Курс Copywriting Beginning

  • Online
  • Для начинающих
  • Content Manager / Copywriter
Образовательный центр: Projector
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:3 месяцев
Начало курса:29.09.2025
Стоимость обучения:19 500 UAH за курс

На курсі Copywriting Beginning навчимося писати живі та сильні тексти. Усі вони будуються за різними формулами, але мають один фундамент і рецепт. Аби правильно "приготувати" текст, треба знати пропорції складових та правила їхнього застосування.

Програма курсу

Силові тренування для тексту

  • Вивчимо текстові do's: активні дієслова, описи, аргументація
  • Не забудемо про dont's у текстах: канцеляризми, шаблони, затягнутість
  • Познайомимося зі структурою та образністю тексту
  • Поговоримо про словниковий запас автора
  • Розберемося, як правильно читати, якщо хочете писати

З чого починається текст

  • Визначимо основні елементи будь-якого тексту:
    • контекст
    • сюжет
    • стиль та жанр
    • герої
    • конфлікт
    • POV
  • Дізнаємось, які є елементи сюжету:
    • експозиція/зав'язка
    • розвиток дії
    • кульмінація
    • згортання дії
    • розв'язка
  • Розберемо поняття заголовку, фабули та сюжету

"Зроби текст соковитим". Дталізація, стилістичні фігури, ритм та темп тексту

  • Навчимося працювати з деталями в тексті - для чого вони потрібні та де їх шукати
  • Зрозуміємо, як передати відчуття в тексті
  • Познайомимося зі стилістичними фігурами: типи, способи використання
  • Розберемось у чому різниця між ритмом і темпом тексту
  • Дізнаємось, як будувати ритм тексту

"Усі історії світу ви вже почули". Види сюжетів і конфліктів

  • Розберемо 7 основних типів сюжету за Крістофером Букером
  • Вивчимо 8 вічних емоційних арок в сюжеті за Куртом Воннеґутом
  • Дізнаємося, навіщо історії конфлікт
  • Проаналізуємо, які бувають види конфліктів

"Скажи, хто твій герой, і я спитаю, як він змінився". Персонаж - найголовніший елемент історії

  • З'ясуємо, навіщо історії персонажі
  • Дізнаємося, хто такі антагоністи та протагоністи
  • Зрозуміємо, в чому роль другорядних персонажів
  • Проаналізуємо характер персонажів
  • Розберемося, чому без зміни персонажів все втрачає сенс

"Чи можна використовувати суржик?". Стилі текстів та як працювати з кожним з них

  • Оглянемо види текстів, які колись доведеться написати
  • Художній, публіцистика і реклама, розмовний, наукпоп, офіційний, технічний - особливості текстів
  • Зрозуміємо, як бути крутим в кожному зі стилів

"Ніхто не пише як Стівен Кінг, крім Стівена Кінга". Як писали відомі письменники та копірайтери

Вивчимо прийоми та проаналізуємо поради Стівена Кінґа, Девіда Оґілві, Курта Воннеґута і Агати Крісті.

Саморедактура

  • Чому самостійна редактура текстів - база для кожного копірайтера
  • Розбираємо грубі та неочевидні помилки
  • Як вичитувати власні тексти, навіть коли око вже замилилось

"Щось воно мені не йде". Руйнуємо психологічні блоки в написанні текстів

  • Проговоримо тривоги та блоки, що трапляються найчастіше:
    • страх чистого аркуша
    • перфекціонізм
    • відсутність ідеї
    • втрата мети тексту
  • Дізнаємось, як зруйнувати блоки та використати собі на користь
  • Познайомимося зі своїм внутрішнім критиком
  • Визначимо, як писати та генерувати ідеї, коли немає ні краплі натхнення

Копірайтинг у великій картині: як тексти впливають на бізнес

  • Чим тексти допомагають бізнесу та як вони працюють у маркетинг-стратегії
  • Цілі в комерційних форматах
  • Приклади реальних комерційних форматів
  • Писати красиво ≠ писати ефективно
  • Принципи ефективного комерційного тексту

Як копірайтерам працювати з ШІ

  • Огляд популярних інструментів. як зрозуміти, що інструмент досі актуальний
  • Детальніше про найулюбленіше. говоримо про Chat GPT: лайфхаки та тіпси для побудови результативної роботи
  • Приклади класних промтів для Chat GPT
  • Формула успішного промту - як зробити так, щоб ШІ тебе розумів
  • Типи завдань, які треба делегувати ШІ. типи завдань, які НЕ варто робити з ШІ
  • Авторське право та ШІ. так, воно тут є

"Коли тексту треба багато". Статті, лонгріди, колонки, спецпроєкти

  • Усвідомимо, що статті та колонки пишуть не тільки журналісти
  • Обговоримо, як цей жанр став комерційним
  • З'ясуємо, що таке "спецпроєкт"
  • Дізнаємось, як тримати увагу читача протягом довгочиту
  • Навчимося структурувати та писати підзаголовки

Тексти для інтерфейсів та лендингів, що продають

  • Як говорять інтерфейси
  • Основи UX райтингу
  • Чи продають лендинги

SEO це не гріх. Як працювати з ключовими словами, щоб не зрадити собі

  • Дізнаємося, що таке SEO, для чого воно потрібне та яка роль тексту в ньому
  • Визначимо, як працювати з ключовими словами
  • Звернемо увагу на заголовки H та їхні ролі в тексті
  • Зможемо відрізняти погані та хороші SEO тексти

SMM у контексті маркетингу. Що це і як з цим працювати

  • Що таке SMM у контексті маркетингу. за що відповідає і чим займається SMMник
  • Як працювати з різними соцмережами
  • Три SMM підходи для ведення сторінок
  • Метрики ефективності
  • Як працює контент продакшн - соло, контент креатори, UGC

"А напиши швиденько пост". Тексти в SMM

  • Контент-прийоми для соцмереж
  • Де шукати ідеї для публікацій
  • Тексти для таргетованої реклами

Що таке бренд та чим він відрізняється від компанії, продукту чи бізнесу

  • З чого складається бренд - суть бренда, візуальна айдентика, комунікація, враження користувача
  • Бренд продає не продукт, а емоцію
  • Чому копірайтеру важливо розуміти бренд. Розбираємося з tone of voice

"Як корабель назвеш..." нейми та теглайни для брендів

  • Розбираємо нейми, слогани та теглайни, які запам'ятовуються та працють на бізнес
  • Знайомимося з рекомендаціями по їхньому створенню
  • Вивчаємо KISS формулу - Keep It Short and Simple

Бриф з реальним клієнтом та самостійний збір інформації

  • Вчимося ставити правильні запитання
  • Розбираємось, як самостійно збирати та досліджувати інформацію
  • Налагоджуємо взаємини із замовником на початку шляху
  • Додаткові матеріали: шаблон для письмового брифу, чекліст підготовки до брифування

"Розкажи мені історію". Працюємо з маніфестами

  • Що таке маніфест, навіщо та коли він потрібен
  • Дивимося приклади класних маніфестів. багато прикладів
  • Розбираємо правила, за якими будуються сильні маніфести

"Не діджиталом єдиним". Non-digital реклама

Короткий огляд різних прикладів не-діджитальної реклами та механік її роботи - борди, відеореклама та реклама на ТБ, аудіореклама, постери, продакт плейсмент.

Базова візуалізація для копірайтерів

  • Говоримо про інструменти, які варто опанувати - Canva та Figma
  • Базові навички композиції та колористики
  • Правила оформлення гарної презентації

Креативні практики генерації ідей

  • Розберемо 10 креативних практик генерування ідей
  • Дізнаємось, як вони працюють та навчимося їх використовувати

Розмова про креативний копірайтинг

  • Як потрапила в агенцію
  • Як виглядають будні копірайтера в агенції
  • Огляд кейсів, про які говорять
  • Досвід участі в Young Lions

Як продавати свої навички копірайтера: портфоліо, резюме, кейси

  • Що потрібно кожному копірайтеру для самопрезентації: портфоліо, резюме, власні соцмережі
  • Дивимося різні приклади оформлення портфоліо
  • Базові, але вічні поради для самопрезентації своїх навичок під час співбесіди
  • Коротко про те, як і де все оформлювати

Куди рости та рухатися після курсу

  • Я вмію писати - але що далі?
  • Як рухатися в кар'єрі, в яких професіях знадобиться знання тексту
  • Де шукати роботу

Особливості курсу

  • Вебінари та відеолекції
  • Real-life завдання
  • Курсовий проєкт
  • Регулярний фідбек
  • Сертифікат за здобутки
  • Можна повернути кошти протягом 7 днів якщо передумаєте

Викладачі курсу

  • Юлія Клебан - Ex-Head of Brand at Projector Institute
  • Ксенія Єрмакова - Наративна дизайнерка в Gameloft Ukraine
  • Ольга Безгудова - Креативна копірайтерка, бренд стратегиня в Comou Agency
  • Карина Литвиненко - Незалежна копірайтерка Zmistoforma
  • Ольга Костюченко - Marketing & Communications Specialist у благодійних та культурно-громадських проєктах
  • Анастасія Крижановська - Засновниця Content KIT
  • Світлана Мусійко - Лекторка курсу. Експертка з ШІ
  • Альона Євтищенко - Лекторка курсу. Візуальний стратег
  • Ольга Дубчак - Лекторка курсу. Авторка мовознавчого нонфікшну

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
07.05.2024
Длительность
10 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 400 UAH за курс
Учебный центр
Learn to Earn Global
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
30 часов
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
4 500 UAH за курс
Учебный центр
IAMPM
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
20 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Russian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Genesis Academy
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
12 недель
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
безкоштовно