SEO-копірайтингу
- Семантичне ядро, типи та особливості запитів
- Складаємо контентну стратегію для SEО
- Як вписати ключові слова в статтю
- Правильна структура тексту
- Унікальність, водність, нудота тексту
- Блог і робота зі статтями
- Корисні сервіси для SEO-копірайтингу
Воронки продажів і тексти для сайтів
- Використання воронки продажів при формуванні комерційних текстів
- Тексти для комерційних лендингів
- Картки товарів для інтернет-магазинів
- Лід-магніт: інструкції та продакат-гайди
- Дослідження та книги як лід-магніт
- Тексти, що продають для картки товару
- Контент як спосіб просування в інтернеті
Тексти для сайтів і розважальних лендингів
- Структура сайту та важливі сторінки для наповнення контентом
- Правила хорошого тексту для сторінок "Головна" та "Про компанію"
- Створення текстів для корпоративних сайтів
- Репортажі та інтерв'ю. Спецпроекти з інтернет-ЗМІ
- Робота з текстами для лендінгу
- Ідеї та контент для лендингів
- Фішки для продуктивної роботи з лендингами
Копірайтинг коротких форм: неймінги, слогани
- Як вибудовується шлях до крутої назви?
- Методи генерація назв (неймінгів)
- "Хороші" та "погані" назви
- Розробка рекламного слогану
- Реєстрація неймінгу та слогану
Рекламні формати: банери, тизери, рекламні оголошення для контекстної реклами
- Важливі етапи перед написанням оголошення
- Візуал та важливі складові рекламної кампанії
- Написання текстів для рекламних оголошень
- Тестування та виправлення помилок
SMM-копірайтинг
- Створення контенту для соціальних мереж
- Рубрикатор та контент-план як основа SMM
- Типи затребуваних текстів для соціальних мереж. Різні завдання - різні формати
- Вимоги до SMM-тексту
- Тексти для соціальних мереж Facebook, Instagram, Telegram
- Схеми написання тексту
- Топ-помилок у текстах для соціальних мереж
- Інформаційні матеріали для просування в соціальних мережах
Рубрикатори та складання контент-плану
- Вибір правильної контент-стратегії для своїх каналів
- Сильний контент-план
- Рубрикатори та креативи
- Аналітика
- Види комунікацій у спільнотах. Сценарії діалогів, що ведуть до продажу
- Робота з репутацією. Формування позитивного іміджу
- Конкурентні атаки та їх запобігання, робота з негативом
Сторітелінг: як написати цікаву історію на ненудну тему
- Сюжет та композиція у сторителінгу
- Пошук ідей для сюжету
- З чого почати написання історії
- Три базові принципи сторітелінгу, які допоможуть писати цікавіше
- Як вибрати формат та донести історію до широкої аудиторії
- Аналіз та покращення історії
- Що почитати про сторителінг
Сценарії: від YouTube до TikTok
- Види та формати контенту для формування сценарію (освітній та експертний контент; позиціонування особистого бренду; розважальний контент)
- Створення концепції формату, референси (хронометраж, озвучка, персонажі, локації, емоції у відео)
- Складання сценарного плану для відео
- Методологія написання сценарію під кожен вид контенту (структура)
- Помилки у написанні сценарного плану
Email-маркетинг та тексти для SMS
- Побудова стратегії email-маркетингу
- Види розсилок. Складаємо ланцюжки листів
- Що написати в листі, щоб мотивувати людину перейти на сайт
- Створення креативних текстів для SMS-повідомлень
Звідки беруться ідеї?
- Які навички має досвідчений копірайтер?
- Пошуки натхнення та джерела творчого мислення
- Джерела достовірної інформації
- Де взяти ідею, коли треба написати прямо зараз
- Книги та рекомендації для роботи копірайтера
Пошук роботи. Оформлення портфоліо
- Один день із життя копірайтера
- Правильне оформлення кейсів для свого портфоліо
- KPI та аналітика. Система оцінки роботи
- Бюджетування та підготовка звітності своєї роботи
- Пошук замовника, робота з підрядниками
- Тестове завдання, співбесіда
- Фріланс чи офіс
Бонус-лекція. Які права є в автора та правовласника
- Основи авторського права
- Як довести своє авторство
- Алгоритм реєстрації авторського права
Особливості курсу
- Інтерактивна навчальна платформа
- Матеріали доступні на 1 рік
- Сертифікат про проходження курсу
- Можлива оплата курсу частинами
Викладачі курсу
- Артем Шевчук - Digital-експерт
- Артем Коломієць - Head of SEO at Webpromo
- Костянтин Зеров - Кандидат юридичних наук, асистент кафедри інтелектуальної власності та інформаційного права, адвокат
- Content Manager / Copywriter
Курс створений для копірайтерів-початківців, SMM-cпeціaліcтів та e-mail-мapкeтoлoгів. Протягом курсу Ви навчитесь пиcaти тeкcти для інтepнeт-мaгaзинів, блогів, соцмереж, e-mail розсилок, прокачаєте навички з копірайтингу в різних маркетингових каналах та зможеш отримати фідбек щодо якості контенту від провідних фахівців.
Програма курсу
Що таке бізнес копірайтинг?
- Що таке бізнес копірайтинг і які бувають тексти?
- Хто такий копірайтер і як ним стати?
- Структура курсу "Копірайтинг": про що він і чим корисний
- Знайомство з лекторами та запитання
Контент для SEO
- SEO-копірайтинг
- Поняття та SEO-метрики
- Структура SEO-текстів
- Копірайтер + SEO-фахівець
Контент для блогу
- SEO тексти VS статті в блог
- Шукаємо тему і створюємо ТЗ
- Поради: що робити після написання статті
DC-копірайтинг
- Що має вміти SMM-копірайтер?
- Головні принципи SMM-копірайтингу
- Як покращувати навички написання текстів?
Контент для email
- Email живий?
- Трохи про канал
- Структура email-розсилки
- Тема і підзаголовок
- Банер
- Заголовок і основний текст
- CTA
- Інші елементи листа
- Тригерні листи
- Вайбер
- Пуш та смс
- Як писати імейли, щоб люди не відписувались
Як копірайтеру знайти роботу
- Огляд ринку
- Огляд майданчиків
- Спілкування з підрядником
Практичні заняття
- зворотний зв'язок по ДЗ + відповіді на запитання за блоками:
- SEO
- Блог
- SMM
Особливості курсу
- Вечірні заняття (18:30-20:30)
- Теорія на прикладі реальних кейсів
- Доступ до матеріалів курсу немає часових обмежень
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
- Любов Міняйло- Corporate Culture Specialist Promodo
- Олександр Зубарев - Copywriter
- Віра Сєчкіна - Editor Promodo
- Ольга Гнесь - Team Lead Content Promodo
- Владислав Тришкін - SEO-specialist Promodo
- Олена Герасименко - Copywriter Promodo
- Content Manager / Copywriter
Навчитесь шукати та генерувати креативну Big Idea, яку бажають почути роботодавці. Зрозумієте, як за допомогою тексту можна психологічно впливати на аудиторію.
Програма курсу
Модуль 1. Ідея
На модулі ми зануримося у роботу над пошуком тієї самої Big Idea, а також розберемося, де шукати натхнення та наповнюватися, як побороти блок "чистої сторінки" та дізнаємось, які є методики придумування. Також ми проаналізуємо, яка інформація потрібна для початку роботи над креативом і комунікацією та де і як її шукати (бриф, аудиторія, ринок, актуальність). А також прослідкуємо, яку роль в ідеї відіграють зображення та текст і як працювати з образом ідеї.
Модуль 2. Текст
Другий модуль допоможе зрозуміти, як завдяки використанню психологічних прийомів та спеціальних формул у тексті можна впливати на аудиторію й досягати своїх цілей. Також ми розберемо, як додати тексту образності, виразності та лаконічності для швидкого й більш влучного сприйняття аудиторією. Розглянемо, як працювати над розробкою "малої форми" тексту: неймінгом, заголовками та слоганами. А також дамо раду створенню "великих" текстів, які стануть в пригоді під час просування продуктів: релізів, статей та інтервʼю.
Модуль 3. Тексти в діджиталі
Цей модуль занурить вас у SMM-комунікацію. Ви пройдете шлях від створення SMM-стратегії, рубрик та контент-плану до написання різного типу постів. Також будете вчитись писати креативні тексти для лендінгів, різних типів розсилок (SMS, Viber та email), мобільних застосунків, чатботів та нових форматів рекламної комунікації.
Модуль 4. Сторітелінг
Під час останнього модулю ми дослідимо, з чого складається "історія", як досягається "драма" і як це резонує з емоційною реакцією аудиторії. Ми навчимося придумувати ідеї роликів, оформлювати їх у синопсис та сценарій. А також зрозуміємо, як застосовувати сторітелінг для різних відео форматів: Instagram reels, TikTok, YouTube-відео та діджитал-банери.
Final Project
Вашим фінальним проєктом буде комплексно розроблена креативна комунікація для конкретного бренду чи організації. За бажанням це може бути власний бізнес, організація чи бренд, з яким ви вже працюєте.
Як буде побудована робота над фінальним проєктом:
- Ви отримаєте бриф із завданням розробити комплексну креативну комунікацію для нового продукту, бренду чи організації.
- Після кожної лекції ви матимете завдання, яке перевірятиме засвоєний матеріал та стане частиною фінальної роботи (наприклад, розробити слоган для продукту, ідею відеоролика, написати SMM-пости про продукт, чи іміджеву статтю для його промо тощо).
- Таким чином, до фінальної лекції, ви пропрацюєте всі необхідні частини для комплексної комунікації. І на фінальній лекції презентуєте свою роботу у вигляді презентації, захищаючи та "продаючи" розроблену комунікацію.
- У результаті, ви розробите цілісну креативну комунікацію та на власному досвіді зрозумієте, як створювати копірайтерський продукт від ідеї до її втілення в конкретних рекламних форматах.
Особливості курсу
- Живі заняття
- Підтримка ментора
- Робота над реальними проєктами
- Допомога курс-координатора
- Сучасна LMS-система
- Система оцінки знань
Викладачі курсу
Ярослава Гончарук - Creative Lead у креативній агенції PlaiBuro
Больше информации- Content Manager / Copywriter
На курсі студенти отримають необхідні навички та навчаться працювати з різними видами контенту, зможуть поглибити, систематизувати та актуалізувати наявні знання. Також дізнаються як формувати контент-стратегію та домогтися, щоб ваш контент опублікували великі видання та лідери думок.
Програма курсу
Введення в контент-маркетинг
- Знайомство з куратором і групою
- Хто такий контент-маркетолог
- Завдання та обов'язки контент-маркетолога
- Основна мета контент-маркетингу
- Складові контент-стратегії
- Аналіз конкурентів
- Детальний аналіз цільової аудиторії з промальовуванням портретів споживачів
- Кейс практикуючого контент-маркетолога, плюси й мінуси роботи
Позиціювання й контент: ключові аспекти успішної стратегії маркетингу
- Позиціонування як стратегічний елемент бренду
- Специфіка контенту для різних сегментів аудиторії
- Формування стратегії й масштабування
- Розробка контент-плану відповідно до стратегії
- Використання соціальних медіа та блогів для позиціонування
- KPI для визначення успіху стратегії позиціонування
- Кейс щодо вибору стратегії й контенту
Ефективний копірайтинг: грамотність, стиль та адаптація під завдання бізнесу
- Що таке копірайтинг? Види й завдання копірайтингу
- Важливість правильної граматики та структури тексту
- Створення цікавого та переконливого пропозиційного тексту
- Врахування особливостей продукту чи послуги при написанні тексту
- Сервіси по роботі з текстом
- Фішки від експерта для написання тексту
ChatGPT - інструментальна платформа
- Особливості роботи з ботом
- Генерація контенту за допомогою ChatGPT
- Робота з текстом та ChatGPT
- Застосування OpenAI GPT-4 для створення контенту
SEO-тексти, пошук семантичного ядра
- Підбір семантичного ядра під проєкт
- Основні інструменти збору ключових слів
- Способи аналізу семантики конкурентів
- Контентна-стратегія для SEO
- Різновиди контенту на сайті
- Робота з підрядниками
- Приклади контент-стратегії під різний бізнес
Робота з текстом та основи верстки для контент-маркетолога
- Роль тексту в контент-маркетингу: залучення уваги, інформування, вплив на аудиторію
- Контент-стратегія для блогу
- Основи верстки: чому це важливо для контент-маркетолога
- Тренди в роботі з текстом та версткою для контент-маркетолога
- Що таке HTML і навіщо це треба контент-маркетологу
- Приклади успішних проєктів з використанням тексту та верстки
Робота з блогом
- Різновиди блогів, завдання та цілі блогів
- Особливості контенту для блогу
- Перші етапи роботи з блогом
- Пошук ідей і робота з експертами ринку
- Публікація перших статей
- Контент-стратегія для блогу
- Важливі люди в роботі з блогом
- Просування блогу в інтернеті
- Кейси по роботі з блогом
Лендінги. Лід-магніт
- Що таке лендінги і які їхні переваги
- Важливі принципи створення лендінгу під проєкт
- Основні правила написання текстів для лендінгу
- Програми та плагіни для створення лендінгу
- Мобільна цільова сторінка
- Просування лендінгу і місце лендінгу у воронці продажів
- Лід-магніт: його цілі, завдання, функції
- Як створити правильний лід-магніт (акценти)
- Фішки для продуктивної роботи з лендінгом
Візуальна стратегія просування
- Світові тренди візуального контенту для соціальних мереж
- Візуальні тренди у фотографії 2024
- Де шукати зображення
- Як шукати – прийоми та фішки
- Тренди в ілюстраціях і графічному дизайн
- Формуємо свій стиль у соцмережах
- Правила створення якісного фотоконтенту
- Правила мобільної обробки фото
- Приклади гарних та поганих публікацій
- Інструменти для роботи з креативами
Контент для соціальних мереж, формування стратегії
- Основні відмінності соціальних мереж, сторінок, груп, спільнот і який контент публікується в них
- Формування стратегії для соціальних мереж
- Види контенту для різних каналів
- Чому не варто робити кросспостінг?
- Контент-план
- Спільноти та види комунікації. Робота з негативом
- Робота з SMM-фахівцем: постановка завдань, контроль і аналіз
Робота з YouTube та його впровадження у контент-стратегію
- Як задіяти YouTube у контент-стратегії: цілі й задачі
- Для чого, як і коли задіювати кожний з інструментів YT: звичайні відео, Shorts, Спільноту, Подкасти, прямі трансляції
- Правильне налаштування каналу та відео
- Інструменти для полегшення роботи
- Обкладинки для відео
- Штучний Інтелект для створення й оформлення відео
- Як побудувати систему просування відео
- YouTube-аналітика
Просування контенту через створення Event-заходів
- Різновиди та цілі формування event-заходів
- Конференції
- Семінари
- Вебінари
- Тренінги
- Марафони
- Майстер-класи
- Які види контенту застосовуються для розкрутки event-заходів
- Освітлення заходів в ЗМІ
- Партнерські колаборації для просування
- Анонси для реклами й тексти для постів в соціальних мережах
- Контент для чат-бота в Telegram
Email-тексти
- Типи розсилок і види листів
- Різновиди текстів для розсилок і їх написання
- Контент-стратегія для розсилок
- Налаштування мультиканального: web push, sms, месенджери
- Сервіси для розсилок
- Кейси по роботі з Email-текстами
Посів і поширення контенту
- Навіщо потрібно робити посіви контенту і де будемо сіяти
- За яким принципом обирати майданчик
- Як саме має відбуватися робота з посіву контенту
- Збір майданчиків для публікацій: база, інструменти
- Контекстна та таргетована реклама на цільову аудиторію
- Партнерські джерела
- Дистрибуція контенту через ЗМІ
- Поширення контенту через лідерів думок
- Підготовка листів для аутріч: ключові правила
- Ключові правила аутріч: про пуші, читання редполітики, правки, пошук контактів віялом, вміння домовлятися про знижки
- Аналітика результатів: сесії, реєстрації, продажі
Аналітика контенту
- Встановлення Google Analytics для вашого ресурсу, постановка ТЗ програмісту
- Цілі та події в Google Analytics
- Навіщо встановлювати Search Console
- Аналіз ефективності контент-маркетингової стратегії
- Візуалізація звітів і прогнози
Бізнес-процеси при контент-маркетингу
- Бізнес-процеси при контент-маркетингу
- Організація команди, вибудовування процесів всередині
- Зони відповідальності по роботі з контентом
- Робота на аутсорсингу
- Бюджетування і планування роботи команди
- Важливі точки контролю
Особливості курсу
- Лекції, презентації, додаткові матеріали в особистому кабінеті протягом 1 року
- Живі вебінари
- Навчання націлене на практику
- Дипломний проєкт
- Зворотний зв'язок з куратором
- Сертифікат після закінчення навчання
- Консультації з пошуку роботи
- Можливість повернення коштів протягом 14 днів після початку навчання
Викладачі курсу
- Сергій Шагоферов - Куратор курсу, Головний редактор блогу WebPromoExperts
- Михайло Хейна - Керівник креативної студії Арт Депо
- Ольга Ексаурова - YouTube-маркетолог
- Аліна Самульська-Холіна - Копірайтер, контент-маркетолог, засновник в Лабораторія копірайтера
- Наталя Устименко - Head of Direct Marketing в eSputnik
- Ната Заяць - Head of content компанії Inweb
- Ірина Сторожко - COO в GreenSky
- Олена Ткачук - Founder Citrine DMA
- Леся Гайдаш - Керівниця агенції SMM-time
- Content Manager / Copywriter
На курсі Copywriting Beginning навчимося писати живі та сильні тексти. Усі вони будуються за різними формулами, але мають один фундамент і рецепт. Аби правильно "приготувати" текст, треба знати пропорції складових та правила їхнього застосування.
Програма курсу
Силові тренування для тексту
- Сильний і слабкий текст
- Dos: активні дієслова, описи, аргументація
- Dont’s: канцеляризми, шаблони, затягнутість
- Структура та образність тексту
- Словниковий запас автора
- Як правильно читати, якщо хочете писати
З чого починається текст
- Основні елементи будь-якого тексту: контекст, сюжет, стиль та жанр, герої, конфлікт, POW
- Елементи сюжету: експозиція/зав'язка, розвиток дії, кульмінація, згортання дії, розв'язка
- Заголовок. Фабула та сюжет
- Термінологія автора, з якою будемо працювати
"Зроби текст соковитим". Дталізація, стилістичні фігури, ритм та темп тексту
- Як працювати з деталями в тексті - для чого вони потрібні та де їх шукати
- Як передати відчуття в тексті
- Стилістичні фігури: типи, способи використання
- Ритм і темп тексту: у чому різниця? Як будувати ритм
"Усі історії світу ви вже почули". Види сюжетів і конфліктів
- 7 основних типів сюжету за Крістофером Букером
- 8 вічних емоційних арок в сюжеті за Куртом Воннеґутом
- Навіщо історії конфлікт?
- Види конфліктів
"Скажи, хто твій герой, і я спитаю, як він змінився". Персонаж - найголовніший елемент історії
- Навіщо історії персонажі
- Антагоністи, протагоністи
- Другорядні персонажі та їхня роль
- Характер персонажів
- Зміна персонажів: чому без неї все втрачає сенс
"Чи можна використовувати суржик?". Стилі текстів та як працювати з кожним з них
- Види текстів, які колись доведеться написати
- Художній, публіцистика і реклама, розмовний, наукпоп, офіційний, технічний. Їхні особливості
- Як бути крутим в кожному зі стилів
"Ніхто не пише як Стівен Кінг, крім Стівена Кінга". Як писали відомі письменники та копірайтери
Прийоми та поради Стівена Кінга, Девіда Огілві, Курта Воннеґута, Агати Крісті.
"Щось воно мені не йде". Руйнуємо психологічні блоки в написанні текстів
- Психологічні блоки, що трапляються найчастіше: страх чистого аркуша, перфекціонізм, відсутність ідеї, втрата мети тексту
- Як зруйнувати блоки та використати собі на користь
- Внутрішній критик
- Як писати та генерувати ідеї, коли нема ні краплі натхнення
Як виглядає текст, за який заплатять гроші
- Розбираємо всі види комерційних текстів
- Статті та колонки, лендинг-пейджи, SEO
- Тексти для інтерфейсів, SMM, реклама
- Особливі моменти: мерч, пакування, тексти в приміщеннях, інструкції
- План підготовки до написання комерційного тексту
- "Шоб шо" та заклик до дії
Брифування та збір інформації. Як отримати 50% інформації від клієнта і як ще 50% зібрати самостійно
- Навіщо нам бриф. Що і як запитувати в клієнта?
- Попереднє дослідження. Ґрунтовне дослідження
- Прийоми фактчекингу
- Опитування ЦА
- Коли можна вигадувати те, що не змогли дослідити
"Коли тексту треба багато". Статті, лонгріди, колонки, спецпроєкти
- Статті та колонки пишуть не тільки журналісти. Як цей жанр став комерційним?
- Що таке "спецпроєкт"
- Як тримати увагу читача протягом довгочиту
- Структурування та підзаголовки
"Треба тільки 1 абзац і 3 речення, чеснеслово". Тексти для інтерфейсів і лендингів. Метрики
- Як говорять інтерфейси
- Основи UX райтингу
- Чи продають лендинги? Як змусити їх це робити?
- Кнопки та Call to Action
- Метрики, які важливо бачити та відслідковувати
SEO це не гріх. Як працювати з ключовими словами, щоб не зрадити собі
- Що таке SEO, для чого воно потрібне та яка роль тексту в ньому
- Ключові слова
- Заголовки H та їхні ролі в тексті
- Погані та хороші SEO тексти
"А напиши швиденько пост". Тексти в SMM
- Особливості текстів для Instagram, Facebook, Linkedin, Twitter, TikTok
- Tone of Voice брендів
- Формати контенту в соцмережах
- Візуальна складова контенту
"В рекламі текст - не головне". А що тоді?
- Види текстів в рекламі
- Все про нейми
- Слогани та теглайни - в чому сила й різниця
- Що таке маніфест
- Сценарії для відеороликів
Креативні практики генерування ідей
10 практик генерування ідей та як вони працюють.
Як шукати замовників і роботу
- Фріланс та ін-хауз робота
- Копірайтер, контент менеджер, комунікаційник, автор текстів - різниця в професіях
- Як шукати замовників на фрілансі
- Юридичні аспекти, аванси та договори - про що треба памʼятати
- Як розвиватися в професії
Особливості курсу
- Вебінари та відеолекції
- Real-life завдання
- Курсовий проєкт
- Регулярний фідбек
- Сертифікат за здобутки
- Можна повернути кошти протягом 7 днів якщо передумаєте
Викладачі курсу
- Юлія Клебан - Head of Brand at Projector Institute
- Анастасія Крижановська - Засновниця Content KIT
- Ксенія Єрмакова - Креативна копрірайтерка у фешн-грі SUITSME
- Ольга Безгудова - Креативна копірайтерка, бренд стратегиня в Comou Agency
- Карина Литвиненко - Незалежна копірайтерка Zmistoforma
- Content Manager / Copywriter
Тут студенти навчаться з нуля створювати відмінні тексти, лексично яскраві й виразні. Також проведуть роботу над реальними текстами або власними роботами, щоб викинути з них зайве і розставити акценти там, де потрібно.
Програма курсу
Ознайомча лекція і визначення очікувань від курсу
- Креативність та міфи про неї. Homo scriptoris
- У чому полягає різниця копірайтер, контент-менеджер, кріейтор, райтер
- Творчість або креативність - схожість і відмінності
- Особливості рекламного тексту
- Де шукати музу кріейтору
- Приклади реальних кейсів
- Домашнє завдання
Етапи розвитку ідеї, починаючи з брифінгу і закінчуючи створенням key visual i key message
- Що таке бриф
- Що таке інсайт і як його не пропустити
- Генерування ідей: брейнстормінг і інші техніки
- Теорія RAM-провідника в рекламі й копірайтингу
- Ключовий образ key visual і ключове повідомлення key message - як правильно скласти
- Приклади реальних кейсів
- Домашнє завдання
- Робота над курсовим проєктом
Психологічний вплив рекламного тексту і віжуалу
- Як мозок сприймає інформацію і як це можна використовувати
- Теорія когнітивного сприйняття LC4MP
- Типи сприйняття різних структур мозку - рептильний, емоційний, раціональний
- Когнітивний принцип "довгий тонкий" і уявлення про красу
- Правило 4S і його актуальність
- Що таке НЛП. Ефективність психолінгвістики
- Приклади реальних кейсів
- Домашнє завдання
- Курсова робота: продовження
- Візуальна складова рекламного повідомлення та її роль
- Текст або картинка. Різниця між підходом копірайтера й арт-директора до рекламного постера
- Особливості графіки для реклами і її види
- Шлях від ідеї до реалізації зображення
- Віжуал: етапи розробки, від ТЗ для дизайнера до фінальної картинки
- Колір і шрифт в рекламі
- Поняття архетипу і його застосування
- Актуальні тренди візуальної реклами
- Приклади реальних кейсів
- Домашнє завдання
- Курсова робота: продовження
Текст в рекламі - основи застосування. Малі форми
- Неймінг і його типи (добрий, злий). Як створюється неймінг
- Слогани та формули їх створення. Види слоганів: добрі, злі
- Заголовки. Створення заголовків - закони. Помилки при створенні заголовків
- Приклади реальних кейсів
- Домашнє завдання
- Курсова робота: продовження
Текст в рекламі - основи застосування. Великі форми
- В яких випадках використовувати велику і малу форми РП
- З чого складається стаття. Модульна система і принципи піраміди Мінто
- Структура рекламного тексту: початок, модулі-топіки, фраза-відлуння або кода
- Що таке PR-реліз і з чого він складається
- Приклади реальних кейсів
- Домашнє завдання
- Курсова робота: продовження
Характеристики якісного тексту - образність, виразність, лаконічність
- Поняття ритміки тексту
- Поняття фігуральний вислів
- Тренди вербальної комунікації
- Художні засоби вираження в тексті
- Як прибрати воду в тексті
- Приклади реальних кейсів
- Домашнє завдання
- Курсова робота: продовження
Що таке SMM. Копірайтинг для digital-маркетингу
- Побудова контент-плану на основі SMM-стратегії
- Візуальний формат і контент: види
- Правила і тренди написання текстів для соцмереж. Популярні помилки
- Платні рекламні оголошення SMM - особливості текстового і візуального змісту
- Як домогтися активації користувачів за допомогою рекламного тексту - ідеї та механіки
- Що таке OL і як з цим працювати
- Приклади реальних кейсів
- Домашнє завдання
- Курсова робота: продовження
Тексти в цифровому просторі. Банери та відеореклама. Сторітелінг - король
- Реклама на ТБ і в інтернеті
- Створення реклами, починаючи з формування ідеї та закінчуючи синопсисом
- Що таке сторітелінг - закони й функції. Складові сторітелінга: персонажі, драма, розвиток сюжету і продукт
- Створення сценарію. Сторіборди й аніматик
- Створення банерної реклами за законами жанру кіно. Типи й класифікація банерної реклами, правила створення з точки зору текстової та візуальної частини
- Драма, сторітелінг
- Копірайтер та його участь у знімальному процесі
- Приклади реальних кейсів
- Домашнє завдання
- Курсова робота: продовження
Тексти в цифровому середовищі. Сучасні формати реклами: спецпроєкти, сайти, мобільні додатки, чат-боти й VR
- Реклама для мобільних додатків
- Реклама для веб-сторінок: види, правила складання
- Спецпроекти для інтернет-видань. Тематики й мета текстів
- Тексти для чат-ботів: тематика і правила складання
- Віртуальна реальність - застосування в цілях реклами. Як працювати з VR
- Phygital - об'єднання цифрової та фізичної реальності для реклами продукту
- Правила складання презентації, тренди та напрямки
- Приклади реальних кейсів
- Домашнє завдання
- Курсова робота: завершення
Особливості курсу
- Викладачі практики
- Корпоративне навчання
- Можливість навчатись у вихідні
- Можливість влаштуватись у провідні IT-компанії
- Індивідуальне навчання
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.