Курс Корпоративна культура
- Online
- Для начинающих, Для опытных
- Other
![]() |
|
Образовательный центр: | Laba |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 10 занятий |
Начало курса: | 23.05.2024 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Подробности и регистрация
Курс підійде власникам бізнесу, керівникам відділів, HR-менеджерам або директорам, які хочуть з нуля побудувати стабільну корпоративну культуру. Після проходження курсу ви зможете формувати корпоративну культуру компанії або коригувати вже сформовану, навчитеся розбиратися в метриках корпоративної культури та зможете їх розраховувати, будувати систему матеріальної та нематеріальної мотивації співробітників.
Програма курсу
Оцінка корпоративної культури: очима власника
- З чого починається корпоративна культура.
- Як культура впливає на розвиток і прибуток компанії.
- Корпоративна культура як інструмент вирішення конфліктів.
- Створюємо корпоративну культуру на основі бізнес-цілей.
- Розбираємо елементи культури: бачення, місія, цінності, норми та правила поведінки, процедури, традиції.
- Як провести аудит наявної культури компанії.
Оцінка корпоративної культури: очима команди
- Як оцінити ефективність корпоративної культури.
- Оцінюємо лояльність співробітників: eNPS, пульс-опитування, опитування залучення.
- Огляд інструментів для проведення опитувань: google forms, SurveyMonkey, HRIS-система.
- Як формулювати питання та інтерпретувати відповіді.
- Як прочитати думки співробітника і докопатися до суті проблеми.
Формуємо нову модель культури
- Формуємо бачення корпоративної культури: визначаємо слабкі та сильні сторони.
- Описуємо норми та цінності компанії.
- Інструменти покращення корпоративної культури: комунікація корпоративний стиль, дизайн робочого середовища і стиль управління.
- Як створити корпоративний кодекс.
- Впроваджуємо нові правила в життя компанії.
- Оцінка поточних співробітників на відповідність цінностям: за і проти.
Комунікація в команді
- Як лідери та керівники впливають на корпоративну культуру.
- Як вибрати формат і культуру зворотного зв'язку.
- Опір змінам: як працювати з запереченнями співробітників.
- Приклади роботи з конкретними запереченнями: "я не хочу переходити на нову систему управління проєктами", "я не розумію, навіщо нам збори щотижня", "я не хочу так часто проводити one-to-one".
- Хороший співробітник не відповідає цінностям компанії: пошук рішення.
- Як розв'язувати конфлікти між співробітниками.
- Як лідерам бізнесу транслювати цінності компанії.
Створюємо систему внутрішньої комунікації
- Вибираємо систему управління завданнями.
- Внутрішній месенджер: плюси та мінуси.
- Про що говорити на загальних зборах.
- Корпоративний блог: мета і реалізація.
- Тематика заходів, активностей і тімбілдінгів.
- Особливості комунікації в часи кризи.
Створюємо команду із загальними цінностями
- Складаємо портрет кандидата: hard skills, soft skills, мотивація, culture fit.
- Вибираємо інструменти активного і пасивного пошуку.
- Як провести скринінг резюме і первинну співбесіду телефоном.
- Правила ефективного інтерв'ю з кандидатом.
- Оцінка кандидата на співбесіді.
- Як скласти привабливий job offer.
План адаптації нових співробітників
- Розбираємо тривалість і етапи адаптації.
- Аналізуємо 4 типи поведінки новачків: заперечення, конформізм, мімікрія, адаптивний індивідуалізм.
- Роль HR-менеджера, керівника, команди, наставника в період адаптації співробітника.
- Вибудовуємо процес адаптації для junior, middle, senior фахівців.
- Формуємо довіру співробітника: адаптаційний чек-лист.
- Як грамотно давати фідбек.
Як мотивувати та утримувати найкращих
- Який зв'язок між мотивацією співробітників та їхніми цінностями.
- Як побудувати систему матеріальної та нематеріальної мотивації.
- Інструменти утримання найкращих фахівців.
Як побудувати бренд роботодавця
- Як бренд роботодавця пов’язаний із корпоративною культурою.
- Кейс: покроковий план розробки EVP.
- Обираємо канали комунікації з потенційними кандидатами: кар'єрний сайт, відеоролики, публікації, виступи, робота з вишами, внутрішні мітапи та курси, профіль компанії в соцмережах.
- Як вибрати способи просування: канали digital-маркетингу, амбасадори бренду, розсилки в соцмережах і месенджерах.
Як транслювати культуру компанії
- Розробляємо зовнішнє позиціювання компанії.
- З чого складається бренд.
- Обираємо канали комунікації: ЗМІ, соцмережі, заходи.
- Розбираємо принципи і форми корпоративної соціальної відповідальності.
- Як впроваджувати КСВ-проєкти.
- Як клієнтський сервіс впливає на позиціювання компанії.
Особливості курсу
- Курс складається з 10 онлайн лекцій
- Закріплення отриманих знань на практиці
- Викладачка має понад 11 років досвіду у HR
- Доступ до матеріалів залишається назавжди
- Сертифікат після закінчення курсу
Викладачі курсу
Ольга Тарасевич - ex-HRD у Work.ua.
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.
Похожие курсы
Учебный центр
Logos IT-Academy
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
12 занятий
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
7 500 UAH за курс
Учебный центр
ИT-школа СМАРТ
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
-
Уровень
Для детей
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
2 590 UAH за месяц
Учебный центр
Учебный центр «Данко»
Формат
Online
Начало обучения
Дата формується
Длительность
22 часов
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
уточняйте
Учебный центр
ISSP Training Center
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
-
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
English
Стоимость
320 USD за курс