Курс Копірайтер
- Online
- Для начинающих
- Content Manager / Copywriter
![]() |
|
Образовательный центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 40 занятий |
Начало курса: | 07.05.2024 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Освоїш техніки генерації ідей, навчишся загортати їх у слова та кампейни, отримаєш хард-скіли та визначишся з напрямом у копірайтингу.
Програма курсу
Що таке копірайтинг
- Розбираємось, хто такий копірайтер, якими вони бувають та як копі впливає на бізнес, соціум і життя
- Заглиблюємось у словник копірайтера та вербальну айдентику
Письменницький практикум
- Описуємо себе та свій стан
- Прибираємо зайве та вирівнюємо текст за допомогою нових інструментів
- Д/З: Написати текст на одну із запропонованих тем. Використати вивчені інструменти й правила
Як зрозуміти бренд або продукт перед початком роботи
- На прикладах розбираємо, що таке бренд, персона бренду, продукт і цифровий продукт
- Говоримо, як описати персону бренду та визначити правила для створення текстів для продукту, якщо бренду немає
Що таке ідея
- Освоюємо техніки для вигадування ідей
- Визначаємо, звідки беруться ідеї та що їх робить потужними: методи оцінки за Heineken
- Розбираємо приклади ідеї, інсайту, реалізації
Практикум
- Підсилюємо (не)вдалі кейси потужними ідеями
- Розвиваємо, змінюємо, надихаємось, переосмислюємо
- Д/З:
- Обрати ролик, постер або кампанію
- Прописати ідею, уявивши себе на місці автора у форматі інсайт-ідея-реалізація
Робота з інсайтами
- Досліджуємо, де копірайтеру шукати інсайти та як зрозуміти, що це "той самий"
- Розбираємось, як відрізнити інсайт від спостереження
- Надихаємось реальними кейсами
- Д/З:
- Протягом тижня записати 30+ спостережень та інсайтів
- Виділити 5 найцікавіших і подумати, яким брендам вони були б цікаві
Як створити tone of voice
- Вчимося знаходити роль бренду, обирати характер, створювати мапу тональності та зберігати її цілісною
- На реальному кейсі лекторки розбираємо, як живе тональність
- Д/З: Обрати тон, зробити мапу тональності та написати текст відповідно до неї
Неймінг
- Розбираємо поняття, види, прийоми, принципи та еволюцію неймінгу
- Вчимось відрізняти хороший неймінг від поганого
- Д/З: Запропонувати ренеймінг будь-якого бренду чи продукту за вивченими прийомами та принципами
Теглайн і слоган
- Визначаємо різницю між теглайном і слоганом
- Розбираємо приклади поганих та хороших, геніальних та легендарних теглайнів
- Вчимося створювати CTA та визначати його роль
- Д/З: Зробити теглайн для ренейму
Фідбек-сесія
Креативна кампанія
- Складові кампанії:
- big idea
- слоган
- key visual
- ролик
- радіо
- активації
- колаборації
- Обізнаність і продажі як головна мета кампанії
- Креативна платформа та кампанія 360
- Канали просування
Креативний практикум
Вигадуємо ідею для рекламної кампанії.
Сценарій
- Розбираємось, що таке сценарій, як його написати для ролика та анімаційного відео
- Говоримо, як робити ролики без бюджету
- Ділимось книжками й тулами для сценаристів
- Д/З:
- Написати сценарій 30-секундного відеоролика або анімаційного відео для улюбленого бренду
- Заскетчити кадри
Маніфест
- Освоюємо специфіку та процес створення рекламних маніфестів
- Д/З: Створити маніфест
Сценарій для великоформатного контенту. Запрошена лекторка - Софія Пилипюк, екс-сценаристка шоу Ебаут
Фідбек-сесія
Реклама, що (не) вимирає
Принт, радіо, POSM та доречність інших методів і типів реклами.
Тексти для сайтів, лендингів, SEO та email-розсилок. Запрошена лекторка - Надя Раілко, Content Editor at House of Europe
- Визначаємо, в чому різниця між текстом для сайту і лендингу
- Вчимось писати landing page та email-розсилки, юзати SEO-ключі
- Д/З: Написати текст для лендингу курсу SKVOT
UX writing. Запрошена лекторка - Соломія Федорейко, Head of UX writing at Headway
- Розбираємось, що таке UX writing та як досліджувати продукт, щоб розуміти його взаємодію з юзером
- Д/З: Написати UX-копі на кілька екранів, яке зможеш покласти в портфоліо
SMM copywriting. Запрошена лекторка
- Вчимось писати так, щоб твоїми текстами для соцмереж зачитувались
- Говоримо про копі-тренди в SMM
Практикум
Віднаходимо в текстах вивчені правила копірайтингу та порушуємо їх, щоб копі стало кращим.
Як працює креативна/рекламна/маркетинг-агенція
- Ролі та ієрархія
- Брифінг, дебрифінг, рев'ю, тендер
- Зростання копірайтерів в агенції
- Аналіз ринку
Копірайтер на боці клієнта
Розбираємось, чим відрізняється копір в агенції та інхаус - плюси та мінуси, ризики та можливості.
Копірайтер на фрилансі
Дізнаємось, де шукати клієнтську базу, як побудувати прайс і бути власним менеджером.
Робота за кордоном
Говоримо, як влаштуватися в агенцію за кордоном та як українцю отримати talent visa.
Стратегія - початог усього (і текстів теж). Запрошений лектор - Максим Ілюхін, партнер у Twid
Освоюємо поняття стратегії та вчимось розуміти бренд, якщо в команді немає стратега.
Робота з брифом
Хороший, поганий та злий бриф. Три підказки для роботи з будь-яким брифом.
Практикум
- На реальних брифах визначаємо, чого бракує, а що - зайве
- Пишемо тексти за готовими брифами
Штормінг + креативна пара
Дізнаємось, як підготуватися до штормінгу, які існують техніки та формати взаємодії між копіром, артдиром і дизайнером.
Штормнадо від лекторки
Інна з артдиректором проводять штормінг ідеї кампанії, ролика тощо.
Штормнадо від лекторки
Ніка та дизайнер взаємодіють між собою під час розробки бренду з нуля.
Практикум. Штормнадо для реального клієнта між студентами
Д/З: Оформити шорт-лист із референсами.
Фідбек
- Вчимось давати та сприймати фідбек
- Освоюємо Feedback Sandwich method, який допомагає зберігати стосунки в команді
- Даємо етичний фідбек ідеям зі штормінгу
Фідбек-сесія
Презентація ідей
- Формати презентацій:
- сторітелінг
- idea board / one pager
- кейс-муві
- Як презентувати так, щоб твою ідею купили
- Тендери та приклади презентацій
- Д/З: Розробити ідею для фонду "Повернись живим" і підготувати презентацію
Таймлайн розвитку копірайтера: від джуна - до ліда
Розбираємось, які скіли мусить мати копір на кожному зі ступенів і чи є життя після копірайтингу.
Портфоліо
- Говоримо про концепти, тули та наповнення портфоліо
- Вчимось обирати кейси так, щоб отримувати офери
- Д/З: Відібрати кейси для портфоліо
Портфоліо: технічна частина. Лекція від запрошеного UX-дизайнера з Wix
Д/З: Зафіналити портфоліо з технічного боку.
Кейси та нагороди
- Вчимось робити з ідеї кейс
- Розбираємось, навіщо копірайтерам нагороди та кому вони доступні
Випускний
Креативні рев'ю з потенційними роботодавцями.
Викладачі курсу
- Інна Табаченко - 8+ років у копірайтингу
- Ніка Варламова - 9+ років у професії
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.