Курс Мобільна розробка для Android

  • Online
  • Для начинающих
  • Android
Образовательный центр: Jungle Courses
Формат:Курс
Язык обучения:Ukrainian
Длительность обучения:3 месяцев
Начало курса:Дата формируется
Стоимость обучения:24 000 UAH за месяц

Протягом курсу з Android ви освоїте основні принципи мобільної розробки та верстки екранів додатків, дізнаєтеся про різноманітні бібліотеки та останні тенденції у цій галузі. Ваша підготовка охопить повний цикл створення продукту, а потім на практиці ви вивчите, як писати ефективні та надійні клієнт-серверні додатки. По завершенню курсу ви реалізуєте три власних проєкти.

Програма курсу

Вступ. Чому саме андроїд? Базові терміни

  • Поняття мови програмування
  • Їх класифікація
  • Kotlin
  • Встановлення IntelliJ IDEA
  • Hello world!

Змінні і константи. Типи даних

  • Конвенції іменування
  • Операції з числами
  • Введення даних з консолі
  • Коментарі

Умовні оператори

Умовні конструкції: if, when, повернення ними даних.

Цикли

  • for, while, do while
  • Оператори continue, break

Діапазони. Масиви

  • Використання циклів для їх сортування, деякі види сортування
  • Бінарний пошук - задача вгадай число

Функції

  • Їх параметри
  • Іменовані параметри

Повернення значень

  • Оператор return
  • Vararg, оператор

Перевантаження функцій

  • Тип функції
  • Функція як параметр або значення, що повертається
  • Анонімні функції, лямбда функції

Рекурсія

  • Приклади її використання - степінь, факторіал, деякі тригонометричні фунції
  • Задачка про числа Деланоя

Поняття ООП

  • Його принципи
  • Клас, Об'єкт
  • Властивості, функції класу
  • Конструктор, первинний і вторинний
  • Геттери та сеттери
  • Init блок
  • Пакети і імпорти

Модифікатори видимості

  • Наслідування
  • Перевизначення
  • Final
  • Super
  • Інтерфейси та абстрактні класи, методи
  • Вкладені класи та інтерфейси
  • Модифікатор inner
  • Поняття data-класу, enum, анонімного об'єкта

Послідовності і колекції

  • List, set, map
  • Відмінність між колекцію і послідовністю
  • Найпотрібніші вбудовані методи для роботи з ними (пошук за властивістю, фільтрування, сортування, перетворення і т.д.)

Обробка помилок

Null і nullable.

Scope-функції

  • Дженеріки
  • Делегування

Встановлення Android Studio

  • Огляд шаблонів
  • Створення проєкту-шаблона
  • Базовий огляд функціоналу IDE
  • Створення емулятора
  • Огляд його функціоналу
  • Запуск проєкту типу "візуальний Hello World!"

Базовий огляд проєкту, дослідження його структури

  • Пояснення понять Manifest, Activity, Application class
  • Короткий опис проєктів до появи Compose (опис побудови ui в xml, визначення ресурсів за допомогою нього, згадка фрагментів)
  • Пояснення певних відмінностей і переваг compose
  • Огляд поняття анотація
  • Розгляд і пояснення простої compose-функції
  • Відображення тексту за допомогою Text, проста стилізація (колір, розмір шрифту, висота ліній)
  • Строкові ресурси

Подальше дослідження параметрів Text

  • Позиціювання ui елементів на прикладі тексту
  • Row, Column
  • Огляд зберігання графічних ресурсів
  • Image і його параметри (наприклад: скейл, зміна прозорості)
  • Позиціювання картинки під текстом за допомогою Box

Акцентування уваги на Modifier

  • Позиціонування за допомогою нього, зміна кольору фону, заокруглені кути, відступи (paddings)
  • Розгляд простих ерканів з текстом, картинками з різним позиціюванням, картками з Codelabs, рекомендований Android

Огляд Button

  • Базові параметри, взаємодія і кастомізація за допомогою них
  • Розгляд прикладу, Dice Poller App

TextField

Поле введення тексту - TextField, його кастомізація (наприклад: значення, що приймаються з клавіатури, валідація по довжині, іконка в філді для видалення всього введеного тексту). Перемикач - Switch

Підтримка горизонтальної орієнтації додатку

  • Поняття стейту, рекомпозиції
  • Розгляд на прикладі
  • Custom tip app

Відображення горизонтальних і вертикальних списків

  • Lazy Row, Column
  • Використання вбудованої картки
  • Card
  • Lazy Vertical Grid
  • Floating action button, top bar
  • Material theme, color, typography, light and dark theme
  • Розгляд Dogs App
  • Початкова робота з анімаціями

ViewModel

  • Поняття ViewModel, стейту, розгляд йог використання на прикладі
  • Навігація в додатку, переходи між екранами (NavHost, NavController, перехід з нашого додатку в інший

Асинхронність

  • Поняття асинхронності
  • Kotlin coroutines
  • Отримання даних з інтернету за допомогою Retrofit
  • Практичне застосування для обробки помилок

Репозиторій

Поняття репозиторію, юз кейсу, розгляд dependency injection з використання Hilt, його інтеграція з Compose.

SQL

  • Поняття база даних SQL, приклади елементарних запитів з SELECT, UPDATE, DELETE, INSERT
  • Пояснення, що таке Room, як їх імплементувати і використовувати
  • Datastore і його застосування

Тестове завдання

Детальний розгляд робочого тестового завдання у різних варіантах виконання.

Особливості курсу

  • Власний кабінет Jungle cloud
  • Онлайн заняття
  • Комунікація в чаті
  • Круті ментори
  • Допомога ментора

Викладачі курсу

Антон - Android Developer at Jungle

Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.

Похожие курсы

Учебный центр
Foxminded
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
8 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 400 UAH за месяц
Учебный центр
SoftServe Academy
Формат
Online
Начало обучения
16.02.2026
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для опытных
Язык обучения
Ukrainian, English
Стоимость
9 499 UAH за курс
Учебный центр
IT-Столица
Формат
Online
Начало обучения
Будь-який момент
Длительность
10 занятий
Уровень
Для начинающих, Для опытных
Язык обучения
Ukrainian
Стоимость
6 400 UAH за курс
Учебный центр
SoftServe Academy
Формат
Online
Начало обучения
06.10.2025
Длительность
2 месяцев
Уровень
Для начинающих
Язык обучения
Ukrainian, English
Стоимость
10 749 UAH за курс