Курс ASO-спеціаліст

  • Online
  • Для начинающих
  • ASO
Образовательный центр: Atom
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:10 недель
Начало курса:Дата формируется
Стоимость обучения:Уточняйте

Ви комплексно опануєте навички ASO-спеціаліста, навчитесь просувати мобільні додатки органічним способом та сприяти зростанню кількості завантажень. Навчитесь маркетингу, роботі з клієнтами і аналітиці у лідерів ринку та підкріпите ці знання грошима.

Програма курсу

Модуль 1 - Основи маркетингу. Введення в професію

Заняття 1. Вступ до теми. Знайомство з Atom, викладачами. Гейміфікація та як отримати максимум результату від навчання

Про заняття: Познайомимось з університетом Atom та командою. Представимо програму навчання, яка супроводжується чіткими результатами на кожному етапі. Розкриємо секрети нашої унікальної методології Soft+Hard+Mindfulness. Допоможемо сформулювати особисті цілі та зрозуміти, як досягти найвищих цілей. Готуйтеся до захоплюючого навчання, яке принесе реальні результати.

Результат заняття:

  • Познайомились з програмою, командою, платформою та правилами навчання
  • Розібрались з методологією навчання в Atom (Soft+Hard+Mindfulness)
  • Зрозуміли як прийти до результату на кожному етапі навчання та після нього
  • Сформували ціль, точку А, точку Б та прописали артефакт (цінна річ або подарунок, придбані собі при досягненні точки Б)

Заняття 2. Основи маркетингу. Розбір цільової аудиторії, аналіз конкурентів, позиціювання

Hard та Soft

  • Робота з цільовою аудиторією, види та сегментація. Вивчення болей та вигод. Аналіз конкурентів. Позиціювання
  • Основи психології та емпатія. Тренований підхід у формуванні цільової аудиторії (з використанням емпатії). Емпатичне слухання

Результат заняття:

  • Навчились аналізувати цільову аудиторію та конкурентів
  • Зрозуміли як працюють бізнес-процеси та їх ключові метрики

Заняття 3. Перші кроки в професії ASO-спеціаліст. Тестовий проєкт для практики

Результат заняття:

  • Дізнались, що таке ASO, яке місце така оптимізація займає в маркетингу
  • Отримали покроковий план оптимізації від постановки цілей до отримання результатів
  • Познайомились з Soft+Hard Skills ASO-спеціаліста, CJM їх розвитку в програмі
  • Знайшли тестовий проєкт для проходження практики

Заняття 4. Оптимізація в App Store та Google Play. Особливості роботи в різних магазинах

Hard та Soft

  • Сформуємо цілі оптимізації додатка. Створимо чек-лист для експрес-аудиту. Аналіз додатків, ЦА та конкурентів через інструменти аналітики
  • Візуальний смак для створення привабливого контенту. Як тренувати надивленність та візуальний смак

Результат заняття:

  • Дізналися, як працює пошук додатків та особливості їх оптимізації в App Store та Google Play
  • Навчилися звертати увагу на деталі - як оформлені, описані ігри, додатки в магазинах. Тренуємо надивленість
  • Створили шаблон для проведення аудиту додатку
  • Зробили експрес-аудит додатку - проаналізували візуально та за допомогою базового функціонала сервісів аналітики
  • Проаналізували цільову аудиторію додатку

Додаткове заняття. Баги, оновлення магазинів. Новини сфери

Про заняття: Розглянемо першоджерела інформації про оновлення магазинів додатків. Познайомимося з можливими багами та несправностями, які можуть виникнути в процесі роботи, і як їх уникнути.

Результат заняття:

  • Ідентифікуєте потенційні баги та проблеми в магазинах додатків
  • Отримали доступ до надійних джерел інформації про оновлення магазинів, що дозволить завжди бути в курсі останніх змін
  • Отримали посилання на Telegram-чати та канали для ASO-спеціалістів, де зможете обговорювати актуальні теми та отримувати корисні поради від професіоналів

Модуль 2 - Текстова та візуальна оптимізація

Заняття 5. Формування семантичного ядра

Hard та Soft

  • Сформуємо семантичне ядро за допомогою спеціалізованих інструментів – Google Natural Language, Sensortower, Data.ai
  • Аналітика та уважність до деталей. Навчитесь ставити точні запитання до себе та оточення, щоб самостійно знаходити відповіді та зв'язки. Як збирати факти для того, щоб скласти об'єктивну картину.

Результат заняття:

  • Розумієте, що таке семантичне ядро та як його створювати
  • Розібрались в інструментах Google Natural Language, Sensortower, Data.ai та іншими
  • Навчилися аналізувати конкурентів в роботі з текстовою метою
  • Сформували семантичне ядро для свого додатку в Google Sheets

Заняття 6. Копірайтинг в ASO

Результат заняття:

  • Підготували ТЗ для копірайтера
  • Зробили опис додатка в App Store, що буде привабливим для потенційних користувачів
  • Зробили опис додатка в Google Play, оптимізований під пошукові запити
  • Навчилися використовувати штучний інтелект в роботі з копірайтингом для створення ефективних текстів

Заняття 7. Текстова оптимізація в App Store Connect i Google Play Console та робота з ітераціями

Про заняття: Навчимося робити текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console. Навчимося аналізувати результати цієї роботи. Розглянемо різні типи ітерацій у роботі з текстовим контентом та попрактикуємося в зборі семантики для різних цілей.

Результат заняття:

  • Зробили текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console, покращуючи видимість додатка
  • Проаналізували результат оптимізації та вміння вносити корективи для досягнення кращих результатів
  • Дізналися про різні типи ітерацій в ASO оптимізації
  • Пропрацювали семантику для ітерацій з різною ціллю

Заняття 8. Психологія дизайну та генерація гіпотез

Hard та Soft

  • Розробка ТЗ для дизайнера. Створення та оформлення скріншотів для додатку
  • Як тренувати надивленість та генерувати ідеї. Вміння приймати зауваження та правки

Результат заняття:

  • Навчились аналізувати візуальний дизайн додатків та ігор, розуміючи психологічні аспекти його впливу на користувачів
  • Розвинули навички тренування надивленості та генерації нових ідей для покращення дизайну додатків
  • Ознайомились з інструментами Canva та Figma для роботи з дизайном
  • Розробили ТЗ для дизайнера, включаючи іконку та скриншот вашого додатка
  • Навчились приймати зауваження та правки, що сприятимуть комфортній та ефективній роботі в команді

Заняття 9. A/B Тестування

Результат тестування:

  • Навчилися робити A/B тестування графіки в Google Play Console, App Store Connect, Product Page Optimization
  • Проаналізували результати тестування графіки

Модуль 3 - Локалізація додатків та ігор

Заняття 10. Аналіз культурних особливостей

Hard та Soft

  • Навчилися обирати країну для локалізації додатку додатки конкурентів, цільову аудиторію країни, їхні культурні особливості
  • Коммунікабельність. Особливості спілкування з іноземцями

Результат заняття:

  • Дізналися, в чому поялгає особливість локалізації додатків та ігор
  • Проаналізували додатки конкуренітв
  • Навчилися аналізувати культурні особливості різних країн

Заняття 11. Адаптація текстової мети

Hard та Soft

  • Збір семантики різними мовами. Переклад тестових метаданих для локалізації додатку на дві нові країни
  • Допитливість

Результат заняття:

  • Зібрали семантичне ядро для локалізації додатку на інші країни
  • Навчилися комунікувати з нейтивами, використовувати штучний інтелект та перекладач для перекладу опису
  • Зробили назву та опис додатку різними мовами

Заняття 12. Адаптація графіки

Результат заняття:

  • Розробили нове ТЗ для дизайнера на іконку та скріншоти для локалізації додатку на дві країни
  • В Figma / Canva cтворили нові скріншоти для локалізації додатку на одну країну

Заняття 13. Assessment. Підводимо підсумки роботи з тестовим клієнтом. Здаємо підсумковий екзамен

Про заняття: Підводимо підсумки з тестовим клієнтом та отримуємо відгук. Здаємо екзаменаційну роботу з оптимізації додатку та виконуємо практичне заняття із розбіром 3-х екзаменаційних робіт.

Результат заняття:

  • Розібрали кейси з оптимізації додатку
  • Склали підсумковий екзамен
  • Дізналися про шляхи, якими дійдемо до результату

Модуль 4 - Перші $100 на оптимізації

Заняття 14. Фріланс. Упаковка себе, як спеціаліста

Про заняття: Навчимося розробляти продуктову лінійку, упаковувати свої соцмережі та створювати привабливе резюме, аби щонайшвидше знайти першого клієнта.

Результат заняття:

  • Розумієте, що таке семантичне ядро та як його створювати
  • Розібрались в інструментах Google Natural Language, Sensortower, Data.ai та іншими
  • Навчилися аналізувати конкурентів в роботі з текстовою метою
  • Сформували семантичне ядро для свого додатку в Google Sheets

Заняття 15. Фріланс. Лідогенерація

Hard та Soft

  • Написання повідомлення з пропозицією щодо співпраці. Генерація лідів
  • Впевненість в собі, позитивне ставлення до помилок

Результат заняття:

  • Знайшли мінімум 10 лідів для продажу своїх послуг
  • Отримали ліда від компанії Atom для продажу своїх послуг

Заняття 16. Фріланс. Продаж своїх послуг

Результат заняття:

  • Зробили текстову оптимізацію в App Store Connect та Google Play Console, покращуючи видимість додатка
  • Проаналізували результат оптимізації та вміння вносити корективи для досягнення кращих результатів
  • Дізналися про різні типи ітерацій в ASO оптимізації
  • Пропрацювали семантику для ітерацій з різною ціллю

Заняття 17. Працевлаштування в продуктову компанію або агенцію

Про заняття: Навчимося оформлювати профілі на ресурсу для пошуку проєктів, адаптуємо резюме під вакансію та напишемо супроводного листа.

Результат заняття:

  • Створили сильне резюме та супровідний лист для працевлаштування
  • Надіслали резюме в 10+ компаній та отримали запрошення на співбесіди
  • Підписали контракт з компанією або агенцією та отримали аванс не менше 100$

Заняття 18. Пошук клієнтів на Upwork

Результат заняття:

  • Зареєструвалися та заповнили свій профіль на Upwork
  • Знайшли 10 потенціальних клієнтів на Upwork
  • Заробили перші 100$ на оптимізації

Заняття 19. Розбір успішних та неуспішних стратегій, пройдених шляхів

Результат заняття:

  • Розібрали свій шлях та інших студентів в пошуку клієнтів
  • Отримали лайфхаки від інших студентів по пошуку клієнтів
  • Впровадили додаткові інструменти для пошуку клієнтів

Модуль 5 - Ведення клієнта та звітність

Заняття 20. Аналіз культурних особливостей

Результат заняття:

  • Дізнались, як вести клієнта і піклуватись про нього
  • Як завершувати співпрацю так, щоб клієнт повертався
  • Отримали інструкцію, як отримувати оплату за свою роботу кожного місяця
  • Дізналися, як комунікувати в команді

Заняття 21. Ключові фокус-метрики. Систематизація роботи та звітність

Результат заняття:

  • Розібрали маркетингові метрики, з якими стикається ASO-спеціаліст та інші показники, які мають бути в звіті
  • Зробили розрахунок метрики з даних, представлених у презентації
  • Створили шаблон звіту
  • Навчилися систематизувати роботу для підвищення своєї ефективності

Заняття 22. Налаштування App Store Connect та Google Play Console

Результат заняття:

  • Ознайомилися з можливостями App Store Connect та Google Play Console
  • Отримали доступ до App Store Connect /Google Play Console

Модуль 6 - ASA та мотивований трафік

Заняття 23. Огляд, налаштування Apple Search Ads та сертифікація

Результат заняття:

  • Дізналися, в якому випадку варто обирати ASA та як налаштувати цю рекламу
  • Описали налаштування для свого додатка. Опціонально - налаштували рекламу
  • Дізналися, як підготуватися до сертифікації ASA
  • За бажанням, пройшли курс та отримали сертифікат Apple Serch Ads

Заняття 24. Аналітика в ASA

Результат заняття:

  • Навчилися аналізувати результати реклами та створювати подальшу стратегію просування
  • Створили шаблон звіту

Заняття 25. Мотивований лист

Результат заняття:

  • Дізналися, в яких випадках доречно купувати мотивований трафік
  • Навчилися купувати мотив за допомогою спеціалізованих сервісів та аналізувати результати після

Заняття 26. Фітчеринг. Як потрапити в рекомендації? Apple та Google Support

Результат заняття:

  • Дізналися, що таке фітчеринг та які фактори впливають на потрапляння застосунків та ігор в рекомендації
  • Навчилися подавати заявку на фітчеринг в Apple
  • Дізналися, в яких випадках та як правильно звертатися в підтримку Apple та Google

Модуль 7 - Стратегії масштабування ASO-спеціаліста

Заняття 27. Як заробляти від $1500 вже через 6 місяців

Результат заняття:

  • Дізнались, які є стратегії подальшого розвитку ASO-спеціаліста
  • Обрали для себе стратегію подальшого розвитку в професії
  • Отримали алгоритм, за рахунок чого масштабувати свій дохід після навчання

Заняття 28. Випускний

Результат заняття:

  • Поставили нові цілі на майбутнє і склали план свого розвитку
  • Долучились до ком'юніті випускників Atom
  • Залучили більше клієнтів для подальшої співпраці
  • Оформили нові кейси, покращили резюме та супровідний лист і відгукнулись на 5+ вакансій в ТОПових компаніях

Штучний інтелект в ASO

Заняття 29. Додаткове заняття. Штучний інтелект в ASO

Результат навчання:

  • Дізналися, яким буває штучний інтелект
  • Навчилися використовувати ШІ в роботі з ASO-оптимізацією, правильно ставити запитання та отримувати бажаний результат з кількох ітерацій
  • Склали семантику та написали текст за допомогою Chat GPT

Особливості курсу

  • Допомога куратора і перевірка ДЗ
  • Доступ до навчальної платформи на 8 місяців
  • Пожиттєвий доступ до спільно ASO-спеціалістів
  • Сертифікат про проходження курсу

Викладачі курсу

  • Дмитро Бірук - ASO Expert 9+ років досвіду
  • Леся Ковтун - Магістр MBA
  • Андрій Провізіон - CEO агенції з мобільного маркетингу
  • Сергій Хорунжий - Засновник і CEO компанії
  • Олександр Стручаєв - Методолог, психолог

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Promodo Academу
Формат
Online
Начало обучения
25.06.2025
Длительность
6 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
10 500 UAH за курс
Учебный центр
WebPromoExperts
Формат
Online
Начало обучения
05.09.2024
Длительность
5 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
14 400 UAH за курс
Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
24.09.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
28 000 UAH за курс
Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
1 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте