Курс Motion Design Basis
- Online
- Для начинающих
- Motion Designer / Video Editor / 2D & 3D Animator
![]() |
|
Образовательный центр: | SKVOT |
---|---|
Формат: | Курс |
Язык обучения: | Ukrainian |
Длительность обучения: | 13 занятий |
Начало курса: | 05.03.2024 |
Стоимость обучения: | Уточняйте |
Ти навчишся створювати 2D- та 3D-анімації. За 1,5 місяці опануєш два софти - Adobe After Effects і Cinema 4D. Підготуєш 5 роликів під кураторством тимліда відеопродакшену в американській IT-компанії Trinetix. В результаті - підвищиш свою цінність на ринку дизайну, зможеш працювати без прив'язки до локації та статичних банерів. Почнеш відгукуватися на замовлення клієнтів за кордоном та заробляти більше попри скрутні часи.
Програма курсу
Перепродакшн і продакшн у моушн-дизайнера. Структура проєкту
Теорія:
- Що включає в себе Motion design
- Початок роботи з анімаційним роликом: концепт, сторіборд, мудборд
- Робота з референсами (Be, Pinterest, Instagram)
- Структура проекту та робочих файлів
- Технічна частина (FPS, resolution, format)
Практика:
Ознайомимося з інтерфейсом After Effects.
Головне про After Effects
Теорія:
- Навіщо нам After Effects
- Арт-дирекшн у моушн-дизайні
- R&D та наочність: чому це важливо
Практика:
- Створення композиції із шейпів
- Робота з шарами
- Базові інструменти анімації P|S|R
- Нуль об'єкт
- Прекомпоз
Домашнє завдання:
Створити 5-секундну анімацію свого робочого місця з векторних фігур.
Принципи анімації
Теорія:
Редактор кривих (Graph Editor).
Практика:
- Застосовуємо ті самі принципи
- Створюємо сцену із стрибаючим об'єктом
- Використовуємо Parenting та прив'язки
- Працюємо з анімаційними кривими
Анімація інфографіки в After Effects
Теорія:
- Що таке інфографіка
- Комбінування динаміки та статики
- Ритм в анімації та композиції
Практика:
- Додавання AI-файлів до After Effects
- Puppet tool
- Морфінг
- Expressions
Домашнє завдання:
Створити коротку анімовану історію з елементами інфографіки за брифом від реального клієнта.
Типографіка у моушн-дизайні
Теорія:
- Де у роликах використовується типографіка і для чого
- Пару слів про шрифти
- Комбінування графіки та типографіки у моушн-дизайні
Практика:
- Додаємо текстовий шар
- Використовуємо плашки та маски (Alfa/Luma Matte)
- Знайомимося з ефектами для анімації та стилізації тексту
- 3D-камера у типографіці
Як працювати з відеофутажами в After Effects
Теорія:
- Де зустрічається трекінг
- Що таке кеїнг
Практика:
- Трекінг
- Додавання тексту на відео футаж
- Кеїнг
- Ротоскопінг/маски
Створюємо анімовану ілюстрацію та ефекти в After Effects
Теорія:
- Головні та другорядні об'єкти в анімації
- Стилізацій зображень
- Що таке пекшот
Практика:
- Додавання відеофутажу до анімації: дим, пил, іскри
- Режими накладання
- Основні ефекти
- Створюємо пекшот до фільму
Домашнє завдання:
Створення пекшоту до фільму/серіалу.
Знайомство з Cinema 4D
Теорія:
- 3D-графіка для моушн-дизайнера
- Альтернативні 3D-пакети
- Можливості Cinema 4D
Практика:
- Інтерфейс програми
- Робота з примітивами
- Анімація P|S|R
Домашнє завдання:
Створення невеликого шматочка 3D-інфографіки на основі простих примітивів та анімації P|S|R.
Створення унікальних об'єктів у Cinema 4D
Теорія:
Моделінг та деформери об'єктів.
Практика:
- Параметричне моделювання
- Деформери
- Сплайни
- Екструд AI-сплайнів
Octane Render
Теорія:
- Що таке рендер у 3D
- Альтернативні рендери та чому майбутні за GPU-рендерами
Практика:
- Налаштування рендеру та інтерфейс
- Лайтнінг
- Текстуринг
- Рендеринг
Блокінг у 3D. Mograph як головна зброя у Cinema 4D
Теорія:
- Що таке блокінг у 3D і чому важливо бути Generalist-ом у 3D
- Де шукати 3D-моделі та як їх експортувати у сцену
Практика:
- Cloner, Fracture, Voronoi та Effectors
- Import OBJ-об'єктів у сцену
- Продовжуємо розбирати Octane Render
- Створюємо короткий Loop Video для Instagram
Домашнє завдання:
Змоделювати із 3D-фігур своє робоче місце. Зробити 15-секундну параметричну анімацію.
Композитинг у After Effects
Теорія:
- Що таке композ та основна суть цієї магії
- Корекція кольору і чому без неї в моушн-дизайні вам торба
- Реальні кейси робіт вдалого композитингу
Практика:
- Експорт 2D-футажів у Cinema4D.bitmap
- Паси в Cinema 4D: Octane render
- Розбираємо композ 3D-секвенцій у After Effects
Випускний
Як зібрати портфоліо та куди з ним йти.
Після курсу ти:
Створюєш анімації
Використовуєш Adobe After Effects та Cinema 4D без рандомних кліків. Перетворюєш статику на 2D- та 3D-анімації, які складаються в історію. Створюєш ролики, промовідео для брендів, що утримують увагу глядача. Приваблюєш більше клієнтів.
Берешся за різнопланові проєкти
Застосовуєш текстури, режими накладання шарів та ефект тремтіння в анімації. Оживляєш картинку за допомогою диму, пилу та іскор. Створюєш композиції з шейпів, деформуєш об'єкти, анімуєш та стилізуєш персонажів, логотипи та тексти.
Заробляєш більше
Не лякаєшся ТЗ на моушн-дизайн. Пробуєш себе в IT, рекламі та телебаченні - в офісі або віддалено. Знаходиш клієнтів за кордоном. Використовуєш кризові часи як дизайн-виклик та свій трамплін у світ анімації.
Викладачі курсу
Сергій Швець - 5 років у моушн-дизайні
Категории курса
Читайте нас в Telegram, чтобы не пропустить анонсы новых курсов.