Курс Копірайтер

  • Online
  • Для начинающих
  • Content Manager / Copywriter
Образовательный центр: SKVOT
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:40 занятий
Начало курса:07.05.2024
Стоимость обучения:Уточняйте

Освоїш техніки генерації ідей, навчишся загортати їх у слова та кампейни, отримаєш хард-скіли та визначишся з напрямом у копірайтингу.

Програма курсу

Що таке копірайтинг

  • Розбираємось, хто такий копірайтер, якими вони бувають та як копі впливає на бізнес, соціум і життя
  • Заглиблюємось у словник копірайтера та вербальну айдентику

Письменницький практикум

  • Описуємо себе та свій стан
  • Прибираємо зайве та вирівнюємо текст за допомогою нових інструментів
  • Д/З: Написати текст на одну із запропонованих тем. Використати вивчені інструменти й правила

Як зрозуміти бренд або продукт перед початком роботи

  • На прикладах розбираємо, що таке бренд, персона бренду, продукт і цифровий продукт
  • Говоримо, як описати персону бренду та визначити правила для створення текстів для продукту, якщо бренду немає

Що таке ідея

  • Освоюємо техніки для вигадування ідей
  • Визначаємо, звідки беруться ідеї та що їх робить потужними: методи оцінки за Heineken
  • Розбираємо приклади ідеї, інсайту, реалізації

Практикум

  • Підсилюємо (не)вдалі кейси потужними ідеями
  • Розвиваємо, змінюємо, надихаємось, переосмислюємо
  • Д/З:
    • Обрати ролик, постер або кампанію
    • Прописати ідею, уявивши себе на місці автора у форматі інсайт-ідея-реалізація

Робота з інсайтами

  • Досліджуємо, де копірайтеру шукати інсайти та як зрозуміти, що це "той самий"
  • Розбираємось, як відрізнити інсайт від спостереження
  • Надихаємось реальними кейсами
  • Д/З:
    • Протягом тижня записати 30+ спостережень та інсайтів
    • Виділити 5 найцікавіших і подумати, яким брендам вони були б цікаві

Як створити tone of voice

  • Вчимося знаходити роль бренду, обирати характер, створювати мапу тональності та зберігати її цілісною
  • На реальному кейсі лекторки розбираємо, як живе тональність
  • Д/З: Обрати тон, зробити мапу тональності та написати текст відповідно до неї

Неймінг

  • Розбираємо поняття, види, прийоми, принципи та еволюцію неймінгу
  • Вчимось відрізняти хороший неймінг від поганого
  • Д/З: Запропонувати ренеймінг будь-якого бренду чи продукту за вивченими прийомами та принципами

Теглайн і слоган

  • Визначаємо різницю між теглайном і слоганом
  • Розбираємо приклади поганих та хороших, геніальних та легендарних теглайнів
  • Вчимося створювати CTA та визначати його роль
  • Д/З: Зробити теглайн для ренейму

Фідбек-сесія

Креативна кампанія

  • Складові кампанії:
    • big idea
    • слоган
    • key visual
    • ролик
    • радіо
    • активації
    • колаборації
  • Обізнаність і продажі як головна мета кампанії
  • Креативна платформа та кампанія 360
  • Канали просування

Креативний практикум

Вигадуємо ідею для рекламної кампанії.

Сценарій

  • Розбираємось, що таке сценарій, як його написати для ролика та анімаційного відео
  • Говоримо, як робити ролики без бюджету
  • Ділимось книжками й тулами для сценаристів
  • Д/З:
    • ​​​​​​​Написати сценарій 30-секундного відеоролика або анімаційного відео для улюбленого бренду
    • Заскетчити кадри

Маніфест

  • Освоюємо специфіку та процес створення рекламних маніфестів
  • Д/З: Створити маніфест

Сценарій для великоформатного контенту. Запрошена лекторка - Софія Пилипюк, екс-сценаристка шоу Ебаут

Фідбек-сесія

Реклама, що (не) вимирає

Принт, радіо, POSM та доречність інших методів і типів реклами.

Тексти для сайтів, лендингів, SEO та email-розсилок. Запрошена лекторка - Надя Раілко, Content Editor at House of Europe

  • Визначаємо, в чому різниця між текстом для сайту і лендингу
  • Вчимось писати landing page та email-розсилки, юзати SEO-ключі
  • Д/З: Написати текст для лендингу курсу SKVOT

UX writing. Запрошена лекторка - Соломія Федорейко, Head of UX writing at Headway

  • Розбираємось, що таке UX writing та як досліджувати продукт, щоб розуміти його взаємодію з юзером
  • Д/З: Написати UX-копі на кілька екранів, яке зможеш покласти в портфоліо

SMM copywriting. Запрошена лекторка

  • Вчимось писати так, щоб твоїми текстами для соцмереж зачитувались
  • Говоримо про копі-тренди в SMM

Практикум

Віднаходимо в текстах вивчені правила копірайтингу та порушуємо їх, щоб копі стало кращим.

Як працює креативна/рекламна/маркетинг-агенція

  • Ролі та ієрархія
  • Брифінг, дебрифінг, рев'ю, тендер
  • Зростання копірайтерів в агенції
  • Аналіз ринку

Копірайтер на боці клієнта

Розбираємось, чим відрізняється копір в агенції та інхаус - плюси та мінуси, ризики та можливості.

Копірайтер на фрилансі

Дізнаємось, де шукати клієнтську базу, як побудувати прайс і бути власним менеджером.

Робота за кордоном

Говоримо, як влаштуватися в агенцію за кордоном та як українцю отримати talent visa.

Стратегія - початог усього (і текстів теж). Запрошений лектор - Максим Ілюхін, партнер у Twid

Освоюємо поняття стратегії та вчимось розуміти бренд, якщо в команді немає стратега.

Робота з брифом

Хороший, поганий та злий бриф. Три підказки для роботи з будь-яким брифом.

Практикум

  • На реальних брифах визначаємо, чого бракує, а що - зайве
  • Пишемо тексти за готовими брифами

Штормінг + креативна пара

Дізнаємось, як підготуватися до штормінгу, які існують техніки та формати взаємодії між копіром, артдиром і дизайнером.

Штормнадо від лекторки

Інна з артдиректором проводять штормінг ідеї кампанії, ролика тощо.

Штормнадо від лекторки

Ніка та дизайнер взаємодіють між собою під час розробки бренду з нуля.

Практикум. Штормнадо для реального клієнта між студентами

Д/З: Оформити шорт-лист із референсами.

Фідбек

  • Вчимось давати та сприймати фідбек
  • Освоюємо Feedback Sandwich method, який допомагає зберігати стосунки в команді
  • Даємо етичний фідбек ідеям зі штормінгу

Фідбек-сесія

Презентація ідей

  • Формати презентацій:
    • сторітелінг
    • idea board / one pager
    • кейс-муві
  • Як презентувати так, щоб твою ідею купили
  • Тендери та приклади презентацій
  • Д/З: Розробити ідею для фонду "Повернись живим" і підготувати презентацію

Таймлайн розвитку копірайтера: від джуна - до ліда

Розбираємось, які скіли мусить мати копір на кожному зі ступенів і чи є життя після копірайтингу.

Портфоліо

  • Говоримо про концепти, тули та наповнення портфоліо
  • Вчимось обирати кейси так, щоб отримувати офери
  • Д/З: Відібрати кейси для портфоліо

Портфоліо: технічна частина. Лекція від запрошеного UX-дизайнера з Wix

Д/З: Зафіналити портфоліо з технічного боку.

Кейси та нагороди

  • Вчимось робити з ідеї кейс
  • Розбираємось, навіщо копірайтерам нагороди та кому вони доступні

Випускний

Креативні рев'ю з потенційними роботодавцями.

Викладачі курсу

  • Інна Табаченко - 8+ років у копірайтингу
  • Ніка Варламова - 9+ років у професії

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
DAN IT Education
Формат
Online
Начало обучения
12.09.2024
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
29.09.2025
Длительность
3 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
19 500 UAH за курс
Учебный центр
Genesis Academy
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
12 недель
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
безкоштовно
Учебный центр
IAMPM
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
20 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Russian
Стоимость
уточняйте