Курсы TypeScript developer
- TypeScript
- Frontend
В цьому курсі ви дізнаєтеся все, що необхідно для початку використання цієї мови програмування. Протягом 5 уроків, ви навчитеся користуватися інструментами для розробки і компіляції коду і освоїте синтаксичні конструкції, які є в TypeScript.
Програма курсу
Введення. Змінні та функції
- Навіщо використовувати TypeScript
- Синтаксис TypeScript
- Інструменти для роботи
- Налаштування фреймворками
- Створення HelloWorld додатки
- Типи даних в TypeScript
- Статична і динамічна типізація
- Ambient Declarations
- Об'єкти
- Функції, Arrow function
- Статичні типи
Класи і інтерфейси
- Використання модифікаторів доступу
- Accessors
- Спадкування і використання ключового слова super
- Робота з абстрактними класами
- Використання інтерфейсів
Generics
- Методи для роботи з масивами
- Визначення узагальненого типу даних (Generic)
- Generic і інтерфейси
- Приклад створення словника
- Обмеження при використанні generic
- Шаблон Iterator
- Використання Symbo
- Використання генераторів
Модулі і простори імен
- Використання просторів імен в TypeScript
- Визначення модуля
- Створення модулів
- Використання завантажувачів модулів
- Основи застосування Webpack
Практика
Даний урок присвячений практичному закріпленню матеріалу даного курсу
Особливості курсу
- Практичні заняття і перевірка ДЗ
- Безкоштовний відеокурс
- Онлайн тестування і сертифікація
Викладачі курсу
- Олена Хижняк - Web Frontend Developer
- Віталій Мазяр - Web Frontend Developer
- Оксана Дмитрієва - Web Frontend Developer
- Денис Ковтун - Web Frontend Developer
- TypeScript
Курс TypeScript підходить для тих програмістів, хто вивчив JavaScript, але хоче рости далі, працювати на складніших проєкт та рости як професіонал. Курс постійний аналогічно курсу JavaScript - урок і велика кількість практики (по 20 завдань до кожного спринту). Курс розроблений так, щоб максимально відобразити відмінності JavaScript та TypeScript – типи даних, створення типів, присвоєння значень, маніпуляції з типами даних. ООП та особливості роботи з класами, об'єктами. Особливості роботи з DOM у TS.
Програма курсу
Вивчаємо:
- Типи даних
- number
- string
- boolean
- any
- array in TS
- HTMLInputElement
- HTMLElement
- DOM
Спринти
- Перша програма на TypeScript. Компіляція TS у JS. Типи даних number, string, boolean
- TS на Codepen.io, чи як задавати питання у чаті
- Особливості роботи з DOM, введення та виведення інформації
- Функції у TypeScript
- Стрілкові функції у TypeScript
- Масиви та кортежі у TypeScript
- Enum у TypeScript
- ООП TypeScript - об'єкти
- ООП TypeScript - класи
- ООП TypeScript - успадкування
- ООП TypeScript - абстрактні класи, методи, властивості
- ООП TypeScript - Get, Set
- ООП TypeScript - статичні властивості та методи
- ООП TypeScript - інтерфейси
Вимоги до проходження курсу
Знання JavaScript на рівні курсу JavaScript 2.0.
Особливості курсу
- 13 спринтів 110 тасок
- Допомога та підтримка
- Розбір та усунення багів
- Доступ без обмежень по часу
- Сертифікація
- TypeScript
На цьому курсі ти познайомишся з основами застосування мови TypeScript, базовими концепціями програмування та тестування програмного забезпечення.
Програма курсу
Розуміння системи типів TypeScript
- Введення в систему типів TypeScript, поняття типів даних та їхньої ролі у мові програмування
- Анотації типів у TypeScript: як явно вказувати типи даних для змінних, параметрівфункцій і значень, що повертаються
- Переваги використання анотацій типів для підвищення безпеки коду
Примітивні типи TypeScript
- Розбір примітивних типів даних, їх особливості, застосування та обмеження
- Як використовувати примітивні типи для створення надійних і ефективних конструкцій
- Застосування перерахувань для більш читабельного і зрозумілого коду
Типізація об'єктів та псевдоніми типів
- Типізація об'єктів, масивів та кортежів
- Огляд Union і Intersection типів
- Як створювати і застосовувати псевдоніми для більш компактної і зрозумілої типізації даних
- Запит типу та його вплив на структуру коду
Інтерфейси
- Вивчення інтерфейсів як способу визначення структур даних
- Створення інтерфейсів для об'єктів, функцій і класів
- Як вони допомагають забезпечувати читабельність коду
- Практичні рекомендації щодо вибору імен для інтерфейсів для більш зрозумілого коду і зручного супроводу проєкту
- Як класи та об'єкти можуть відповідати вимогам інтерфейсів
- Розширення інтерфейсів і можливість комбінування їх для більш складних структур даних
Класи
- Розуміння модиікаторів доступу та їхньої ролі в класах
- Дослідження публічних, приватних і захищених членів класу
- Перевантаження методів та інші нюанси поведінки класів
- Огляд абстрактних класів та їх порівняння з інтерфейсами та класами
Затвердження типів і захист типів
- Затвердження типів у TypeScript
- Як явно вказувати компілятору на конкретний тип даних
- Що таке захисники типів та які вони бувають
Узагальнення та обмеження параметрів типу
- Розбір узагальнень та їхня роль у створенні універсальних функцій і класів
- Як встановлювати обмеження для параметрів типу за допомогою ключового слова extends
- Застосування узагальнень для створення гнучких і перевикористовуваних компонентів
Оператор keyof і Mapped Types
- Застосування оператора keyof
- Розбір механізму Mapped Types і його можливостей для зміни та створення нових типів даних на основі наявних
Умовні типи
- Як створювати гнучкі та контекстно залежні структури даних з використанням умовних типів
- Застосування умовних типів для обробки різних варіантів даних
Декоратори
- Розуміння декораторів та їхня роль у розширенні функціональності класів і методів
- Що таке декоратори, як вони застосовуються для додавання поведінки до існуючих класів і методів без зміни вихідного коду
- Створення власних декораторів для вирішення конкретних завдань
Основи ООП в TypeScript
- Введення в парадигму ООП із застосуванням TypeScript
- Основні концепції, та які класи, об'єкти, успадкування, інкапсуляція та поліморфізм
- Як створювати класи, описувати їхні поля і методи, і як використовувати успадкування для розширення функціональності
- Застосування інтерфейсів і абстрактних класів для опису загальних шаблонів поведінки
Принципи проєктування ПЗ та їх застосування
- Знайомство з основними принципами проєктування програмного забезпечення та їх застосування в контексті TypeScript
- Розбір принципів SOLID та їхня роль у створенні гнучких додатків, які можна підтримувати та розширювати
Шаблони програмування: реалізація патернів у TypeScript
- Дослідження популярних шаблонів програмування та їхня реалізація в TypeScript
- Освоєння патернів Facade, Strategy, Observer, Builder та інших
- Як створювати та застосовувати ці шаблони для розв'язання конкретних завдань і забезпечення модульності, гнучкості та повторного використання коду
Основи та принципи тестування
- Чому тестування важливе для створення стабільних і надійних додатків
- Огляд різних видів тестування, включно з модульним, інтеграційним та функціональним
- Як писати модульні тести з використанням фреймворка Jest
- Принципи і практики юніт-тестування, створення тестових сценаріїв і перевірка коректності роботи коду
Бонус курсу
Всі студенти курсу пройдуть тренінг по проходженню співбесіди та складанню резюме з нашим HR-фахівцем.
Особливості курсу
- Невеликі групи
- Система особистих кабінетів
- Доступ до відеозаписів занять
- Викладачі практики
- Оперативна служба підтримки студентів
- Практичні заняття
Викладачі курсу
- Сергій Котерняк - Software Engineer
- Максим Кім - Software Engineer at Wiz-team
- Любомир Рудько - Senior Software Engineer at N-iX
- Віталій Жирицький - Senior Training and Development Specialist
- Іван Самойлов - Senior Front-end Developer at Klever
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.