Курс ASO-спеціаліст

  • Online
  • Для начинающих
  • ASO
Образовательный центр: WebPromoExperts
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:5 недель
Начало курса:05.09.2024
Стоимость обучения:14 400 UAH за курс

Опануєте нову прибуткову професію, яка з роками набуває все більшої популярності у сфері digital. Ви здобудете практичні навички роботи із великою кількістю інструментів просування та зможете грамотно їх використовувати у майбутніх проєктах.

Програма курсу

Що таке ASO та як він працює

  • Знайомство з куратором та обговорення цілей курсу
  • Ознайомлення з категоріями та типами мобільних додатків
  • Які існують типи ASO
  • Вплив типу вашого додатку на стратегію ASO
  • Формування стратегій для різних типів додатків
  • Вибір правильних ключових слів та метаданих
  • Створення оптимізованих описів та скріншотів
  • Використання A/B-тестування для покращення результатів

Елементи оптимізації

  • Які елементи оптимізації існують
  • Збільшення органічного трафіку та зменшення витрат у мобільних додатках
  • Аналіз та монеторинг результатів
  • Відстеження ключових показників ефективності (KPI)
  • Пошукова оптиміація та візуальна оптимізація для підвищення конверсій завантаження
  • Індиксація та ранжування
  • Дослідження конкурентів
  • Вплив оптимізації на обсяг та позиції

Майстермайнд: зустріч з куратором

В режимі онлайн куратор відповідає на усі запитання студентів з пройдених тем.

Apple Search Ads

  • Семантичне ядро: для чого воно потрібно
  • Визначення релевантних ключових слів, які користувачі шукають в App Store
  • Використання довгих хвостів ключових слів для охоплення більш спеціалізованих запитів
  • Використання інструментів для збору ключових слів, таких як App Store Connect Search Suggestions, App Annie, Sensor Tower
  • Методанні: для чого вони (Назва, опис, ключові слова, іконка, скріншоти та інші елементи, які описують ваш додаток в App Store)
  • Локалізація в App Store
  • Відстеження ключових показників ефективності (KPI) для оцінки результативності ASO
  • Виявлення можливостей для покращення та оптимізації
  • Прийняття обґрунтованих рішень на основі даних

Google Ads for App

  • Складання метаданих з Google Play
  • Які текстові елементи оптимізуются
  • Аналіз обсягу пошуку, конкуренції та релевантності ключових слів
  • Вибір ключових слів, які відповідають контенту та функціоналу вашого
  • Використання інструментів для збору ключових слів, таких як Google Keyword Planner, App Annie, Sensor Tower
  • Дослідження ключових слів, які використовуються в відгуках про додаток
  • Методанні: для чого вони
  • Локалізація в Google Play
  • Систематичний аналіз даних щодо завантажень, конверсії та відгуків

Аналіз та вимірювання результатів

  • Оцінка ефективності ASO-стратегії
  • Виявлення можливостей для покращення
  • Прийняття обґрунтованих рішень на основі даних
  • Канали через які користувачі знаходять додаток (Як користувач знаходить додаток)
  • Оптимізація ASO-стратегії для кожного каналу
  • Аналіз ефективності кожного каналу

Оптимізація для магазинів додатків

  • Переоцінка релевантності та ефективності ключових слів
  • Створення ASO-стратегії, яка враховує конкурентну середу
  • Вибір ключових слів, які допоможуть вашому додатку виділитися
  • Забезпечення релевантності метаданих контенту та функціоналу додатку
  • Інструменти для аналізу даних
  • Внесення коректив до ASO-стратегії

Майстермайнд: зустріч із куратором

В режимі онлайн куратор відповідає на усі запитання студентів з пройдених тем.

Графічна оптимізація та A/B тестування

  • Що таке графічне ASO та на що впливає
  • Чому графічне ASO важливе
  • Які графічні елементи бачать користувачі, і що має найбільший вплив
  • Як проводиться візуальна оптимізація (гіпотеза, розробка дизайну, А/В тестування, аналітика)

Розбір правильного А/В тестування

  • Стратегія візуальної оптимізації – як зрозуміти що потребує оптимізації
  • Що таке гіпотези і чому вони важливі
  • Як створити гіпотези на основі аналізу даних
    • аналіз конкурентів
    • аналіз ЦА
    • аналіз ГЕО
    • аналіз проєкту
    • аналіз СЯ

Майстермайнд: зустріч з куратором

В режимі онлайн куратор відповідає на усі запитання студентів з пройдених тем.

Аналіз ефективності ASO

  • Оцінка довгострокового впливу ASO-стратегії
  • Виявлення можливостей для подальшого зростання
  • Які головні метрики для аналізу ASO
  • Канали трафіку App Store (Пошук перегляди, рекомендації)
  • Канали трафіку Google Play (Пошук, рекомендації, перегляди, оновлення)

Фінальна Q&A сесія

Відповіді на питання студентів по завершенню курсу.

Особливості курсу

  • "Живі" онлайн-вебінари
  • Доступ до запису вебінару вже на наступний день після проведення
  • Практичні домашні завдання
  • 25+ годин навчання у форматі онлайн
  • Доступ до корисних додаткових матеріалів
  • Закрите ком'юніті в Telegram на період навчання
  • Інтерактивна навчальна платформа
  • Зворотний зв'язок від куратора протягом навчання
  • Матеріали курсу доступні 1 рік з моменту його завершення
  • Захист проєкту
  • Сертифікат WebPromoExperts
  • Бонусом курс із бізнес-англійської
  • Можливість сплатити за курс частинами (від 2 до 6 платежів)

Категории курса

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Projector
Формат
Online
Начало обучения
01.07.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
28 000 UAH за курс
Учебный центр
Atom
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
10 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
15 недель
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
Choice31
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
1 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте